הארי פוטר וסיריוס בלק

Silver Fox

New member
הארי פוטר וסיריוס בלק../images/Emo82.gif../images/Emo144.gif

פרסמתי את הפיק לפני כמה ימים וקיבלתי הערות... לכן עכשיו תיקנתי... מקווה שהשתפר. אז הנה הקובץ המתוקן
וגם כל אלה שלא קראו, מוזמנים לקרוא. have fun!
 

Hermione HP

New member
בהודעות בבקשה...../images/Emo20.gif

לא מותקן לי וורד על האקס פי - וגם לא יותקן. ^_^ כי אם אני רוצה וורד אני "צריכה ללכת למחשב למעלה.. גם שם יש אינטרנט!"
 

Silver Fox

New member
בהודעות../images/Emo82.gif../images/Emo144.gif

הארי פוטר וסיריוס בלק פרק 1: המכתב קרני שמש שטפו את החדר. הן חדרו מבעד לכילות מיטתו של הארי והוא התעורר. הוא הסיט את הכילות האדומות, וראה מהחלון יום עם שמים תכולים, מרוקעים פיסות עננים לבנים מסתלסלים. מחר היה אמור להתקיים משחק הקווידיץ´ הראשון של העונה – גריפינדור נגד סלית´רין, ואם גם מחר יהיה מזג אוויר יפה – היום יהיה מושלם למשחק. השנה באמת יש לנו נבחרת טובה, חשב הארי. אוליבר ווד, שהיה הקפטן של קבוצת גריפינדור, עזב את בית הספר לפני שנה. הקפטן עכשיו הוא ג´ורג´ וויזלי, הוא ופרד כבר היו תלמידי שנה שביעית. האימונים עם ג´ורג´ היו כיפיים במיוחד. למרות שכבר היו בני שבע-עשרה, התאומים המשיכו לבצע תעלולים שונים ומשונים, וג´ורג´ לא היה קפדן כל כך באימונים – הוא ופרד היו עצמם המתלוננים ביותר על האימונים הקשים של ווד. באימונים השנה היו יותר צחוקים ויותר מצב רוח טוב, לכן גם האימון היה יותר טוב. לא שהארי פסל את ווד, כמובן. הארי התחיל להתלבש בדיוק כששאר שותפיו לחדר התעוררו. כעבור עשרים דקות יצאו הוא ורון מחדר השינה של הבנים וירדו במדרגות הלולייניות לעבר חדר המועדון. הם הלכו לאולם הגדול לאכול ארוחת בוקר, וגם הרמיוני הצטרפה אליהם יותר מאוחר. הארי בדיוק אכל פרוסה של טוסט כשהדואר הגיע. הוא נשא את מבטו למעלה כמו כל שאר התלמידים לעבר ים הכנפיים והמקורים שהגיח מלמעלה, אך לא ציפה לקבל משהו מיוחד. להפתעתו נחתה הדוויג על הצלחת שלו, מפילה את הטוסט שלו על הרצפה ומעטפה קשורה לרגליה בחוט. "מעניין, אולי זה מכתב מסיריוס," אמר הארי ופתח את המעטפה. רון והרמיוני רכנו מעליו בסקרנות, והדוויג תחבה את מקורה לעבר סלסילת הלחם. הארי יישר את פיסת הקלף המקופלת, וקרא: הארי היקר, אני לא רוצה להדאיג אותך, אבל אתה חייב לדעת – ראו אותי. אתמול בצוהריים ישבתי בפתח המערה ועמדתי להפוך לכלב שחור כדי לסחוב מהעיר קצת אוכל, כשלפתע הבחנתי בבחור צעיר מטפס על הסלעים לכיוון המערה. הוא היה קוסם – הוא היה לבוש גלימה. הרי הוגסמיד מאוכלסת רק בקוסמים. לא היה לי מספיק זמן להפוך לכלב אז מיהרתי להסתתר, אבל היה מאוחר מדי – עיניו נתקלו בי. למשך שנייה הוא רק עמד ובהה בי. ואז הוא התחיל לצעוק: "האסיר הנמלט! האסיר הנמלט! הזעיקו את משרד הקסמים!" ורץ בחזרה לעיר. אספתי את חפציי ולקחתי את בקביק וכרגע אני בדרך, לא יודע לאן, אבל אני במנוסה קשה מאוד. אל תתפלא אם לא תשמע ממני בזמן הקרוב. אחזיר לך מכתב מהר ככל שאוכל, אך לא בטוח שאציין את מיקומי, למקרה שהמכתב ייפול לידיים הלא-נכונות. שמור על עצמך, המשך בחייך הרגילים ואל תדאג לי – אני יודע להסתדר. שלך, סיריוס הארי הרים את מבטו מהמכתב. רגליו החלו לראות וליבו דפק במהירות. ראו את סיריוס. גילו אותו. מה יהיה עכשיו. הוא הביט לעבר רון והרמיוני, וגם הם נראו מזועזעים ומופתעים כמוהו. "מה... מה יקרה?" הוא שאל בצרידות. הרמיוני נאנחה ונימת דאגה בקולה, "אנחנו לא יודעים, הארי. אנחנו פשוט לא יודעים." פרק 2: גריפינדור נגד סלית´רין למחרת בבוקר הארי קם כשהדאגה עדיין מכרסמת בליבו. הוא חשב על סיריוס כל הלילה ולא הצליח להירדם, רק לפנות בוקר נרדם. ואז הוא נזכר שיש משחק היום. הוא לא היה בטוח שיצליח להתרכז... אבל סיריוס אמר לו לא לדאוג ולא לחשוב על זה, הוא יודע לדאוג לעצמו... וגריפינדור חייבת לזכות בנקודות... הארי התלבש וירד לארוחת הבוקר, משתדל לחשוב על המשחק, ורק על המשחק. כשהגיע לשולחן של גריפינדור ראה שם את רון והרמיוני יושבים בקצה, חיוורים, לא מדברים ביניהם. תחת עיניהם היו עיגולים שחורים. ברור שגם הם לא נרדמו כל הלילה. הארי עמד להתיישב לידם, אבל הרמיוני נענעה בראשה והצביעה ללא מילים למרכז השולחן. שם ישבו חברי הקבוצה, מתרגשים ומדברים על המשחק. "לך איתם..." אמר רון. הארי משך בכתפיו והתיישב ליד פרד. ווד היה גם השומר של גריפינדור, לכן השנה נוסף שומר נוסף – טיילר הולמס, משנה שלישית, שחקן די טוב. הייתה לו בלורית שיער חומה ועיניים בצבע השקד. הוא דיבר בהתלהבות עם ג´ורג´ על המשחק, שוכח לאכול את ארוחת הבוקר שלו. "טיילר, זה המשחק הראשון שלך, ואתה חייב לעשות הכי טוב, לא משנה מה יקרה," ג´ורג´ חיקה את ארשת החשיבות שהייתה תמיד לווד, וכעבור רגע הוא וטיילר פרצו בצחוק. הקבוצה הצטרפה אליהם והארי השתדל לחייך. אבל זה היה מאוד קשה. "היי, הארי, מה אוכל אותך?" פרד פנה אליו. "לא אמרת כלום, אפילו לא שמתי לב שבאת. מה קרה? אתה צריך להתרכז היום במשחק, אתה יודע." הארי הנהן. "בטוח שלא קרה כלום?" "אה... כן." ענה הארי בקול צרוד. פרד משך בכתפיו וחזר לאכול את הבייקון שלו. הוא דחף לעבר הארי את קערת הביצים. "תאכל, הארי, אתה תזדקק לזה במשחק, אתה יודע."
 

Silver Fox

New member
המשך../images/Emo82.gif../images/Emo144.gif

ברבע לאחת עשרה הארי נפרד מרון והרמיוני ופנה לעבר חדרי ההלבשה, ללבוש את מדי הקווידיץ´ האדומים ולאסוף את מטאטא אש-המחץ שלו. כעבור רבע שעה התמלאו היציעים בתלמידים מפטפטים, ושתי הקבוצות – סלית´רין שיחקו במדים ירוקים – יצאו לכיוון המגרש. בין כל שחקני סלית´רין הבחין הארי בדראקו מאלפוי. הוא שיגר לעברו מבט שנאה. מאלפוי חייך. "אתה לא תנצח הפעם, פוטר," הוא סינן כששתי הקבוצות נעמדו זו מול זו. "את זה עוד נראה." הארי חרק שיניים. אסור לו לתת למאלפוי להוציא אותו מהריכוז – הוא מספיק היה מוטרד מהסיפור של סיריוס. "קפטנים, ללחוץ ידיים," הורתה מדאם הוץ´. ג´ורג´ לחץ את ידו של וורינגטון, וניכר היה בו שהוא מנסה לשבור לו את האצבעות. וורינגטון מצמץ בטמטום. שלו. "ו-הם יוצאים לדרך!" הריע לי ג´ורדן, חברם של התאומים וויזלי וגם הפרשן, לאחר שמדאם הוץ´ שרקה והמטאטאים המריאו באוויר. "גבירותיי ורבותיי, זהו המשחק הראשון בעונת הקווידיץ´ השנה! בשתי הקבוצות שלנו ניכר שינוי – אל קבוצת גריפינדור הצטרף טיילר הולמס בתור שומר וג´ורג´ וויזלי הוא קפטן הקבוצה, ובקבוצת סלית´רין – קפטן הקבוצה הוא וורינגטון, במקום מרכוס פלינט שעזב את בית-הספר. לעומת זאת נוספו כמה שחקנים חדשים: רוֹד, רודף, וצ´ז ומקלימנט – חובטים." תרועות עלו מכיוון יציעי סלית´רין, אך אלו נבלעו בקריאות הבוז של יציעי גריפינדור, האפלפאף ורייבנקלו. "והקואפל עובר מיד לידיים של אנג´לינה ג´ונסון מגריפינדור, היא מוסרת לקייטי בל, קייטי מתכוונת לכיוון החישוקים – אח, לא, היא נקטעת על ידי אחד משחקני סלית´רין, הוא היה כל כך מהיר עד שלא הספקתי לקלוט מי זה – והכדור עובר לידיים של רוד. אך הוא לא מספיק להתקדם מטר אחד וכבר פרד וויזלי משגר אליו מרביצן! כל הכבוד! איזה מהלך נהדר! והקואפל נופל ושוב עובר אל אנג´לינה, מסירה לאליסיה ספינט, היא מתקרבת את החישוקים – עקפה יפה את רוד והתחמקה ממרביצן – קדימה, את יכולה לעשות את זה – והיא קולעת! עשר-אפס לגריפינדור!" שלושה רבעים מהקהל הריעו, ואילו מיציעי סלית´רין עלו קריאות הבוז הרגילות. אליסיה עשתה סלטה באוויר כדי לבטא את שמחתה, והארי חג גבוה מעל המגרש, בחיפושים אחרי הסניץ´. "מה קורה, פוטר? הכל בסדר?" צעק מאלפוי כשחלף על פניו בטיסה. הארי עצם את עיניו חזק, השתדל שלא להתעצבן. תחשוב רק על המשחק. תחשוב רק על המשחק, הזכיר ושינן לעצמו. רבע שעה חלפה בינתיים, ועדיין לא היה כל זכר לסניץ´. מצב הנקודות היה בינתיים כזה: שבעים-ארבעים לגריפינדור. והסת´רילינים ניסו כמובן ככל יכולתם להתנכל לגריפינדור. מקלימנט, החובט של סלית´רין, כמעט ריסק לאנג´לינה את הברך כשחבט בה במחבט שלו בכל הכוח. התירוץ שלו היה, שהוא חבט במרביצן בעוצמה והמחבט פגע באנג´לינה. בכלל, מקלימנט וצ´ז היו תלמידי שנה שישית, הרי-אדם. הם הטילו אימים כשריחפו סביב כל המגרש, מנופפים במחבטיהם לכל העברים ובכלל, הם היו הרבה יותר מסוכנים מהחובטים לשעבר – בול ודריק. המשחק התקדם בעצלתיים, לפחות בשביל הארי. הוא ראה מפעם לפעם נצנוץ של זהב, ואילו רק לשבריר שנייה, אך זה מיד נעלם עוד לפני שהארי הספיק לכוון את המטאטא שלו לכיוונו. נחמתו היחידה הייתה שגם מאלפוי לא הצליח למצוא את הסניץ´. הקואפל עבר לידיים של רוד, שוב. ליד השערים של גריפינדור ריחף טיילר, וחרק שיניים. "תראו את טיילר הזה, משנה שלישית, השומר החדש של גריפינדור. הוא אכן הוכיח את עצמו במשחקו הראשון – כן, הבחורצ´יק הקטן יודע לעמוד על שלו!" שאג לי ג´ורדן כשטיילר תפס את הקואפל והשליך אותו לידיים של קייטי בל. היא מיהרה לטוס לכיוון השערים של סלית´רין, קלעה ללא בעיה והעלתה את גריפינדור ליתרון של שמונים-עשר. "כן, אין ספק! הצלה יפהפיה וקליעה מהממת! גריפינדור באמת הרכיבה נבחרת טובה השנה..." הדבר עלה בקריאות בוז רמות מצד אוהדי סלית´רין. לפתע תקף את הארי פרץ של התרגשות – הנה, הוא ראה אותו! הסניץ´ ריחף לו סביב עמודי היציעים של האפלפאף! הארי כמעט נשכב על המטאטא שלו. הוא האיץ, "קדימה, קדימה!" מאלפוי הבחין בו, והארי שמע את אוושת הנימבוס 2001 שלו מאחוריו. אבל זה לא היה אכפת לו. הוא טס מהר ויותר מהר, הנה הוא במרחק שני מטרים בלבד מהסניץ´, מטר אחד, הוא הושיט את ידיו ו- הארי נסק למעלה לפני שהתנגש בעמוד היציעים של האפלפאף, זרועו מונפת למעלה והסניץ´ אחוז היטב בכף ידו. הקהל הריע – חוץ מסלית´רין, כמובן. מאלפוי נחת למטה וזרק את המטאטא שלו על הקרקע מרוב מרירות. שאר הסלית´רינים נחתו סביבו, לא מעיזים לנזוף בו, מרכינים ראש. "אתם הצלחתם פה, הארי!" שאג האגריד שעלה משכמו ומעלה מעל כל התלמידים. הוא טפח בחוזקה על שכמו של האגריד, כמעט מפיל אותו על הקרקע. "זה בסדר, האגריד-" פלט הארי, שוקע כמה סנטימטרים בתוך האדמה החולית. "משחק יפה! תפיסה ממש יפה!" ג´ורג´ הרים כלפיו את אגודלו. אחר כך גם רון והרמיוני הגיעו אליו, קורנים מאושר. וכאשר הם עשו את דרכם לטירה, מריעים, הארי שכח שהוא אמור לדאוג בגלל העניין של סיריוס.
 

