לא. קריות וכרמיאל מיועדים להישאר באגד.האם צפוי להיות מתישהו מכרז על אשכול קריות?
יפה נוף מתכננת 4 קווים רבי-קיבולת פנימיים בקריותלא. קריות וכרמיאל מיועדים להישאר באגד.
הרבה דיו נשפך על דפי התכנון שלא יושמו מעולם.יפה נוף מתכננת 4 קווים רבי-קיבולת פנימיים בקריות
ו-4 קווים רבי-קיבולת פנימיים בחיפה.
הכוונה בקווים פנימיים לקווים שלא מקשרים בין חיפה לקריות, אלא בתוך הקריות ובתוך חיפה.
השאלה האם הקווים הללו יישארו באגד או יעברו לדן בצפון.
כמו כן יפה נוף מתכננת עוד קו רב-קיבולת בין הקריות לחיפה (שיחליף גם את 101), קו רב-קיבולת בין עכו להדר וקו רב-קיבולת בין רכסים, יגור ונשר לבין דרום חיפה וטירת הכרמל (שיחליף את קווים 111 ו 110).
אם כל הקווים הללו יהיו של דן בצפון, זו תהיה נגיסה משמעותית בקווים חזקים של אגד בחיפה ובקריות.
השאלה היא האם "רב-קיבולת" משמעותו מסלול נפרדיפה נוף מתכננת 4 קווים רבי-קיבולת פנימיים בקריות
ו-4 קווים רבי-קיבולת פנימיים בחיפה.
הכוונה בקווים פנימיים לקווים שלא מקשרים בין חיפה לקריות, אלא בתוך הקריות ובתוך חיפה.
השאלה האם הקווים הללו יישארו באגד או יעברו לדן בצפון.
כמו כן יפה נוף מתכננת עוד קו רב-קיבולת בין הקריות לחיפה (שיחליף גם את 101), קו רב-קיבולת בין עכו להדר וקו רב-קיבולת בין רכסים, יגור ונשר לבין דרום חיפה וטירת הכרמל (שיחליף את קווים 111 ו 110).
אם כל הקווים הללו יהיו של דן בצפון, זו תהיה נגיסה משמעותית בקווים חזקים של אגד בחיפה ובקריות.
חלק מהקווים מתוכננים להשתמש במסלולי המטרונית הקיימיםהשאלה היא האם "רב-קיבולת" משמעותו מסלול נפרד
כמו שיש למטרונית, או רק החלפה של צי האוטובוסים?
בקיצור, אני מבין שאין כוונה לסלול עוד מת"ציםחלק מהקווים מתוכננים להשתמש במסלולי המטרונית הקיימים
בחלק ממסלולם.
למשל הקו בין עכו להדר ישתמש במסלול של קו 1 בכביש 4 ושל קו 3 בדרך להדר.
הקו בין מרכזית הקריות למרכזית חוף הכרמל דרך המנהרות ישתמש במסלול של קו 1 בכביש 4.
הקו בין רכסים ונשר לטירת הכרמל ישתמש במסלול של קו 3 בדרך להדר.
קווי הקריות הפנימיים ישתמשו במסלולים של קווים 1, 2 ו 3 בחלקים מהמסלול שלהם.
קווי חיפה הפנימיים שיעברו דרך הדר והעיר התחתית כנ"ל.
וכמו היום, חלק מהמסלולים לא יהיו בלעדיים. למשל בנשר המסלול מתוכנן להיות לא בלעדי. בכרמל ובמנהרות הכרמל בטוח המסלולים לא יהיו בלעדיים.
לא כתבתי שאין כוונה לסלול עוד מת"ציםבקיצור, אני מבין שאין כוונה לסלול עוד מת"צים
אלא פשוט להפעיל אוטובוסים אחרים בכבישים הקיימים.
מי בדיוק קובע במשרד התחבורה איזה אשכול יצא למכרז ואיזה אשכוללא. קריות וכרמיאל מיועדים להישאר באגד.
מפעל הפיסמי בדיוק קובע במשרד התחבורה איזה אשכול יצא למכרז ואיזה אשכול
לא?
 
הרי משרד התחבורה טוען כל הזמן שהמכרזים זה התחרות וזה שיפור שירות, אז למה לא להוציא את הכל למכרזים ובין היתר לאפשר לאגד להשתתף?
בגלל זה קוראים לזה אשכול פיסמפעל הפיס
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.