האם משהו מכיר ישראלים בפורט מאיירס?

Jeremy10

New member
האם משהו מכיר ישראלים בפורט מאיירס?

אני עובר לפורט מאיירס פלורידה ורוצה לדעת אם נמצאים שם ישראלים.
 

Jeremy10

New member
זאת הסיבה....

אני חי בארה״ב כבר 8 שנים. אני נמצא בעיר של חצי מליון תושבים ואנו המשפחה הישראלית היחידה....אחרי 8 שנים של בדידות תרבותית אנחנו מחפשים קצת קשר עם התרבות הישראלית. אנו רוצים לפחות זוג חברים אחד שאפשר לדבר איתם בעברית. לישראלים יש הרבה נושאי עניין משותפים, היסטוריה משותפת ותרבות. נכון שהאמריקאים הם מאוד מנומסים אבל החברות יחסית שטחית ובדרך כלל הם חסרים את החמימות הישראלית. עם הזמן מתחילים להתגעגע לדברים מסוימים (אוכל, חברים, לדבר בעברית וכו׳). אני לא שוכח את הקשיים שהיו הארץ ואת חוסר הנימוס, ה״חאפריות״, הצפיפות וההתערבות הבלתי פוסקת של הממסד בחיינו. אני יודע שיש אין ספור ישראלים בדרום מזרח פלורידה (יש לנו שם משפחה), אבל הצעת העבודה שלי היא לפורט מאיירס...למרות שעות רבות של שוטטות באינטרנט לא הצלחתי למצוא עדות כל שהיא לקהילה ישראלית בפורט מאיירס. אשמח לדעת אם משהו מכיר.
 

mavor

New member
יש יהודים

אני יודע שיש יהודים שם (מהצד של אישתי חיים שם) ובתי כנסת רפורמים שווה לעבור שם ולפגוש את האנשים אני יכול לשאול את המישפחה לגבי יותר פרטים
 

Jeremy10

New member
אני יודע

בפורט מאיירס יש כ 5000 יהודים וישנם מספר בתי כנסת. כל מי ששאלתי לא ידע להגיד לי על ישראלים. קבלתי כמה לידים אבל הסתבר שאלה לא היו בדיוק ישראלים. האמריקאים מתבלבלים לפעמים בין ישראלים לאלו ששהו בישראל תקופה קצרה ו/או למי שהיגר לארה״ב מישראל בגיל מאוד צעיר ובקושי מבין כמה מילים בעיברית. אם אתה שומע משהו אשמח לקבל יותר פרטים.
 
למעלה