Silver Fox

New member
....../images/Emo82.gif../images/Emo144.gif

פרק 3: מחכים לתשובה את היומיים הבאים בילה הארי בשמחה על ניצחונה של גריפינדור על סלית´רין ועלייתה למקום הראשון בטבלה. דראקו מאלפוי הפסיק להיות כל כך מריר וחזר ועטה על פניו את חיוכו היהיר. אבל כעבור שבוע, כשאף אחד כבר לא זכר את המשחק, הוא, רון והרמיוני נזכרו בסיריוס והעבירו את החודש בהמתנה יום-יומית. הארי התאכזב כשנשא כל בוקר את מבטו למעלה ולא גילה שום דבר לבן בין כל החום והאפור שהתעופף מהתקרה. ובגלל שהוא לא הצליח להתרכז בשום דבר, הדבר גם פגע לו בלימודים. הפגיעה בלימודים הוכיחה את עצמה בצורה מאוד ברורה – ושיאה היה בשעתיים השיקויים ביום שלישי, בבוקר. הם התחלקו לשלשות ועבדו על שיקוי חדש – שיקוי ריפוי פשוט. די היה לטפטף שלוש טיפות מהשיקוי והוא היה מרפא פצעים וחתכים קטנים ושטחיים בעור. סנייפ הביא לכיתה עכברוש ואמר שהם ינסו עליו את השיקוי בסוף השיעור. זה לא נשמע רעיון מזהיר במיוחד. הארי, רון והרמיוני בדיוק סיננו אבקה של עלי מנטה (הם סיננו אותה מגרגרים חומים – בסוף הסינון היו אמורים להישאר בצלוחית רק גרגרים לבנים) כשמאלפוי רכן אליהם מהשולחן הסמוך, עליו עבד עם קראב וגויל. "איך הולך, פוטר?" הוא סינן. "הכל בסדר," ירק הארי ושפך את אבקת המנטה אל תוך המים בקדירה. הוא נטל את הסכין ואת קרש החיתוך והחל לחתוך שזיפים מיובשים לרבעים. זה היה אחד מהמרכיבים המשניים בשיקוי. "מעניין... אסור לתת לשיקוי של לונגבוטום להתנסות על העכברוש." מאלפוי פזל לעבר שולחנם של שיימוס, דין ונוויל – נוויל בדיוק הספיק לשפוך את כל הגרגרים החומים של אבקת המנטה לתוך הקדירה ולהפוך את המים בה לנוזל ירוק מבעבע – "היצור האומלל בטח יתפוצץ, אני מניח." הארי לא ענה. הוא שפך את השזיפים לתוך הקדירה. "רון, ככה לא כותשים אבני חרפושיות, נו באמת. אתה רוצה להפוך את השיקוי לשיקוי עשיית פצעים בעור?" נזפה בו הרמיוני. "אם את כל כך חכמה, אולי תעשי את זה בעצמך," התעצבן רון. הרמיוני נטלה מיד את העלי והחלה מיד לכתוש את החרפושיות לאבקה דקה. "הנה, ככה עושים את זה, לא מספיק לחתוך אותן לחתיכות גדולות." רון גלגל עיניים. "נו נו נו, אני רואה שאתם לא כל כך מסתדרים בהכנת השיקוי..." לעג מאלפוי. "תסתום," ירתה הרמיוני בחזרה. "אני מניחה שאתם כל כך מצליחים בגלל שני החברים הרובוטים חסרי המוח שלך, מאלפוי." קראב וגויל אפילו לא קלטו מה היא אמרה, מרוב טמטום. "פרופסור, גריינג´ר לועגת לנו," ייבב מאלפוי. הארי ידע היטב שדי בציוץ אחד של מאלפוי להזעיק את סנייפ למקום, והרי סנייפ ישמח על כל הזדמנות להוריד לגריפינדור נקודות. וכמה שיותר הרבה, יותר טוב. הוא חרק שיניים. "מה קורה כאן?" הוא שאל כשהגיע אל השולחנות שלהם. "חמש נקודות יורדות מגריפינדור בגלל החוצפה שלך, העלמה גריינג´ר. נו באמת, אתם חושבים שככה כותשים חרפושיות?! אתם לא רוצים לפצוע אנשים עם השיקוי שלכם, נכון? לכתוש זה לא לפרוס עוגה, לכתוש זה לכתוש, ועוד חמש נקודות יורדות לגריפינדור בגלל חוסר המיומנות שלכם. כדאי שתסתכלו על מר מאלפוי, תלמדו ממנו דוגמה. עשר נקודות לסלית´רין." מאלפוי חייך חיוך לעגני מאחורי גבו של סנייפ. "נו באמת," נבח סנייפ וחזר לשולחנו. הארי כל כך זעם על מאלפוי ששכח לעבוד. כל-כולו היה מרוכז רק בו, ואז נדדו שוב מחשבותיו לסיריוס... בזמן העבודה ידיו ריחפו מעל החומרים, הוא אפילו לא הרגיש כששפך אותם לקדירה. מעניין מה סיריוס עושה עכשיו, חשב, והאם מצא כבר מקום מבטחים, והאם יחזיר לי מכתב. לפתע נבח סנייפ: "כולם להניח את החומרים מהיד, השיקויים שלכם אמורים להיות מוכנים עכשיו. בואו ניקח שיקוי אחד וננסה אותו על העכברוש... אממ... מה דעתם על השיקוי של לונגבוטום, תומאס ופיניגן?" סנייפ נטל בקבוקון קטן והכניס לתוכו מעט מהשיקוי שלהם. נוויל רעד. השיקוי היה אמור להיות צהוב-עז, ואילו שלהם קיבל צבע צהוב חיוור. "נראה, נראה..." מלמל סנייפ כששרט קלות את העכברוש עם קיסם שיניים פשוט. שפמו של העכברוש רטט. סנייפ טפטף שלוש טיפות מהבקבוק על גבו של העכברוש, היכן שהייתה השריטה. כעבור שבריר שנייה נשמע קול פצפוץ – והעכברוש נהפך לוורוד בעננת עשן. השריטה שעל גבו לא השתנתה. קול צחוקים עלה מתלמידי סלית´רין. סנייפ נשף, ובהינף שרביט העכברוש חזר לצבעו האפור הרגיל. הוא שפך את הבקבוק בחזרה לקדירה של נוויל. הוא החוויר ורעד. "וזה מה שקורה, תלמידים, כשלא מקשיבים למורה וכשלא מסננים אבקת מנטה כמו שצריך וכשיש ידיים של מרגרינה. עשרים נקודות יורדות לגריפינדור!" קרא סנייפ, אך הוא הסתיר תחת זקנו השחור חיוך מרושע. שיימוס טפח על כתפו של נוויל, מנסה לנחמו. סנייפ נזף: "עזוב אותו, פיניגן, זה מה שמגיע לו. ועכשיו, כדי שתוצאות השיקוי יהיו נורמליות, ניקח שיקוי אחר... את השיקוי של מר מאלפוי, קראב וגויל." והוא נטל באותו בקבוקון מנה מהשיקוי של מאלפוי. הוא חייך חיוך מרוצה ויהיר. סנייפ העמיד את העכברוש על השולחן בכוח, כנראה כי זה פחד לבוא שוב במגע עם השיקוי שהפך אותו לוורוד קודם. שלוש טיפות, קול "פוף" והופ – השריטה שעל העכברוש הגלידה בעננת עשן. לא נותר לה כל זכר על רקע הפרווה האפורה. תלמידי סלית´רין פתחו במחיאות כפיים. סנייפ אמר בשביעות רצון, "כל הכבוד. שיקוי מעולה. חמישים נקודות לסלית´רין!" סנייפ התחיל לדבר על תופעות הלוואי של השיקוי ועל השפעתו במקרים שונים. אבל הארי כלל לא הקשיב. הוא נשען על מרפקיו על השולחן, עיניו בוהות באוויר, כל-כולו חושב על סנדקו... "פוטר!" סנייפ הקפיץ את הארי. "אתה נראה לי כל כך מרוכז בשיעור, אולי כדאי שנשאל אותך כמה שאלות." הארי בהה בו. "מה יקרה אם נוסיף לשריטה השטחית יותר משלוש טיפות שיקוי?" שאל סנייפ, וניכר היה שהוא מתענג על העובדה שהארי איננו יודע. הארי שתק. "א-אני לא יודע, אדוני," הוא גמגם. "ננסה שוב, פוטר. כאשר הפצע פנימי, איזה מרכיב צריך להוסיף לשיקוי, מדוע וכיצד מטפלים בפצע?" "א-אני לא יודע..." ענה הארי שוב. "שאלה שלישית ואחרונה. מהי תופעת הלוואי המוכרת ביותר לאחר טיפול בפצעים שטחיים, ומהן שלוש דרכי הטיפול בה?" הארי שוב מלמל, "אני לא יודע." "זה היה ברור כשמש, לתלמידים כמוך שאינם מקשיבים בשיעור. טוב, לידיעתך, פוטר, אם נוסיף לשריטה השטחית יותר משלוש טיפות שיקוי, הפצע יגדל, יתרחב ויעמיק ויידרש שיקוי הריפוי השני, המורכב יותר, על מנת לרפאו. וכאשר הפצע פנימי, צריך להוסיף לשיקוי חצי כוס מיץ מרת ארמדילים, כיוון שהוא חדור עמוק יותר אל תוך העור. את השיקוי יש לשתות ומיץ מרת הארמדיל יגיע אל הפצע ויעלים אותו. ותופעת הלוואי המוכרת ביותר היא השחרת העור באזור הפצע, ושלוש דרכי הטיפול בה הן: לשפוך על המקום רבע כוס מיץ מרת ארמדיל, למרוח על המקום בעזרת קיסם תערובת נוזלית של מיץ זנבי לטאות, או לטפוח על פעמיים על המקום בשרביט ולהגיד את הלחש: אורברטוס! נו, רשמת את כל זה?" הארי חיפש בתוך תיקו בחיפזון אחרי עט וגליל קלף. לחייו האדימו מאוד, והוא שמע את קולו של סנייפ מעליו: "עשרים נקודות נוספות יורדות מגריפינדור בגללך, פוטר. כבר ירדו ממנה חמישים נקודות השיעור הזה. לא טוב. אני צריך לדבר בדחיפות עם פרופסור מקגונגל." למרבה המזל נשמע צלצול הפעמון. "רוצו, צאו," נבח סנייפ מעל לראשי התלמידים. הארי אסף את חפציו במהירות ומיהר לברוח מהכיתה אל האולם לארוחת צוהריים. הוא לא רצה לראות יותר את סנייפ – בחיים. "שהסנייפ הזה ימות..." סינן הארי כשהתיישבו ליד השולחן. "איך אתה מדבר, הארי!" קראה הרמיוני, מזועזעת. אבל הארי לא הקשיב לה. הוא רק בהה בזעם בצלחת הריקה שלו. לא התחשק לו לאכול.
 

Silver Fox

New member
........./images/Emo82.gif../images/Emo144.gif

פרק 4: הזמנתו של סיריוס חודש דצמבר הגיע, וחג המולד התקרב עוד ועוד. בטירה כבר ניכרו סימני החג הרגילים: הקישוטים נתלו, פרופסור פליטיק עסק בלקשט את עצי האשוח ופרד וג´ורג´, שהתגנבו באחד הימים למטבח לסחוב אוכל, סיפרו שגמדוני הבית של הוגוורטס עסוקים בלמצוא תבשילים חדשים וטעימים בשביל הסעודה. גם מזג האוויר בחוץ הרגיש שחג המולד מתקרב. נהייה הרבה יותר קר, הלילות התארכו ובוקר אחד התעוררה טירת הוגוורטס ומצאה את עצמה קבורה תחת מעטה לבן וכבד של שלג. שולי האגם כבר הפכו לקרח. הכל חגגו, חוץ מהארי. רון והרמיוני ניסו לעודד אותו: "הארי, אל תחשוב על זה, תתרכז בלימודים, סיריוס אמר לך לא לדאוג. הרי אתה מכיר אותו ויודע שהוא מסוגל לשרוד." אך שום דבר לא עזר, הוא כבר לא שמע ממנו המון זמן, והדאגה כרסמה בליבו ללא הרף. "ולחשוב שהוא ובקביק שם, בשלג, בחוץ..." מלמל הארי בקול נכאים. "בטח סיריוס כבר מצא לעצמו מקום מסתור, והוא יחזיר לך תשובה בקרוב," אמרה הרמיוני. "הוא יודע מספיק כשפים כדי לשמור על חום גופו שלו ושל בקביק." הארי ניסה להאמין למה שהיא אומרת, אבל הוא לא היה כל כך בטוח. בבוקר שלפני חג המולד, הארי ירד יחד עם רון והרמיוני לארוחת הבוקר. מקגונגל הייתה אמורה לעבור היום בין תלמידי גריפינדור ורשמה את כל מי שהתכוון להישאר בחג בהוגוורטס. הארי, רון והרמיוני התכוונו להירשם, כרגיל. הוריו של רון ניצלו את ההזדמנות לבקר את אחיו הבכור ביל במצרים, וההורים של הרמיוני נסעו לחופשה באיטליה. הארי אכל קערה של דייסה, ובינתיים הדואר הגיע. הוא אפילו לא טרח להרים את מבטו. הוא לא חשב שיקבל מכתב מסיריוס, אך לתדהמתו הדוויג נחתה ברפרוף ליד צלחתו, פרועה ותשושה. הוא בקושי התאפק שלא לצעוק: "זה מסיריוס!" ורון והרמיוני התרגשו: "קדימה, פתח את המכתב!" הארי פתח את המעטפה בידיים רועדות. הוא יישר את פיסת הנייר המקופלת בשעה שהדוויג טבלה את מקורה בתוך מיץ הדלעת שלו כדי להינפש, וקרא בקול: הארי היקר, מצאתי לעצמי מקום מבטחים נחמד מאוד, גם להעביר בו את החג. לא אמסור לך את הפרטים במכתב הזה, אתה יודע למה. אז אל תדאג. אבל אני מבקש שלא תירשם עם כל התלמידים המתכוונים להישאר בהוגוורטס בחג. סע ברכבת לקינגס קרוס, אני כבר אמצא אותך. אל תעבור את המחסום, חכה עד שתראה אותי ברציף תשע ושלושה רבעים. הרי מותר לך לעבור את החג עם הסנדק שלך. אני לא חושב שתספיק לשלוח לי תשובה, גם הדוויג צריכה לנוח. אז נתראה בקינגס קרוס. סמוך עלי. שלך, סיריוס הארי היה מאוד מופתע ונרגש. זה יהיה חג המולד הראשון שלו שהוא לא מבלה בטירה. "לבלות את החג?" רון התפלא. "עם סיריוס?" "הארי, אתה יכול לסמוך עליו, לך לתחנה," האיצה בו הרמיוני. "אנחנו נישאר כאן. ואתה תספר לנו הכל כשתחזור." הארי לא ענה. הוא עדיין היה מאוד מבולבל. הוא לא ידע מה לעשות. ואז מקגונגל בדיוק הגיעה אליהם. "אתם נשארים בהוגוורטס בחג?" שאלה. "אני לא. הם כן," מיהר הארי לומר. מקגונגל הרימה גבה ונעצה בו מבט מופתע. "תבלה את החג עם הדרסלים?" הארי עמד להגיד שהוא מתכוון לנסוע אל סיריוס, ורק ברגע האחרון תפס את עצמו. "אה... כן..." "טוב," מקגונגל עדיין נראתה מופתעת. "אני הולך לארוז," אמר הארי בתום ארוחת הבוקר ורץ לחדרו. הוא הולך לבלות את החג עם סיריוס! גל של אושר עילאי הציף אותו. והוא לא ידע, כמה שהוא יהיה מאושר בחג. פרק 5: בבית החדש-ישן ובכן, בבוקר חג המולד הארי התעורר והרגיש שמח מתמיד, שהוא עומד לבלות את החג עם סיריוס. אבל עדיין, כרסמה בו הדאגה. מה יקרה אם הוא לא ימצא את סיריוס בתחנה? מה יקרה אם יתפסו אותו? ואיפה לעזאזל הוא ישב במשך כל החופשה?! הארי, על אף שמחתו שהוא עומד לפגוש את סיריוס אחרי שלא ראה אותו כבר יותר משישה חודשים, לא הצליח לסלק את המחשבות המעיקות מראשו. אוי נו באמת, תפסיק לחשוב על זה, נזף בעצמו. סיריוס יודע להשגיח על עצמו, ויודע להשגיח על אחרים, ויודע להסתדר – אחרת למה הוא הזמין אותך לחג? הרי הוא לא רוצה ברעתך. אולם, למרות שהארי הזכיר לעצמו זאת שוב ושוב והיה בטוח שיהיה בסדר, מחשבות אלה חזרו לנקר ולהציק לו במשך כל היום. הוא ירד לארוחת הבוקר. מזוודתו כבר הייתה ארוזה ומוכנה ליד המיטה. רון והרמיוני לא היו בחדר המועדון. בוודאי יצאו כבר לארוחת הבוקר, מפני שהארי לא ראה את רון במיטתו כשהתעורר. הוא פגש את שיימוס פיניגן ודין תומאס ליד החור שמאחורי התמונה. "היי, הארי, ראיתי את המזוודה שלך ליד המיטה. גם אתה נוסע?" שאל שיימוס בסקרנות. "אה... כן, כן, גם אני נוסע..." מלמל הארי. דין פער את פיו לרווחה. "מה? אתה מבלה את החג עם הדרסלים?!" הוא קרא. "ששש..." הארי הבחין שאנשים מסתכלים עליהם. "מה פתאום עם הדרסלים, אני נוסע ל-" אבל הוא תפס את עצמו ברגע האחרון. אידיוט שכמותך! נזף בעצמו. "ל-...?" דרש שיימוס לדעת. "אה, כלום, לא, התבלבלתי... כן, אני מבלה את החג עם הדרסלים. זה נשמע מוזר... אממ... אבל הם בכל זאת, אה, הדודים שלי, אתם יודעים." "טוב... שיהיה..." דין ושיימוס לא נראו הכי מאמינים לו, אבל הם משכו בכתפיהם כי ידעו שהוא יותר לא יגיד להם כלום. הם ירדו יחד לארוחת הבוקר, והארי פגש באולם את רון והרמיוני יושבים ואוכלים פרוסות של טוסט. כשהבחינו בו, אותתו לו להצטרף אליהם. דין ושיימוס פנו לשבת ליד התאומים וויזלי והארי מיהר לקראת חבריו. "אתה בטוח שסיריוס יפגוש אותך בתחנה?" שאל רון בכובד-ראש. הארי בדיוק לקח לעצמו פרוסה של טוסט, כשידו קפאה באוויר. "מה פתאום!" אמר והעיף את הטוסט הצידה, וזה בטעות פגע בפניו של קולין קריווי המופתע, שישב ליד ג´יני בקצה השולחן. "אה... סליחה קולין... נו, מה פתאום! סיריוס הוא אחראי. הוא יודע מה הוא עושה, זה ברור!" הארי הזכיר לעצמו שאלו בדיוק המחשבות שרדפו אחריו במשך כל הלילה, והוא ניסה למצוא להן בדיוק את ההסבר הזה. "טוב, הארי, אנחנו מאמינים לך שסיריוס הוא אחראי והכל..." אמרה הרמיוני באיטיות. "אבל?" "אבל... אוף, הארי, אני בסך הכל לא רוצה שתיפגע!" הרמיוני אמרה בקול רם, אך למרבה המזל הוא נבלע בין שאר הפטפוטים בין השולחנות. "הרי אתה יודע שעכשיו כולם – גם המוגלגים וגם משרד הקסמים – מחפשים את סיריוס, וקיימת הסכנה שהוא ייתפס, וכולם בטח מאוד יתהו כשיראו את הארי פוטר המפורסם בחברתו של כלב שחור! נו, הרי אתה הארי פוטר, כולם תמיד יסתכלו עליך ויעקבו אחריך – וזה עלול להוביל אותם אל סיריוס!" בום! זה הכה בו. הארי הרגיש סחרחורת, כאילו הוא עומד ליפול מהכיסא. איך הוא לא חשב על זה קודם! הרי הוא הארי פוטר המפורסם! אנשים יסתכלו עליו מכל הכיוונים, הם בטח יגלו שהוא מסתובב עם כלב שחור גדול! וזה עלול להוביל אותם אל סיריוס! "יו!" הארי תקע לעצמו אגרוף גדול במצח. "אבל עכשיו אין זמן לשלוח לו מכתב, הוא בטח כבר מתכונן לצאת לתחנה..." "טוב," אמרה הרמיוני בעצב. "אין לך ברירה אלא להיזהר מאוד, הארי. באמת. תיזהר מאוד מאוד..." "כן, הרמיוני," אמר הארי בעצבנות והרחיק את הצלחת שלו ממנו. כבר לא היה לא תיאבון. "אני מכיר את זה. אני אזהר מאוד מאוד."
 

