האם ניתן לעבור בין קווים של חברות שונות ללא תשלום

מצב
הנושא נעול.

חגיכי

New member
האם ניתן לעבור בין קווים של חברות שונות ללא תשלום

האם ניתן לעבור בין קווים של חברות שונות ללא תשלום
האם אני יכול לעבור (במסגרת הזמן המותר שעד כמה שידוע לי הוא שעה וחצי) בין קווים של חברות שונות ? למשל בין אגד-קווים- דן?
האם זה משנה אם זה קו עירוני או בין עירוני?
ואם כן, האם חייבים לכך רב קו או שניתן לשלם במזומן ולעבור עם הקבלה?

תודה!
 

846

Active member
ניתן לעבור באיזור גוש דן בהתאם

האם ניתן לעבור בין קווים של חברות שונות ללא תשלום
האם אני יכול לעבור (במסגרת הזמן המותר שעד כמה שידוע לי הוא שעה וחצי) בין קווים של חברות שונות ? למשל בין אגד-קווים- דן?
האם זה משנה אם זה קו עירוני או בין עירוני?
ואם כן, האם חייבים לכך רב קו או שניתן לשלם במזומן ולעבור עם הקבלה?

תודה!
ניתן לעבור באיזור גוש דן בהתאם
לקוד מחיר הנסיעה אותו שילמת (41, 42,43,44). ניתן לעבור לקו בינעירוני כמו 921 אם זה באזור ובהתאם לתדריך הנהג לגבי איסוף והורדה בכל תחנה.
 

חגיכי

New member
אתה יודע אם יש מקום מסודר שאפשר לברר את זה?

ניתן לעבור באיזור גוש דן בהתאם
לקוד מחיר הנסיעה אותו שילמת (41, 42,43,44). ניתן לעבור לקו בינעירוני כמו 921 אם זה באזור ובהתאם לתדריך הנהג לגבי איסוף והורדה בכל תחנה.
אתה יודע אם יש מקום מסודר שאפשר לברר את זה?
 
בתוך אזורי רפורמת גוש-דן ניתן לעבור בין אוטובוסים של 4 חברות

האם ניתן לעבור בין קווים של חברות שונות ללא תשלום
האם אני יכול לעבור (במסגרת הזמן המותר שעד כמה שידוע לי הוא שעה וחצי) בין קווים של חברות שונות ? למשל בין אגד-קווים- דן?
האם זה משנה אם זה קו עירוני או בין עירוני?
ואם כן, האם חייבים לכך רב קו או שניתן לשלם במזומן ולעבור עם הקבלה?

תודה!
בתוך אזורי רפורמת גוש-דן ניתן לעבור בין אוטובוסים של 4 חברות
אגד, דן, קווים, מטרופולין.
המעבר החופשי הוא למשך 90 דקות ועם רב-קו בלבד. כרטיס נייר לנסיעה בודדת לא מקנה זכות מעבר חופשי.
אפשר לעבור גם לקווים בינעירוניים אבל רק בתחום אזורי הרפורמה - גוש-דן מרכזי (אזור 1), דרום השרון (אזור 21), ראש העין (אזור 22).
בקישור המצורף תתייחס רק למפה, התעריפים לא מעודכנים בו.
[URL]http://www.busline.gov.il/Web/Info/Tariffs/Default.aspx[/URL]

בנסיעה למשל מקיבוץ עינת לירושלים (ששאלה עליה) אין מעבר חופשי.
 

חגיכי

New member
ממש תודה! רק עוד שאלה קטנה

בתוך אזורי רפורמת גוש-דן ניתן לעבור בין אוטובוסים של 4 חברות
אגד, דן, קווים, מטרופולין.
המעבר החופשי הוא למשך 90 דקות ועם רב-קו בלבד. כרטיס נייר לנסיעה בודדת לא מקנה זכות מעבר חופשי.
אפשר לעבור גם לקווים בינעירוניים אבל רק בתחום אזורי הרפורמה - גוש-דן מרכזי (אזור 1), דרום השרון (אזור 21), ראש העין (אזור 22).
בקישור המצורף תתייחס רק למפה, התעריפים לא מעודכנים בו.
[URL]http://www.busline.gov.il/Web/Info/Tariffs/Default.aspx[/URL]

בנסיעה למשל מקיבוץ עינת לירושלים (ששאלה עליה) אין מעבר חופשי.
ממש תודה! רק עוד שאלה קטנה
יש אפשרות לרכוש נסיעה בודדת דרך הרב קו וככה להשתמש במעבר החופשי?
או שחייבים לקנות כרטיסיה?
&nbsp
שוב תודה!
 
חייבים כרטיסיה, ערך צבור, חופשי יומי או חופשי חודשי

ממש תודה! רק עוד שאלה קטנה
יש אפשרות לרכוש נסיעה בודדת דרך הרב קו וככה להשתמש במעבר החופשי?
או שחייבים לקנות כרטיסיה?
&nbsp
שוב תודה!
חייבים כרטיסיה, ערך צבור, חופשי יומי או חופשי חודשי
אם זו נסיעה חד-פעמית ואין לך צפי לנסיעות נוספות בקרוב, עדיף לשלם במזומן על שתי הנסיעות. אם יש לך צפי לנסיעות נוספות, הכי כדאי ערך צבור.
אפשר לטעון ערך צבור באוטובוסים של דן, קווים או מטרופולין. באגד אי אפשר לטעון ערך צבור.
כרטיסיות לאזורי גוש דן אפשר לקנות בדן או באגד.
 

חגיכי

New member
סבבה הבנתי תודה!

חייבים כרטיסיה, ערך צבור, חופשי יומי או חופשי חודשי
אם זו נסיעה חד-פעמית ואין לך צפי לנסיעות נוספות בקרוב, עדיף לשלם במזומן על שתי הנסיעות. אם יש לך צפי לנסיעות נוספות, הכי כדאי ערך צבור.
אפשר לטעון ערך צבור באוטובוסים של דן, קווים או מטרופולין. באגד אי אפשר לטעון ערך צבור.
כרטיסיות לאזורי גוש דן אפשר לקנות בדן או באגד.
סבבה הבנתי תודה!
 

olli3

New member
מנהל
אפשר לטעון גם שתי נסיעות ולא רק באגד.

חייבים כרטיסיה, ערך צבור, חופשי יומי או חופשי חודשי
אם זו נסיעה חד-פעמית ואין לך צפי לנסיעות נוספות בקרוב, עדיף לשלם במזומן על שתי הנסיעות. אם יש לך צפי לנסיעות נוספות, הכי כדאי ערך צבור.
אפשר לטעון ערך צבור באוטובוסים של דן, קווים או מטרופולין. באגד אי אפשר לטעון ערך צבור.
כרטיסיות לאזורי גוש דן אפשר לקנות בדן או באגד.
אפשר לטעון גם שתי נסיעות ולא רק באגד.
רק השבוע ראיתי נהג של קווים שמכר לנוסעת רב קו אנונימי והטעין בו עבור הנוסעת שתי נסיעות והסביר לה על אופן השימוש ואפשרויות הטעינה העומדות לרשותה בחברת קווים שזה בעצם ערך צבור או חופשי יומי.
&nbsp
גם בדן אפשר לטעון שתי נסיעות בכרטיס אנונימי.
 

מענדי

New member
מה הסיבה שבאגד לא ניתן לטעון ערך צבור

חייבים כרטיסיה, ערך צבור, חופשי יומי או חופשי חודשי
אם זו נסיעה חד-פעמית ואין לך צפי לנסיעות נוספות בקרוב, עדיף לשלם במזומן על שתי הנסיעות. אם יש לך צפי לנסיעות נוספות, הכי כדאי ערך צבור.
אפשר לטעון ערך צבור באוטובוסים של דן, קווים או מטרופולין. באגד אי אפשר לטעון ערך צבור.
כרטיסיות לאזורי גוש דן אפשר לקנות בדן או באגד.
מה הסיבה שבאגד לא ניתן לטעון ערך צבור
למישהו יש רעיון?
 

טנק2

New member
אגד קיבלה פור ממשרד התחבורה

מה הסיבה שבאגד לא ניתן לטעון ערך צבור
למישהו יש רעיון?
אגד קיבלה פור ממשרד התחבורה
כי המכונות כרטוס שלה היו מוכנות לרב קו כבר בשנות ה90, וכעת לעדכן את המערכת לוקח מעט זמן.
 

