האם 2440 של דן שונה מעט מחבריו...?

מצב
הנושא נעול.

CHAIM333

New member
האם 2440 של דן שונה מעט מחבריו...?

האם 2440 של דן שונה מעט מחבריו...?
האם 2440 של דן שונה מעט מחבריו לאותו דגם?
 
אכן כן

האם 2440 של דן שונה מעט מחבריו...?
האם 2440 של דן שונה מעט מחבריו לאותו דגם?
אכן כן
החלון הצידי האחרון (האחורי ביותר) הוא ישר וממשיך את הקו של שאר החלונות. בשאר האוטובוסים ה"אחים" החלון הזה משופע בזווית קלה. בפנים אין כל שינוי ובפועל הזווית קיימת גם ב-2440 והחלון הישר הוא רק מבחוץ.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה