האם נכון לכולם שפגישה ראשונה מקובל ללא תשלום?

האם נכון לכולם שפגישה ראשונה מקובל ללא תשלום?

ואם יש הבדל בנושא אם זה אימון אישי או אימון מנהלים ?
 

ordanco

New member
פירושים

אין ממש משהו מקובל עדין, יש כאלה שלוקחים כסף ויש שלא. יש יתרונות לכל גישה, תזרמי עם מה שנוח לך. האימון אישי יש הרבה התמחויות (כמו שבעורכי דין יש התמחויות ובמטפלים אלטרנטיבים וברפואה וכד'), אימון מנהלים זו התמחות מסויימת באימון אישי. לכבוד מה השאלות?
 
לכבוד נסיון להחליט אם להיפגש עם מאמנת ספציפית

אני מחפשת מאמן אישי עסקי לבעלי, כשלי כבר יש מאמנת אישית. אני לא נדרשתי לתשלום לפגישה הראשונה. והמאמנת הפוטנציאלית שלו כן דורשת. אני תוהה אם זה אומר משהו לגביה ? אם זו סיבה לא ללכת אליה...אני בהתלבטות.
 
תיקון

למעשה אני מחפשת מאמן/מאמנת אישי/ת למנהל בכיר. אני משערת שלפי מה שכתוב באתר שלך "עסקי" זו לא מילה נכונה
.
 

ordanco

New member
מענה לתיקון

שלום אנטיתזה גלגל, דבר ראשון - האתר שלך מאוד ברור ומרשים, נקי ולענין, בפשטותו הוא מאוד אינפורמטיבי וגם מרגיע. דבר שני - פעם לא לקחתי כסף על פגישה ראשונה, היום כן. כסף בפגישה הראשונה זה מצד אחד מחסום כניסה ומצד שני סינון לרציניים, אין מה בדיוק נכון, יש יתרונות וחסרונות לכל שיטה. דבר שלישי - עסקי זאת אכן מילה רחבה מדי, אם קצת יותר אתמקד: אני אימנתי מנהלים מאוד בכירים ( למשל מנהל תפעול ומנהל כספים בחברות הי-טק מאוד גדולות), או למשל אדם שהתקדם להיות מנכ"ל בחברת נדל"ן, הנושאים היו למשל: שיפור תקשורת עם הסביבה, שיפור אפקטיביות, העצמה, הקמת עסקים וכד'. אני לא עובד עם מחפשי עבודה (את זה עשיתי בהתנדבות בסטרייב ). באתר אני אכן פונה יותר לעסקים קטנים ובינוניים (מאדם אחד ועד בערך 30 עובדים). נחזור לעניין שלנו- פגישה ראשונה: 1. מרבית האנשים שנפגשתי איתם בפגישה ראשונה הצטרפו לתהליך אימון ולמעשה זה השתלם כלכלית לתת פגישה ראשונה בחינם. 2. השאלה היא יותר מיתוג.(אני מקצוען וזמן איתי שווה כסף מול אני יודע שאני טוב ולכן מי שנפגש איתי מרוצה ומצטרף לתהליך). 3. ממה שאני מכיר, אני משער בהכללה גסה - שמאמנים שיש להם קליניקה בבית או נפגשים בבית קפה נוטים לתת פגישה חינם לעומת אלה ששוכרים קליניקה שנוטים יותר לגבות עבור מפגש ראשון. (ויכול להיות מאוד שאני טועה בהנחה זו...). 4. זו אולי שאלה של יומן מלא או יומן פנוי. (ויכול להיות שגם כאן אני טועה, יש אנשים שהערך העקרוני של פגישה חינם חשוב יותר ממצב היומן). אומנם במאמן אישי יש משהו מאוד אישי אך הבחירה בבעל מקצוע צריכה להיות כמו כל בעל מקצוע, למשל איסטלטור שצריך לטפל בנזילה גדולה וצריך לפרק את כל הרצפה והצנרת בבית שלך- תבחרי בכל אחד? מהו תהליך הסינון שהיית מבצעת כדי לבחור אינסטלטור כזה? צריך אינסטלטור או משהו אחר או כמה אנשים שונים? מה דעתך?
 
מענה למענה...

קודם כל תודה בשביל המחמאה לאתר. בהקשר של התשלום, אני עדיין מהססת. אני חושבת שאם היא הייתה מסבירה במילה או בשתיים את הסיבה הייתי אולי יותר ברורה עם ההחלטה. מה שכן, אני אזרום.
 

שכטמן1

New member
תגובה

הדבר היחיד שזה אומר זה שהיא לא עושה פגישה ראשונה בחינם. יחד עם זאת תבדקי איתה איזה מאמנת היא עיסקית אישית אימון זה תהליך שבו המתאמן והמאמן עובדים יחד לטובת המתאמן והשאלה שעולה לי: בעלך מבקש אימון.? את העבודה יעשה בעלך הוא מעוניין בשינוי? זה שתשלחי אותו לאימון זה לא אומר שהוא מסכים להחשף מול אחרים אבל בראש ובראשונה לעצמו אימון מתחיל כאשר אדם מרגיש תקוע הוא מייחל לשינוי לא טוב לו במקום הישן בו הוא נמצא ואינו יודע איך להתקדם קדימה תשאלי את בעלך שאלות אלו וכבר צעדתם צעד קטן קדימה אשמח לענות על שאלות נוספות במייל [email protected] דני שכטמן- מאמן אישי/עיסקי
 

תלתלית3

New member
אני אישית לא לוקחת

נכון מה שאמר אחד האמנים, אם המאמנ/ת משלם שכירות עבור אותו מפגש זה משנה את העניין. אם יש קליניקה בבית זה אחרת. בכל מקרה זה זמן יקר למאמנ/ת. כל אחד /אחת בוחר דרכו /דרכה ואין משהו שכולם עושים כנ"ל לגבי המחירים.
 
בהחלט לא כולם

שלום לך שוב אנטיתזה, אני בד"כ עושה כך. אם אחרי הפגישה הראשונה לא מרוצים - לא משלמים עבורה. אם כן ממשיכים להתאמן - אז זו פגישה ככל פגישה, ובתשלום. כך גם אני מתיחסת אליה - זו לא פגישת מכירות, אלא פגישת עבודה נטו. מצטרפת לכל מה שכתב לך אורן. אני לא יודעת אם זה שיקול יחיד לפסול מאמן. אולי כדאי לבדוק את הנסיון, ההמלצות, הפילוסופיה (שמופיעה במאמרים למשל), שיטות האימון. אגב, אני מניחה שגם אפשר לדבר על זה עם המאמן. אם מישהו היה אומר לי שהתשלום על הפגישה הראשונה מפריע לו עד כדי כך... וואלה, הינו מוצאים פתרון. בהצלחה רבה
 
למעלה