האם פנטסיה או השתוקקות או ...

האם פנטסיה או השתוקקות או ...

את עכשיו יורדת מהמטוס בוינה, מחכה כמה שעות לטיסה לפקינג, חברתך מדברת ללא סוף לידך ואת רוצה רק שקט, מנוחה לפני הטיסה הארוכה לפקינג. ואני רוצה שתתגעגעי אלי, ללילה האחרון שבילינו אצלי בבית בכפר ביום חמישי, שיחסר לה מגע ידי על גופך החלק שיחסר לך החיבוק העז שלי,חיבוק שמשמעותו רוצה אותך תמיד לידי שיחסר לך גופי מכביד על גופך עוצר את נשימתך מחליק על חזך ועל שדיך, רגלי האחת מצידך והשנייה בין רגליך ואני חג ומסתובב מעל גבעת תענוגותיך, שומע את אנחותייך השקטות,חש את ציפורנייך שורטות את גבי רגע לפני שאת גומרת ומקמרת את אגנך בתנועה חדה ושוקעת חזרה שיחסר לך גופי הנעצר ואני בתוך גופך, נעצר ועוד רגע ואני מעביר אליך את לשד חיי שתחסר לך נשימתי החמה אל מול לחייך שתחסרנה לך נשיקותי שיחסר לך מבטי אל עינייך ולתוך נישמתך שאומר הכל. שכל זה יחסר לך כי הבועה התפוצצה לשנינו ואני לא יכול לתת לך את עצמי יותר כך , בשברים ורסיסים, רק את כולי קחי ואם לא, אחסר לך אני כל כולי.
 
מודה עם דמעה

בזוית של העין
 

ferdinand

New member
לראות ../images/Emo160.gif ממריא דרך...

חביבי! ניגמרו לי הסופרלטיבים בשבילך! אז קבל:
 
דומה ולא דומה

כשלא היינו יחד, כשהייתי עם אחרת, כל חמוק, כל קפל גןף , כל תלתל, הזכיר אותך. אני מביט בהיא ורואה אותך, אני שומע אותה בתשוקותיה ואני כמה לשקט ממך, לתנועותיך הרכות האחרות, אני מביט בהיא מאחור ואומר לעצמי כמה העורף שלה דומה לשלך, כמה המותן שלה פחות רכה משלך. איך נכנסת לי לתוך העורק הראשי, את כל כך רחוקה כעת, מצידו השני של העולם ולמרות שהיינו רחוקים עוד קודם אני רוצה שוב להיות קרוב אליך אבל עשי לי מקום בחייך, לא כמו מקודם, לא רוצה להיות אורח בחייך רוצה להיות איתך לא לידך, די עם הפחדים.
 
איך

לפעמים מילים כתובות אותיות אותיות לב ראש וגוף שאני בכלל לא מכירה מקום שאני לא נימצאת בו בחיי ועדיין- בא לי לבכות איתך איתי
 
למעלה