האם צפוי להיות מתישהו מכרז על אשכול קריות?

מצב
הנושא נעול.

איטלקי8

New member
האם צפוי להיות מתישהו מכרז על אשכול קריות?

האם צפוי להיות מתישהו מכרז על אשכול קריות?
 
יפה נוף מתכננת 4 קווים רבי-קיבולת פנימיים בקריות

לא. קריות וכרמיאל מיועדים להישאר באגד.
יפה נוף מתכננת 4 קווים רבי-קיבולת פנימיים בקריות
ו-4 קווים רבי-קיבולת פנימיים בחיפה.
הכוונה בקווים פנימיים לקווים שלא מקשרים בין חיפה לקריות, אלא בתוך הקריות ובתוך חיפה.
השאלה האם הקווים הללו יישארו באגד או יעברו לדן בצפון.
כמו כן יפה נוף מתכננת עוד קו רב-קיבולת בין הקריות לחיפה (שיחליף גם את 101), קו רב-קיבולת בין עכו להדר וקו רב-קיבולת בין רכסים, יגור ונשר לבין דרום חיפה וטירת הכרמל (שיחליף את קווים 111 ו 110).
אם כל הקווים הללו יהיו של דן בצפון, זו תהיה נגיסה משמעותית בקווים חזקים של אגד בחיפה ובקריות.
 

איטלקי8

New member
הרבה דיו נשפך על דפי התכנון שלא יושמו מעולם.

יפה נוף מתכננת 4 קווים רבי-קיבולת פנימיים בקריות
ו-4 קווים רבי-קיבולת פנימיים בחיפה.
הכוונה בקווים פנימיים לקווים שלא מקשרים בין חיפה לקריות, אלא בתוך הקריות ובתוך חיפה.
השאלה האם הקווים הללו יישארו באגד או יעברו לדן בצפון.
כמו כן יפה נוף מתכננת עוד קו רב-קיבולת בין הקריות לחיפה (שיחליף גם את 101), קו רב-קיבולת בין עכו להדר וקו רב-קיבולת בין רכסים, יגור ונשר לבין דרום חיפה וטירת הכרמל (שיחליף את קווים 111 ו 110).
אם כל הקווים הללו יהיו של דן בצפון, זו תהיה נגיסה משמעותית בקווים חזקים של אגד בחיפה ובקריות.
הרבה דיו נשפך על דפי התכנון שלא יושמו מעולם.
גם הדברים שאתה כותב נשמעים מאוד מעורפלים ובגדר רעיונות ראשוניים בלבד.
 
השאלה היא האם "רב-קיבולת" משמעותו מסלול נפרד

יפה נוף מתכננת 4 קווים רבי-קיבולת פנימיים בקריות
ו-4 קווים רבי-קיבולת פנימיים בחיפה.
הכוונה בקווים פנימיים לקווים שלא מקשרים בין חיפה לקריות, אלא בתוך הקריות ובתוך חיפה.
השאלה האם הקווים הללו יישארו באגד או יעברו לדן בצפון.
כמו כן יפה נוף מתכננת עוד קו רב-קיבולת בין הקריות לחיפה (שיחליף גם את 101), קו רב-קיבולת בין עכו להדר וקו רב-קיבולת בין רכסים, יגור ונשר לבין דרום חיפה וטירת הכרמל (שיחליף את קווים 111 ו 110).
אם כל הקווים הללו יהיו של דן בצפון, זו תהיה נגיסה משמעותית בקווים חזקים של אגד בחיפה ובקריות.
השאלה היא האם "רב-קיבולת" משמעותו מסלול נפרד
כמו שיש למטרונית, או רק החלפה של צי האוטובוסים?
 
