האם מישהי יודעת איזו סוג משאבה

mishtal

New member
האם מישהי יודעת איזו סוג משאבה

חזקה יותר/יעילה יותר לשאיבות יומיומיות (כפעמיים ביום)- אמדה דו צדדית או ספקטרה 3? אני גם מעוניינת שהשאיבה תהיה במינימום זמן.
 

orly p

New member
לא יודעת לגבי הספקטרה,אבל לי

יש את האמדה דו צדדית ואני מאוד מרוצה ממנה שואבת תוך 10 דקות את הכמות הרצוייה
 

העדשים

New member
אאל"ט היה כתוב כאן שהספקטרה 2

חזקה יותר מה-3 אבל פחות קומפקטית. לא מבינה במשאבות - תעשי חיפוש.
 

december2

New member
../images/Emo207.gifמה זה האמדה? כמה עולה?

איפה קונים? תודה!
 

caspit

New member
האמדה עולה 588 ש"ח

פלוס 25 ש"ח משלוח עם שליח. קונים אצל סוכנת בשם עדה 052-2518052 קניתי לפני זמן קצר ו.. מה אני אגיד.. לא הכי מרוצה. חשבתי שיהיו תוצאות יותר טובות איתה אבל היא לא יותר טובה לי מהמיני אלקטריק של מדלה.
 

december2

New member
../images/Emo51.gif...אז בינתיים ממה שהחלטתי-

המלצות הכי טובות על ספקטרה (בתחום המחירים הללו) תודה לכולן!
 

mishtal

New member
טוב שאת מציינת את זה כי בררתי

טלפונית אצל "מדטכניקה" בפתח תקווה והם אמרו שהמשאבה עולה 650 ש"ח+ 25 שקלים דמי משלוח. יש לי בבית את המיני אלקטריק וחשבתי לקנות משהו יותר טוב ובעיקר מהיר יותר. משאבה דו צדדית מקצרת את התהליך, לא? בעבודה אני אהיה מוגבלת בזמן. (למרות שאני חייבת לציין שכרגע, כשהיונק שלי בן חודש וחצי, יצאו לי כמויות של 90 CC בין הארוחות שזה לא רע בכלל בהשוואה למה שזכור לי מההנקה הקודמת. (אבל כאמור כמויות החלב משתנות ואני מפחדת שעוד חודשיים לא ייצאו לי אותן כמויות ובטח לא ב 10 דקות או רבע שעה כמו עכשיו. )
 

michal@gal

Active member
מנהל
לא בטוח שמשאבה אחרת חד-צדדית

תהייה מהירה יותר. דו-צדדית בהחלט מקצרת את התהליכים. אם כבר עכשיו יוצאות לך כמויות כאלה, כשזה בנוסף להנקה, רוב הסיכויים שבעתיד, כשהשאיבה תהייה במקום הנקה, גם עם המיני-אלקטריק יצאו לך כמויות יפות בזמן קצר.
 

caspit

New member
אם יוצא לי פחות מ-250 בשאיבה

אני ממש מאוכזבת. אם אני כבר מתאמצת לשאוב, לפחות שייצאו 2 ארוחות... מזל שבדרך כלל זה מה שיוצא. עם המיני אלקטריק גם היה ככה אבל היא ממש עיצבנה אותי - המנוע שלה גסס ולקח הרבה זמן איתה. לגבי הדו-צדדיות, זה בסך הכל 2 ערכות שאיבה, מה שאומר שאחרי השאיבה צריך לשטוף שתי ערכות, ורק מהעצלנות אני משתמשת באחת...
 

caspit

New member
מוזר, כי עדה היא סוכנת של מדטכניקה

 

POOH*

New member
אבל זה משהו אישי...

מה שטוב למישהי אחת לא בהכרח טוב לאחרת... לכל אחת משאבה אחרת יותר יעילה אין משאבה אחת שיותר טובה ויעילה לכולן. POOH
 

Lali d

New member
ברמת החייל בת"א

מ.מ.ש = מרכז משפחה שכונתי יש שם מכל מיני סדנאות וחוגים, ובין השאר ייעוץ הנקה פרטי או קבוצתי של אלן שיין (שהיא יועצת הנקה IBCLC). אפשר להתנסות שם במשאבות. טל' של אלן:ע- 2411 03647 (אני חושבת שזה הטלפון במ.מ.ש) ב-9721 643 03
 
לי יש את הספקטרה 2

ואני מאד מרוצה. היא יותר חזקה מספקטרה 3 (ככה אומרים). עוד לא שואבת דו צדדי אבל מתכננת בהמשך ולכן בחרתי בה. קניתי אצל מדריכת הנקה שמשווקת אותה וניסיתי קודם אצלה בבית. אז לא שיכלתי להשוות איך ההרגשה עם משאבה אחרת אבל לפחות זאת הרגישה לי טוב. לגבי מינימום זמן- שאיבות בכלל זה מאוד אינדיווידואלי. יש כאן בנות שמדווחות על 200 מ"ל בזמן קצר ואחרות על 40 מ"ל בזמן ארוך.. לי אישית לוקח בערך חצי שעה ל120 מ"ל. אני בונה על זה שעם דו"צ אוכל לשאוב את זה בחצי זמן.
 

חן123

New member
אני ניסיתי את שתיהן

האמת שזו לא השוואה מאוד הוגנת כי האמדה שלי הייתה יד שניה ואת הספקטרה קניתי. בכל מקרה המנוע דל הספקטרה חזק יותר (וכאן אני לא יודעת כמה השפיע הותק של האמדה שלי). מעבר לכך קצת הטריף אותי המנגנון עם כוסית הסיליקון שהרבה פעמים עלה לי אליה חלב ואז היא לא התכווצה כמו שצריך. המבנה של הספקטרה שונה, ולי אישית נוח יותר. אגב את הספקטרה ניתן לנסות במוקד ההזמנות שלהם ברעננה
 
למעלה