האפטר פרטי של המסיבת סיום...

snirel13

New member
האפטר פרטי של המסיבת סיום...

רציתי רק להגיד בשמי ולפי איך שזה היה נראה בשם כל השכבה של י"ב שהסטנד אפ שוועד ההורים הביא לנו לנו היה פשוט גרוע ציפינו לכך שהבאנו 160 שקלים לסטנדאפיט מצליח ולא זוג סטנדאפיסטים בשקל וחצי... היה עדיף שהייתם מביאים את מוניקה סקס ככה מראש היינו יודעים שלא צריך לבוא ... ואז לא היינו גורמים לסטנדאפיסטים לאי נוחות אחרי שראינו שהם לא הצחיקו וכולם עזבו את האולם... היה פשוט נורא גם שמעתי מצד ההורים של הילדים... היה נחמד אם הייתם מביאים את שחר חסון או משהו כזה לא ציפינו שבתור מתנה אחרונה מבית הספר וועד ההורים תהיה קמצנות כזאת...
 
המופע האמור הוא ביוזמת ועד ההורים ובאחריותם

זה לא קשור לבית הספר. העברנו את הודעתכם ליו"ר הוועד, ואנו מקווים לקבל את תגובתו, שאותה נפרסם כאן.
 
וואלה..

וועד ההורים הוא לא זה שבחר לבטל את המופע של מוניקה סקס, ההופעה שלהם בוטלה בגלל שכמה ילדים מהשכבה התלוננו שהם לא רוצים את מוניקה סקס, והם (הילדים) אלו שהמליצו על ההופעה שהייתה בסוף. מה שכן, וועד ההורים עשה טעות שהוא אישר את ההופעה בלי לראות אותה קודם, ועל סמך דעה של כמה ילדים.
 
תגובה מראש ועד ההורים, שלי להמן:

"לא ניתן היה לראות מראש את ההופעה, כי האמנים חלקם חברי מיומנה והתכוננו למופע בפסטיבל ישראל. לצערנו, זה לא התאפשר בזמן הקצר שעמד ברשותנו. הסתמכנו על חוות הדעת של ארבעה תלמידים מהשכבה, שטענו ששאלו יותר מעשרה תלמידים נוספים, וראינו את כל חוות הדעת באינטרנט על המופע, שכולן היו מאד חיובית. בהסתמך על כל אלה, היינו פתוחים לקבל אותם. היו הצעות מסטנדאפיסטים אחרים, כולל רועי לוי, אבל אמרו לנו שאין צחוק גדול יותר מ'ספאזם', שכולם ייהנו ויהיה ערב נהדר. התלמידים טענו שהם ראו ומאד מאד נהנו. זה לא סוף פסוק, אנחנו חושבים איך לפצות את התלמידים בשכבה, ולא נישאר עם הטעם הזה. מתוכננת להיות מסיבה נוספת. מסיבה כזו תוכננה עוד לפני 'ספאזם', ועכשיו נשקול להגדיל את המימון שלה, לא היתה שום כוונה לחסוך אלא רק להתאים את מה שאנחנו עושים להעדפות התלמידים".
 
תוספת לתגובה:

"ועד ההורים יתכנס בתחילת השבוע כדי להחליט בעניין המסיבה, המתנה לביה"ס והמופע הבלתי צפוי והכושל של ספאזם"
 

snirel13

New member
מוניקה סקס בכלל לא הייתה מופיעה כי.....

אף אחד בכלל לא היה נכנס להופעה מלכתחילה.... אבל היה עדיף להביא את שחר חסון אורי חזקיה ארז שלם או סטנדאפיסט ברמה שהייתה לפחות בפורים כמו קובי מימון.
 
למעלה