הארכת ההטבה לתושבי שדרות

  • פותח הנושא Juvy
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

Ofekalef1

New member
אני לא חושב שהמטרה של זה קשורה במצב

הנסיעות חינם זה כדי להשתיק מעט את הסבל
שהם עוברים ושהממשלה לא שמה עלהם ז ביחס לתגובות העלובות בעזה, אז אמרו בוא נשתיק אותם רק הם שחכו שאשקלון כבר ערב שני במשך שבוע חוטפת , הטיפטוים הללו מתרחבים ולדעתי בתקווה שמשיהו יגיש נגד זה בגץ(ולא חס ושלום נגד שדרות, אלא שאם החליטו בגלל מצב בטחוני ניסעות חינם אז לפחות לכל האזור)
אני לא חושב שהמטרה של זה קשורה במצב
הביטחוני דווקא.
לדעתי יש כאן פשוט ניסיון להמשיך להשריש בשדרות את השימוש ברכבת, כך שלכשיתחיל השימוש בתשלום בה, הרבה ימשיכו להשתמש בה.

שוב, אני לא מצדיק את זה אלא רק מנסה להבין את ההיגיון.
 
זו לא הסיבה. השימוש ברכבת בשדרות כבר הושרש

אני לא חושב שהמטרה של זה קשורה במצב
הביטחוני דווקא.
לדעתי יש כאן פשוט ניסיון להמשיך להשריש בשדרות את השימוש ברכבת, כך שלכשיתחיל השימוש בתשלום בה, הרבה ימשיכו להשתמש בה.

שוב, אני לא מצדיק את זה אלא רק מנסה להבין את ההיגיון.
זו לא הסיבה. השימוש ברכבת בשדרות כבר הושרש
במהלך שלושת החודשים הראשונים.
ההארכה שהייתה במרץ נעשתה במפורש בגלל ירי הרקטות.
כשנפתחו תחנות רכבת חדשות אחרות, כמו תחנות חולון ובת-ים, תחנת משה דיין ותחנת יבנה מערב, לא ניתנה הטבת חינם כלל. בתחנות הללו לא היה צורך "להשריש את השימוש ברכבת" אפילו חודש אחד ובתחנת שדרות יש צורך בתקופת "השרשה" בלתי מוגבלת אחרי תקופת חינם של 6 חודשים?
אין הגיון בהחלטה הזו, רק פוליטיקה ופופוליזם.
אם יש הגיון - ששר התחבורה יציג אותו בפני הכנסת והציבור בצורה ברורה.
 

Ofekalef1

New member
אני לא חושב שאתה צודק

זו לא הסיבה. השימוש ברכבת בשדרות כבר הושרש
במהלך שלושת החודשים הראשונים.
ההארכה שהייתה במרץ נעשתה במפורש בגלל ירי הרקטות.
כשנפתחו תחנות רכבת חדשות אחרות, כמו תחנות חולון ובת-ים, תחנת משה דיין ותחנת יבנה מערב, לא ניתנה הטבת חינם כלל. בתחנות הללו לא היה צורך "להשריש את השימוש ברכבת" אפילו חודש אחד ובתחנת שדרות יש צורך בתקופת "השרשה" בלתי מוגבלת אחרי תקופת חינם של 6 חודשים?
אין הגיון בהחלטה הזו, רק פוליטיקה ופופוליזם.
אם יש הגיון - ששר התחבורה יציג אותו בפני הכנסת והציבור בצורה ברורה.
אני לא חושב שאתה צודק
אני כמעט בטוח שכשישראל כץ החליט לתת שלושה חודשים בגלל "ירי הרקטות" זה ממש לא היה קשור לירי הרקטות אלא רק היה תירוץ.

מה האינטרס שלו להאריך את הטבת החינם ברכבת אם לא בשביל להגדיל את השימוש בה?
 
בחודש מרץ, לפני שהשר החליט על ההארכה, השימוש

אני לא חושב שאתה צודק
אני כמעט בטוח שכשישראל כץ החליט לתת שלושה חודשים בגלל "ירי הרקטות" זה ממש לא היה קשור לירי הרקטות אלא רק היה תירוץ.

