הארכת הרכבת הקלה לצומת אורה

מצב
הנושא נעול.

nadavar8

New member
הארכת הרכבת הקלה לצומת אורה

הארכת הרכבת הקלה לצומת אורה
אהלן, ראיתי שהיו על הנושא כמה דיונים בעבר,
אבל רציתי להתעדכן על מה הולך עם זה.
באיזה שלב עומד הפרוייקט הזה של הארכת הרכבת הקלה דרומה לצומת אורה?
מי אחראי על זה? ואיפה אפשר לברר עוד פרטים?
אני מניח שעד הדסה עין כרם זה יהיה פרוייקט מורכב וארוך, אבל עד לצומת אורה זה צריך להיות משהו יותר פשוט.
תודה מראש,

אורי
 
האם יש סיבה לפתוח בשלב ראשון רק עד צומת אורה?

הארכת הרכבת הקלה לצומת אורה
אהלן, ראיתי שהיו על הנושא כמה דיונים בעבר,
אבל רציתי להתעדכן על מה הולך עם זה.
באיזה שלב עומד הפרוייקט הזה של הארכת הרכבת הקלה דרומה לצומת אורה?
מי אחראי על זה? ואיפה אפשר לברר עוד פרטים?
אני מניח שעד הדסה עין כרם זה יהיה פרוייקט מורכב וארוך, אבל עד לצומת אורה זה צריך להיות משהו יותר פשוט.
תודה מראש,

אורי
האם יש סיבה לפתוח בשלב ראשון רק עד צומת אורה?
הרי אין שם ריכוז אוכלוסין מיוחד. נראה לי הגיוני שהקטע ייפתח רק כשיושלם כל הקטע עד הדסה. האם אני טועה?
 

nadavar8

New member
בגדול

האם יש סיבה לפתוח בשלב ראשון רק עד צומת אורה?
הרי אין שם ריכוז אוכלוסין מיוחד. נראה לי הגיוני שהקטע ייפתח רק כשיושלם כל הקטע עד הדסה. האם אני טועה?
בגדול
יש את תושבי שכונות קרית יובל, קרית מנחם, עיר גנים, גבעת משואה שזה כמה עשרות אלפים לא מבוטלים
ואפילו רק בשביל להוריד את הלחץ מהתחנה הסופית להר הרצל
 

susita7

New member
לפי מה שאני רואה

האם יש סיבה לפתוח בשלב ראשון רק עד צומת אורה?
הרי אין שם ריכוז אוכלוסין מיוחד. נראה לי הגיוני שהקטע ייפתח רק כשיושלם כל הקטע עד הדסה. האם אני טועה?
לפי מה שאני רואה
העבודות כרגע מרוכזות בקטע שעד המפלצת
 
אולי זה גם הגיוני להפעיל את הקו עד המפלצת.

לפי מה שאני רואה
העבודות כרגע מרוכזות בקטע שעד המפלצת
אולי זה גם הגיוני להפעיל את הקו עד המפלצת.
אני לא מכיר את השכונות האלה כל כך טוב, אבל מהסתכלות במפה נראה שאחרי המפלצת שכונות המגורים פחות צפופות והקו כבר לא עובר בתוך השכונות.
 
מצפון לציר יש עמק לכן בנתיים השכונות

אולי זה גם הגיוני להפעיל את הקו עד המפלצת.
אני לא מכיר את השכונות האלה כל כך טוב, אבל מהסתכלות במפה נראה שאחרי המפלצת שכונות המגורים פחות צפופות והקו כבר לא עובר בתוך השכונות.
מצפון לציר יש עמק לכן בנתיים השכונות
הן מדרום לציר, היתרון של ההקמה רק עד צומת אורה, היא שבדרך להדסה צריך לחצוב מקום במסילה בהר,
לעומת זאת אפשר מצומת אורה לספק הסעות מספיק 2 אוטבוסים בשביל זה. משם פחות מ5 דקות להדסה בכבשי.
 
אם ממילא 80% מנוסעי הרכבת שיגיעו לצומת אורה

מצפון לציר יש עמק לכן בנתיים השכונות
הן מדרום לציר, היתרון של ההקמה רק עד צומת אורה, היא שבדרך להדסה צריך לחצוב מקום במסילה בהר,
לעומת זאת אפשר מצומת אורה לספק הסעות מספיק 2 אוטבוסים בשביל זה. משם פחות מ5 דקות להדסה בכבשי.
אם ממילא 80% מנוסעי הרכבת שיגיעו לצומת אורה
יעברו לאוטובוס שיקח אותם להדסה, לדעתי זה לא מצדיק תפעול של קטע המסילה הזה.
 
אבל אתה מנגיש את הרכבת גם ללא מעט אלפי

אם ממילא 80% מנוסעי הרכבת שיגיעו לצומת אורה
יעברו לאוטובוס שיקח אותם להדסה, לדעתי זה לא מצדיק תפעול של קטע המסילה הזה.
אבל אתה מנגיש את הרכבת גם ללא מעט אלפי
תושבים , בנוסף כבר עכשו אפשר לעשות הסעה להדסה, אך היא תהיה ארוכה מידי.
לדעתי יש מספיק תושבים בקריית מנחם עיר גנים, הר אורה והמושבים שבשבילם גם כדאי להאריך את הרכבת. בנוסף בצומת אורה אפשר לסלול מגרש חנייה מה שבעייתי בשאר התחנות.
 

amit1270

New member
סמוך צומת אורמתוכנן אזור תעסוקה גדול

אבל אתה מנגיש את הרכבת גם ללא מעט אלפי
תושבים , בנוסף כבר עכשו אפשר לעשות הסעה להדסה, אך היא תהיה ארוכה מידי.
לדעתי יש מספיק תושבים בקריית מנחם עיר גנים, הר אורה והמושבים שבשבילם גם כדאי להאריך את הרכבת. בנוסף בצומת אורה אפשר לסלול מגרש חנייה מה שבעייתי בשאר התחנות.
סמוך צומת אורמתוכנן אזור תעסוקה גדול
 

amit1270

New member
אני חושב שבשלב ראשון הקו ייסלל עד המפלצת

אולי זה גם הגיוני להפעיל את הקו עד המפלצת.
אני לא מכיר את השכונות האלה כל כך טוב, אבל מהסתכלות במפה נראה שאחרי המפלצת שכונות המגורים פחות צפופות והקו כבר לא עובר בתוך השכונות.
אני חושב שבשלב ראשון הקו ייסלל עד המפלצת
אם כי בניגוד לקטע שבעבודות כיום, ההמשך עד צומת אורה לא עובר בתוואי בעייתי ואין מגבלות מיוחדות להרחבת הכביש וסלילת המסילות..
 
למה בניגוד? מה הבעייתיות בקטע הנסלל?

אני חושב שבשלב ראשון הקו ייסלל עד המפלצת
אם כי בניגוד לקטע שבעבודות כיום, ההמשך עד צומת אורה לא עובר בתוואי בעייתי ואין מגבלות מיוחדות להרחבת הכביש וסלילת המסילות..
למה בניגוד? מה הבעייתיות בקטע הנסלל?
(לא ביקרתי באיזור לפחות מאז תחילת העבודות ואני לא זוכר את תוואי השטח)
 

davidfainshtein

New member
מנהל
עד צומת ארה התוואי די סטנדרטי

למה בניגוד? מה הבעייתיות בקטע הנסלל?
(לא ביקרתי באיזור לפחות מאז תחילת העבודות ואני לא זוכר את תוואי השטח)
עד צומת ארה התוואי די סטנדרטי
הקטע לבית החולים הוא קטע קשה ביותר שיכול גשרים ארוכים מאוד ומצריך פתרונות הנדסיים לא פשוטים.
 
את זה אני יודע. אבל עמית דיבר על הקטע

עד צומת ארה התוואי די סטנדרטי
הקטע לבית החולים הוא קטע קשה ביותר שיכול גשרים ארוכים מאוד ומצריך פתרונות הנדסיים לא פשוטים.
את זה אני יודע. אבל עמית דיבר על הקטע
שעובדים עליו עכשיו, שהוא למיטב הבנתי הקטע שבין הר הרצל למפלצת. ניסיתי להבין למה הקטע שבין הר הרצל למפלצת מסובך יותר מאשר הקטע בין המפלצת לצומת אורה.
 

amit1270

New member
העבודות כבר לקראת סיום

את זה אני יודע. אבל עמית דיבר על הקטע
שעובדים עליו עכשיו, שהוא למיטב הבנתי הקטע שבין הר הרצל למפלצת. ניסיתי להבין למה הקטע שבין הר הרצל למפלצת מסובך יותר מאשר הקטע בין המפלצת לצומת אורה.
העבודות כבר לקראת סיום
אבל היו כמה קשיים והתנגדויות של תושבים להקטנת החצרות וכריתת העצים לאורך הכביש. הרחבת הכביש כללה חציבה ויצירת קירות תמך כדי להתמודד עם השיפוע בכיוון ניצב לכביש. ההמשך בכיוון צומת אורה עובר בתוואי עם פחות שיפועים וקטעים שהכביש מתרחב או שאין בניינים משני צדיו.
 
היה פעם שרשור תשתיות בעניין, או שאני מדמיין?

העבודות כבר לקראת סיום
אבל היו כמה קשיים והתנגדויות של תושבים להקטנת החצרות וכריתת העצים לאורך הכביש. הרחבת הכביש כללה חציבה ויצירת קירות תמך כדי להתמודד עם השיפוע בכיוון ניצב לכביש. ההמשך בכיוון צומת אורה עובר בתוואי עם פחות שיפועים וקטעים שהכביש מתרחב או שאין בניינים משני צדיו.
היה פעם שרשור תשתיות בעניין, או שאני מדמיין?

בכל מקרה, נראה שעל פניו הקטע מהמלפצת לצומת אורה אכן פחות בעייתי.
 

davidfainshtein

New member
מנהל

davidfainshtein

New member
מנהל
כרגע אין שום עבודות ישירות של הארכת הקו.

הארכת הרכבת הקלה לצומת אורה
אהלן, ראיתי שהיו על הנושא כמה דיונים בעבר,
אבל רציתי להתעדכן על מה הולך עם זה.
באיזה שלב עומד הפרוייקט הזה של הארכת הרכבת הקלה דרומה לצומת אורה?
מי אחראי על זה? ואיפה אפשר לברר עוד פרטים?
אני מניח שעד הדסה עין כרם זה יהיה פרוייקט מורכב וארוך, אבל עד לצומת אורה זה צריך להיות משהו יותר פשוט.
תודה מראש,

אורי
כרגע אין שום עבודות ישירות של הארכת הקו.
יש עבודות מקדימות של פינוי תשתיות ברח' הנטקה.
כרגע יש מחלוקת בין המדינה לסיטיפס במגוון נושאים, בהם - מי יקים את ההארכה.
 
וחבל , בייחוד אחרי שאישרו את ההארכה בעיריה

כרגע אין שום עבודות ישירות של הארכת הקו.
יש עבודות מקדימות של פינוי תשתיות ברח' הנטקה.
כרגע יש מחלוקת בין המדינה לסיטיפס במגוון נושאים, בהם - מי יקים את ההארכה.
וחבל , בייחוד אחרי שאישרו את ההארכה בעיריה
והצלחת קו הרקלת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה