האם מישהי מכירה את המרפאה

נגה15

New member
האם מישהי מכירה את המרפאה

לסכרת הריון במרכז לבריאות האישה של מכבי ברעננה ? בעקבות התוצאות הלא ממש מדהימות של העמסת סוכר מלאה, הפנה אותי הרופא המטפל למרפאה הנ"ל. יש לי תור למחר והאמת היא שאין לי כח להתחיל מחדש עם צוות רפואי שלא מכיר את ההסטוריה שלי. אשמח לשמוע קצת על הצפוי לי, בעיקר מבחינת היחס האנושי שם. ובכלל, מאחר ונושא הסכרת חדש לי, אשמח לכל המלצה/עצה מבעלות נסיון.
 

Tנקר בל

New member
לא מנסיון אישי - לא הייתה לי סכרת

אבל כמה דברים שאני יודעת: מה אוכלים - הרבה ירקות דלי סוכר, כוסמת - מאוד טובה לסכרת (לא רק עפ"י הרפואה האלטרנטיבית, גם לפי רופאים מהשורה הראשונה. לא יודעת למה), חילבה ידוע כמוריד רמת סוכר. פחמימות - רק מורכבות - תפו"א, אורז מלא וכדו' חשוב מאוד גם איך אוכלים - במנות קטנות לאורך כל היום. ההגיון - כשיש שעות של צום ואח"כ ארוחה גדולה נוצר חוסר איזון בהפרשת האינסולין שמוביל לחוסר איזון ברמת הסוכר, מרמת יתר לתת רמה (היפוגלוקומיה) וזה עיקר הסיכון של סוכרת בהריון, ועלול לפגוע בעובר. אבא שלי עבר הרבה שנים של סכרת, עד שגילו את אוזנו על כך, וזה מאוד חשוב. מה עוד? אחרי הלידה היילוד עובר בדיקה לאבחון רמת הסוכר כדי לשלול היפוגלוקומיה. בטח יש עוד הרבה דברים. הכל פרח לי.
 
הי מתוקה מתוקה../images/Emo140.gif

אני מטופלת במרפאה לסכרת הריון שנמצאת במרפאה להריון בסיכון גבוה אבל לא ברעננה. כבר לפני שבועיים קיבלתי את התוצאות של העמסת סוכר 100 וזומנתי למרפאה. קחי בחשבון שזה יקח כמה שעות - יום ארוך
. בתחילה יש את השיחה עם האחות של המחלקה שמסבירה לגבי הסכרת ומה הולך להיות, אח"כ שיחה עם הדיאטנית שנותנת הדרכה לגבי מה לאכול ומה לא. המצחיק שאני חשבתי שחסל סדר מתוקים והעיקר זה יותר הפחמימות. אח"כ שיחה עם רופאת המרפאה בדיקה ושיחה לגבי הסכרת. בסוף חוזרים שוב לאחות לשיחה סיכום. אצלי מאחר ושני ערכים בבדיקה היו גבוהים, קיבלתי ערכת בדיקה ביתית של הסוכר לבדיקה שלוש פעמים ביום. בבוקר לפני שאוכלים ולאחר כל ארוחה ויש דף מעקב שצריך למלא וקדימה הפועל לאכול לפי הדיאטה. האמת, שבתחילה לקחתי את זה די קשה, כל דבר מקפיץ אותי ומפחיד ופתאום הסכרת ממש עשה לי רע. בנוסף, אף פעם לא הסתדרתי עם דיאטות ולאכול לפי מה שכתוב. אבל, הפעם אי אפשר לרמות ולחפף זה הרי משפיע על העובר והוא הכי חשוב לי
. היום שלחתי את הטופס בפקס למרפאה והאחות שהיא מאוד נחמדה חזרה אלי שאמשיך כך ושרואים שאני שומרת טוב על הדיאטה
. מקווה שהכל יהיה בסדר. זה די מבאס אבל, מתרגלים ואני אוכלת יותר בריא, הרבה ירקות, מה שלא אכלתי. בשורות טובות
תעדכני
"תן לנו לחיות היום מהתחלה, תן לנו מהתחלה ועד הסוף"
 

רונה 4

New member
לא מכירה ספציפית את המרפאה לסכרת

אבל לקראת סוף ההריון עם יאיר, הייתי עושה באותו סניף מכבי מוניטור כמעט יומי, ואני זוכרת שמאוד המליצו לי באופן כללי על הסניף הנ"ל, ואכן הרגשתי שהאווירה שם מאוד נעימה.
 

parpare bar

New member
נוגה!!!!

אני כ"כ שמחה לקרוא אותך כאן! אני זוכרת היטב את סיפורך המצמרר וכ"כ טוב לי לדעת שאת כאן!!! קודם המון בהצלחה
בהצלחה
בהצלחה
ועכשיו סכרת: אין לי מושג איך זה ברעננה אני טופלתי במרפאה אחרת..אבל התהליך מאוד פשוט ומרגיע באופן מסויים. מעתה תהיי מלווה ב 4 גורמים עיקרים האנדוקרינולוג - רופא הסכרת,רופא הנשים להריון בסיכון, הדיאטנית, והאחות. תקבלי מכשיר לניטור עצמי לצורך מעקב, דיאטה שתאזן את הסוכר (בשאיפה לדיאטה בלבד ללא קבלת אינסולין)בדיקה שבועית אצל הרופא (שזה אומר מוניטור נוסף!) ושקילה ו'שיחת חיוכים' שבועית עם האחות. כל אלה יחד מורידים את מפלס החרדה. והטיפים הרגילים שלי: המון המון מים להיות 'מחוברת' ממש לבקבוק מים, הפסקה של שעתיים בין ארוחה לארוחה (גם תפוח נחשב ארוחה) וירקות ירקות ירקות. אם נסיונם של אחרים מעודד אותך אז העוללית שלי בונבונית של אושר
אני לא עליתי הרבה במשקל במהלך ההריון, והדיאטה איזנה לי את הסוכר ללא צורך במתן אינסולין. והיום אני 'נקיה' . המון המון בהצלחה, ואם תרגישי צורך לשאול אל תהססי.
 

miriraz1

New member
מכירה את המרפאה

נגה, אני מטופלת במרפאה לבריאות האישה ברעננה. הרופא שלי הוא מומחה לפריון והוא ליווה אותי בנסיונות להרות, וכעט שאני בהריון. אני לא מכירה את המרפאה לסכרת הריון, אולם אני יכולה להמליץ במום על האחיות, פקידות הקבלה והמרפאה עצמה. המקום ידידותי, חדיש ומקצועי. רופאים מאד מקצועיים עובדים במרפאה הזו. לכן, אני מאמינה שגם בתחום סכרת ההריון ישנם רופאים מוציינים. בהצלחה לך.
 

happy

New member
מכירה את מרכז האישה ברעננה

ביליתי שם כמעט כל יום בחודש 9 (כשלא היתי מאושפזת) אני חייבת לומר שהם מקסימים, רצינים, הכל חדש ונעים. במרפאת סוכרת לא היתי אבל אני בטוחה שהיא מקצועית ונעימה כמו כל המוקד נשים ששם.
 
למעלה