האם CNN פרו פלשתינית?

AdiNH

New member
האם CNN פרו פלשתינית?

אתמול בשיחה עם מישהי שאינה מודעת לקונפליקט במזהת התברר לי שעפ דיווחי CNN נוצר הרושם ש"הפלסטינים בסהכ מגינים על עצמם מהתוקפנות הישראלית"(זה מה שהיא הבינה)
 

יוספוס11

New member
הם מודעים לבעיה ופועלים להשתפר דווקא

מי שנשאר בעינו זה ה-BBC.

אל תשכח שנותנים במה לדוברים ישראלים ופלסטינים כאחד, ללא פרשנות וללא ממש לנסות בכח לסתור או לאתגר אותם. זה יכול לשכנע לכאן ולכאן את מי שאינו יודע דבר.

נסה לחשוב על זה כך: אתה ישראלי ומודע לכל אטום כמעט בסיכסוך הזה. אבל האם היית יכול לספר לנו בפרוטרוט על הסכסוך ביגוסלביה לשעבר? מה גרם לפירוק, מי היו בצדדים ומה היו הטענות שלהם כנגד מי שעמד מולם? אני לא. אני חושב ששגם אתה לא...

נסה לזכור שהמזרח התיכון לא מעניין בצורה אינטימית את רוב האירופאים ואת רוב האמריקאים. הם לא מודעים למה שקורה שם, ולא מתעניינים ממש. יש להם צרות אחרות.

באווירה כזו כשזה פורץ לחדשות פתאום, יש אנשים שחושבים שמדינה בשם ישראל פלשה למדינה בשם פלסטין וצריכה "לחזור לישראל". הם לא מבינים שמדובר באותו שטח. יש אנשים שמעולם לא שמעו על הטילים הפלסטינים.

וכמובן לא עוזר לישראל כשמעלים לשידור את יוזף גבלס הפלסטיני, הלא היא הגברת חנאן עשראווי. מאסטרית בישום שיטת גבלס של "חזור על השקר אלפי פעמים עד שיהפוך לאמת". לגברת הזקנה, החביבה ורכת הדבור יש כח עצום בלשכנע את אלו שאינם מבינים את הדקויות. היא דוברת אנגלית רהוטה ועוטפת את השטניות שלה בחזות לא מאיימת לכאורה. אפילו מנחים אינטיליגנטים לא מסוגלים להציב לה שאלות שיחשפו את השקרים....

כשהיא מדברת על החמאס כנלחם "בכיבוש" וחוזרת בכל משפט על המילה "כיבוש" לפחות שלוש-ארבע פעמים ("חזור על השקר עד שיהפוך לאמת") הוא שוכחת לציין, והמנחים הדבילים שוכחים להזכיר לה, שעבור החמאס עצם קיומה של מדינת ישראל הוא כיבוש והם מחוייבים דתית ועל פי אמנתם לפעול להשמדתה הפיזית. את זה אף אחד לא שם בפרצופה. וחבל...
 

AdiNH

New member
חנאן


אישה כשרונית ומשכנעת בהחלט
 

בדקה90

New member
לא רק זה

אמנם לא ראיתי את כל הראיונות שה BBC ערך..אבל מאלו שכן ראיתי. המרואיינים (בעלי תואר ד"ר לצורך העניין) מהצד שלהם, בכלל לא מתייחסים לשאלות הנשאלות. יש להם טקסט מוכן שתמציתו כמובן "ישראל אשמה בכל".. אותו הוא מדקלמים ויהי מה..וכשקצת לוחצים אותם.. שוב תשובה שלא קשורה.

מסכימה מאוד שרוב האירופאים והאמריקאים או בכלל לא בקיאים בסיכסוך ובמצב במזרח התיכון, כפי שרובינו לא בקיאים בפרטי קונפליקטים במקומות אחרים בעולם.
 

BigMatilda

New member
דווקא מהמעט שאני צפיתי, נראה די מאוזן

תראה יש אנשים שישמעו מה שהם רוצים לשמוע...
גם איי-בי-סי עשו לי רושם מאוזן אם לא פרו-ישראל, כולל דיווח מאשקלון תוך כדי אזעקה וכתב שצועק "אמאלה איזה פחד פה".
 

dasi9

New member
זה הרושם שקיבלתי גם

אתמול צפיתי לפחות שעתיים. ראיתי כל הזמן תמונות וסרטונים של הריסות מעזה. כשהראו את ישראל, זו הייתה הבלחה ואז מראים את כיפת ברזל. לא ראיתי שקורה משהו בישראל. לא טילים שנפלו, לא בתים שנהרסו ובוודאי שלא אנשים עושים פזאצטה על הרצפה.

אהה וראיתי פעמיים את אנדרסון קופץ בבהלה מהפגזה של חה"א. הנה עכשיו העברתי ל CNN ועוד פעם ראיתי אותו קופץ בבהלה
 

dasi9

New member
ועכשיו גם מכוניות שרופות

אבל כנראה שאין אנשים בישראל....
 
למעלה