"האם קיבלת משהו ממישהו להעביר?"

מצב
הנושא נעול.

ישראל ב

New member
"האם קיבלת משהו ממישהו להעביר?"

"האם קיבלת משהו ממישהו להעביר?"
זאת שאלה שכל אחד שנוסע לחו''ל שומע מאנשי הבטחון בנתב''ג. כן. אלה המילים שהדר קון וטיפ-טיפ שעובדים כסלקטורים בנתב''ג וגם משתתפים כאן בפורום שואלים אותנו כשאנחנו טסים לחו''ל. ועכשיו מתברר שמישהו באל-על ניצל זוג נוסעים כדי "להעביר משהו" מניו יורק לישראל. את הסיפור המלא תקראו בקישור.
 

alondr

New member
אני הייתי קודם כל פותח את החבילה

"האם קיבלת משהו ממישהו להעביר?"
זאת שאלה שכל אחד שנוסע לחו''ל שומע מאנשי הבטחון בנתב''ג. כן. אלה המילים שהדר קון וטיפ-טיפ שעובדים כסלקטורים בנתב''ג וגם משתתפים כאן בפורום שואלים אותנו כשאנחנו טסים לחו''ל. ועכשיו מתברר שמישהו באל-על ניצל זוג נוסעים כדי "להעביר משהו" מניו יורק לישראל. את הסיפור המלא תקראו בקישור.
אני הייתי קודם כל פותח את החבילה
לראות מה אני מעביר לא סומך על אף אחד
 

אוהד11

New member
תגובה מוזרה של הנוסע ושל אל על

אני הייתי קודם כל פותח את החבילה
לראות מה אני מעביר לא סומך על אף אחד
תגובה מוזרה של הנוסע ושל אל על
תגובתו של הד"ר הנכבד מוזרה. ניתן לצפות ממנו שלא לקחת חפצים וחבילות שהוא אינו יודע מה תכולתם. האם לא עלה על דעתו לשאול את אנשי אל על מדוע הטייס או מי מאנשי הצוות אינו לוקח את החבילה ומעביר אותה, אלא מעמיסים אותה על נוסע מזדמן ? ומדוע אניש הצוות לא קיבלו את החבילה לשם העברתה, אלא הטילו אותה על נוסע ולא טרחו לומר לו את האמת ? היכן מעורבות הנהלת אל על, משרד הבטחון, רשות שדות התעופה והשב"כ בכל הסיפור הזה ?
 

הדר קון

New member
סליחה,אומנם מדובר בדוקטור מכובד

תגובה מוזרה של הנוסע ושל אל על
תגובתו של הד"ר הנכבד מוזרה. ניתן לצפות ממנו שלא לקחת חפצים וחבילות שהוא אינו יודע מה תכולתם. האם לא עלה על דעתו לשאול את אנשי אל על מדוע הטייס או מי מאנשי הצוות אינו לוקח את החבילה ומעביר אותה, אלא מעמיסים אותה על נוסע מזדמן ? ומדוע אניש הצוות לא קיבלו את החבילה לשם העברתה, אלא הטילו אותה על נוסע ולא טרחו לומר לו את האמת ? היכן מעורבות הנהלת אל על, משרד הבטחון, רשות שדות התעופה והשב"כ בכל הסיפור הזה ?
סליחה,אומנם מדובר בדוקטור מכובד
אך הוא עשה שתי טעויות,לקח ממישהו משהו שהוא לא ידע מזה וטעות שניה שלא הודיע שהוא לקח ממישהו משהו. על זה נאמר:כשאין בראש שכל ,הגוף סובל....
 

ישראל ב

New member
הדר אני שמח שאתה עונה

סליחה,אומנם מדובר בדוקטור מכובד
אך הוא עשה שתי טעויות,לקח ממישהו משהו שהוא לא ידע מזה וטעות שניה שלא הודיע שהוא לקח ממישהו משהו. על זה נאמר:כשאין בראש שכל ,הגוף סובל....
הדר אני שמח שאתה עונה
אני רק רוצה לשאול אותך איך בנמל היציאה לפני שהם עלו למטוס עם החבילה לא עצרו אותם על שלקחו חבילה ממישהו? בעצם זה הרי ברור כי הם קיבלו את זה ממישהו באל על. אבל כל העניין הזה נראה לי נורא מוזר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה