הארדיסק אחד או שניים? מה עדיף?

Not Connected

New member
הארדיסק אחד או שניים? מה עדיף?

תחשבו שיש מולכם שני מחשבים בעלי שני מפרטים זהים לחלוטין חוץ מהעובדה שבאחד מהם יש HD 1 עם 80G ובמחשב השני 2 HD כאשר כל אחד 40G. מה עדיף מבחינת ביצועים המחשב ולמה?
 

MrBlueboy

New member
~~>

אם אתה רוצה אותם כמחיצה אחת אז יש לך את כל היתרונות של RAID (בהנחה ששני הHD חדשים מהחנות, אם לא אני לא הייתי לוקח צ'אנס). אם אתה רוצה כל HD כמחיצה נפרדת אז יש לך בעצם קצב כתיבהקריאה גדול יותר (יש המון סיטואציות והכל תלוי בסיטואציה, אבל בכללי יש לך שני HD שעובדים במקביל ולכן אתה מקבל מהירות גבוהה יותר), זה גם נותן לך את האפשרות ליצור את הזיכרון הוירטואלי בHD שלא משמש את המערכת, אתה תמיד יכול להשתמש באחד הHD ככלי להעברה של נפחים גדולים מבלי להשבית את המחשב (בהנחה ולא עשית RAID) ועם השעה הייתה קצת יותר מוקדמת הייתי מפרט עוד, אבל העייפות משתלטת ואני רק מחכה שיהיו מים חמים ואני עף מפה, עד אז המוח בשביתה!
 

MrBlueboy

New member
~~>

כמובן שלכל מטבע יש שני צדדים, הצד השני הוא ההפרש במחיר, 2 HD של 40 GB כל אחד יעלו לך בערך 250 ש"ח יותר מHD אחד של 80GB, אם זה שווה את ההפרש? זאת שאלה אחרת...
 

Not Connected

New member
תודה.

מקלחת נעימה
אל תשכח לרחוץ מאחורי האוזניים !
 

Not Connected

New member
סתם מתוך סקרנות...

MRBLUEBOY אמר שישנן עוד סיבות למה עדיפים שני HD על אחד. תוכלו להוסיף בבקשה סיבות למה שהוא כתב?
 

lmnop

New member
אם אתה רוצה לעשות RAID עם

שני הרדיסקים ומעלה אך לא יהיה לך צורך בזה
 
למעלה