Silver Fox

New member
המשךךךךךךך../images/Emo82.gif../images/Emo144.gif

מאוחר יותר, בהתקרב צוהרי היום, הארי יצא החוצה עם המזוודה שלו. רון והרמיוני עמדו על מדרגות השיש ונופפו לו לשלום. "תיזהר, הארי, ושיהיה לך חג מולד שמח!" קראה הרמיוני. "ואל תשכח לספר לנו איך היה!" צעק רון אחריה. הארי נופף להם בידו ועלה על אחת הכרכרות, שהיו רתומות לסוסים בלתי נראים, יחד עם שיימוס ודין. "מה קרה, פוטר?" צעק אליו מאלפוי מן הכרכרה הסמוכה, בה ישב עם קראב וגויל. "הדודים שלך סוף סוף הסכימו להכניס אותך אליהם הביתה?" "תתעלם ממנו, הארי," סינן דין. "כן, דין, אני יודע איך לטפל במאלפוי." הארי חייך. "אל תדאג." והוא צעק בחזרה: "כן, מאלפוי. אבל לפחות הדודים שלי לא נאלצים להתמודד עם עכברוש מפוחלץ כמוך בביתם!" (סורי, קרן.J) לחייו החיוורות של מאלפוי האדימו, אבל הוא לא אמר כלום. הכרכרות התקדמו להן עד לשערים, עברו את פסלי חזירי הבר המכונפים, ומשם אל תחנת הרכבת של הוגסמיד. הנסיעה ברכבת הייתה נסיעה רגילה. הארי, שחלק את התא שלו עם דין ושיימוס, בילה את זמנו בדיבורים נלהבים עם שני חבריו על קווידיץ´ ועוד כל מיני נושאים אחרים. הם גם זממו דרכים להתעלל במאלפוי, ולא משנה אם הן יצאו לפועל או לא – זה היה כיף לדבר על זה. מאלפוי ושני החברים המגודלים שלו לא נכנסו כלל לתא שלהם, אפילו לא פעם אחת. הארי קנה לעצמו מהעגלה של המכשפה השמנמנה צפרדעי שוקולד, סוכריות ברטי בוטס (אחת הסוכריות הייתה בטעם אבן), עוגות קדירה, עוגיות דלעת ומיץ דלעת צונן. בערך שעה וחצי לפני שהרכבת הייתה אמורה לעצור בלונדון החל לרדת שלג. פתיתים גדולים נשרו על החלון, מכסים אותו במעטה לבן-שקוף שהקשה את הראייה דרכו. הארי מעולם לא נסע ברכבת בחג המולד, ולא ראה את הפתיתים נושרים על הזגוגיות, ובעיניו זה היה אחד מהמחזות היפים ביותר בעולם. לבסוף נעצרה הרכבת בקינגס קרוס. הארי נטל את מזוודתו את הדוויג שהתכרבלה בתוך הכלוב שלה בניסיון להתחמם, וירד עם כולם אל רציף תשע ושלושה רבעים. הילדים להורים מוגלגים עברו דרך המחסום, ואילו הקוסמים הסתובבו ברציף הרועש, מחפשים את משפחותיהם. הארי עמד בצד ותופף עם רגלו בעצבנות. הוא משך מבטים וחשב שהוא נראה מטומטם. איפה סיריוס? הוא הרי אמר לו לא לעבור את המחסום. אז אולי הוא התבלבל... "היי, הארי," שיימוס עמד לעבור את המחסום עם הוריו, "איפה הדרסלים? אתה לא אמור לצאת החוצה אל רציף המוגלגים?" "אה... לא... אני רק, אה... אמ, הם אמרו שהם יגיעו קצת מאוחר," המציא הארי תירוץ. "ואני לא רוצה להיראות כמו אידיוט שם, בין כל המוגלגים." "טוב..." שיימוס משך בכתפיו וזינק דרך המחסום. "חג מולד שמח, הארי!" קרא לפני שגופו נעלם בתוך הקיר. הארי הציץ בשעונו שוב ושוב. כעבור רבע שעה, כשהרציף כבר התרוקן מאנשים, הוא החליט שהוא יוצא אל רציף המוגלגים. סיריוס וודאי מחכה לו שם. הוא התחיל ללכת לכיוון המחסום, כשלפתע שמע נביחה רמה מאחוריו. הוא הסתובב וחיוך גדול התפשט על פניו. כלב שחור גדול עמד שם, מביט בו בעיניים גדולות נוצצות, כלב שהארי זיהה היטב... "שלום, סיריוס," מלמל הארי וליטף קלות את הפרווה השחורה של סיריוס. סיריוס עבר דרך המחסום והארי מיד אחריו. כשיצאו מהתחנה הם משכו הרבה מבטים. אף פעם, גם לא הקוסמים, ראו ילד שהולך אחרי כלב. אבל להארי זה לא היה אכפת. הוא עם סיריוס, העיקר שהוא עם סיריוס, ועכשיו שום דבר לא יכול לקלקל לו את החופשה... תחנת קינגס קרוס שכנה במרכז לונדון, ולונדון הייתה עיר ענקית. הארי נאנח. אם סיריוס מצא מקום מסתור בפרברי לונדון, ייקח להם לפחות חמש שעות, אולי אפילו יותר, להגיע לשם. והם התחילו ללכת. סיריוס השתחל בין העוברים ושבים ברחובות הסואנים, והארי השתדל ללכת מאחוריו ולא לאבד אותו. שעה חלפה, שעתיים, שלוש, ארבע. כעבור ארבע וחצי שעות הארי היה מותש. הוא היה צמא ורעב, אך לא היה ברשותו כסף של מוגלגים, ולכן לא היה יכול לקנות לעצמו דבר. הוא צנח על ספסל קרוב שעמד ליד קיר אחד הבניינים. סיריוס ניגש אליו והחל לדחוק בו בחוטמו. "עזוב, אותי, סיריוס, תן לי כמה דקות לנוח, אין לי כבר כוח, הרגליים הורסות אותי..." סיריוס נראה קצת כועס. "בחייך! ללכת את כל לונדון ברגל! אתה לא עייף?!" קרא הארי. סיריוס התיישב לידו. כך הם ישבו במשך חצי שעה, לתת מנוח לרגליהם הכואבות. "ילד, אתה צריך משהו?" גברת אחת שעברה לידו הציצה בו והוא אכן נראה מוזר, יושב לבדו עם מזוודה גדולה וכבדה, כלוב שתנשמת צחורה בתוכו וכלב שחור. "מה? אה, לא, תודה..." מלמל הארי. "יש שם דוכן," האישה הצביעה לכיוון כיכר קטנה לא רחוק מהם, "שמוכר שתייה קרה ונקניקיות. אם אתה רוצה אתה יכול ללכת לשם ולקנות לך משהו לאכול." הארי לא רצה להגיד לאישה שאין לו כסף, ליתר דיוק – אין לו כסף של מוגלגים, לכן השתדל לחייך אליה. "כן, תודה, אני אלך לשם... עוד מעט..." האישה משכה בכתפיה והמשיכה בדרכה. הארי נשם לרווחה. "טוב, סיריוס, בוא נמשיך לפני שעוד מישהו יפנה אלינו." והוא קם והמשיך במורד הרחוב. עוד שעה הם הלכו עד שהגיעו לבסוף לבתים קטנים יותר – הפרברים. הארי שמח. הוא היה בטוח שסיריוס מצא לו איזה מקום בפרברים – איפה שאין הרבה אנשים. לבסוף עקפו את הבתים האחרונים והגיעו אל גבעה מכוסה שלג, שרק פיסות ירוקות קטנות בצבצו ממנה. "סיריוס, חתיכת מקום מצאת לך," מלמל הארי, שלא הרגיש יותר את הרגליים. הם טיפסו במעלה הגבעה, רגליהם זועקות מרוב כאבים, זועקות שיתנו להן מנוח. הארי בדיוק התחיל לתהות מתי יגיעו והבחין שהבטן שלו מקרקרת, כשהגיעו לפתע לירידה. מרחוק התנשא לו בית קטן בן שתי קומות ומעט עקום. הוא נראה די ישן אולם הקורות האפורות בהירות שמהן היה בנוי לא היו שבורות או משהו. שביל צר הוביל אל הבית, השער היה סגור אך לא נעול. מי ירצה לפרוץ לבית שכזה? הגדר נטתה מעט קדימה ושיוותה לעצמה מראה שהיא עומדת ליפול בכל רגע. שלוש מדרגות הובילו אל מפתן הבית, והגינה הייתה מלאה עשבים שוטים שקצותיהם בצבצו מבעד לערמות השלג העבות. כל מה שהארי הצליח להוציא מפיו היה: "ואו." תחושה של שמחה הציפה אותו, כאילו גל ורוד הלך והתפשט במעלה בית החזה שלו במהירות. סיריוס רץ בשביל ופתח את השער בדחיפה קלה. הם נכנסו. כשהגיעו למפתן סיריוס בדיוק השתנה חזרה לצורת אדם. הוא לא השתנה בהרבה: הוא נשאר רזה עם עצמות לחיים בולטות, שיער ארוך מלא קשרים, גלימה מרופטת. אולם עיניו היו כעת פחות שקועות ואיבדו את המבט שהיה להן באזקבאן, כלא הקוסמים – חסרות חיים, כמו מנהרות אפלות. כרגע הן היו נוצצות ועמוקות. "שלום, לך, הארי," קולו כבר לא היה צרוד.
 

Silver Fox

New member
עוד....../images/Emo82.gif../images/Emo144.gif

הוא הוציא את שרביטו וטפח על מנעול הדלת. היא נפתחה מיד. "ברוך הבא למעוני הקט," אמר סיריוס בחיוך. הארי נכנס פנימה וחמימות ושמחה אפפו אותו מכל הכיוונים; זה היה בערך כמו בית רגיל של מוגלגים, ספות מאובקות, שולחנות שרוטים מעט, שעון קיר רגיל. המדרגות היו בנויות מעץ ונראו חורקות. הכל היה פחות או יותר ישן ומאובק, אולם תחושת הקסם הייתה כל כך חזקה באוויר, כך שהארי הרגיש שזה לא בית רגיל. לא, זה לא בית רגיל, זהו ביתו של סיריוס. "שב, תניח את המזוודה, תרגיש בנוח, מה אתה עומד שם בפתח כמו גולם? הרוח מבחוץ נכנסת, אני קופא," האיץ בו סיריוס. הארי העמיד את הכלוב של הדוויג על השידה הקרובה, את המזוודה הכבדה הניח לידה והתיישב באחת הכורסאות המאובקות. הכורסה שקעה תחתיו מעט והיא הייתה גדולה ונוחה. "ואו, סיריוס, חתיכת מקום מצאת לך," אמר שוב הארי. "מדוע בחרת דווקא במקום הזה?" סיריוס התרווח גם הוא על אחת הכורסאות. "את האמת," הוא אמר בחצי חיוך, "לא היה לי קשה. כשעפתי על גבו של בקביק וחשבתי על מקום כלשהו ללכת, מיד עלה בראשי הבית הזה. ידעתי שהוא נטוש. ידעתי שאיש לא גר בו. הייתה לי תחושה כזאת." "חשבת עליו? ואיך אתה מכיר את המקום הזה?" התפלא הארי. חיוכו של סיריוס התרחב. "אמ... אתה זוכר שכשהיית בשנה שלישית, כשנפגשנו בצריף המצווח, בערבה המפליקה – זוכר? – אז סיפרתי לך שיש לי בית, ואני אשמח שתבוא לגור איתי..." הוא השתתק, נתן להארי להבין לבד. הארי חשב לחלקיק שנייה, ואז הוא הבין. "אז... זה הבית שלך?" הוא לחש. סיריוס הנהן. "כן. זה המקום החדש שלי. או יותר נכון לומר, המקום החדש-ישן שלי." "אז זאת אומרת שזה הבית החדש-ישן שלך," אמר הארי בחיוך. "כן." השתררה שתיקה קצרה, ואז סיריוס אמר: "כעת, הארי, אני מעוניין מאוד לדעת מה איתך. מה שלומך? איך בבית הספר?" "אתה יודע... כרגיל," מלמל הארי. "לפני כמה שבתות גריפינדור נצחה את סלית´רין." "יפה, יפה," אמר סיריוס בהערכה. "כן..." פניו של הארי הרצינו לפתע. "אבל המצב שלי לא היה מזהיר במיוחד, כשחיכיתי לתשובה ממך... אתה זוכר, המכתב שבו סיפרת לי על זה שראה אותך." "מה זאת אומרת?" "לא הייתי מרוכז בשיעורים," אמר הארי במרירות. "ובייחוד באחד משיעורי השיקויים, כשסנייפ החליט להתנכל לי. הצלחתי לאבד בשיעור אחד חמישים נקודות לגריפינדור." סיריוס נראה מוטרד. "אמרתי לך לא לדאוג לי," הוא אמר. "כן... אבל איך אפשר שלא?" רטן הארי. "סיריוס, אתה הסנדק שלי. ספר לי הכל. מי ראה אותך? איך זה קרה? ההסבר במכתב היה פחות מדי." "אמ..." סיריוס ליטף את סנטרו ונשען לאחור אל הכורסה, "טוב, כמו שכתבתי במכתב – ישבתי בפתח המערה ועמדתי להפוך לכלב כדי לבוא לעיר לסחוב אוכל. פתאום ראיתי מישהו מרחוק, ולפני שהספקתי לברוח, הוא נגלה לפני – הוא היה לבוש גלימות בצבע כחול כהה וגם כובע בצבע כחול כהה. הוא התחיל לצרוח: ´הנה הוא! האסיר הנמלט! הזעיקו את משרד הקסמים!´ ורץ חזרה לעיר. "אני לא יודע אם הוא הלשין למשרד הקסמים או לא, אבל מה שבטוח – כולם מחפשים אחרי, ואני במרדף. זאת הסיבה שעברתי לכאן גם לפני שהכניסו אותי לאזקבאן. שקט כאן, בפרברים, ואין הרבה קוסמים, אולי אפילו אין בכלל – ולמרות שגם המוגלגים מחפשים אחרי, אני יכול לצאת מהבית לקצת בדמות אנושית. במערה הייתי הרבה יותר חופשי. היה אוויר ויכולתי להסתובב בחוץ בחופשיות. אבל..." סיריוס נאנח, "זה המצב, ואין מה לעשות. והרי אף אחד לא יחשוד בכלב מסכן שהולך אל העיר כדי להשביע את רעבונו המציק." הארי גיחך. "ולא כואבות לך הרגליים כל פעם שאתה הולך ללונדון ברגל במשך חמש שעות?!" "מה אתה חושב, שפה בפרברים אין חיים?" סיריוס צחק. "יש כאן כמה חנויות, ואפילו מרכז קניות פצפון. אני אף פעם לא הולך אל העיר הגדולה. אבל כמובן, שזאת הפעם הראשונה." ושניהם צחקו. הארי נרדם לפנות ערב, כשהשלג החל לרדת. כשהתעורר חשב מיד שהוא הולך לארוחת החג החגיגית באולם הגדול, יחד עם רון והרמיוני. רק כשפקח את עיניו ומצא את עצמו בסלון של סיריוס, נזכר שהוא לא בהוגוורטס, והוא לא הולך לסעודה באולם הגדול, אלא שהוא בביתו של סיריוס והוא הולך לבלות את החג ולאכול איתו... מחשבה זו הכתה בו לפתע. "אה... סיריוס?" הארי קם מהספה שעליה ישן, ומצא את סיריוס יושב ליד שולחן המטבח הקטן וקורא ספר ישן." "מה?" סיריוס הרים את מבטו מן הספר. "אמ... אה..." הארי לא ידע איך לנסח את זה. "אה... מה אנחנו מתכוונים לאכול בחג?" הוא התכווץ, פחד שהוא פגע בסיריוס. אבל על פניו דווקא הפציע חיוך רחב. "אה... זאת לא בעיה," הוא ניגש לאחד הארונות ופתח אותו. הוא הוציא ממנו שני כריכי הודו. "הלכתי בדמות כלב מסכן אל אחד הדוכנים פה בפרברים, והמוכר נתן לי את שני אלה." הוא גם הוציא קנקן של מיץ דלעת. "אי אפשר לומר שזאת ארוחת מלכים כמו בהוגוורטס," התנצל, "אבל זה בהחלט משהו..." ושניהם אכלו, והארי הרגיש שזאת סעודת החג הכי נעימה שהייתה לו. בחוץ השלג המשיך לרדת. הארי ניהנה מאוד במשך כל החופשה. הוא סידר לעצמו חדר בעליית הגג, ושם ישן. בכלל לא היה משעמם עם סיריוס. הוא סיפר לו כל מיני דברים על עולם הקסמים והוא גם קרא את ספרי הקסם שהיו בספרייתו. הם היו מעניינים מאוד. הארי, מקפיד להסתיר את צלקתו, הלך לחנויות וקנה כל מיני מצרכים למאכל. לא היה לו כסף של מוגלגים, אבל עיניהם של המוכרים הבריקו בחמדנות בראותם את מטבעות הזהב הענקיים. הם נתנו להארי כמות נדיבה של כסף. ולבסוף, הגיע היום האחרון של החופשה, והיה צריך לחזור הביתה. כלומר, להוגוורטס.
 

