האם שינוי עם החרדים והימין ימליכו

yosep nanon

New member
אהלחץ היחיד שמניע את חברי הכנסת

של שינוי לתמוך בכך, הוא שרובם יודעים שאין להם סיכוי לההכנס לכנסת הבאה. רק על כיסא הם חושבים. וביבי המוניפולטור הזה יעשה הכול כדאי להיות ראש ממשלה ממה הוא מפחד?? אם הוא חושב שהוא טוב ויש לו מנדט להיות ראש ממשלה אז אדרבה, שיתמודד בבחירות ולא יבצע מחטף!!
 
לא מדובר בתרגיל מסריח

אלא באופציה המעדיפה את בנימין נתניהו כראש ממשלה על פני שרון או פרץ. אני סבור ששינוי צריכה לתמוך במהלך בתנאי שזה יביא לחקיקת נישואים אזרחיים והמשך המדיניות הכלכלית של ביבי.
 

שחל1

New member
שנוי חייבת לעשות את המהלך

שנוי חייבת לעשות את המהלך בתנאי אחד שהשלום ימשך. נתניהו הפך לימני קיצוני . אותי זה מפחיד. לגבי שנוי אין לה מה להפסיד להיפך היא תתחזק.
 

yosep nanon

New member
המעניין הוא שרק המפלגות שקורסות

רוצות בכך, נאחזות בכיסא חזק ולא זזות , אם ביבי חושב שהוא ראוי להיות ראש ממשלה אדרבה , שיתמודד ויקבל מנדט מהעם, ולא ינסה להיות ראש ממשלה בתחבולה ,
 
תראה יוסף סטאלין נבון

אני מזכיר שאריאל שרון הוא זה שבתחבולה גנב את המנדט שהוא קיבל ממפלגתו ראש משפחת פשע. ולרמיסת הדמוקרטיה כפי שאמרה יולי תמיר כמו בזמן אוסלו הצטרפו רבים. הבחירות אמורות להתקיים ביוני 2006 . ואם נתניהו בקונסטלציה מסויימת יבחר הרי שזה יהיה תיקון מסויים לטובת הדמוקרטיה.
 

yosep nanon

New member
tאני לא בעד שרון אבל ההבדל פה

משמעותי הוא אולי גנב מנדט , אבל הוא הולך לבחירות לבקש מהעם שוב את התמיכה בו ובמפלגתו ,ביבי לעומת זאת מנסה בתחבולה לתפוס את השלטון כשר אבל מסריח. ואשמח אם לא תתבטא ותדביק לי כינויים כדוגמת סטאלין, אני עדיין אינני רוצח
 
לא נבון הנבון בע"מ. שרון עשה מהלך

אל-חזור תוך רמיסת הדמוקרטיה כולה יחד עם כל השמאלנים שבד"כרוממות הדמוקרטיה בגרונם, ביניהם יולי תמיר. כולם היו שותפים לרמיסה. יש כאן הרבה יותר מטונות של צביעות לדרוש הגינות יתר מאלה שסירבו להצעה למשאל עם. השחיתות נמצא בצד השמאלי אל תתבלבל, ובמיוחד אצל מפלגת העבודה ואצל קלפיות פרץ שגנב את הבחירות ע"י התפקדות פיקטיבית. אם המאמץ יצליח יהיה כאן מיני -מיני של תיקון לרמיסת הדמוקרטיה שנעשתה.
 

Archibald

New member
../images/Emo6.gif גם ביבי ילך לבקש את התמיכה

מהעם, בנובמבר 2006
 
ואז הליכוד יקבל מנדט אחד

ושינוי אם תחבור לפוטש של נתניהו, לא תקבל אפילו את זה.
 

gershon17

New member
תחבולה?

להשיג תמיכה של 61 ח"כים זו לא תחבולה, אלא הדמוקרטיה הישראלית בפעולה. אבל לא נראה לי שנתניהו יצליח להשיג בזה רוב. זה לא סביר.
 
זה לא הדמוקרטיה הישראלית בפעולה

מה שנתניהו מנסה לעשות זה מחטף פוליטי, או בלועזית "פוטש" שזה חטיפת השלטון בכוח מבלי לקבל מנדט מהעם, אפילו שרון שאני מתעב אותו בכל נימי נשמתי לא עשה את זה מעולם, אבל בכל מה שקשור לנתניהו הקיצוני שיעשה הכל כדי להגיע לשלטון שוב, זה לא מפליא אותי. רק שאיך שלא יהיה, ב2006 שינוי תצטרך לבוא אל העם ולבקש ממנו את האמון שלו בה, ואיזה אמון ייתן לה העם או ציבור הבוחרים שלה אחרי כזו בגידה בדמוקרטיה ובעקרונות של שינוי, שלא יושבים עם החרדים באותה ממשלה ולא חוברים לימין הקיצוני? אם זה יקרה, אפילו הליבה שנשארה לה עדיין, תעלם.
 

kgjghy

New member
זה מה שהמפלגה שלך ניסתה לעשות

ב-1990 עם דרעי ורבני האגודה. על 'התרגיל המסריח' שמעת?
 

ריאליסט

New member
להזכירך,

כששמעון פרס ניסה לעשות זאת ב-1991,זו היתה תחבולנות. והיום זו "הדמוקרטיה הישראלית בפעולה"? זה לא מעשה דמוקרטי,ולא בגלל נסיונו של ביבי.ביבי הוא נפל שיודע שבבחירות אין לו שום סיכוי לנצח-לא את שרון ולא את פרץ.אז הוא מנסה דרך הכנסת-זה בהחלט חוקי. הסרחון והזיהום הפוליטי נובע מכך שמפלגה כמו "שינוי" מוכנה אפילו להרהר ברעיון של התחברות לחרדים+הימין הקיצוני+המושחתים של הליכוד,ובכך לירוק על כל העקרונות שלה-וזאת בשביל העברת חוק הנישואין האזרחיים-שברור שבכל קונסטלציה אין לו סיכוי לעבור. אז פתאום לשינוי חוק הנישואין=לתמיכה בקואליציה של ש"ס + יהדות התורה והעברת תקציבים אליהם בשיעור שכמוהו (כנראה) לא היה בתולדות כנסות ישראל? עד כדי כך התדרדרתם??
 
"בתנאי שהשלום ימשך"... אהבתי את

הבדיחה. שחל , מכובדי- אתה חי כרגע בעולם פנטזיות של אוסלו או סתום בגוש שלום. השלום ממש נמשך. אבל אתה מקיא רטוקיה ריקה, של אופיום להמונים שאוזן בו הציבור ע"י התקשורת שרובה המוחלט משתייך לשמאל המוקצן! אני מזכיר לך מה אמר ראש המפלגה שלך על מצנע שדיבר על נסיגה מיישוב אחד: "הוא השתגע, לנוס בתבוסתנות למול האויב" מה תגיד על הרמטכ"ל " בוגי יעלון -גם הוא ימין קיצוני? יעלון- מדברים על מדינה פלשתינית בת קיימא. Viable Palestinian State. באירופה אפשר ליצור מצבים כאלה. מונקו, אנדורה, ליכטנשטיין, לוקסמבורג. אבל כאן המצב אחר. לצד הפלשתיני אין תחושת עד כאן. גם בגבולות 67' אין לו תחושת עד כאן. הוא מדבר על צפת ועל חיפה ועל תל אביב. וגם מבחינה כלכלית יהודה שומרון ועזה אינם מדינה בת קיימא אם אחרי כל זה הפלשתינאים מדברים על זכות השיבה באופן מעשי ולא רק הצהרתי, פירוש הדבר שלא הצלחנו לבנות חומה בתחום המדיני. בצד הפלשתיני עדיין יש הסתכלות וחשיבה של תורת השלבים. ההתפתחות המשמעותית ביותר בעניין הזה היא הסכם קהיר בין אבא מאזן לבין החמאס. מההתבטאויות של אבו מאזן בהסכם הזה אתה לומד שאבו מאזן לא ויתר על זכות השיבה. ולא מדובר בזכות השיבה במובן הסמלי אלא בזכות השיבה כתביעה למימוש. לחזור אל הבתים, לחזור אל הכפרים. משמעות הדבר היא שלא תהיה פה מדינה יהודית". יש פה א-סימטריה הפוכה. מדינת ישראל מוכנה לתת לפלשתינאים מדינה פלשתינית עצמאית ואילו הפלשתינאים לא מוכנים לתת לנו מדינה יהודית עצמאית. לכן אין פה מצב יציב. לכן כל הסכם שתעשה הוא נקודת המוצא לאירידנטה הבאה. לסכסוך הבא. למלחמה הבאה. למרות חולשתם הצבאית, הפלשתינאים חשים שהם בהתקדמות. יש להם תחושה של הצלחה, ואילו אנחנו מנהלים קרב נסיגה והשהיה".
 
גרשון, האם לדעתך אלי ישי, ליצמן,

אורלב, יצחק לוי ואפילו מופז יתנו לנתניהו להמשיך במדיניות הכלכלית שלו? אתה, שכתבת בזמנו שהליכוד הוא מפלגה דתית ללא כיפה, מאמין שבקואליציה כזו נישואים אזרחיים יעברו? ואני מדגיש - אני שואל לדעתו של גרשון צור.
 

ריאליסט

New member
באמת?

זהו גדול המהלכים המסריחים מאז קום מדינת ישראל-באם יתבצע! "שינוי" תחבור לכל המפלגות שהיא התנגדה להן: לרוב הליכוד,לחרדים ולימין הקיצוני-וכל זה בלי לקבל את "ברית הזוגיות"-שכן אין מצב שבו החרדים מצביעים לברית הזוגיות. גרוע מזה-מי מבין מצביעי "שינוי" מעדיף את ביבי כר"מ על פני שרון? אפילו אחוז אחד לא. אז אם זה אכן יקרה-שינוי תתחבר לבלון חמצן לעוד 8 חודשים,ואח"כ תעלם מהמפה הפוליטית לגמרי. ובינתיים...תהיה לנו ממשלת ימין+חרדים צרה,שהאופוזיציה שלה תהיה קשה מאד,והיא לא תוכל לתפקד. אילולא היה מדובר בכנסת ישראל הייתי רואה בזה מדע בדיוני-אבל אני כבר לא בטוח...
 

giladyarden

New member
המסמר האחרון בארון הקבורה של שינוי

המסמר האחרון בארון הקבורה של שינוי היום ננעץ.
 
למרות שאני חדש פה

אם יורשה לי להגיב לדברים, אני לא חושב שזה רעיון טובלדחות את הבחירות עד לנובמבר שנה הבאה, מפלגתו של שרון תעשה הכול להפיל קואליציה כזאת ,וגם עמיר פרץ לא יסכים לקואליציה כזאת ,ופתאום ביבי יחבור לש"ס שישבו יחד עם שינוי? עדיף שנלך לבחירות
 
למעלה