האנשים שלא יצא לי לפגוש
אתום אלו שלא יצא לי לפגוש כיכבו בתמונה ישנה עם חיוך למשך 5 שניות על מסך הטלויזיה. היו כאלו עם תמונה ישנה כזאת של סוף טירונות עם חיוך עייף ומאושר. היו את אלו שהאושר נח על פניהם שהפכו לחסרות הבעה. היו את אלו שהיו ללא תמונות רק שם לא מוכר ממקום במדינה שכימעט לא פקדתי. אבל דבר אחד משותף היה לכולם אני אותם לא היכרתי. אבל אני יודע שגם לא אכיר לעולם ואני בטוח שהייתי יכול לאהוב כל אחד ואחת, ואני בטוח שלחלקם חיוך ממכר כזה או אחר, וחלקם כה עמוק וצלול אוקיאנוס אנושי של נפש מדהימה , אבל אני לא אוכל לישקוע בהם לעולם. הם שמות שרצים על המסך ,זה אחר זה לפי סדר ה א ב , והם כה צעירים לעיתים ילדים כה רכים שפישעם היחיד היה להיקלע לנקודת הזמן הקוטעת, והם חיילים בני 20 ו 19 ו 21 שרק עוד מעט היו יוצאים אל זרועותיינו הפתוחות אולם חומת הדממה הניצחית ניצבה מולם. והם כולם היו אבות או בנים אמהות או בנות אחים ואחיות וכולם עוד רצו לקחת עוד שאיפה אחת גדולה מהחיים . אלו הם האנשים שלא יצא לי לפגוש
אתום אלו שלא יצא לי לפגוש כיכבו בתמונה ישנה עם חיוך למשך 5 שניות על מסך הטלויזיה. היו כאלו עם תמונה ישנה כזאת של סוף טירונות עם חיוך עייף ומאושר. היו את אלו שהאושר נח על פניהם שהפכו לחסרות הבעה. היו את אלו שהיו ללא תמונות רק שם לא מוכר ממקום במדינה שכימעט לא פקדתי. אבל דבר אחד משותף היה לכולם אני אותם לא היכרתי. אבל אני יודע שגם לא אכיר לעולם ואני בטוח שהייתי יכול לאהוב כל אחד ואחת, ואני בטוח שלחלקם חיוך ממכר כזה או אחר, וחלקם כה עמוק וצלול אוקיאנוס אנושי של נפש מדהימה , אבל אני לא אוכל לישקוע בהם לעולם. הם שמות שרצים על המסך ,זה אחר זה לפי סדר ה א ב , והם כה צעירים לעיתים ילדים כה רכים שפישעם היחיד היה להיקלע לנקודת הזמן הקוטעת, והם חיילים בני 20 ו 19 ו 21 שרק עוד מעט היו יוצאים אל זרועותיינו הפתוחות אולם חומת הדממה הניצחית ניצבה מולם. והם כולם היו אבות או בנים אמהות או בנות אחים ואחיות וכולם עוד רצו לקחת עוד שאיפה אחת גדולה מהחיים . אלו הם האנשים שלא יצא לי לפגוש