Silver Fox

New member
ועווווווד...../images/Emo82.gif../images/Emo144.gif

פרק 6: במשרדו של דמבלדור. מיד בבוקר כשחזר הארי לטירה (סיריוס נפרד ממנו בדמות כלב בתחנת קינגס קרוס) הארי ורון חיכו לו בפתח, והתנפלו עליו בשאלות. "מה קרה?" "איך היה?" "מה הוא סיפר לך?" "איזה מקום הוא מצא לעצמו?" "איך הוא מסתדר?" "ומה אכלתם בערב החג?" "מה שלומו?" הארי הרים את ידו כדי להשתיק אותם. "סתמו... לא פה..." הוא לחש. "בואו לחדר המועדון, אני אשים את הדברים שלי בחדר ואספר לכם הכל. וכך, לאחר שהארי הניח את מזוודתו ואת הכלוב של הדוויג בחדרו, שלושת החברים ישבו בחדר המועדון בפינה מרוחקת, ליד האח, והארי סיפר. הוא סיפר להם הכל – מה מיוחד במקום שסיריוס מצא לעצמו, מה עבר עליהם עד שהגיעו לפרברים של לונדון, ומה עבר עליהם בערב החג. "סעודת החג בהוגוורטס הייתה מדהימה כרגיל," אמר רון. "אבל אני בטוח שעם הסנדק שלך זה היה נעים הרבה יותר." הארי לא רצה לחשוף את רגשותיו בפניו, אבל הוא חייך לעצמו חיוך גדול בתוך הלב. "מה עם האיש שראה אותו?" שאלה הרמיוני בדאגה. "הוא סיפר לך משהו?" "לא משהו חדש, אבל בינתיים לא נשקפת לו סכנה במקום שלו," ענה הארי. "זה דווקא בית מאוד נחמד," העיר. "אני מקווה שהוא יהיה בסדר..." מלמלה הרמיוני בדאגה. לפתע רון קפץ באוויר. "היי! יש לי רעיון! אולי נלך לבקר את האגריד?" הוא הציע. "כבר המון זמן שלא ביקרנו אותו... ובלי שום קשר... סתם, הוא בטח רוצה לשמוע איך היה החג שלך עם ה´דרסלים´..." הארי צחק והם יצאו. הם הגיעו לאולם הכניסה כשלפתע פגשו בהאגריד. "או, האגריד, מה אתה עושה פה? בדיוק עמדנו לבוא לבקר אותך." אמר הארי. "אה, הארי, זה לא זמן כל כך טוב פה עכשיו," אמר האגריד, "אני יודע שאני לא ראיתי אותך פה הרבה זמן אבל – פרופסור דמבלדור כבודו, הוא רוצה אותך במשרד שלו..." "במשרד שלו?" תמה הארי. "מה עשיתי?" הוא התחיל להיות קצת מודאג. "אה... זה לא משהו שאני יודע פה, אבל כדאי שתלך..." מלמל האגריד. "אז, הארי! לא ראיתי אותך המון זמן פה! רון והרמיוני סיפרו לי על זה שעברת את החג עם הקרובים המוגלגים שלך... אז אחרי שתצא מהמשרד תספר לי הכל, טוב? בואו, רון, הרמיוני, בואו פה לבקתה שלי, פנג מחכה לנו." והוא הוליך את רון והרמיוני מחוץ לדלתות האלון הכבדות של אולם הכניסה. לפני שיצאו שניהם הפנו אליו מבטים מודאגים. הארי לא ידע בדיוק מה דמבלדור רוצה ממנו וזה די הטריד אותו, אך הוא החליט ללכת לבדוק. הוא החל לטפס במדרגות. הארי כבר ידע איפה נמצא המשרד של דמבלדור – הוא ביקר שם בעבר כבר כמה פעמים. כשהגיע, ראה את הפסל המוכר של המפלצת המכוערת. "אה... מקקים מצופים?" שאל הארי בהיסוס. הוא לא ממש ציפה שהפסל יזוז; זאת הייתה סיסמת הכניסה, או יותר נכון, סיסמת הכניסה לפני שנה. הוא החל לדקלם: "אה – המסטיק הכי מתנפח של דרובל. שרביטי במבליק. סוכריות בכל הטעמים של ברטי - אה, לא, הוא לא אוהב אותן... אוף..." הארי ידע שלא כדאי לו לצעוק או לבעוט בפסל, כי זה רק יזיק לו. לפתע עלה במוחו רעיון גאוני. "פטפוטים! בלאבוש! קוקו! שפיץ!" למרבה תדהמתו המפלצת קפצה הצידה. הארי, סמוק ונדהם לנוכח הצלחתו, טיפס במעלה המדרגות הלוליינות עד שהגיע לדלת המשרד של דמבלדור, שעליה היה מתקן נקישה בצורת גריפין. הארי דפק שלוש פעמים. נשמע קול מבפנים: "יבוא!" והוא פתח את הדלת ונכנס. "או, הארי, שלום לך," דמבלדור ישב מאחורי שולחנו. "היכנס, שב. אני מניח שהאגריד מסר לך את ההודעה, לא?" הארי הנהן, התיישב מול השולחן והביט סביבו. המשרד לא השתנה כלל מאז ביקר בו; אותו חדר עגול ונעים, אותם מכשירים כסופים מזמזמים, אותה ארונית שבקע ממנה אור כסוף חלוש – מקערת ההגיגית, קערת המחשבות של דמבלדור – ועוף החול, פוקס, ישב על כנו ליד הדלת. "שלום, פוקס," מלמל הארי חרש. פוקס פרש את כנפיו, עט לעברו והתיישב על השולחן, עיניו השחורות הכדוריות נוצצות. "טוב, הארי, אתה בוודאי תוהה מדוע קראתי לך," דמבלדור נעץ בו מבט כחול חודרני מבעד למשקפיו. "אה – כן," אמר הארי, "אני לא יודע מה עשיתי-" אבל דמבלדור חייך חיוך קטן. "הו, לא, ילדי היקר, לא עשית כלום," הרגיע אותו. "אני רק רוצה לדעת – איך היה החג שלך עם סיריוס?" הארי היה די מופתע. זאת הייתה פנייה ישירה, בלי שום הקדמות, כאילו שזה מובן מאליו שדמבלדור יודע על כך. אבל הארי היה מאוד מבולבל. "איך אתה יודע על זה?" הוא שאל. "לפני החג סיריוס מצא ינשוף ושלח לי מכתב," ענה דמבלדור. ואז הארי הבין – הרי סיריוס מתכתב גם עם דמבלדור, וזה יהיה מגוחך שיסתיר מפניו דבר כזה. "הוא, כמובן, סיפר לי על הזמנתו לחג. אז – ספר לי הכל. מה שלומו, כיצד הוא מסתדר, ואיפה הוא בכלל?" "טוב – הוא מצא לו איזה בית בפרברים של לונדון," סיפר הארי. "זה בעצם היה הבית הישן שלו – לפני שהכניסו אותו לאזקבאן, עוד כשהוא היה חבר של ההורים שלי. זה מקום די נחמד ושקט, והוא אמר לי שהוא מסתדר מצוין – כמובן שארוחת החג לא הייתה מי-יודע-מה..." שניהם צחקקו. "אבל הוא מסתדר מאוד טוב." דמבלדור ליטף את זקנו. לפתע נראה מוטרד. "כן... ומה בקשר לאיש שראה אותו?" "גם את זה הוא סיפר לך?" הארי היה מופתע פחות. "כן... אני תמיד שומר איתו על קשר. הארי, מה הוא סיפר לך בנוגע לאיש שראה אותו?" הארי אמר: "הוא קורא את הנביא היומי ואמר שאין שום הודעה ממשרד הקסמים, אבל הוא בטוח שהוא במרדף. טוב, מאז שהוא ברח מאזקבאן הוא היה במרדף... הוא אמר לי שאין חדש, אבל הוא לא יודע אם משרד הקסמים כבר הספיק לנקוט בצעדים או אם הם בכלל יודעים על זה. אבל הוא די בטוח בזה." דמבלדור נאנח. "כן... אין לנו כלום מה לעשות, אלא רק לקוות לטוב." והוא שוב נעץ בו מבט כחול חודרני. "אתה משוחרר, הארי. תודה." הארי הניד בראשו ויצא מהמשרד מהר. למען האמת, הוא הרגיש מודאג יותר מקודם. ולא היה לא מושג למה. אבל הוא לא ידע שבקרוב יהיה לו מושג טוב מאוד. פרק 7: כתבה מרעישה חלף שבוע, והלימודים בהוגוורטס חזרו למסלולם. השלג התחלף בגשם ורוחות כבדות וקור איום ונורא. הארי ורון ישבו בארוחת הבוקר צמודים זה לזה, שיניהם נוקשות מקור. "אוי, לא," אמר רון בקול נכאים, "יש לנו שעתיים ראשונות תורת הצמחים, ואחרי זה טיפול בחיות פלא... אוף, דווקא בבוקר כשהכי קר אנחנו מבלים בחוץ." הארי הסכים איתו ואכל עוד כף מהמרק החם שלו כשהדואר הגיע. "אה, שכחתי לספר לכם, עשיתי מנוי לנביא היומי... הנה הדואר שלי." אמר רון בשמחה כשינשוף חום נחת ליד צלחתו, עיתון מגולגל אחוז בטפריו. רון הגיש לינשוף את פרוסות הלחם האחרונות שלו ודפדף בעיתון. לפתע נעצרו עיניו על כתבה אחת, והוא השתנק וירק מיד את כל מיץ הדלעת מפיו. "רון – מה קרה?!" נבהל הארי ומיהר להפעיל קסם ניקוי על הכתם הכתום שהתפשט על המפה. "תקרא ותראה בעצמך..." אמר רון בקול חנוק והושיט לו את העיתון. הארי נטל את העיתון, כשהרמיוני רוכנת מעליו בסקרנות, ומיד שניהם פלטו גם את כל המיץ מפיהם. כי זה מה שהיה כתוב: ידיעה מרעישה – האסיר הנמלט התגלה! סיריוס בלק, האסיר שברח מכלא הקוסמים אזקבאן לפני שנתיים, נראה בחמישה עשר לחודש אוקטובר במערה ליד הוגסמיד. תושב העיר גרגורי הולמס טייל את טיול הצוהריים שלו בין הר הסלעים הקטן שבגבול הוגסמיד כשלפתע ראה אותו יושב בפתח מערה בסלע. הולמס מיהר לדווח על כך למשרד הקסמים, אך כשהגיעו לשם הנציגים, האסיר כבר לא היה. החיפושים אחרי בלק התגברו היום מאחר ולא נמצא כבר כמה חודשים, לכן משרד הקסמים מבקש בכל לשון של בקשה מציבור הקוסמים והמוגלגים כאחד לחפש אחר בלק ולהודיע על כל גילוי נוסף למשרד הקסמים. מאת: גארי פלטווד, כתב הנביא היומי
 

