האמת על הקשר של ברק למבצע אנטבה...

segals

New member
האמת על הקשר של ברק למבצע אנטבה...



hהאמת על הקשר של אהוד ברק למבצע אנטבה - הכנסו לעמוד המצורף
 

אלי.

New member
בכלל, כמות ואיכות ה ``פלופים`` שלהם ביום אחד מדהימה !



פעם חשבנו שהתנהלות שלומיאלית יותר מזו של אהוד ברק לא יכולה להיות, אבל עכשיו בא התשדיר הראשון של החברים שלו ומראה לנו שלכל תהום יש תחתית, שממנה אפשר לחפור עמוק יותר: - מר שמעון פרס מודיע שאהוד ברק, המצביא המהולל, הוא שתכנן את מבצע אנטבה. היום הוא כבר מתנצל בפני כל העולם (והמתכנן האמיתי) על השקר הלבן שלו. - החבר`ה מראים צילומים של היציאה מלבנון, ומודיעים שהוציאו את הבנים מהבוץ הלבנוני. מרוב זחיחות, לא שמו לב החבר`ה שאחד החיילים המצולמים כבר לא ממש חוגג את הכנסת לבנון לתחומי מדינת ישראל. היום החבר`ה כבר התנצלו בפני מי שצריך בעניין הזה. וזה רק ביום הראשון של התשדירים.
 

אלוני.

New member
)-:

)-:

הקטע עם החייל לא רציני, ראה סיפור השיצוש בצילום של החיילים מהכותל ב-67 הסיפור של מבצע אנטבה פשוט שלומיאלי, מה הם חשבו שדן שומרון יישב ויראה את התשדירים וימחא כפיים? ואנשים אחרים כדוגמת מוקי בצר וחבריו ששתקו כאשר לקחו להם את התהילה ישתקו שנית ? שלומיאליות נראית לי מילה עדינה מדי , אבל איך אומרים בסרטי הבלשים: ``אני בתפקיד כרגע... ``
 

hreuven2

New member
הרכות הבלתי נסבלת כלפי השמאל



בא נחליף שמות בםיפור העצוב הזה ונניח שביבי היה אומר שהוא אישר מבצע של מישהו שלא היה ולא נברא,אתם יודעים מה היה גודל הכותרות``שקרן`` בעתונות?אינ-סופי,אבל מותר לטעות-הם לא שקרנים הם רק טועים,הם לא זיגזג פשוט לא מבינים אותם.
 

אלוני.

New member
דווקא כאן



בנושא הקשור לאנטבה לא הייתי מעלה את השאלה הזו, וד``ל.
 
למעלה