מה האינטרס שלו להאריך את הטבת החינם ברכבת אם לא בשביל להגדיל את השימוש בה?
בחודש מרץ, לפני שהשר החליט על ההארכה, השימוש
בתחנת שדרות כבר עלה מעל לציפיות.
ההחלטה באה בעקבות הסלמה בטחונית שהייתה אז ובהחלט בגלל ירי הרקטות.
אם ההטבה היא על מנת להגדיל את השימוש - אז אני מצפה מהשר כץ שבאופו מיידי יורה על הטבת חינם ברכבת בלתי מוגבלת בזמן לתושבי דימונה.
 

Ofekalef1

New member
זה לא חוכמה שהשימוש בתחנה כשהנסיעה חינם

בחודש מרץ, לפני שהשר החליט על ההארכה, השימוש
בתחנת שדרות כבר עלה מעל לציפיות.
ההחלטה באה בעקבות הסלמה בטחונית שהייתה אז ובהחלט בגלל ירי הרקטות.
אם ההטבה היא על מנת להגדיל את השימוש - אז אני מצפה מהשר כץ שבאופו מיידי יורה על הטבת חינם ברכבת בלתי מוגבלת בזמן לתושבי דימונה.
זה לא חוכמה שהשימוש בתחנה כשהנסיעה חינם
הוא מעל לציפיות, החוכמה היא שהשימוש הרב יישאר גם לאחר הפסקת ההטבה. ואני חושב שזה מה שהשר רוצה ליצור, ולכן הוא האריך את ההטבה.

אף אחד לא באמת יכול לדעת מה היו המניעים של ישראל כץ להאריך את ההטבה, אפשר רק לשער.

האמת שמה שאתה מציע זה רעיון די טוב. אולי זה יציל את התחנה השוממת, ואם יתחילו להשתמש בה יותר אנשים, אפשר יהיה בסופו של דבר להחזיר את התשלום (וההפסד עצום... חמש מאות שקל ליום...)
 
לא צריך לשער, צריך לדרוש מהשר כץ לפרט

זה לא חוכמה שהשימוש בתחנה כשהנסיעה חינם
הוא מעל לציפיות, החוכמה היא שהשימוש הרב יישאר גם לאחר הפסקת ההטבה. ואני חושב שזה מה שהשר רוצה ליצור, ולכן הוא האריך את ההטבה.

אף אחד לא באמת יכול לדעת מה היו המניעים של ישראל כץ להאריך את ההטבה, אפשר רק לשער.

האמת שמה שאתה מציע זה רעיון די טוב. אולי זה יציל את התחנה השוממת, ואם יתחילו להשתמש בה יותר אנשים, אפשר יהיה בסופו של דבר להחזיר את התשלום (וההפסד עצום... חמש מאות שקל ליום...)
לא צריך לשער, צריך לדרוש מהשר כץ לפרט
בפרוטרוט בפני הכנסת והציבור את שיקוליו.
הרכבת אינה רכוש פרטי של השר כץ. היא רכוש של כל אזרחי ישראל.
שהשר יתייצב בפני הציבור ויפרט מה הקריטריונים לקבלת הטבת נסיעות חינם ברכבת.
שתושבי אשקלון, אשדוד, באר שבע, דימונה, יבנה, מערב ראשון לציון, בת ים וחולון יידעו מדוע לתושבי שדרות, נתיבות, אופקים, שער הנגב ושדות נגב מגיעה ההטבה ולהם לא.
החלטות כאלה חייבות להיות שקופות ולהתקבל בתהליך מסודר.
 

Ofekalef1

New member
אתה מוזמן לדרוש...

לא צריך לשער, צריך לדרוש מהשר כץ לפרט
בפרוטרוט בפני הכנסת והציבור את שיקוליו.
הרכבת אינה רכוש פרטי של השר כץ. היא רכוש של כל אזרחי ישראל.
שהשר יתייצב בפני הציבור ויפרט מה הקריטריונים לקבלת הטבת נסיעות חינם ברכבת.
שתושבי אשקלון, אשדוד, באר שבע, דימונה, יבנה, מערב ראשון לציון, בת ים וחולון יידעו מדוע לתושבי שדרות, נתיבות, אופקים, שער הנגב ושדות נגב מגיעה ההטבה ולהם לא.
החלטות כאלה חייבות להיות שקופות ולהתקבל בתהליך מסודר.
אתה מוזמן לדרוש...
 

amit1270

New member
לדעתי הארכת ההטבה ליותר מדי זמן תפעל הפוך.