Silver Fox

New member
מתי זה יגמר? עוד!../images/Emo82.gif../images/Emo144.gif

זה יותר מדי ארוךךךךךךך! "מה קרה לכם, פוטר, גריינג´ר, וויזלי?" שאלה אותם פרופסור ספראוט כשנכנסו לחממות. "אתם מרגישים טוב? אתם נראים לי חיוורים." "מה? אה, לא, אנחנו בסדר, פרופסור..." הסמיקה הרמיוני. "טוב," אמרה פרופסור ספראוט. היא צעקה מעל לראשי התלמידים: "אני רק הולכת להביא משהו ממשרדי ששכחתי! חכו פה ואל תרעישו יותר מדי עד שאני חוזרת!" והיא פנתה בצעדים מהירים אל הטירה. מיד כשיצאה החלו להתפשט לחשושים בחממה: "שמעתם את הכתבה על בלק?" "איזה מזל שעשיתי דווקא עכשיו מנוי לנביא היומי" "יו, איזה מתח, הלוואי שיתפסו אותו" "מגיע לו שיתפסו אותו..." אחרי המשפט הזה, הארי הרגיש גל של זעם ובחילה. הוא התנדנד על רגליו. "אתה בסדר, הארי?" פנה אליו ארני מקמילן, מהאפלפאף. שיעורי תורת הצמחים, אותם לימדה פרופסור ספראוט – ראש בית האפלפאף – היו משותפים לגריפינדור ולהאפלפאף. "מה אני אגיד לך ארני, אני מרגיש ממש מצוין," סינן הארי. ארני משך בכתפיו. "אתה בטח מודאג בגלל הכתבה... טוב, כולנו מודאגים..." "מה שתגיד." התלמידים השתתקו כשפרופסור ספראוט חזרה. היא אחזה בידה בקבוק בדולח קטן, מלא בנוזל בצבע צהוב עם בועות לבנות. "נזדקק לזה במהלך השיעור. כולם להסתדר בשלשות!" קראה. הארי, רון והרמיוני התמקמו להם בפינת שולחן העבודה הארוך שעמד בחממה. פרופסור ספראוט הניחה עליו עציץ קטן, שממנו צמחו להם כמה גבעולים כחולים שעירים, בקצה כל גבעול היו הרבה שלפוחיות לבנות, כמו אשכולות של ענבים. "זה, ילדים, צמח הסְפָּרטוֹס," הסבירה. "בוודאי למדתם לפני כמה חודשים בשיעור שיקויים את שיקוי הריפוי, המרפא פצעים בעור." הארי נזכר באותו שיעור שיקויים איום, והבחילה שלו התגברה. "טוב, במקרה ואין לכם את השיקוי או את המרכיבים בהישג יד, גם הצמח הזה משמש לריפוי פצעים בעור." המשיכה פרופסור ספראוט. "הרשו לי להדגים. העלמה אבּוֹט, האם תוכלי לסייע לי בהדגמה?" חנה הסמיקה וצעדה קדימה. היא הייתה בשלישייה עם ג´סטין פינץ´-פלצ´לי וארני מקמילן. פרופסור ספראוט הוציאה מכיסה משהו חד. "זהירות, זה די יכאב," לחשה. היא העבירה אותו בעדינות על ידה של חנה. חנה האדימה ונשכה את שפתה, היא התאמצה לא לצעוק בכאב. חתך קטן וטיפות דם הופיעו על ידה. "אל תדאגי, זה עוד מעט ייעלם," הרגיעה אותה פרופסור ספראוט ונטלה מקל קטן. "עכשיו, ראו מה עושים כדי לרפא את הפצע, בעזרת מקל פשוט." היא נעצה את המקל באחת השלפוחיות הלבנות, ולמרבה הפלא – השלפוחית נהפכה לבועה והתנדנדה לה על קצה המקל. כולם פלטו "ואו" ו"אוו". פרופסור ספראוט העבירה את המקל ונגעה עם הבועה בחתך של חנה. ולמרבה תדהמת כולם – הבועה התפוצצה ויחד איתה גם נעלם החתך. כולם מחאו כפיים וחנה, מסמיקה כמו עגבנייה, חזרה למקומה ליד ארני, ועל ידה אף לא זכר קל לחתך. "אתם רואים," סיכמה, "די בבועה אחת קטנה מבין כל הבועות האלה – " היא הצביעה שוב על ה´אשכולות´ שבקצה כל גבעול – "כדי לרפא חתכים פשוטים. כמובן שכשהחתך עמוק וגודלו עולה על 5 סנטימטרים הבועה לא תספיק כדי להעלים אותו. אך זה עסק יותר מסובך, שאותו נלמד בשיעור הבא. "עכשיו קחו את המקלות והתחילו להתאמן – אני אעבור ביניכם ואעשה לכם חתכים עם הדבר הזה." היא הצביעה על החתיכה החדה שהחזיקה בידה. "אל תדאגו, זה לא יכאב הרבה, ואם בן הזוג שלכם יעשה ´פשלה´ – קראו לי ואני אבוא... אהמ... לתקן." הארי לא הרגיש הרבה כאב כשפרופסור ספראוט דקרה את ידו עם החתיכה. הם החליטו לעשות דבר כזה: הארי ירפא את החתך של רון, רון ירפא את החתך של הרמיוני, והרמיוני את של הארי. הוא חש תחושת דגדוג כשהבועה נגעה בו. "וואי, זה נעים, איך שהבועה הזאת מתפוצצת עליך," העיר רון לאחר שסיימו לרפאות את חתכיהם. בינתיים, בשולחן ממול, נוויל דין ושיימוס נתקלו בצרות. נוויל בטעות פוצץ את הבועה עם השרביט שלו, וגרם לה להתפוצץ ולהתיז נוזל ירוק דביק על פניהם. פרופסור ספראוט חשה לעזרתם, והגושים הירוקים התמוססו בהינף שרביט אחד שלה. נוויל הסמיק מרוב בושה והוריד את ראשו. הוא תמיד היה טוב בתורת הצמחים, והנה – עכשיו הוא פישל גם בזה. אבל פרופסור ספראוט שיגרה לעברו חיוך מעודד, והארי שמע אותה לוחשת לו בסוד שהיא לא תוריד לו מזה ציון. טוב, אי אפשר לומר שהשעתיים הראשונות לא היו מהנות. בשיעור השני, פרופסור ספראוט נתנה להם לקרוא עוד על הספרטוס בספר, הכתיבה להם שאלות ונתנה להם אותן כשיעורי בית. לאחר מכן תלמידי האפלפאף יצאו מן החממות ופנו לשיעור לחשים, ותלמידי גריפינדור הלכו לכיוון הבקתה של האגריד, שלימד טיפול בחיות פלא. מרחוק הבחין הארי בסלית´רינים צועדים במדשאות, הרוח הקרה מצליפה באכזריות בפניהם והעננים שמעליהם מתגבשים לגושים אפורים-שחורים אדירים. הוא נאנח. הוא היה בטוח שהם ידברו על הכתבה במשך כל השיעור. כשעבר מאלפוי בלִוְיַת קראב וגויל הוא הקפיד לפהק בקול רם: "הנה אנחנו מגיעים אל השיעור של הגולם, מעניין מה הוא הביא לנו הפעם? אולי יצורים מוזרים אוכלי אדם בגובה 2 מטרים, חצים חתול וחצים סוס ויש להם ניבים חדים באורך 15 סנטימטרים?" קראב וגויל צחקו את הצחוק המטומטם שלהם שנשמע כמו קול של חזיר חנוק. דווקא האגריד השנה לא הפגיש אותם עם יצורים מפלצתיים – בינתיים. "שלום לכם פה!" קרא אליהם האגריד ונופף כשהתקרבו לבקתתו. "אוי אני מקווה שלא ירד גשם, הם לא אוהבים אותו..." הארי תהה על מי הוא מדבר, ואז הניח שמדובר בחיות החדשות שהאגריד הביא לשיעור. הוא פנה מאחורי בקתתו וכעבור שנייה הצעיד בטור כעשרים כדורי פרווה קטנים, חלקם אדומים וחלקם שחורים. רגליים או ידיים או פנים לא בצבצו מבעד לפרווה הסמיכה, וניכר היה שהם פשוט מתגלגלים זה אחרי זה. "אלה הם נוּלְנוּלִים!" צעק בשמחה. "כדורי הפרווה האלה שאתם רואים פה, קוראים להם נולנולים. השחורים הם הזכרים, האדומות הן הנקבות. אני חשבתי שזה טוב להביא אותם לשיעור פה היום, כי לגעת בפרווה שלהם זה כמו להכניס את היד לעבר להבות פרוותיות וחמימות... טוב, אז אתם תטפלו בהם היום!" זה היה שיעור מהנה ביותר. אפילו למאלפוי לא היו הערות ועלבונות להטיח בהאגריד. הוא צדק – לנולנולים באמת הייתה פרווה רכה, חמה ונעימה. הם ליטפו אותם והאכילו אותם בחסה וגזר פרי גינתו המפורסמת של האגריד. ברבע השעה האחרונה של השיעור, לפני ההפסקה, כשהעננים איימו להמטיר גשם בכל רגע, הם שיחררו את הנולנולים להתרוצץ ברחבי החצר כאוות נפשם, והאגריד ניצל את זה לשיחה עם הארי, רון והרמיוני. "אתם שמעתם את הכתבה היום בבוקר בנביא היומי, נכון?" הוא שאל בהתרגשות. הארי, שניהנה מאוד עד כה, הרגיש כאילו כל מצב רוחו נופל לאדמה. הוא היה צריך לדעת שהאגריד יזכיר את זה! "אה... כן, האגריד, שמענו," אמרה הרמיוני לאט והגניבה אל הארי מבט מהוסס. "כן..." אמר האגריד. "זה ממש טוב, אתם יודעים? אני ממש מקווה שיתפסו אותו, זה מה שמגיע לו. נכון, הארי?" הארי האדים. הוא נשען על קיר הבקתה ולא ענה. הוא רק לִכסן אליו מבט כועס. "קרה משהו?" האגריד נראה מודאג. הארי נענע בראשו לשלילה. בדיוק הפעמון צלצל. אחרי ארוחת הצוהריים, שבה טעם הארי בקושי כפית דייסה אחת, הוא עלה לחדרו וטמן את הראש מתחת לכרית. "הארי..." הוא שמע את רון נכנס לחדר. "אני יודע שזה קשה לך, אבל – אתה לא יכול להאשים את האגריד. הרי הוא לא יודע." הארי לא ענה, רק המשיך ללחוץ את הכרית בחוזקה לראשו. הוא תיאר לעצמו שרון משך בכתפיו ויצא מהחדר, כי שמע רעש של דלת נטרקת. ואז הסית את הכילות, והתגלגל על גבו. הוא הרגיש שנאה, כעס עצום. ומה שהכי הציק לו, שהוא לא ידע בכלל על מי.
 

Silver Fox

New member
......./images/Emo82.gif../images/Emo144.gif

פרק 8: גמר גביע הקווידיץ´ והצעתו של דמבלדור פברואר התחלף עד מהרה למרץ ואחר כך למאי, וסוף סוף הגשם פסק. אומנם עדיין היה קר מאוד, אולם העננים התפזרו, הבוץ התייבש וכבר קרני שמש ראשונות הנצו מבעד לשמיים בצבע תכלת חיוור. הסימנים הראשונים של האביב. הארי הספיק לשכוח מעט מסיריוס. הוא הצליח להתרכז בלימודים פחות-או-יותר, ולמזלו לא איבד לגריפינדור יותר מחמישים נקודות בשיעורי השיקויים של סנייפ. הוא עדיין חיכה למכתב מסיריוס, אך זה בושש להגיע. ליבו קפץ בכל פעם שראה הבזק של לבן בין כל החום והאפור בכל בוקר כשהינשופים הגיעו להביא את הדואר, אולם הדוויג לא נשאה דבר מלבד פתקאות מהאגריד שיזמין את הארי לביקור אצלו או שסתם קפצה לאכול פרוסה של טוסט ולנשנש לו את האוזן בחיבה. הביקורים אצל האגריד היו כרגיל. הארי לא כעס עליו או משהו, והשתדל להתנהג אליו כרגיל, אולם עדיין לא הרגיש כל כך נוח בחברתו. אבל זה היה משהו קטן. בינתיים היו עוד משחקים אחרים בקווידיץ´ ולבסוף – נקבע משחק הגמר של גריפינדור נגד סלית´רין ביום שבת, ה16 למאי. בשנתו השלישית של הארי גם אז שיחקו במשחק הגמר גריפינדור וסלית´רין, וגריפינדור השיגה ניצחון מסחרר. לכן האימונים נעשו ארוכים יותר, והארי היה רק יכול להתנחם בעובדה שהם לא גשומים ובוציים. הגיע יום המשחק. הארי לא אכל כלום בארוחת הבוקר וכך גם שאר קבוצתו. כולם היו מתוחים. גריפינדור, סלית´רין והאפלפאף לבשו סרטים אדומים והניפו דגלים אדומים, ורק סלית´רין היו לבושים בירוק. ברבע לאחת עשרה הארי נכנס לחדר ההלבשה, לבש את מדי הקווידיץ´ האדומים שלו, נטל את אש-המחץ שלו ויצא למגרש עם כל קבוצתו, לקול תרועות הקהל – כמובן, הסלית´רינים השמיעו את קריאות הבוז המסורתיות שלהם. מדאם הוץ´ שרקה, וכל המטאטאים המריאו באוויר. "והם יוצאים לדרך!" הריע לי ג´ורדן. "הקואפל, כמובן, מיד עובר לידיים של אליסיה ספינט מגריפינדור – טוב, את זה כולכם יודעים – והיא מתקרבת אל עמודי השער של סלית´רין, היא עומדת להבקיע – אה, לא, רוֹד חוטף ממנה את הכדור, הוא עף, הוא עף, לא – יש! מרביצן נפלא שכיוון אליו פרד וויזלי, החובט האדיר של גריפינדור, הוא נאלץ לעשות סלטה שלמה באוויר כדי להתחמק – כן! והקואפל שוב אצל אליסיה, מוסרת לקייטי בל, עכשיו לאנג´לינה ג´ונסון, חזרה לספינט, והיא זורקת – כן! כן! היא הצליחה! איזו קליעה מדהימה! עשר-אפס לגריפינדור!" גל של תרועות עלה משלושת רבעי הקהל, אולם הסלית´רינים בלעו את התשואות בקריאות הבוז שלהם. "כל הכבוד לכם פה!" קרא האגריד ממקום מושבו ואימץ משקפתו לעיניו. ליבו של הארי זינק. הוא ראה את הסניץ´! הוא ריחף לו סביב עמוד היציע של האפלפאף. הפעם לא הייתה להם בעיה של נקודות כמו במשחק לפני שנתיים, והארי היה יכול לתפוס את הסניץ´ מתי שירצה, ולכן השתטח על המטאטא שלו וטס במהירות טיל לכיוון הסניץ´. "תסתכלו על הארי פוטר!" שאג לי ג´ורדן, "הייתכן שהוא ראה את הסניץ´?" הארי נשך את שפתו. לשמע ההכרזה הזאת מאלפוי זינק ממקומו וטס אחרי הארי, מקטין לאט-לאט את הפער ביניהם. "קדימה! קדימה!" האיץ הארי במטאטא שלו. אולם לפתע שיגר אליו מרביצן אחד החובטים של סלית´רין, מקלימנט. הוא עשה סלטה באוויר כדי להתחמק, ומאלפוי חייך, אך בשניות הבודדות האלו – הסניץ´ כבר הספיק להיעלם. "איזה חבטה של חובט סלית´רין!" קרא לי, ואוהדי גריפינדור נאנחו באכזבה. הסלית´רינים עודדו את החובט האדיר שלהם, והמשחק נמשך. כמו בגמר הקודם, המשחק נעשה מלוכלך יותר ויותר. הסלית´ינים התאוששו וכבר הספיקו לקלוע חמישה סלים, וגריפינדור קלעו עוד שמונה, מה שהביא למצב נקודות תשעים-חמישים, לטובת גריפינדור. והסלית´רינים השתדלו כעת לבצע כל עבירה אפשרית על השחקנים הגריפינדורים כדי להכשיל אותם. והשיא היה כשהארי ראה שוב את הסניץ´ ודהר לקראתו, ומאלפוי לפתע התנגש בו מהצד, העיף אותו הצידה וכמעט שגרם לו להתרסק על עמוד היציע של רייבנקלו. למרבה המזל הייתה זריקת עונשין לגריפינדור, וקייטי קלעה. מאה-חמישים. עוד שתי קליעות של הסלית´רינים, שלוש לגריפינדור, מאה שלושים-שבעים. המשחק כבר נמשך יותר מדי זמן. הארי חשש שהוא לא ייגמר עד הערב, כי זה מה שלפעמים קורה במשחקי קווידיץ´. אבל לפתע שמע את צעקתו של מאלפוי. "היי! פוטר! מה נשמע לך שם?!" הוא קרא לעברו בבוז. ואז הארי קפא. הסניץ´ ריחף – ליד הרגל השמאלית של מאלפוי!!! הוא היה עסוק בלצחוק על הארי, ולכן לא שם לב. הארי הרגיש כאילו הוא טס ממש במהירות האור כשזינק לעברו, אך בליבו כרסמה דאגה נוראית. מה אם ימשוך את תשומת ליבו של מאלפוי? כולם כבר שמו לב שהארי עומד לתפוס את הסניץ´. השחקנים חדלו מלשחק ואפילו המרביצנים קפאו באוויר. כולם, כל יושבי הקהל, קמו על רגליהם וצעקו קריאות עידוד נרגשות. מאלפוי לא הבין על מה כל המהומה, ולמה הארי מתנהג כאילו הוא עומד להתנגש בו. הוא השפיל את מבטו למטה, אל רגלו. "היי, הנה-" קרא. אבל הארי הקדים אותו! הוא ממש נשכב על המטאטא וטס כל כך מהר אל מאלפוי עד שהוא אפילו לא הספיק לזוז הצידה. הוא שלח את ידו, ולפני שמאלפוי הספיק לשלוח את אצבעותיו לסניץ´, תפס אותו. והוא עלה למעלה, עם מעין צלצול מוזר באוזניים. ידו מונפת בגאון מעל ראשו. בדיוק כמו במשחק הקווידיץ´ לפני שנתיים... זה היה בדיוק ככה... כולם צרחו וצעקו, ונהרות-נהרות של אדום זרמו מתוך היציעים. הם זרקו את שחקני גריפינדור אל-על, טפחו על השכם, חיבקו. זה היה אחד הימים המאושרים ביותר של הארי. דמבלדור, שהגיע גם הוא לצפות בגמר, העניק לג´ורג´ המתלהב את הגביע – וזה היה קצת קשה, מפני שהוא צרח ונופף בידיו ובעט ברגליו מרוב התרגשות והתלהבות. וההמון נשא את הארי ואת כל שאר חברי הקבוצה בחזרה אל הטירה. הוא הספיק לראות את פניהם המאושרים של חבריו רון, הרמיוני והאגריד... ואז את מאלפוי. הו, כן, כמה נעים היה לראות אותו ממורמר! השמחה הנכספת על הזכייה בגביע הקווידיץ´ נמשכה שבועיים בערך. הארי שכח מהכתבה על סיריוס, ונהנה במיוחד לראות את דראקו מאלפוי מנסה לעטות בחזרה את הבעתו היהירה. כעבור שלושה שבועות, כשהמצב כבר חזר לקדמותו, קראה פרופסור מקגונגל להארי לשולחנה בסוף שיעור שינוי צורה. "פוטר," היא אמרה כשהרמיוני ורון עומדים לידו, "פרופסור דמבלדור קורא לך לעלות למשרד שלו היום בשמונה בערב." "שוב?" שאל הארי. את האמת, הוא כבר לא היה תמהֵ במיוחד; הוא הניח שזה קשור לסיריוס, אבל לא הצליח להבין מה דמבלדור רוצה להגיד לו. "טוב, תודה..." והוא מיהר לצאת מהשיעור. "מה דמבלדור רוצה ממך הפעם? עוד פעם סיריוס?" רון כמו קרא את מחשבותיו של הארי. "אמ... כן, אני חושב שכן," ענה הארי. "מעניין." ברבע לשמונה הארי נפרד מרון והרמיוני ויצא מחדר המועדון. הוא הגיע אל הפסל שבפתח משרדו של דמבלדור, מלמל את הסיסמה "פטפוטים בלאבוש קוקו שפיץ", עלה במדרגות והקיש על הדלת. "יבוא!" קרא קולו של דמבלדור מתוך המשרד. הארי נכנס והתיישב מול השולחן; דמבלדור ישב מולו. ונעץ בו את מבטו הרגיל. "הארי," אמר, "עלי לספר לך משהו מאוד חשוב." הארי היה נרגש. דמבלדור שילב את אצבעותיו. "ובכן, הארי, אני יודע שמחפשים את סיריוס... וגם הוא כתב לי שהוא קרא את הכתבה הזאת בנביא היומי." הוא נאנח. "ולמרות הנסיבות האלו, רציתי להציע לך... הרי, אממ, אני יודע שאתה לא מפיק... אה... הנאה כלשהי משהותך אצל הדרסלים, אני צודק?" "טוב, את האמת, הייתי מעדיף לגור ע-" הארי קלט תוך שנייה. "אתה רוצה שאעבור לגור עם סיריוס?!" לחש בקול צרוד.
 

Silver Fox

New member
../images/Emo26.gif...../images/Emo82.gif../images/Emo144.gif

"כן. בדיוק." דמבלדור הזדקף. "שמע, הארי, אני יודע שזה מסוכן, אולם היות ולסיריוס כבר יש בית – והוא גם סיפר לי שהוא מסווה את עצמו כשהוא יוצא לסידורים בעזרת כמה קסמים – חשבתי שזה יהיה רעיון נחמד שתעבור לגור עם הסנדק שלך. אני בטוח ששניכם תיהנו. סיריוס ידע איך לדאוג לך." הארי לא אמר כלום. הוא הרגיש פשוט משותק. הוא לא האמין. הוא היה בהלם. הוא היה בשוק, הוא היה בהלם, הוא היה ה-מ-ו-מ-ה! לעבור לגור עם סיריוס... הוא נזכר באותה חצי שעה, חצי שעה מופלאה, שעה שיצאו מן הערבה המפליקה... וסיריוס הציע לו לגור איתו... "אתה רציני?!" שאל שוב כדי להיות בטוח. "אני רציני בכל מידת הרציניות שאפשר להיות." אמר דמבלדור. "נו, אז מה דעתך?" "כ... כן, בטח שאני רוצה!!!" הארי התאפק שלא לצעוק. אבל אז הוא נזכר במשהו. "אה... אדוני, אבל – מה עם הדרסלים? איך נסדיר איתם את העניין?" "הו, אני בטוח שעם כמה מכתבים נוכל לסדר זאת..." דמבלדור חייך חיוך קטן. "בלי להעליב, אני חושב שהדרסלים... ישמחו מאוד. בלי לפגוע, כמובן." הארי חייך חיוך גדול. "הו, בטח שזה לא פוגע, להיפך – זה הדבר הכי משמח ששמעתי בחיים." "אני שמח לשמוע זאת." והארי מיהר לצאת מהחדר, פנה אל מגדל גריפינדור, מלמל לפני תמונת האישה השמנה את הסיסמה ("אוזן ארמדיל") ונכנס, מתכוון לספר לרון והרמיוני את הבשורה. פרק 9: השינוי למחרת קרא שוב דמבלדור את הארי למשרדו, כדי לנסח מכתב אל הדרסלים: אדון וגברת דרסלים הנכבדים, אני הוא פרופסור אלבוס דמבלדור, מנהל בית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות, שבו הארי אחיינכם לומד, כפי שאתם יודעים. ובכן, אתם יודעים שלהארי יש סנדק, וחשבנו שיהיה זה רעיון נהדר שהארי יעבור לגור איתו. יש לו בית והכל אצלו מסודר, והוא ידאג להארי היטב. אנא החזירו לי תשובה בהקדם האפשרי. אני שולח לכם את המכתב הזה בעזרת הינשוף של הוגוורטס, לכן אל תיבהלו. שלחו לי את תשובתכם גם בעזרת הינשוף, הוגוורטס איננה רגילה לקבל מכתבים בדרך הדואר המוגלגית (מוגלגים – אנשים חסרי קסם בשפת הקוסמים). בברכה, אלבוס דמבלדור מנהל בית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות הארי חיכה שבוע, ובמהלכו לא יכול היה להתרכז. התשובה של הדרסלים תכריע הכל... הוא לא היה מרוכז בשיעורים ואיבד לגריפינדור נקודות (בעיקר מצד סנייפ) אבל לא היה לו אכפת. עדיין גריפינדור במקום הראשון בטבלה, וכעת זה מה שהכי חשוב... רון והרמיוני שאלו אותו מה קרה, למה הוא מתנהג ככה, אבל הארי שתק. הוא הסתיר מהם את עניין המכתבים. הוא רצה להפתיע אותם. כעבור שבוע הארי שוב נקרא למשרד של דמבלדור. הגיעה תשובת הדרסלים. והיא הייתה חיובית! לכבוד אלבוס דמבלדור, אנו מוסרים לך את הסכמתנו למגוריו של הארי אצל סנדקו. ורנון ופטוניה דרסלי. הארי רצה לזנק באוויר ולצרוח מרוב שמחה, אך הוא התאפק בקושי שלא לעשות זאת. הם שלחו מכתב לסיריוס ובו הודיעו לו על הסכמתם של הדרסלים. באחד הימים האחרונים של השנה, כשהגיע המכתב מהדרסלים, הארי התפרץ אחר הצוהריים אל תוך חדר המועדון. החדר היה מלא, והוא פילס לו דרך בין התלמידים המפטפטים עד שהגיע אל השולחן של רון והרמיוני. "מה, הארי? מה קרה?" שאלו שניהם בהתרגשות. "אני עובר לגור עם סיריוס בחופש הגדול!!!" הוא התאפק לא לצרוח בקול רם מדי. "מה???" רון והרמיוני התנפלו עליו. "איך? איך?" צייץ רון. "איך?!" "והדודים שלך יודעים?" שאלה הרמיוני. הארי סיפר להם הכל. "דמבלדור שלח להם מכתב," אמר, "והם הסכימו." "ואו!" התנשף רון, עדיין מתקשה להאמין. "בטח סיריוס מה-זה שמח!" "כן," חייך הארי. "במכתב שהגיע אל דמבלדור אחרי שהודענו לו שאני עובר לגור אצלו, הוא כתב שהוא מתאפק שלא לקפץ בהתלהבות בזמן כתיבת המכתב..." רון והרמיוני צחקו. כעבור כמה דקות רון ניגש אל פרד וג´ורג´, שעסקו בתעלולים עם בקבוקי בירצפת ריקים שסחבו מהמטבחים. "אה, פרד? ג´ורג´?" שאל רון בהיסוס. "אה... תוכלו לסחוב לנו עוד קצת אוכל מהמטבח?" "אהה, עושים מסיבה, הא?" קרץ אליו פרד. רון משך בכתפיו. "זה סתם משהו... ואתם כאלה מומחים גדולים בפריצות, חשבנו שתעשו את זה במקומנו..." "אח, רון, אין בעיה. אנחנו נפרוץ בשבילכם, פרחחים קטנים" גיחך ג´ורג´. "עוד חמש דקות אנחנו חוזרים." והם באמת חזרו אחרי חמש דקות, עמוסים בבקבוקי בירצפת, עוגות, פחזניות ומיץ דלעת. "סחבתם את כל זה?!" נדהמה הרמיוני. "מה, לא מספיק?" צחק ג´ורג´. "גיחי גיחי," אמר רון בקול חלוש. שלושתם יצאו למדשאות, נושאים את האוכל (הם לא יכלו להתעטף בגלימת ההיעלמות, אך למזלם שעות היציאה עוד לא נגמרו) וערכו פיקניק קטן על הדשא. זאת הייתה מעין מסיבת הניצחון של הארי. אחר כך נגמרה השנה והתחיל החופש הגדול. פרק 10: התחלה חדשה סעודת סוף השנה באולם הגדול הייתה כרגיל. יפה, מפוארת וגדולה. למחרת הם נסעו ברכבת חזרה לקינגס קרוס. הארי, רון, הרמיוני, ג´ורג´, פרד, לי ג´ורדן וג´יני חלקו ביחד קרון. הם העבירו את שעותיהם האחרונות בנעימים במשחקי טאקי מתפוצץ, בכשפים וקללות קלות זה על זה – כגון קללות דגדוג וקללות שמצמיחות כל מיני דברים לא נעימים ממקומות בלתי צפויים כמו האף או הלשון – הם קנו ממתקי קסם ומיץ דלעת מהעגלה של האישה השמנה, ובסביבות אחר הצוהריים נעצרה הרכבת בקינגס קרוס וכולם יצאו אל אור השמש המסנוור. הארי דחף את מזוודתו שעליה הועמס הכלוב של הדוויג ולפני שעבר במחסום הקסום, ראה כלב שחור גדול ממתין לו על יד השער. הוא חייך. רון והרמיוני ניגשו יחד איתו לומר שלום לסיריוס. "אני בטוח שתוכל לבוא אלי בקיץ, הארי!" קרא רון ונפנף לו לשלום. הארי הביט מאחוריו, מאושר. הרציף כמעט התרוקן לגמרי, ואחרוני התלמידים עברו דרך המחסום. הוא ידע שהוא הולך לפתוח בהתחלה חדשה. שלום לדרסלים. שלום לדאדלי ולדוד ורנון ולדודה פטוניה. שלום לדרך פריווט. שלום לימים שבהם היה כלוא ובודד כל כך... הוא ידע שסיריוס עדיין בסכנה, והוא עדיין יצטרך לנקוט באמצעי זהירות כדי לצאת החוצה. אבל זה לא היה לו אכפת. העיקר שסוף סוף הגשים את חלומו. -The End-
 

Hermione HP

New member
^_^ ../images/Emo20.gif

יפה..... פיק קליל ונחמד... לרגע הייתי בטוחה שהוא לא גמור...
שוב הייתה את התבנית, אבל לא נורא...^_^
 

Hermione HP

New member
מאוד מאוד נחמד! ../images/Emo20.gif

אבל (תמיד יש אבל...) הפאנפיק עשוי קצת לפי ה"תבנית" של הספרים אתה קצת צמוד מדי לספר... (לדוגמה בשיקויים - הכל היה די צפוי...=\..) הארי הוא קצת לא הארי... הוא לא מדבר ומתנהג כמוהו כל כך... אבל הסיפור ממש נחמד, ובשביל התחלה זה מצויין! אולי זה בגלל שאני חובבת פאנפיקים של "אקשן/הרפתקאות" אבל אני מרגישה שזה רק האקספוזיציה, רק השגרה.. זה המקום להתחיל לעשות את העלילה....^_^ (או במקום יותר מאוחר.) למרות ש*כן* יש פיקים שהם די שגרה ברובם.. אבל בכל פיק תמיד יש קפיצה. אחרת מאבדים את העניין...
 

Hermione HP

New member
שנתיים. לפני שנתיים. ../images/Emo20.gif

אם הארי בשנה חמישית אז ווד עזב לפני שנתיים...^_^ (השנה השלישית הייתה האחרונה שלו...) התחלה נחמדה ביותר. *הולכת להמשיך לקרוא*
 

סנדרין

New member
תגובה: ../images/Emo142.gif../images/Emo13.gif

הודעה-הודעה. עד איפה שאספיק.
ההתחלה לא כתובה טוב כל כך. מפורטת, אבל לא במקומות הנכונים...
מכתב יפה.
פרק 2 - קצת יותר תיאור בהתחלה, התעוררות וארוחה, לא יזיק. ההמשך יפה.
 

Dracos girl

New member
לילכוש´!!!! ../images/Emo24.gif ../images/Emo25.gif

לוראיתי שפירסמת פיק!!! בטח שאני רצה לקרוא אותו! את יודעת שאני מתה על הכתיבה שלך וכמה חיכיתי שתכתבי ותפרסמי!!! ^______________^ *רצה לקרוא*
 

Silver Fox

New member
תודה לכן...../images/Emo82.gif../images/Emo144.gif

ו-תסלחו לי. אבל בנאדם צריך לשפוך את הלב לפעמים, אתן לא חושבות?
 
i love u לילך

אין לי ממש כוח לקרוא עכשיו(וגם יש אצלי חברה),אבל יותר מאוחר אני אקרא,רק שתדעי שלא שכחתי אותך
 

Dracos girl

New member
../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif../images/Emo25.gif

וואי לילך, אני חייבת להגיד שממש התעלת על עצמך הפעם! ממש ממש אהבתי, השפה בה כתבת ממש גבוהה, והדמויות, בכלל, תיארת אותן, ממש כמו שהן, לוהיו הוצאות מהדמות!
אמממ... אז ככה, התאור של המשחק בפרק השני, היה ממש ממש יפה! הוא נתן לי את ההרגשה של משחק כלשהו, עם הצעקות של לי והכל...
הפרק הראשון אולי קצר מדי...
ויכול להיות שהגזמת יותר מדי עם הקטע של הדיכאון בפרקים הראשונים אחרי המכתב מסריוס... יעני עם רון והרמיוני, היית נגיד, לדעתי יכולה לכתוב שרון אולי ניסה יותר לעודד אותם, את יודעת בהיותו המצחיקן ב´חבורה´...
הארי היה חייב לנצח...
דראקו שאאוווה
חחח... חרפושיות... אנחנו במצריים העתיקה, אה?
"פרופסור, גריינג´ר לועגת לנו," ייבב מאלפוי - הרג אותי...חחח... זה כמו כזה: "אבל אמממאאאאאאאא תגידי לה!!!"
, "כל הכבוד. שיקוי מעולה. חמישים נקודות לסלית´רין!" - חחח... אהבתי זה כזה, "פוטר! מה אתה צוחק?! 345 נקודות מגרפינדור, מר מאלפוי, איזה חיוך מדאאאים יש לך! 3857596 נקודות לסליתרין!"
"שהסנייפ הזה ימות..." סינן הארי כשהתיישבו ליד השולחן. "איך אתה מדבר, הארי!" קראה הרמיוני, מזועזעת. - חחח... עלק...
: "כן, מאלפוי. אבל לפחות הדודים שלי לא נאלצים להתמודד עם עכברוש מפוחלץ כמוך בביתם!" (סורי, קרן
) - איזה חמוטה!!! (רק על הסורי קרן, לא על מה שאמרת...
)
בלי קשר לכתוב, אני חייבת לציין שיש לך עברית מעולה! בהיותך בכיתה ז´, רשמת נכון דברים רבים שלמדתי רק השנה...^_^
"מה קרה?" "איך היה?" "מה הוא סיפר לך?" "איזה מקום הוא מצא לעצמו?" "איך הוא מסתדר?" "ומה אכלתם בערב החג?" "מה שלומו?" - חחח... "מה אכלתם בערב חג?!", זה הרג אותי... בלי קשר לכלום, הוא רואה את הסנדק שלו, אחרי שהוא בסכנת חיים שמיצאו אותו, וכל מה שחבריו הטופים שאולים אותו זה, מה היה לאכול...חה! ^_^
"גריפינדור, סלית´רין והאפלפאף לבשו סרטים אדומים והניפו דגלים אדומים, ורק סלית´רין היו לבושים בירוק" - טעות!!! ^_^
אמממ... זה די מעצבן, שתמיד משתמשים בקטע הזה, כמו בסרט (או שהיה גם בספר?!) שדראקו
יורד על הארי במהלך המשחק כשהסניץ´ מעופף לו ממש ליד, ואז הארי תופס את זה בסוף...ארגגג...
אההההההההה איזה יפה!!! ה-ס-ו-ף!!!! וואי לילך, ממש ממש אהבתי, תאמת אהבתי יותר את צורת הכתיבה הנפלאה והמוכשת שלך מאשר העלילה עצמה (את הרי יודעת שכל מה שקשור להארי ל-א מעניין אותי, רק דראקו
דראקו
דראקו |מאוהב), אבל כיוון ואת כתבת את זה, הייתי חייבת לקרוא!! אה, ואולי כדאי שתשני את השם, לא? הוא קצת... אממ.. מטריד...(?) אני חייבת להוסיף פעם נוספת שאת ילדה מאוט מוכשרת! תמשיכי לכתוב, תתעמקי קצת בדראקו ואז אני אסגוד לך לגמרי!!! ^_________________^
 
למעלה