האמת שרציתי להמליץ על לחם, אבל לא יצא

האמת שרציתי להמליץ על לחם, אבל לא יצא

כשבאתי לכתוב על הלמק של הרדוף באתי לומר שהוא ממלא משהוא לא נורמאלי, ושהוא מאוד בריא, ובנוסף להכל הוא גם קל. אז נתקלתי בכתבה הבאה: "המשמין: לחם שאור קל אורגני של "הרדוף" כאן עלינו על סקופ. אף על פי שנכתב בפירוש על האריזה "לחם שאור קל", הכובד והעובדה שלא מצוינת כמות הקלוריות בפרוסה בודדת העלו חשד, שלא מדובר פה בלחם דיאטתי. חישוב פשוט גילה, שבכל פרוסה יש בערך 70 קלוריות, לא רחוק מפרוסה רגילה. מי שצורך את הלחם הזה כחלק מהדיאטה, עלול להתאכזב. לא במקרה, זה היה הלחם הכי טעים בבדיקה, מה שמוכיח שלמהנדסי המזון בתחום הלחם הקל יש עוד הרבה עבודה." http://food.walla.co.il/?w=/907/653597 אז אם לא חשובה לכם ספירת קלוריות כסכיסטית, אבל חשב להתמלא מהסנדוויץ שלכן(ם) אני בכל זאת ממליצה עליו. ובזאת פותחת את תחרות הלחם הטוב. רשמו פה על הלחם המועדך עליכן, ולמה.
 
אני אוהבת לחם בכלל ../images/Emo99.gif

בגזרת ה"מה יש כל הזמן בבית" אז יש "עינן קל" וגם "לחם הארץ" חיטה מלאה או שיפון קל לא יודעת עד כמה הם קמח מלא או קלים באמת כתוב במרכיבים שהם עשויים מחיטה מלאה ואני אוכלת לחם לעיתים מאוד מאוד רחוקות <לצערי> אוהבת מאוד לחם רוסי שחור אמיתי רררר עם חמאה, שום ומלח גס רררר ררררר אוהבת גם לחמים ממאפיות במיוחד לחמים של מאפיית "לחמים" עם זיתים שחורים או עגבניות מיובשות גם הלחמניות הכפריות והפיתות הכפריות של "טיב טעם" טעימות לי עד מאוד גם לחם גרוזיני, פיתות עירקיות ולחוח אני אוהבת וגם סתם פיתה חמה או בגט בקיצור, רואים שאני אוהבת לחם הא... בפועל אני נמנעת מלחם כמעט לגמרי
 

shmantz

New member
קראת את התגובות לכתבה שקישרת../images/Emo35.gif

יש שם תגובה של שני פרופסורסקי שהיא נטורופטית: "תיקון קל לכתבה- אולי בלחם של הרדוף יש כמות קלוריות כמעט כמו של לחם "רגיל" אך מכיוון שהוא מכיל הרבה יותר סיבים תזונתיים הוא אינו מפריע לדיאטה אלא להיפך."
 
כמובן

רק חשוב להדגיש כי הלחם הזה איננו כ"כ קל. ולכן נשאר רק הבריא, ממלא, וטעייים..
 
לחם בריאות קוראים ללחם האהוב עלי

לצערי רק בסופר אחד בחיפה מוכרים אותו לשמחתי הסופר הזה נמצא מרחק יריקה מהבית של אמא שלי לצערי אני הולכת לאמא שלי לרוב בשבתות אז סגור שם לשמחתי אני יכולה לבקש ממנה פשוט לקנות לי לצערי אין לה מקום במקפיא אז זה לא ממש יוצא מה נסגר?
 

פומפיה

New member
הלחם של מרקו

וגם.. לחם בטעם אגונים לחם בטעם עגבניות לחם מתוק לחם עם ממרח שוקולד "השחר"
 
ללחם האהוב עלי קוראים חלת בריוש של ארקפה

אפרופו דברים שצריך להוציא מחוץ לחוק. וגם לחם שוקולד של ארטיזן (כנ"ל). וחלה של ארז עם חמאה רכה וגבינה צהובה. וסתם חלה עם חומוס ביום שישי בערב. ולאחרונה לחם אחיד (קל) טעים לי, אבל- נו ב'מת, על מי אני עובדת.
 

גינגונת

New member
אכן הלחם שוקולד של ארטיזן הוא פלילי

אבל האמת שכשאני לא בדיאטה כל לחם חם וטרי מהתנור עושה לי את זה
 

אופירהק

New member
בתקופה האחרונה אנחנו עם לחם איכרים

עם זיתים. מעולה כאשר קלוי קלות בטוסטר, איזה ניחוח יאממי
 
למעלה