האם שווה להשקיע ב

agentmulder

New member
האם שווה להשקיע ב

רסיבר שמפענח DTS-ES וDOLBY-EX מתוך מחשבה לעתיד? כי לי ברור שכרגע אני לא הולך להשקיע בקניית 8 רמקולים או כמה שזה לא יהיה. חוץ מזה, מה דעתכם על רסיברים עם DOLBY PRO LOGIC II? הטכנולוגיה הזאת אפקטיבית בהפרדת ערוצים? או שהיא סה"כ כמו CROSS OVER ברכב? אם תוכלו לתת המלצות ספציפיות לרסיברים בתחום עד 3000 ש"ח, אני אשמח.
 

רונן ס

New member
אם אתה שואל אותי

חרטא- ברטא. אולי אני אוכל את הכובע בעוד כמה שנים אבל לא נראה לי שהטכנולוגיות שיילכו ויוסיפו רמקולים בבית יצליחו. בינתיים אין היענות ואפילו החברות כנראה לא מאמינות בפורמטים החדשים. אחרת, מדוע יש כל כך מעט פסי קול ב- 6.1? חוץ מזה, "רק" 5 רמקולים כבר הספיקו לפרק בתים (גירושין) וקופות חיסכון. מה השלב הבא? רמקולים ניידים שישנו מיקום במהלך הסרט? אני מתאר לעצמי את הסנטר צונח מהתקרה כשמתקרב מסוק... ואולי כל הבית יעוף? ואולי החזון האפוקליפטי הזה עוד יתפוס? רונן
 

matanoosh

New member
לא הבנתי מה הקשר

בין CROSS OVER לבין עיבוד אות דיגיטלי להרבה ערוצי שמע?
 

matanoosh

New member
ובכן לא בדיוק

קרוס אובר מקבל סיגנל אודיו מערוץ אחד ומפצל אותו לדרייברים השונים באותו רמקול. כך אפשר לפצל תדרים גבוהים לטוויטר, תדרים נמוכים לוופר/מידריינג´ וכו´. עיבוד דיגיטלי הוא קבלת מידע דיגיטלי ממקור (מחשב, CD, DVD וכו´), פיענוחו ושליחתו לערוצים המתאימים. הדמיון היחיד הוא בפיצול למקומות שונים.....כלומר, אין בעצם שום דמיון בפעולה עצמה:).
 

ClleG

New member
אין רסיברים בתחום עד 3000 ש"ח

יש מכשירים כמו הONKYO TX-D494, או DENON 1602 שעולים מתחת ל3000, ויש להם DPL II , אבל לא עיבוד 6.1 או יותר מזה. ובתקציב כזה תוכל לרכוש מכשירים הרבה יותר טובים ולוותר על DPL II שלא נותן כלום. אם אתה מדמה אותו לCROSS ברכב, סימן שלא תצטרך אותו כלל. תסתכל על המשפט הזה מכל הכיוונים, לך לחנויות ושמע את האפקט, ותגלה שאני צודק. אתה יכול לקנות 620 של ימהה ולקבל הרבה יותר.
 

agentmulder

New member
באיזה טווח מחירים

מתחילים אלה שתומכים בDOLBY EX וDTS-ES? ומה דעתכם על היעילות של DPL II? עבור MP3 וסתם דיסקים בסטריאו?
 
למעלה