דווקא יש 2 'קשרים' על פניו.אין שום קשר בין הצילום הזה לסדום ועמורה התנ"כיות.
האחד הוא המיקום. אולי לא המדויק אבל בוודאי האזור.
השני הוא הזנות. ההתייחסות לעירום, ה'ליברליות' כביכול. ודאי בבכירתם ע"פ הרוחניות. כל אלו מאפייני סדום ועמורה התנ"כיות.
דווקא יש 2 'קשרים' על פניו.אין שום קשר בין הצילום הזה לסדום ועמורה התנ"כיות.
כמו שכתבת בעצמך, ערד זה לא המיקום של סדום ועמורה.דווקא יש 2 'קשרים' על פניו.
האחד הוא המיקום. אולי לא המדויק אבל בוודאי האזור.
השני הוא הזנות. ההתייחסות לעירום, ה'ליברליות' כביכול. ודאי בבכירתם ע"פ הרוחניות. כל אלו מאפייני סדום ועמורה התנ"כיות.
אמרתי בערך. זה עדיין נכון.כמו שכתבת בעצמך, ערד זה לא המיקום של סדום ועמורה.
שאלה של השקפת עולם. יחסית לדרישות ההלכה היהודית זה מצב שעונה לגמרי להגדרה (ההלכתית) של זנות.אין שם שום זנות.
לדעתי יש, בשל המיקום הגיאוגרפי וגם עצם היות הדוגמניות עירומות כביום היוולדן.אין שום קשר בין הצילום הזה לסדום ועמורה התנ"כיות.
זה שזה מה שעולה בדעתך רק מעיד עליך ועל הלך מחשבתך ולא על מה שקורה בפועל.לדעתי יש, בשל המיקום הגיאוגרפי וגם עצם היות הדוגמניות עירומות כביום היוולדן.
קשה לי להאמין שכוונת האמן הייתה תמימה כשלך.
אולי אני טועה, אבל כשמראים לי קבוצת אנשים עירומים מול ים המלח, אז
הדבר הראשון שעולה בדעתי זה, "אשת לוט", ומשם הדרל אח אנשי סדום ועמורה היא מאד קצרה.
אין שום פסול בהלך מחשבתי.זה שזה מה שעולה בדעתך רק מעיד עליך ועל הלך מחשבתך ולא על מה שקורה בפועל.
אין שום פסול בהלך מחשבתי.
נהפוכו, אני המבוגר האחראי שמנסה לעשות פה קצת סדר.
אם את חושבת שאישה שנראית כך אמורה להסתובב עירומה וכנראה שעות ארוכות
כשהיא לא מבינה שהגרוטסקיות והביזאר של מראה גופה המאד מבוגר והעירום, הוא שיא האמנות..?
אז משהו פסול בקו מחשבתך ואגב גם מחשבתה.
מעניין מה היית אומרת אם סבתא שלך הייתה מסתובבת כך שם על חלוקי הנחל לעיניהם המשתאות של קהל צלמים
שבטח מגחכים בלי סוף מאחורי עדשות המצלמה.
מה היא חושבת לעצמה?
שהיא ג'ניפר לופז?
אני לא מבין מאיפה הבאת את ערימת השטויות האלה?אז בעצם מה שאתה אומר עכשיו שאין לך בעיה עם עירום של נשים , יש לך בעיה עם עירום של נשים מכוערות/זקנות/שמנות
וגברים שמסתובבים עירומים , זה בכלל סבבה ללא קשר לגילם או למראה שלהם...
אולי אסכים עם רוב משכתבת אבל אני כמעט משוכנע, שאיש לא קיבל ערימה של ירוקים בעבור התערטלותו. הצלם הזה צריך להיות מולטימילארדר כדי לפזר כל כך הרבה שטרות כנדרש. לדעתי, רק מזבח האמנות הוא שמאפשר לאנשים להסכים להתערטל כך.אני לא מבין מאיפה הבאת את ערימת השטויות האלה?
אני אסביר שוב לכל אלה אשר סובלים מלקויי הבנה.
או אנשים אשר הבנתם היא סלקטיבית ונוקטים בראש קטן כשהם מתבקשים להביע דיעה נחרצת בנושא חשוב כל כך.
יש לי בעיה עם נשים אשר כל אימת שגבר קורץ להן או מציץ אל תוך החריץ הכי קטן במחשופן, הן חושפות מיד את ציפרני ה Me#Too החדות שלהן.
אבל כשמגיע אדם עם מבטא אנגלו סקסי ומנופף מולן בחבילת שטרות ירוקים ומרשרשים.
אז כבר לא איכפת להן לרדת עד לים המלח ולהתפשט לגמרי.
אז כן, בנוסף לכך זה לא מחזה נעים לראות אישה זקנה שיכולה להיות אמא שלך או סבתא שלי עם ישבן של פיל
אשר מסתובבת יחפה על חלוקי אבן קשים ודוקרניים ועוד חושבת שאף אחד לא שם לב שהיא נראית ככה.
ואילו אתם, הציבור הנאור, האינטליגנטי והמתקדם עומדים ומוחאים כפיים נוכח המחזה המביש הזה
ועוד ברוב טפשותכם קוראים לזה, "אמנות".?
אוי לעם אשר זקנותיו העירומות הן תרבותו ואמנותו.
אתה כנראה צודק בענין הירקרקים המרשרשים. בנוסף- כל זמן שהיחס שווה לגבר ולאישה- אי אפשר להתלונן על החפצה.אולי אסכים עם רוב משכתבת אבל אני כמעט משוכנע, שאיש לא קיבל ערימה של ירוקים בעבור התערטלותו. הצלם הזה צריך להיות מולטימילארדר כדי לפזר כל כך הרבה שטרות כנדרש. לדעתי, רק מזבח האמנות הוא שמאפשר לאנשים להסכים להתערטל כך.
אם קראת את דבריי, גמני לא ממש בעד. אני מוכן לעירום מלא כשאני נמצא במערכת קרובה ואוהבת עם בת זוג שגם היא בעניין. מעבר לזה, זה לא מעניין ואין לי כוונות לחשוף "את כל מה שיש לי" לעיניי כל.אתה כנראה צודק בענין הירקרקים המרשרשים. בנוסף- כל זמן שהיחס שווה לגבר ולאישה- אי אפשר להתלונן על החפצה.
עכשיו אפשר לפתוח דיון בענין ההגדרה של האירוע כאומנות. בענין הזה אצטרף לסבא בחדווה רבה.
אני לא מבין מאיפה הבאת את ערימת השטויות האלה?
אני אסביר שוב לכל אלה אשר סובלים מלקויי הבנה.
או אנשים אשר הבנתם היא סלקטיבית ונוקטים בראש קטן כשהם מתבקשים להביע דיעה נחרצת בנושא חשוב כל כך.
יש לי בעיה עם נשים אשר כל אימת שגבר קורץ להן או מציץ אל תוך החריץ הכי קטן במחשופן, הן חושפות מיד את ציפרני ה Me#Too החדות שלהן.
אבל כשמגיע אדם עם מבטא אנגלו סקסי ומנופף מולן בחבילת שטרות ירוקים ומרשרשים.
אז כבר לא איכפת להן לרדת עד לים המלח ולהתפשט לגמרי.
אז כן, בנוסף לכך זה לא מחזה נעים לראות אישה זקנה שיכולה להיות אמא שלך או סבתא שלי עם ישבן של פיל
אשר מסתובבת יחפה על חלוקי אבן קשים ודוקרניים ועוד חושבת שאף אחד לא שם לב שהיא נראית ככה.
ואילו אתם, הציבור הנאור, האינטליגנטי והמתקדם עומדים ומוחאים כפיים נוכח המחזה המביש הזה
ועוד ברוב טפשותכם קוראים לזה, "אמנות".?
אוי לעם אשר זקנותיו העירומות הן תרבותו ואמנותו.
חחחחח.מי שבעיקר מפזר ערימת שטויות זה אתה, וזה ללא קשר לכך שכבר בתגובה הראשונה כתבתי שאני ממש לא מתחבר למיצג הזה ולא רואה בו אומנות.
אתה ממשיך לבנות תיאוריות פורחות באוויר על ערימת מרשרשים שעדיין לא ראיתי ביסוס.
אני חושב שלאור ההבלים שאתה מפזר העונש הראוי עבורך יהיה לכתוב 50 פעם:
"בחורות ... ערומים ... זה חולירע ! "
אם שמת לב, בשורת התמונות שסבא הציג, הוא הציג גם תמונת סולו של עבת בשר אחת, בעלת מפלים שבהחלט יצדיקו את החותם שהוא מציג "ינתי פרזי, ינתי פרזי, ינתי פרזי, ינתי פרזי, ינתי פרזי.." ככותרת עבור הגבר שייאות לבלות עמה בעירום. אז כן. לסבא יש איזושהי בעיה שהוא צריך לטפל בה, כל עוד אותן נשים דווקא כן מסכימות להיחשף במפליהן. ולמה הוא לא אומר מילה על חופי הנודיסטים? או ש... מדוע הוא תמיד מדגיש בסיפוריו מה קורה לחצ'קונס שלו כשהוא רואה נערה שרוכבת על אופניים לצידו, כשהוא רוכב על הקורקינט שבנה [אל חשש סבא. זכור לי היטב, שאתה כותב גם על עוד הרבה אירועים נטולי אופניים וללא קורקינט, כשאתה מתאר היטב את אופי החריץ העמוק בישבנה של שכנתך הצעירה והלסבית. לא שכחתי].אז בעצם מה שאתה אומר עכשיו שאין לך בעיה עם עירום של נשים , יש לך בעיה עם עירום של נשים מכוערות/זקנות/שמנות
וגברים שמסתובבים עירומים , זה בכלל סבבה ללא קשר לגילם או למראה שלהם...
אתה זוכר איך בטיול השנתי של בית הספר, היינו "מתלבשים" על מישהו שנרדם ומורחים אותו במשחת שיניים /גילוח/נעליים?אבל למה הם לבנים כאלה?
מאז שנישאתי לפני 11 שנים לאישה צעירה, כיום בת 45 והיא צנומה הלובשת בגדים במידה של נערה בת 14אם שמת לב, בשורת התמונות שסבא הציג, הוא הציג גם תמונת סולו של עבת בשר אחת, בעלת מפלים שבהחלט יצדיקו את החותם שהוא מציג "ינתי פרזי, ינתי פרזי, ינתי פרזי, ינתי פרזי, ינתי פרזי.." ככותרת עבור הגבר שייאות לבלות עמה בעירום. אז כן. לסבא יש איזושהי בעיה שהוא צריך לטפל בה, כל עוד אותן נשים דווקא כן מסכימות להיחשף במפליהן. ולמה הוא לא אומר מילה על חופי הנודיסטים? או ש... מדוע הוא תמיד מדגיש בסיפוריו מה קורה לחצ'קונס שלו כשהוא רואה נערה שרוכבת על אופניים לצידו, כשהוא רוכב על הקורקינט שבנה [אל חשש סבא. זכור לי היטב, שאתה כותב גם על עוד הרבה אירועים נטולי אופניים וללא קורקינט, כשאתה מתאר היטב את אופי החריץ העמוק בישבנה של שכנתך הצעירה והלסבית. לא שכחתי].
הערב התראיינה אחת הנשים, ואמרה שאינה מתביישת, לא היה שום מבט או כוונה של סקס בצילומיםספנסר טוניק שנקרא, האמן המפשיט.
החליט בשנית להפשיט את בנות ישראל.
והיכן?
בים המלח וערד, דווקא.
הצלם אמר: "לשים את ערד על מפת העולם כשער הכניסה לים המלח".
כשבעצם הכוונה מאחורי זה לדעתי היא, להנציח את סדום ועמורה התנ"כיות.
אם אתה מעוניין לשים את "ערד על מפת העולם", אז למה שלא תצלם את בנות עקיבא
החסודות והצנועות, ככה יושבות בבגדים צנועים ואוחזות ביד ספרי לימוד תנ"כיים?
למה אתה מצלם נשים צעירות וגם זקנות כשהן עירומות?
על מי אתה בא לעבוד?
כלפי המצולמים אני לא בא בטענות, שהרי הם בטח אנשים מסכנים שאין להם מה לאכול, לכן
הם מוכנים לחשוף את מערומיהם בפרהסיה תמורת כמה שקלים.(שמעתי שיש חלק העושים זאת בהתנדבות וללא תמורה)
שר התיירות יואל רזבוזובו אומר על זה : "כל תמונה שמפרסם האמן, מהווה מחולל תיירות עבור ישראל.
מיליוני אנשים מהעולם כולו רואים את היופי והפוטנציאל התיירותי של אזור ערד וים המלח.
מעבר לכך, תמונותיו של ספנסר טוניק מנפצות את התפיסה לפיה בישראל שולטות הדעות החשוכות".
אתם הבנתם את זה?
נשים אשר מצלמות את גופן העירום, זאת קידמה, נאורות, חוכמה ובינה.
בנות עקיבא, זה דיעות חשוכות.
ברור שלא, הקשר קיים רק במוחות חולניים ושמרניים שלא מוכנים לקבל שמישהו חושב ומרגיש אחרת.הערב התראיינה אחת הנשים, ואמרה שאינה מתביישת, לא היה שום מבט או כוונה של סקס בצילומים
את מבינה את הצביעות?הערב התראיינה אחת הנשים, ואמרה שאינה מתביישת, לא היה שום מבט או כוונה של סקס בצילומים
אותו הדבר הגברים.את מבינה את הצביעות?
מצד אחד הן יוצאות בהפגנות נוסח "אני שרמוטה", צועקות שגברים מחפיצים אותן.
אבל כשמגיע מישהו שמנפנף מולן בכמה שטרות ירוקים, אז הן שוכחות הכל
ורצות להתפשט ולהתחפץ ככל העולה על הדעת.
ואפילו לא איכפת שמורחים להן את הישבן בסיד לבן.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.