האפרוחית זקוקה לבגדים....

tomki31

New member
האפרוחית זקוקה לבגדים....

שלום לכם ותודה לנועית על שהמליצה על הפורום... זקוקה לעזרה (ולא מאמינה שכותבת את המשפט הזה) מצבנו הכלכלי הפך לנוראי עד שהגענו למצב שהשכנה הגיעה היום עם אוכל ורציתי שיירו לי בראש וזהו. יש לי אפרוחית מתוקה בת שנה ועכשיו כשהיא מצוננת קלטנו שאין לנו בכלל בגדים ארוכים בשבילה. אין לנו עזרה משפחתית כי לבעלי אין משפחה בארץ והמשפחה שלי מסובבת על כל הראש... יש לכם מושג אם יש מקום שניתן להחזיר משפחות ולקבל זיכוי?... הבעל התקשר בבוקר לבנק (שכמתנת חג סגר לנו את החשבון) וביקש שיתנו לנו להוציא מעט כסף כדי לקנות לה מעט בגדי מעבר אך נתקל בקיר אטום ונבזה. הגענו למצב שאין לנו איך לשלם חשבונות. המקרר ריק ,אנו מנסים למכור חלק מהרהיטים אך ללא הצלחה ואין לנו אפשרות אפילו לעבור לדירה קטנה כי אין אפשרות לשלם למובילים וכל הדירות הקטנות שכבר מצאנו הן עם אותו שכ''ד או שלא מקבלים בע''ח (הכלבים שלנו הם כמו ילדינו אז אל תשפטו אותנו על כך). הבעל עובד כמו מטורף ואני אתחיל לעבוד ברבע משרה רק בנובמבר ורק אז נוכל להתחיל לכסות חובות לבנק וחברים ועדיין לא להרים את הראש מעל המים. אני כואבת את בקשתי כי מעולם לא חשבתי שאני אהיה בצד השני. עדיין יש לי ציוד שאני רוצה לתרום- בגדים (לילדים גדולים) ובוסטר, כך שאשמח אם תעזרו לי למצוא להם בתים שזקוקים להם. אני פשוט לא מאמינה שאני כותבת את השורות האלה כי אני לא מאמינה שאני עומדת במצב הזה.
 

MommyHug

New member
אני רואה שכבר ענו לך

כמו שחשבתי...
אל דאגה, את בידיים טובות!!!
 

tomki31

New member
נועית שאלת אם יש עוד משו שצריכים...

פרט מאוד חשוב אותו שכחתי- חיתולים. אם יש למישהו לתרום לנו חיתולים זה יעזור מאוד כי אין באפשרותינו לקנות. שוב תודה וסליחה אם אני חצופה בעוד בקשה.... פשוט אין לי הרבה ברירה.
 

אממאא

New member
תום, שלחתי לך מסר - תעני לי בבקשה

וכמו שהבטחנו לך - יהיה בסדר.
 
לכל מי שיש דברים תעבירו אליי ואני

אעביר לתום בצורה מסודרת. המון תודה אפשר לשלוח לי מסרים ואדאג לאסוף מכם
 

ניגונים

New member
נועית

להזכירך שיש אצלי עדיין קופסא אחת תרצי אותה חזרה מחר מחרתיים ?
 

kerenra

New member
אין לי הרבה בגדים לתת, אבל...

יש לי הרבה צעצועים כפולים (עדיין חדשים) שאני מעוניינת לתת לאפרוחית. עם מי יוצרים קשר לגבי זה? הבנתי שנועית באה לאסוף את הדברים? אשמח לתת את פרטיי במסר. ותום, מאחלת לכם שתעברו את המשבר בקרוב מאוד!
 

tomki31

New member
המון המון תודה לכם.../images/Emo140.gif

נועית מתוקה המון תודה. לא עזבת אותנו היום עד שידעת מה אנו צריכים. המון המון תודה והמון הערכה על הכל. תודה לכולם. לא משנה כמה נגיד תודה זה לא יביע את מה שרוחש ליבנו.
 
יש לי שאלה

אשמח לדעת איזו מידה הילדה לובשת? מה היא אוכלת? ואיזו מידת טיטולים, אני אבדוק איך אפשר לעזור. אנא צרו עמי קשר במסרים. שבוע טוב.
 
אז הנה התשובות../images/Emo92.gif

אוכלת=== יונקת +מוצקים בגדים מידות 12-18 חודשים+ 18-24 חודשים טיטולים למשקל 9.5 ק"ג מ- 8-14 (באגיס) לגבי מזון למשפחה כל דבר יתקבל בברכה תודה לכולם
 
תומקי יקרה- נועית יצאה ממני כעת

עם שקית מלאה בגדים לאפרוחית שלך. שיהיה לכם חורף נעים אנחנו כאן בשבילך, תהיי חזקה! חיבוק ענק (מקווה שיעזור)
 

tomki31

New member
../images/Emo124.gifנועייייייייייייית../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

אלוהים את פשוט מלאכית. כל החיים היו לי רק אכזבות מבני אדם והנה כשאנחנו בתחתית מגיעים המלאכים ומרימים אותנו על כנפיהם..... אני קוראת את המסרים שלכם אני קוראת את המסרים וההודעות שנועית משאירה פה ואני פשוט בוכה לא יכולה לעצור את דמעות ההתרגשות וזהו. נאלמתי דום .
 
טומיקו העיקר שנהיה בריאים תאמיני לי

יש המון אנשים טובים כאן עם לב רחב שמרי על הבריאות הכי חשוב ותאמיני שיהיה טוב
 
למעלה