לכבוש את ההר
New member
האמת, שרון מפתיע אותי!
הוא עושה כל מה שאפשר כדי להראות שלימין אין כל אידאולוגיה ודרך מדינית! מה אתם אומרים, הוא יחזור לכור מחצבתו מפא``י?
הוא עושה כל מה שאפשר כדי להראות שלימין אין כל אידאולוגיה ודרך מדינית! מה אתם אומרים, הוא יחזור לכור מחצבתו מפא``י?