האם שינוי עם החרדים והימין ימליכו

לא חברים מבולבלים. המועד המקורי

של הבחירות הוא נובמבר 2006. והליכוד כמפלגה הגדולה ביותר קיבלה מנדט ל-4 שנים, ולא למחטפים של אנשי החווה. הקדמת הבחירות עצמה עולה למשלם המיסים עוד כסף. אם ש"ס ושינוי יצליח להתגבר על השנאה-השמית שלהם זו לזו -יתכן ונראה כאן משהו יוצא דופן כולל אישור ברית הזוגיות.
 
רק בעיה קטנה הליכוד התפלג

ונתיהו אפילו לא יו"ר הליכוד כרגע , אז בחירות עדיפות כרגע על מחטף פוליטי במצב הקיים אין לביבי סיכוי למשוך הרבה זמן כראש ממשלה .
 
אני מבין שזו המשאלה כקומוניסט

אבל, יתכן שהשכל הישר ינצח. זה ששרון רמס את הדמוקרטיה עשה מחטפים פולטיים ומדיניים שלא יעשו,אולי משכר אנשים. אבל המנדט שניתן לליכוד הוא עד נובמבר 2006. אם הליכוד יחליט על יו"ר זמני נתניהו על לפריימריס שיארחו ביולי אין עם זה שום בעייה. כמובן שאנחנו מדברים על ספוקלציה. אבל אין ספק שעמיר פרץ ושרון יפגעו מכך בצורה קשה מאוד.
 
קומוניסט??????

מי שיפגע מכך הוא רק שרון, שיאבד את המומנטום שלו. ביבי לא יחזיק זמן רב כראש ממשלה במצב הפוליטי הקיים. ומי שירוויח מכך הוא עמיר פרץ .
 
ההפך הוא הנכון

תאר לך מצב שבו ביבי ראש ממשלה ,מתחיל קפאון מדיני , והמדניות הכלכלית שלש ביבי ושינוי ממשיכה ויוצרת עוד עוני. שנה קטסטרופלית כזאת בראשות ביבי רק תחזק את עמיר פרץ ותביא לניצחונו המוחלט.
 

gershon17

New member
אם זה נכון

למה מפלגת העבודה לא תומכת בנתניהו כראש ממשלה?
 
למעלה