846

Active member
תשובה יותר מדויקת: מעל שתי נסיעות כדאי

ממש תודה! רק עוד שאלה קטנה
יש אפשרות לרכוש נסיעה בודדת דרך הרב קו וככה להשתמש במעבר החופשי?
או שחייבים לקנות כרטיסיה?
&nbsp
שוב תודה!
תשובה יותר מדויקת: מעל שתי נסיעות כדאי
לטעון כרטיס יומי ( אחרי 9 בבוקר ). ע"מ להשתמש ב 90 דקות ניתן להטעין באגד כרטיסיית מעבר של שתי נסיעות ( ללא הנחה אבל יש מעברים). אין צורך לטעון ערך צבור ( מינימום 30 ש"ח) אם אתה מגיע רק מידי פעם לגוש דן. תמיד ישארו כמה א"ג שלא תיראה אותם לעולם וחברות התח"צ יעשו עליך קופה מהריבית בבנק.
 
ואם כבר דיוק: כדאי לציין שכרטיסיה כלשהי (גם של שתי נסיעות)

תשובה יותר מדויקת: מעל שתי נסיעות כדאי
לטעון כרטיס יומי ( אחרי 9 בבוקר ). ע"מ להשתמש ב 90 דקות ניתן להטעין באגד כרטיסיית מעבר של שתי נסיעות ( ללא הנחה אבל יש מעברים). אין צורך לטעון ערך צבור ( מינימום 30 ש"ח) אם אתה מגיע רק מידי פעם לגוש דן. תמיד ישארו כמה א"ג שלא תיראה אותם לעולם וחברות התח"צ יעשו עליך קופה מהריבית בבנק.
ואם כבר דיוק: כדאי לציין שכרטיסיה כלשהי (גם של שתי נסיעות)
תקפה רק בקוד נסיעה מסויים בעוד שערך צבור תקף בקודים שונים.
אם למשל אחת מהנסיעות היא בין רמת גן לתל אביב, שניה בין תל אביב להרצליה ושלישית בין הרצליה לכפר סבא, אז כרטיסיות הן לא ממש פתרון טוב.
מלבד זאת שערך צבור יכול לשמש בחברות קווים ומטרופולין גם לנסיעות מחוץ לגוש-דן (עד קוד 12) והפריסה הגיאוגרפית של הערך הצבור הולכת ומתרחבת לעומת השימוש בכרטיסיות שהולך ומתמעט.
יש להדגיש בהקשר זה שכרטיסיה לנסיעה בין רמת גן לתל אביב אינה תקפה אפילו לנסיעה בין פתח תקוה לראש העין או בין רעננה להרצליה, שלא לדבר על נסיעות מחוץ לגוש-דן והשרון. ערך צבור - כן תקף לכל נסיעה בגוש-דן באחת מארבע החברות בכל אזור ובין אזורים.
 

846

Active member
כתבתי בהתחלה שהשימוש בהתאם לאיזור

ואם כבר דיוק: כדאי לציין שכרטיסיה כלשהי (גם של שתי נסיעות)
תקפה רק בקוד נסיעה מסויים בעוד שערך צבור תקף בקודים שונים.
אם למשל אחת מהנסיעות היא בין רמת גן לתל אביב, שניה בין תל אביב להרצליה ושלישית בין הרצליה לכפר סבא, אז כרטיסיות הן לא ממש פתרון טוב.
מלבד זאת שערך צבור יכול לשמש בחברות קווים ומטרופולין גם לנסיעות מחוץ לגוש-דן (עד קוד 12) והפריסה הגיאוגרפית של הערך הצבור הולכת ומתרחבת לעומת השימוש בכרטיסיות שהולך ומתמעט.
יש להדגיש בהקשר זה שכרטיסיה לנסיעה בין רמת גן לתל אביב אינה תקפה אפילו לנסיעה בין פתח תקוה לראש העין או בין רעננה להרצליה, שלא לדבר על נסיעות מחוץ לגוש-דן והשרון. ערך צבור - כן תקף לכל נסיעה בגוש-דן באחת מארבע החברות בכל אזור ובין אזורים.
כתבתי בהתחלה שהשימוש בהתאם לאיזור
ולקוד המתאים.
אם הוא ירצה תיכנון מפורט אשמח לעזור לו בפרטי.
ערך צבור זה בלוף של משרד התחבורה שצובר את האגורות הבודדות ומרוויח כסף ע"ח המישתמשים.
שימוש בכרטיסיה שומר גם על המחיר ומבטיח חיסכון מסויים בזמן העלאת מחירים.
לרוב ציבור הנוסעים יש דפוסי נסיעה קבועים, מעט מאד נוסעים מדלגים בין אזורים וקודים ובאמת נהנים מהגמישות של הערך הצבור.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה