האפסים רצים לשדרות...

ריאליסט

New member
האפסים רצים לשדרות...

הראשון-מר אולמרט שכמעט פגע בו טיל... השני-מר נתניהו שמאבד את עשתונותיו לנוכח העובדה שמר אולמרט ביקר שם והוא טרם... השלישיים-כרגיל רבים-פואד רואה איך מר ביבי ומר אולמרט "מזדהים" עם תושבי שדרות והוא מודאג שהוא לא נמצא שם גם.האחרים במפלגתו מעדיפים לריב על נושא היפוטטי של עזיבת ממשלת אולמרט, כאשר כולם יודעים שהם לא יעזבו אותה לאחר הפריימריז. הליצנים ביבי,אולמרט, ברק (?) עוברים מולינו ויש עוד טיפשים שחושבים שמישהו מהם או מאנשיהם מסוגל להנהיג יותר מאשר חנות מכולת.
 

n i e m a n d

New member
דווקא נתניהו וחברי הליכוד נוהגים לבקר בשדרות

ובקווי העימות לא פעם ולא פעמיים. מה לעשות שבימים קשים כאלה, ימים שאת הטרגדיה בהם אתה מנצל לצורך שימון מכונת השנאה וההסתה שלך, יכול להיות שביקורי פוליטיקאים בשדרות וביישובים המופגזים יהיו תכופים מבעבר?
 

ריאליסט

New member
הפוליטיקאים שמבקרים בשדרות

עושים זאת רק למען יראו אותם בטלויזיה וזאת בכדי להעלות את הריטינג שלהם. הם כולם נחשי צפע שמעניין אותם הכיסא. בזה אין שום הבדל בין אותם צפעונים מהליכוד ובראשם הצפע הליכודי הראשי-צפעוביבי, או בין אותם צפעונים מקדימה ובראשם הצפע הראשי צפעולצרט, או בין אותם צפעונים מהעבודה ובראשם הצפע הראשי ציפרץ. מערכת בחירות באה ומערכת בחירות עוברת ואנו מקבלים הוכחות חדשות שכל אותה עסקונה מתענינת בגורל המדינה בדיוק כמו שאיזה אסקימוסי באנטארקטיקה מתענין בה. כ-45 אחוזים מכלל בעלי זכות הבחירה הבינו זאת עוד בבחירות הקודמות. בבחירות הבאות יבינו זאת יותר ויותר. אין מדינה בעולם המערבי בה מנהיגים שכשלו אפילו יעיזו לבקש שוב את המנדט מהציבור. אבל "מנהיגי" המפלגות במדינת ישראל איבדו כבר מזמן את הבושה והם יעשו הכל כדי להגיע אל כס המלכות. והעם? או ששכח או שפשוט מדיר רגליו ולא מצביע כבר.
 
למעלה