האם קיים פאזל המתאים לגיל שנה וחצי

אשה23

New member
האם קיים פאזל המתאים לגיל שנה וחצי

המכיל חלקים גדולים, לא רבים מידי, צבעוניים ולא נהרסים בקלות? ואיזה משחק הרכבה יכול להתאים לגיל זה? בתודה מראש על תגובותיכם.
 

T noki

New member
זה אינדיבידואלי לכל ילד

עודדי בגיל שנה וחצי הרכיב פאזל של 4 חלקים ובגיל שנה ו-9 חודשים 6 חלקים, ואח"כ 9 ומתחיל להרכיב 16 חלקים. יש ילדים שזה פחות מענין אותם - לדעתי לא ללחוץ, עד גיל שנתיים לפחות הם לפעמים בכלל לא מעונינים ולא קולטים את הקטע, יש כאלה שכן. עודדי עד גיל שנה וחצי בכלל לא התענין בפאזלים. אפשר לשבת עם 2 חלקים מתוך ה-4 ולהראות לו שזה מתחבר, והמשכיות לתמונה. לאט לאט הוא יבין את הענין וינסה לבד. קודם צריך לפתח את מיומנות החיבור הטכנית (חלק לחלק) ורק אז להבין לבד איזה חלק הולך לאן.
 

זואי11

New member
יש לנו פזל רצפה של פו הדוב שתהלי

מאוד אוהבת ל"הרכיב" ועשוי מסול. בד"כ היא מחברת את החלקים הלא נכונים, מנסה ליצור את התמונה. כשלא מצליח לה, היא לא מתייאשת, ולוחצת חזק עד ששני החלקים "מתחברים"...
 

א פ ר ת1

New member
פאזלים מעץ...

צבעים / צורות / ירקות / פירות ...אצלנו הכל הולך. טוהר בת שנה וחצי - יש לה פאזלים כאלו , ת'אמת היא מרכיבה יפה אבל עוד לא ממש ממש...הכיוון נכון ....עוד קצת והיא כבר תרכיב - ככה מתחילים.
 

lulyK

New member
חוץ מהפאזלים מעץ, יש לנו פאזל מוצלח

של חיות, כל חיה מורכבת משני חלקים.
 
למעלה