האם עדיין אפשר לבקש אבטלה?

elina26

New member
האם עדיין אפשר לבקש אבטלה?

את התלוש משכורת האחרון קיבלתי בתחילת אוקטובר. האם אני יכולה לבקש עדיין אבטלה? הנושא המדובר מופיע בקישור הזה מהפורום http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1435&MessageId=133768149 תודה
 
כבר אז קבלת תשובה ראי בקישור

http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1435&MessageId=133989250. מה שעליך לעשות זה להרשם בכדי לשמור על זכויותיך,אך באם את סטודנטית יהיה עליך להמתין לחופשת הקייץ ראי תשובה לשאלה מאתר המל"ל: האם סטודנטים זכאים לדמי אבטלה ? סטודנט לתואר ראשון, שלומד תוכנית לימודים מלאה והתפטר כדי ללמוד, לא יהיה זכאי לדמי אבטלה. סטודנט שעבד בתקופת לימודיו ופוטר מהעבודה, יכול להיות זכאי לדמי אבטלה. סטודנט יכול להיות זכאי לדמי אבטלה בחופשת הקיץ, אם הוא עומד ביתר תנאי הזכאות.בהצלחה.
 

elina26

New member
השאלה שלי היא אחרת

האם אני צריכה עכשיו ללכת לבקש אבטלה עכשיו או בחופשת הקיץ? אם אני צריכה ללכת לבקש אבטלה עכשיו האם אני עדיין אקבל את הזכאות?
 
עכשיו להרשם בקיץ להתייצב מה לא ברור כל זאת

באם את עומדת בתנאי הזכאות ולא עברה שנה יום זכאותך.
 

elina26

New member
תוך כמה זמן מיום הפסקת העבודה אני אמורה

להתייצב בלשכת העבודה? עד שנה? זה מה שקראתי באתר ולכן אני שואלת חשוב לפנות בפעם הראשונה לשירות התעסוקה בסמוך להפסקת העבודה. אם תשתהה אתה עלול לאבד את זכאותך. גם מי שיתחיל לקבל את דמי האבטלה רק לאחר 90 ימים מיום הפסקת העבודה (בגלל שעזב את עבודתו מרצונו, בלי הצדקה), חשוב שיתייצב בשירות התעסוקה בסמוך להפסקת העבודה, כדי שלא יאבד את זכאותו.
 
למעלה