זה לא חוכמה שהשימוש בתחנה כשהנסיעה חינם
הוא מעל לציפיות, החוכמה היא שהשימוש הרב יישאר גם לאחר הפסקת ההטבה. ואני חושב שזה מה שהשר רוצה ליצור, ולכן הוא האריך את ההטבה.

אף אחד לא באמת יכול לדעת מה היו המניעים של ישראל כץ להאריך את ההטבה, אפשר רק לשער.

האמת שמה שאתה מציע זה רעיון די טוב. אולי זה יציל את התחנה השוממת, ואם יתחילו להשתמש בה יותר אנשים, אפשר יהיה בסופו של דבר להחזיר את התשלום (וההפסד עצום... חמש מאות שקל ליום...)
לדעתי הארכת ההטבה ליותר מדי זמן תפעל הפוך.
ראה תגובתי למטה.
 

amit1270

New member
מה שמשרישים זה שהרכבת היא חינם

אני לא חושב שהמטרה של זה קשורה במצב
הביטחוני דווקא.
לדעתי יש כאן פשוט ניסיון להמשיך להשריש בשדרות את השימוש ברכבת, כך שלכשיתחיל השימוש בתשלום בה, הרבה ימשיכו להשתמש בה.

שוב, אני לא מצדיק את זה אלא רק מנסה להבין את ההיגיון.
מה שמשרישים זה שהרכבת היא חינם
וברגע שזה יפסיק אנשים גם יפסיקו לנסוע. לכל הטבה יש גבול.
 


מה שמשרישים זה שהרכבת היא חינם
וברגע שזה יפסיק אנשים גם יפסיקו לנסוע. לכל הטבה יש גבול.

וגם את תרבות "מגיע לי" בפעם הבאה תושבים ידרשו שוברי קנייה בכל פעם שיש אירוע פח"ע.
 

olli3

New member
מנהל
זו לא הסיבה. העלתי בסוף השרשור את הסיבה.

הנסיעות חינם זה כדי להשתיק מעט את הסבל
שהם עוברים ושהממשלה לא שמה עלהם ז ביחס לתגובות העלובות בעזה, אז אמרו בוא נשתיק אותם רק הם שחכו שאשקלון כבר ערב שני במשך שבוע חוטפת , הטיפטוים הללו מתרחבים ולדעתי בתקווה שמשיהו יגיש נגד זה בגץ(ולא חס ושלום נגד שדרות, אלא שאם החליטו בגלל מצב בטחוני ניסעות חינם אז לפחות לכל האזור)
זו לא הסיבה. העלתי בסוף השרשור את הסיבה.
 

olli3

New member
מנהל
טוב, הנה התשובה ללמה החינם הוארך>>>

הארכת ההטבה לתושבי שדרות
לדבריי אלון דוידי, ראש העיר הנבחר- "...תוקף ההטבה בעניין נסיעה חינם ברכבת הוארך למועד לא ידוע עבורכם ועבור כל תושבי הסביבה".
שזו החלטה פוליטית ומאד לא צודקת בעיניי. אבל שיהנו :)

לינק להודעה עם תמונת השר המאושר -
https://www.facebook.com/photo.php?...69933359191.1073741848.389004391219079&type=1
טוב, הנה התשובה ללמה החינם הוארך>>>
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=532670140178128&id=445576465554163

הם דורשים דיי בצדק מחיר נסיעה הולם ושכל עוד שמחיר הנסיעה לא יהלום את דרישותיהם, הם דרשו שהרכבת תהיה ללא תשלום.

אני יכול להגיד שהחבר'ה שם רציניים, הם גרמו לכך שבזמנו קו 1 יתוגבר משמעותית, שיוארך למכללת ספיר, לפתיחת קווים 3,4 המזינים את הרכבת ולהארכת קו 1 בכל שעות היום אל תחנת הרכבת.

הפרוייקט הבא הוא קישור שדרות לירושלים.
 

Ofekalef1

New member
אם כך אז כל הכבוד

טוב, הנה התשובה ללמה החינם הוארך>>>
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=532670140178128&id=445576465554163

הם דורשים דיי בצדק מחיר נסיעה הולם ושכל עוד שמחיר הנסיעה לא יהלום את דרישותיהם, הם דרשו שהרכבת תהיה ללא תשלום.

אני יכול להגיד שהחבר'ה שם רציניים, הם גרמו לכך שבזמנו קו 1 יתוגבר משמעותית, שיוארך למכללת ספיר, לפתיחת קווים 3,4 המזינים את הרכבת ולהארכת קו 1 בכל שעות היום אל תחנת הרכבת.

הפרוייקט הבא הוא קישור שדרות לירושלים.
אם כך אז כל הכבוד
אולי זו תהיה התחלה של התאמת התעריפים של הרכבות לתעריפי האוטובוסים. אני באמת לא מבין מה לוקח כל כך הרבה זמן לשנות את התעריפים. במה זה כרוך?
 
במה זה כרוך? בהפעלת לחץ מאסיבי על שר התחבורה

אם כך אז כל הכבוד
אולי זו תהיה התחלה של התאמת התעריפים של הרכבות לתעריפי האוטובוסים. אני באמת לא מבין מה לוקח כל כך הרבה זמן לשנות את התעריפים. במה זה כרוך?
במה זה כרוך? בהפעלת לחץ מאסיבי על שר התחבורה
רק כך משיגים דברים במדינת ישראל.
 

Ofekalef1

New member
אני מנסה להעמיד את עצמי בתור שר התחבורה

במה זה כרוך? בהפעלת לחץ מאסיבי על שר התחבורה
רק כך משיגים דברים במדינת ישראל.
אני מנסה להעמיד את עצמי בתור שר התחבורה
מה מונע ממני להשוות את מחירי הרכבת למחירי האוטובוס? האוצר לא תומך?
 
הציבור לא מספיק לוחץ

אני מנסה להעמיד את עצמי בתור שר התחבורה
מה מונע ממני להשוות את מחירי הרכבת למחירי האוטובוס? האוצר לא תומך?
הציבור לא מספיק לוחץ
אולי ציבור נוסעי הרכבת צריך לארגן שביתה משלו.
הנה מה עשו אותם תושבים של שדרות - אמרו שלא יסעו ברכבת.
אולי צריך חרם צרכנים על הרכבת, עד כמה שזה אפשרי. לא בכל קו זה אפשרי.

האוצר לא מונע משר התחבורה לחלק הטבות חינם למי שהוא חפץ ביקרם, אז הטיעון "האוצר לא תומך" לא עובד.
 

Ofekalef1

New member
אז איזה טיעון כן עובד?

הציבור לא מספיק לוחץ
אולי ציבור נוסעי הרכבת צריך לארגן שביתה משלו.
הנה מה עשו אותם תושבים של שדרות - אמרו שלא יסעו ברכבת.
אולי צריך חרם צרכנים על הרכבת, עד כמה שזה אפשרי. לא בכל קו זה אפשרי.

האוצר לא מונע משר התחבורה לחלק הטבות חינם למי שהוא חפץ ביקרם, אז הטיעון "האוצר לא תומך" לא עובד.
אז איזה טיעון כן עובד?
לא נראה לי שישראל כץ חפץ לשבת בבטלה כשהוא יכול לעשות שיפור משמעותי שסבירות גבוהה שימנף רבות את השימוש ברכבת ויביא עוד נקודה "לזכותו". משהו בכל זאת כן מונע ממנו.
 

amit1270

New member
זה די מסובך

אני מנסה להעמיד את עצמי בתור שר התחבורה
מה מונע ממני להשוות את מחירי הרכבת למחירי האוטובוס? האוצר לא תומך?
זה די מסובך
שינוי תעריפים גורר שינוי של הסובסידיה, שזה אומר הוצאה תקציבית נוספת שצריך לאשר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה