האם נהריה תהיה ביתי בקרוב?

lior_r

New member
האם נהריה תהיה ביתי בקרוב?

שלום לכולם, נעים להכיר ונעים לראות שיש פורום לעיר נהריה.. אני זקוק לעצתכם: אנו זוג צעיר מחיפה. אשתי עובדת בעכו ואני מתחיל לעבוד בקרוב באיזור התעשייה הישן של שלומי. חשבתי לעבור לגור בנהריה שעושה רושם שהיא עיר יפה ובמיקום מתאים לנו. אשמח למי שיענה לי על כמה שאלות: 1) אשמח לסקירה קצרה על השכונות בעיר כולל מחירים של דירות 2.5-3 חדרים. 2) האם קיימים בתים עם גינה במספר חדרים דומה? מחירים? 3) ברשותנו רכב יחיד ואשתי תזדקק לו שלוש פעמים בשבוע ליסוע לאוניברסיטה בחיפה. מהם אפשרוות התחבורה הציבורית לשלומי, זמן נסיעה? והאם מגיע לקרבת איזור התעשייה הישן? אני ממש אודה למי שיענה כי אין לי הרבה מידע על העיר.
 

renez

New member
../images/Emo82.gif

המחירים לא מדויקים ומאוד בערך: באיזור העיר תוכל למצוא דירות בטווח של 80,000 עד 140,000 $ תלוי באיזור המדויק בשכונות המחירים נמוכים יותר ותוכל גם למצוא בתי קרקע (בשכונת אוסישקין, טרומפלדור, עמידר הישנה) לגבי תחבורה ציבורית - יש מוניות שירות לשלומי שגם מגיעות לאזור התעשייה, ואני מאמין שגם אוטובוסים יש. באופן כללי יש פה כל מה שתחפש מבחינת דירות, ובמחיר הרבה יותר זול מבחיפה.
 

s h o o s h a

New member
בית בנהריה

כדי לקבל מושג על מחירי הדירות באזורים השונים בנהריה כדאי לפתוח עיתון מקומי בסופשבוע ולהתקשר ולברר. ישנם מחירי קניה ומכירי שכירות [וברור שהסכומים שונים...נכון?] ישנם גם אזורים בתוך העיר, שנחשבים יוקרתיים יותר ויש את השכונות שחלקן נחשבות יותר וחלקן פחות וחלקן בכלל לא. דירות עם גינות יש כמעט בכל מקום בעיר. חשוב לא פחות הוא נושא מיסי העיריה: בנהריה הם נחשבים לגבוהים בארץ ומאד תלוי באיזה אזור ממוקם הבית ומה שיטחו. חשוב מאד לברר מראש את הסכומים כי הם יכולים להגיע למאות שקלים. נסיעות: תחבורה ציבורית בכל שעות היום ובאופן סדיר ושוטף. אוטובוסים ומוניות שירות. הגעה לאזור זה או אחר בשלומי- רצוי וכדאי לברר עם נותני השירות [נתיבי אקספרס ותחנת המוניות] זמן נסיעה משוער: 10 דקות מעבר לכך נהריה משופעת בגינות וכיכרות מדושאים, החל מהחודש הבא מובטח לנו קיץ מלא פעילויות [אם לא תפרוץ, חס וחלילה, מלחמה], מערכת החינוך בנהריה ... לא משהו, תעסוקה - אין, תרבות- לא ממש יש, קאנטרי חביב, חוף ים מטופח בתשלום, ובסך הכל - עיר ש...נחמד מאד לגור בה. אז ברוכים המצטרפים למעגל תושבי נהריה, ובהצלחה
 
למעלה