האם פרדי הוא האשם?

Aspen

New member
האם פרדי הוא האשם?

At least when Sarah Michelle Gellar was starring in 'Buffy the Vampire Slayer,' she was hugely famous (if just with the few million fans of the show). Now, after a few bumps like 'The Grudge,' Sarah's just another actress who we lost to the fame void that is Freddie Prinze, Jr. That man has taken so much from us! שרה ב-20 הסלבריטאים שעברו זמנם (בתרגום חופשי). הדפוקים האלה שמו את שרה ברשימה הזאתי ורואים שהם לא מבינים עניין, כי שרה בכל כך הרבה אירועים לאחרונה, ויש לה כל כך הרבה תמונות חדשות כמעט כל שבוע, כפי שאתם רואים שאני שמה כאן. מגוחך, כי שרה, עדיין בתקופה שהיא למעלה בחיים שלה. אמנם, באפי נגמרה, אבל היא לא נעלמה כמו עוד רבים ברשימה. מה אתם אומרים על זה?
 

TheBlackParade

New member
הם מפגרים

בכלל, יש הרבה מפגרים כאלה שלא מעודכנים בשיט וברגע שנגמרת איזו סדרה שהשחקן משחק שם בתפקיד הראשי והסדרה ממש מצליחה, הם חושבים שעבר זמנו...
 

always be me mc

New member
אוקי תראי

שרה אומנם מופיעה בציבור ומשחקת בסרטים אבל כנראה שחוץ מ"הטינה" אין עוד סרט או הופעה שבאמת משאירה חותם וזה לדעתי מה שהם מתכוונים.
 

Aspen

New member
העניין הוא

יש מ-ל-א שחקנים שצריכים להיות ברשימה, והם עושים הרבה בפחות משרה (שעושה דווקא די הרבה). העניין הוא, ששרה לא צריכה להיות ברשימה, כל עוד יש בחוץ כאלה שלא נכנסו ומגיע להם להיכנס. מי שעשה את הרשימה, כנראה לא מעודכן מספיק. אז נכון, שהטינה היחידה שממש עשתה את זה, אבל שרה בהחלט לא נעלמה. וזה למה הרשימה מגוחכת (אם נתעלם מפרדי, שתמיד ידעתי שיהרוס לה את הקריירה).
 

always be me mc

New member
אוקי אז עכשיו כשאת מנסחת את זה ככה

אז גם אני מסכימה אתכן
 
למעלה