מחפשת עבודה17
Active member
כשאני למדתי לתואר פעם מזמן, היו לנו שלושה קורסים שהתייחסו לחמשב ברמה ״נמוכה״.
אחד מהם היה קורס בתוך המחלקה למדעי המחשב - שבו למדנו על מבנה המחשב, כולל הבנה של איך עובד המעבד. במהלך הקורס למדנו תכנות אסמבלי, אחת החוויות הכי מרתקות בעיני שחוויתי במהלך התואר.
שניים אחרים היו קורסים שהעבירו לנו מרצים מהמחלקה להנדסת חשמל. אני זוכרת שהראשון ביניהם עסק במעגלים - איך הם בנויים ברמה של גייטים וכו׳. אני לא זוכרת במה עסק השני חוץ העובדה שהיו לנו במסגרתו ארבע מעבדות - שהיו חלק מהציון. אני כבר לא זוכרת האם הייתי באמת גרועה בהם כמו שחששתי שהייתי, או שהם פשוט הפחידו אותי והגעתי אליהם חסרת בטחון.
אבל ממה שהבנתי מבוגרי תואר כיום - הקורסים האלו כבר לא קיימים, לפחות לא כקורסי חובה בתואר. רוב הידע המתמטי התיאורטי נשאר - אבל בכל מה שקשור לחומרה הסטודנטים מקבלים רקע פחות מעמיק.
מה דעתכם על זה?
אחד מהם היה קורס בתוך המחלקה למדעי המחשב - שבו למדנו על מבנה המחשב, כולל הבנה של איך עובד המעבד. במהלך הקורס למדנו תכנות אסמבלי, אחת החוויות הכי מרתקות בעיני שחוויתי במהלך התואר.
שניים אחרים היו קורסים שהעבירו לנו מרצים מהמחלקה להנדסת חשמל. אני זוכרת שהראשון ביניהם עסק במעגלים - איך הם בנויים ברמה של גייטים וכו׳. אני לא זוכרת במה עסק השני חוץ העובדה שהיו לנו במסגרתו ארבע מעבדות - שהיו חלק מהציון. אני כבר לא זוכרת האם הייתי באמת גרועה בהם כמו שחששתי שהייתי, או שהם פשוט הפחידו אותי והגעתי אליהם חסרת בטחון.
אבל ממה שהבנתי מבוגרי תואר כיום - הקורסים האלו כבר לא קיימים, לפחות לא כקורסי חובה בתואר. רוב הידע המתמטי התיאורטי נשאר - אבל בכל מה שקשור לחומרה הסטודנטים מקבלים רקע פחות מעמיק.
מה דעתכם על זה?