האסטרונאוט סקוט קרפנטר מת.

אריק67

New member
האסטרונאוט סקוט קרפנטר מת.

|הדגש|האסטרונאוט סקוט קרפנטר מת. סקוט היה האמריקאי הרביעי בחלל והוא ידע לספר על דברים מוזרים שנמצאים על הירח. למשל מכונת כרייה על הירח ובסיסי חוצנים.כאן|סדגש|
 


 
דיווחי עב"מים על ידי אסטרונאוטים

אסטרונאוטים אמריקנים וגם קוסמונאוטים סובייטים דיווחו מדי פעם על צפייה בעב"מים (כולל כאלה שעקבו אחריהם). אבל, התברר לאחר בדיקות, שאלו היו הדברים הבאים:

1) חפצים שנפלטו מן החלליות עצמן: למשל סקוט קרפנטר עצמו צילם תמונה שבה הופיע בלון שנפלט מן הקפסולה שלו, ואח"כ נטען על ידי עיתון כלשהו שזו "צלחת מעופפת".
2) במספר מקרים ניתקו מן המעטה החיצוני של החללית בזמן הטיסה בחלל גושי קרח מים או CO2 שהמריאו איתה מכדור הארץ, ואלו המשיכו לנוע אחרי החללית (לפי חוקי הפיזיקה).
3) לווינים: בדרך כלל דיווחו על חפצים לא מזוהים בצורת גליל, שהתבררו בסופו של דבר כלוויינים או חלקי משגרים שנופלים חזרה לכדור הארץ. בדרך כלל דיווחו את זה אמריקנים על לווינים סובייטיים ולהפך, מחוסר הכרת לוויני הצד השני.
4) במספר מקרים הדיווחים שהובאו על ראיית עב"מים היו שגויים מבחינת תאריך, שם האסטרונאוט שראה, שם המשימה, וכו'... לא אמין במיוחד. במספר מקרים התברר בסוף שהכוונה הייתה להשתקפויות השמש והירח על האטמוספירה של כדור הארץ וגוף החללית.
5) מקרה נחמד היה כשהאסטרונאוטים של אפולו 12 התבדחו עם מרכז הבקרה ביוסטון על כך "שחפץ לא מזוהה" עוקב אחריהם בדרכם לירח. הם התכוונו לחלק מן המשגר שנע אחריהם (שוב, לפי חוקי הפיזיקה). חובבי העב"מים כמובן הבינו את השיחה בדרך אחרת.

עוד אפשר לקרוא כאן:
http://debunker.com/texts/astronaut_ufo.html

דרך אגב, סקוט קרפנטר עצמו מעולם לא טס לירח (הוא לא היה בין צוותי אפולו, כיוון שהתפטר מנאס"א על רקע חילוקי דעות עם הממונים עליו באוגוסט 1967, והנחיתה הראשונה על הירח הייתה כידוע ביולי 1969). את המשפט על "הבניינים בירח" כביכול שמע מאדווין אלדרין, שותפו לצוות "אפולו 11" של ניל ארמסטרונג, אבל איש לא שמע את אלדרין עצמו אומר זאת. בסרטון שבכתבה הבאה אלדרין עצמו מסביר מקרה אחד שיוחס לו של דיווח עב"מ - והתברר כפנל שהיה חלק מן המשגר, אך ההסבר הטכני עצמו הושמט מן הכתבה המקורית:
http://www.csicop.org/si/show/ufos_and_aliens_in_space/
 
למעלה