האם ניתן לקלוט את tv berlin בארץ ?

בתדר12148H.

ב19.2E. אצל החבר בהרצליה בצלחת 7 מטר מיקצועי זה נקלט ללא בעיה.אבל זה ערוץ די שמרני. אני מאמין שבארץ זה ניקלט בצלחת מגודל 4.5מיקצועי. שאלתי על ספרת הרעש כדי ליראות אם זה שהה לחבר בהרצליה ובכן כן גם לו יש LNBF 0.6 לפריים. הודעה 2 שאסור לפרט כי גורמים אמרו לי .מי שמצליח ליקלוט את הלויין ב40.5W בסי בנד את התדר הוא קולט שם פידים מעולים מתחנות אזוריות של ארה"ב ממדינת מיאמי.חדשות ספורט מופעים.את התדר לא אוכל לומר אבל אומר שבצלחת 10 מטר זה ניתן לקליטה בארץ.
 
למעלה