האם על שנאה או על סלידה מכפייה?
עם ההחלטות המדיניות אני מסכימה, עם ההתנגדות לכפייה חרדית אני מסכימה, אך האם מדובר בסלידה מהדת או מהחרדים? האם מדובר ברצון להקים מדינה חילונית "נקייה" מדת, או שעם מפלגה דתית- לאומית תסכימו לדור בכפיפה אחת, בממשלה אחת? אני פשוט רוצה לדעת אם מדובר בשנאה גרידא, או ברצון לשנות לטובה ולא תהומה. אם דתיים שמשרתים בצבא מקובלים עליכם או שמא חרטתם שנאה על דגליכם למען טיהור אתני אליטיסטי?
עם ההחלטות המדיניות אני מסכימה, עם ההתנגדות לכפייה חרדית אני מסכימה, אך האם מדובר בסלידה מהדת או מהחרדים? האם מדובר ברצון להקים מדינה חילונית "נקייה" מדת, או שעם מפלגה דתית- לאומית תסכימו לדור בכפיפה אחת, בממשלה אחת? אני פשוט רוצה לדעת אם מדובר בשנאה גרידא, או ברצון לשנות לטובה ולא תהומה. אם דתיים שמשרתים בצבא מקובלים עליכם או שמא חרטתם שנאה על דגליכם למען טיהור אתני אליטיסטי?