חלק מהקווים מתוכננים להשתמש במסלולי המטרונית הקיימים

השאלה היא האם "רב-קיבולת" משמעותו מסלול נפרד
כמו שיש למטרונית, או רק החלפה של צי האוטובוסים?
חלק מהקווים מתוכננים להשתמש במסלולי המטרונית הקיימים
בחלק ממסלולם.
למשל הקו בין עכו להדר ישתמש במסלול של קו 1 בכביש 4 ושל קו 3 בדרך להדר.
הקו בין מרכזית הקריות למרכזית חוף הכרמל דרך המנהרות ישתמש במסלול של קו 1 בכביש 4.
הקו בין רכסים ונשר לטירת הכרמל ישתמש במסלול של קו 3 בדרך להדר.
קווי הקריות הפנימיים ישתמשו במסלולים של קווים 1, 2 ו 3 בחלקים מהמסלול שלהם.
קווי חיפה הפנימיים שיעברו דרך הדר והעיר התחתית כנ"ל.
וכמו היום, חלק מהמסלולים לא יהיו בלעדיים. למשל בנשר המסלול מתוכנן להיות לא בלעדי. בכרמל ובמנהרות הכרמל בטוח המסלולים לא יהיו בלעדיים.
 
בקיצור, אני מבין שאין כוונה לסלול עוד מת"צים

חלק מהקווים מתוכננים להשתמש במסלולי המטרונית הקיימים
בחלק ממסלולם.
למשל הקו בין עכו להדר ישתמש במסלול של קו 1 בכביש 4 ושל קו 3 בדרך להדר.
הקו בין מרכזית הקריות למרכזית חוף הכרמל דרך המנהרות ישתמש במסלול של קו 1 בכביש 4.
הקו בין רכסים ונשר לטירת הכרמל ישתמש במסלול של קו 3 בדרך להדר.
קווי הקריות הפנימיים ישתמשו במסלולים של קווים 1, 2 ו 3 בחלקים מהמסלול שלהם.
קווי חיפה הפנימיים שיעברו דרך הדר והעיר התחתית כנ"ל.
וכמו היום, חלק מהמסלולים לא יהיו בלעדיים. למשל בנשר המסלול מתוכנן להיות לא בלעדי. בכרמל ובמנהרות הכרמל בטוח המסלולים לא יהיו בלעדיים.
בקיצור, אני מבין שאין כוונה לסלול עוד מת"צים
אלא פשוט להפעיל אוטובוסים אחרים בכבישים הקיימים.
 
לא כתבתי שאין כוונה לסלול עוד מת"צים

בקיצור, אני מבין שאין כוונה לסלול עוד מת"צים
אלא פשוט להפעיל אוטובוסים אחרים בכבישים הקיימים.
לא כתבתי שאין כוונה לסלול עוד מת"צים
בהחלט סביר שיסללו גם קטעים חדשים של מת"צים (למשל חלק מהקווים המתוכננים בקריות מתוכננים לתוואי שלא קיים היום בכלל והגיוני שגם בנשר יהיה נת"צ אבל הוא לא יהיה בלעדי לקו רב הקיבולת וישמש גם קווים אחרים).
אבל לא לכל אורך כל המסלולים יהיה מת"צ.
 

איטלקי8

New member
מי בדיוק קובע במשרד התחבורה איזה אשכול יצא למכרז ואיזה אשכול

לא. קריות וכרמיאל מיועדים להישאר באגד.
מי בדיוק קובע במשרד התחבורה איזה אשכול יצא למכרז ואיזה אשכול
לא?
&nbsp
הרי משרד התחבורה טוען כל הזמן שהמכרזים זה התחרות וזה שיפור שירות, אז למה לא להוציא את הכל למכרזים ובין היתר לאפשר לאגד להשתתף?
 

Ccyclist

Well-known member
מפעל הפיס

מי בדיוק קובע במשרד התחבורה איזה אשכול יצא למכרז ואיזה אשכול
לא?
&nbsp
הרי משרד התחבורה טוען כל הזמן שהמכרזים זה התחרות וזה שיפור שירות, אז למה לא להוציא את הכל למכרזים ובין היתר לאפשר לאגד להשתתף?
מפעל הפיס
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה