האם עזה חופשית?

האם עזה חופשית?

לפי צה"ל, כ300 פגזים ביום נורים על רצועת עזה על-ידי הצבא, בסמוך למגורי אזרחים, דבר שגם לדברי צה"ל יוביל לאבידות אזרחיות. אפשר לקחת לדוגמה את הרועה שנהרג ואת קרוביו שנפצעו בבית לאחיה בשבוע שעבר. הפגזות כבדות אלו באות כביכול על-מנת להכריח את הפלסטינים להפסיק את ירי הקאסמים, אך משום מה זה לא ממש עובד. זה לא מפתיע. ככל שמנסים לדכא עם, כך הוא מתקומם יותר ויותר. המטרה של ממשלת אולמרט היא ללא ספק לדחוף להמשך הטרור הפלסטיני. לממשלה הישראלית יש אינטרס במעשי הטרור הללו, משום שהניסיון מלמד אותם שבזמן ששפיכות הדמים הלאומנית נמשכת, העובדים הישראלים לא יוצאים למאבקים, וניתן להמשיך את הדיכוי המעמדי. הדרך לצאת מהבוץ הזה היא לאחד את העובדים היהודים והערבים במלחמה נגד הכיבוש ונגד הדיכוי המעמדי והלאומי, מלחמה שמטרתה לא רק רפורמות אלא מהפכה חברתית. לכן יש להתנגד לכניסת מפלגות השמאל לקואליציה עם קדימה, משום שברור שממשלה כזו יכולה רק להמשיך את הדיכוי לא רק של הפלסטינים, אלא גם של העובדים ושל מעמד הביניים הנמוך. כדאי, אגב, לשים לב, שבזמן שהממשלה מוציאה כסף על 300 פגזים ביום, תקציב הבריאות מקוצץ בצורה מחרידה. כרגע הוא עומד על מיליון שקל, שזהו סכום שהיה יכול להיות מצחיק אם הוא לא היה כל-כך טרגי. זהו הקשר הברור שבין מדיניות כלכלית וביטחונית ובין הדיכוי של הפלסטינים לדיכוי המעמדי.
 

gershon17

New member
כלומר, לטענתך

עד שלא תהיה מהפכה קומוניסטית, יהיו קסאמים?
 
כלומר, לטענתי

עד שלא יהיה שלום, יהיו קאסמים. שלום אפשר להשיג רק על-ידי איחוד העובדים הישראלים והפלסטינים והקמת פדרציה סוציאליסטית.
 

gershon17

New member
נו, אז זה מה שאתה אומר

עד שלא יהיה פה קומוניזם לא יהיה שקט. כן. בהחלט.
 

gershon17

New member
כן, אתה אומר

שהדרך היחידה להביא לשקט ולשלום היא הקומוניזם. הבנתי יופי את מה שכתבת. אף פעם לא ידעתי שקומוניזם זה דת, עכשיו אני רואה שכן.
 

vantan

New member
כמו שקובה וצפון קוריאה חופשיות

וכמו שרוסיה היתה חופשית אחרי ההפיכה הבולשביקית וגרמניה אחרי ההפיכה הנאצית.
 
אתה מבין כמובן

שאתה בעצם מסכים עם הטענה שלי שעזה לא חופשית? או שאתה מטומטם יותר עוד ממה שחשבתי? אני לא אתווכח איתך על מידת הדימוקרטיה ברוסיה בימי לנין, אני לא רואה שום תועלת בלהתווכח עם טרול עלוב כמוך. אני רק רציתי לציין לפניך שבלהיטות שלך להוציא עוד הודעה שכולה בדיחה צולעת שתצחיק רק את חבריך הפאשיסטים, אתה בעצם הסכמת עם הטענה שלי שעזה *אינה* חופשית. זהירות - פאשיזם מוביל לטמטום : )
 

vantan

New member
האם הדרעק ראה מדינה ערבית חופשית?

אולי בהזיותיו.
 
למעלה