האם קרה לכם פעם שמרוב "חיפושים" אחר בן זוג

ברוויזה

New member
האם קרה לכם פעם שמרוב "חיפושים" אחר בן זוג

ומרוב דייטים הרגשתם כבר מגעיל??? יש רגעים שאני כבר מרגישה כאילו אני עושה משהו לא בסדר... דייט ועוד דייט ועוד בחור לתהות על קנקנו ועוד בחור שישאיתו קליק או אין ... לא שהייתי בכל כך הרבה דייטים בסך הכל וגם זה לא שהגעתי רחוק בדייטים האלה.. אבל פתאום התחושה היא של גועל ולא מהם אלא מעצמי...מוזר?הגיוני?מישהו מבין את התחושה?
 

SummerSpirit

New member
אולי הגיע הזמן

להספיק לחפש בכוח, כי די ברור שזה לא מביא אותך למטרה הנכספת. בדיוק כמו שבעבודה יוצא לך לעשות כמה פרוייקטים גרועים וזה מרגיש לך מעפן, ככה בדיוק בדייטים. אז מה עושים אז? יוצאים לחופשה, שוברים קצת שגרה.
 

Molly123

New member
כן..

ואז מיד הייתי מבטלת את המנוי לאתר ההכרויות התורן. ובאמת לא צריך כל כך הרבה דייטים.. הסיטואציה כל כך מלאכותית ורוויית אכזבות שזה מייאש. בשלב מסויים ניסיתי לסנן יותר, אבל אז הרגשתי רע בבחינת מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך - שיפוט מהיר על פי קריטריונים לא הוגנים. בסופו של דבר הגעתי למסקנה שזה לא בשבילי אתרי ההכרויות האלה, למרות שהיתה תקופה שהייתי מאוד בעדם. הסיטואציה לא נעימה לי, אני לא מרגישה שאני באמת יכולה להכיר ככה מישהו, ואני מעדיפה להקדיש את הזמן לפעילויות מהנות מאשר לקריאת כרטיסים.
 

oreldi

New member
קורה בהחלט, אבל הטעות היא

להסיק מזה את המסקנות הלא נכונות . והמסקנה הלא נכונה היא שאם לא הלך , אז גם לא ילך . תחשבי אם את יכולה להשתפר בדייטים האלה ותמשיכי לצאת. בסוף זה עשוי להצליח .
 

bvb6

New member
דייט זה כמו חניה ...

תמיד אפשר לעשות עוד סיבוב ולהמשיך לחפש... זה תלוי רק בך איזה משקעים זה משאיר אצלך, לא באף אחד אחר.
 
השוואה לא לעניין!

מי שלא מוצא חניה בסוף הולך לחניון ומשלם לפי שעה... אה.. ואללה.. גם פה יש כזה פתרון.... לא מכובד bvb.. לא מכובד.
 

bvb6

New member
עדיף לחנות קצת יותר רחוק ולהגיע במונית.

אתה יותר כמה תימרונים צריך לעשות על מנת לחנות במה שאתה משאיר לי?
 
ועדיין....

עשרה גברים מתוך תשע יתמרנו כמו אידיוטים, תוך שהם מקללים את כל העולם ואישתו, אבל יתעקשו להכנס למקום שלא משאיר אחרי-כן רווח אפילו לכרטיס אשראי בינם לבין המכונית שלפניהם (הלך הצבע בחלק האחורי) ואחריהם (הלכו הטמבון, הוינקר השמאלי ולפעמים אפילו מכסה המנוע). :) :) :)
 

Old Girl

New member
אולי זה גברים.

אני *תמיד* חונה בתשלום, בחניון מקורה, במה שאני קוראת לו "קומה לחסרי אגו" (12 - ומטה...), והאוטו שלי נראה כמו חדש (האחרון כבר קרוב לשנה אצלי).
 
וזו בעיה?

כי אם כן, רק תכתבי פה בבקשה את מספר הרכב, שם החניון והזמן הכי מסתבר למצוא את הרכב שם (באיזו קומה אני כבר יודע) ואנחנו (גוף שלישי מלכותי, "אנחנו המדינה") כבר, אה, "נטפל" בזה. :) :) :)
 
מה שקורה לך

זה שמתנפץ לך המיתוס של הנסיך על הסוס הלבן, על האהבה שהגורל הפגיש ביניכם.. פתאום זה נראה כמו תעשיה, כמו שיעור בסטטיסטיקה, זה הפך להיות עסק. אז אני מסכים עם מה שאמרו לך.. זה יבוא לבד.. למה? כי כל עוד את בסטייט אוף מיינד של דייטים את תמיד תנהלי את זה באותה צורה פחות או יותר, תמיד תבחרי את אותם בחורים על פי אותן מסננות שבחרת עד היום, ותמיד תיהיה לך פחות או יותר אותה חווית דייט. את מה שאת מחפשת.. את תפגשי ממשהו לא צפוי, ממישהו שהפיל לך בקבוק על הרגל בסופר, או ממישהו שאת שונאת ואז זה איכשהו מתהפך.. ממישהו שבחיים לא היית יוצאת איתו ופתאום זה משתנה איכשהו כשאתם כבר מכירים.. הכי לא צפוי. רק תשארי פתוחה. להית'
 
ברור

בתקופת הדייטים שלי ממש שנאתי בשלב אחד או יותר בכלל לצאת לדייט, אבל בסוף מוצאים וזה יכול להיות מתחת לאף.
 

nate2000

New member
כן

וזה היה סימן בשבילי להוריד הילוך. אפילו לקחת הפסקה לכמה חודשים טובים. אגב מה שהיה מעניין אצלי שדווקא כשהחלטתי לקחת הפסקה ארוכה מהדייטינג התחלתי לשים לב ללא מעט גברים מעניינים בסביבה הקרובה שלי- אנשים שהולכים לפעילויות שונות כמוני וכו'.
 

magenta73

New member
עולם הדייטים לא מתאים לכל אחד

וזה בסדר. ניסיתי את זה כמה פעמים, הבנתי שזה לא בשבילי והתנתקתי. אני מעדיפה את האולד-פשן-ווי. להכיר משהו בפאב/רחוב/עבודה/לימודים/גן ציבורי
לא יודעת מה, ולאט לאט לבנות משהו.
 

ליאן.

New member
גן ציבורי? ../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif

כמו גן החשמל, למשל?.. כן.. זה אחלה מקום להכרויות... תלוי למי..
 
למעלה