האם תקבל את ילדך כמו שהוא ?!

Fortuneteller

New member
אבל תחשוב שניה איך אותו סקר בדיוק היה נראה

אם היו שואלים אותו 10-15 שנה לפני. אנחנו עוברים הרבה שינויים חברתיים וביניהם קבלה של האחר, והסקר דווקא מעודד כי הוא מראה כמה התקדמנו כחברה. כך כדוגמא את הסבים שלך ואז לך אל ההורים שלך ותראה שינוי עצום בהתיחסות.
 
אמממ...

תיראה, אבא שלי נגד הומוסקסואליה. [הוא לא הומופוב אבל נגד] אבל בכל זאת הוא ואמא שלי קיבלו אותי כמו שאני ! למרות שהם טוענים עם השטויות שלהם שזה גיל ההתבגרות והכל עוד יעבור לי ובלה בלה בלה... [זיוני שכל של הורים] והאמת יש מצב שאני דו כי אני יוצא גם עם בנות. אבל כרגע אני מאוהב רק בבנים.
בקיצור.... אני לא יודע מה היו אומרים הסבים שלי [כי הם ניפטרו] ולא היה איכפת לי גם מה היו אומרים, כי נימאס לי להתחבאות מאחורי מסיכה כל הזמן, אני רוצה שאנשים יאהבו אותי ויקבלו אותי כמו שאני. למה אני צריך להיות באשליה שהכל בסדר כשכלום תכלס לא בסדר ?! אני רוצה להיות אמיתי עם כולם, ושכולם יהיו אמיתיים איתי, מי שסבבה לו איתי אז אני שמח, מי שלא אז שיילך ממני ולא יעשו לי פרצופים על למה אני נימשך לגברים! כי אני בנאדם אני לא שונה מאף אחד, אני אותו היוני שנולד לפני 18 שנה. ונטייה מינית לא משנה אותי כייצור אנושי! אבל יש חארות שלא קולטים את זה עדיין....
 

Fortuneteller

New member
כמה הבהרות דרושות:

התכוונתי שחברתית השתננו כי אם פעם ללכת ברחוב עם מישהו נחשב לטאבו אז עכשיו אתה יכול לראות זוגות מתנשקים בדיזינגוף.
 

raz248

New member
לדעתי זה לא ממש פייר הסקר הזה...

כי כשאתה חושב על סיטואציה שנראת לך רחוקה ממך, אתה מגיב אחרת.... זה כמו שתשאל מישהו שגר בתל אביב לגבי הקסאמים, ותשאל אחד בשדרות, התשובות יהיו שונות כי אחד חווה אותם והשני לא... כלומר, אדם לא יכול לדעת איך הוא יגיב אם הבן שלו יצא מהארון עד שזה יקרה לו..... אז לדעתי הסקר לא משהו מייצג...
 

W a r r i 0 r

New member
../images/Emo119.gif כבר העלתי את הכתבה בתחילת השבוע,

אבל אני יגיב שוב. האחוזים פה מדברים בעד עצמם. 73% כן יקבלו. לגבי השאר - צריך להגביר את ההסברה, בצורה מאסיבית ביותר, ויפה שעה אחת קודם.
 
למעלה