האם מישהו שמע על מאגר גדול

מצב
הנושא נעול.
האם מישהו שמע על מאגר גדול

האם מישהו שמע על מאגר גדול
של טייגרים שמאוחסנים בירושלים לשעת חירום?
 
בימ"ח של בית-אל יש 118 טייגרים:

האם מישהו שמע על מאגר גדול
של טייגרים שמאוחסנים בירושלים לשעת חירום?
בימ"ח של בית-אל יש 118 טייגרים:
כבר דיברנו על כך בעבר בפורום. 102 הם של המקשר ואגד. השאר של דן. (רשימה מדוייקת של מספרי רישוי קיימת בשנלר). זו לא ידיעה חדשה כאן. סורי.
 
ולמה הם מיועדים חלקי חילוף

בימ"ח של בית-אל יש 118 טייגרים:
כבר דיברנו על כך בעבר בפורום. 102 הם של המקשר ואגד. השאר של דן. (רשימה מדוייקת של מספרי רישוי קיימת בשנלר). זו לא ידיעה חדשה כאן. סורי.
ולמה הם מיועדים חלקי חילוף
למוזיאון של אגד
 
בחולות סיני לא מרצדס ולא מאן ולא

אני לא מבין חסר אוטובוסים בארץ?
בחולות סיני לא מרצדס ולא מאן ולא
וולוו יוכלו לעבור את דרך זיוה. רק הטייגר הוכיח עצמו שם וללא כריות אויר. הטייגר בנוי הרי על שילדת משאית ועם קצת הורדת אויר מהצמיגים, הוא עובר את דרך זיוה ללא בעיות.
 
לא. המטרה שלשמה הם מוחזקים בימ"ח

ולמה הם מיועדים חלקי חילוף
למוזיאון של אגד
לא. המטרה שלשמה הם מוחזקים בימ"ח
היא "שעת-חירום". היות והמרצדס בעל כריות האויר יתקשה בנסיעה בחולות סיני, שומרים את הטייגר הישן והקשיח למקרה שצה"ל יאלץ לחזור לסיני. בעת מלחמת יום הכיפורים היו אלה הטייגרים מרק-2 שעשו את כל הדרך לבלוזה ולחווה הסינית ללא תקלות כמעט. 118 הטייגרים מיועדים גם לנסיעה ברמה בבוץ קשה. אני יודע שהם מתוחזקים היטב על-ידי אנשי אגד ודן אך זה מזמן לא סוד ואף הופיע בידיעות או במעריב לפני שנה לערך.
 
יש תמונות של הדבר הזה?

לא. המטרה שלשמה הם מוחזקים בימ"ח
היא "שעת-חירום". היות והמרצדס בעל כריות האויר יתקשה בנסיעה בחולות סיני, שומרים את הטייגר הישן והקשיח למקרה שצה"ל יאלץ לחזור לסיני. בעת מלחמת יום הכיפורים היו אלה הטייגרים מרק-2 שעשו את כל הדרך לבלוזה ולחווה הסינית ללא תקלות כמעט. 118 הטייגרים מיועדים גם לנסיעה ברמה בבוץ קשה. אני יודע שהם מתוחזקים היטב על-ידי אנשי אגד ודן אך זה מזמן לא סוד ואף הופיע בידיעות או במעריב לפני שנה לערך.
יש תמונות של הדבר הזה?
 
לא שרפו אותם הפלשתינים

בימ"ח של בית-אל יש 118 טייגרים:
כבר דיברנו על כך בעבר בפורום. 102 הם של המקשר ואגד. השאר של דן. (רשימה מדוייקת של מספרי רישוי קיימת בשנלר). זו לא ידיעה חדשה כאן. סורי.
לא שרפו אותם הפלשתינים
ואתה אומר שאוטובוסים בני 30 ו40 שנה ינצחו במילחמה חחחחחחחח תחזור למציאות ידידי יש נגמשים וטנקים ומסוקים שיעשו את העבודה אתה חי בפנטזיה
 
נראה לי שנהגי אוטובוס יעדיפו

לא שרפו אותם הפלשתינים
ואתה אומר שאוטובוסים בני 30 ו40 שנה ינצחו במילחמה חחחחחחחח תחזור למציאות ידידי יש נגמשים וטנקים ומסוקים שיעשו את העבודה אתה חי בפנטזיה
נראה לי שנהגי אוטובוס יעדיפו
לנסוע על המאן לחלקי חילוף שלנו באזור מאשר על טייגרים
 
דיברנו על כך בעבר בפורום ! אני אנסה

אבייתר!!אתה לארציני,יש מצב להיכנס
לראות?איך לא ידענו כזה דבר...
דיברנו על כך בעבר בפורום ! אני אנסה
להשיג את רשימת מספרי הרישוי המקוריים שלהם. ישנם 118 טייגרים ומס' מרצדסים נוסף מדגמי 0303 מקוריים עם מרכב גרמני. אם יש לך קשרים בצבא: מדובר בימ"ח בית-אל מצפון לירושלים.
 
הלוואי שהיו לי קשרים ,אניהייתי

דיברנו על כך בעבר בפורום ! אני אנסה
להשיג את רשימת מספרי הרישוי המקוריים שלהם. ישנם 118 טייגרים ומס' מרצדסים נוסף מדגמי 0303 מקוריים עם מרכב גרמני. אם יש לך קשרים בצבא: מדובר בימ"ח בית-אל מצפון לירושלים.
הלוואי שהיו לי קשרים ,אניהייתי
בחיל אוויר,אני בקושי מכיר את איזור בית אל,אבל איך זה שאנשים שהם באגד לא ידעו על העניין הזה.
 
מדובר באוטובוסים שנרכשו ע"י הצבא

הלוואי שהיו לי קשרים ,אניהייתי
בחיל אוויר,אני בקושי מכיר את איזור בית אל,אבל איך זה שאנשים שהם באגד לא ידעו על העניין הזה.
מדובר באוטובוסים שנרכשו ע"י הצבא
והם שייכים כיום לצה"ל. הצבא נעזר באנשי סדנא של אגד ושל דן. דני יודע על העניין הזה והוא יידע אותי מזמן. אני מניח שפעם עשו מזה משהו סודי למרות שלפני שנה, היה פירסום בעיתונות וזה בסך-הכל אוטובוסים אזרחיים ולא נשק שמטבע הדברים אנחנו לא מדברים עליו כאן. לילה טוב ידידי ! אביה.
 

ה דרומי

New member
נצל"ש שאלה יש פרטיים לגבי שני קטרים

מדובר באוטובוסים שנרכשו ע"י הצבא
והם שייכים כיום לצה"ל. הצבא נעזר באנשי סדנא של אגד ושל דן. דני יודע על העניין הזה והוא יידע אותי מזמן. אני מניח שפעם עשו מזה משהו סודי למרות שלפני שנה, היה פירסום בעיתונות וזה בסך-הכל אוטובוסים אזרחיים ולא נשק שמטבע הדברים אנחנו לא מדברים עליו כאן. לילה טוב ידידי ! אביה.
נצל"ש שאלה יש פרטיים לגבי שני קטרים
שנמצאים במחסנים בבית נאבללה פרטיים משהו.
 
בדיוק נזכרתי בהם הערב. מדובר ככל

נצל"ש שאלה יש פרטיים לגבי שני קטרים
שנמצאים במחסנים בבית נאבללה פרטיים משהו.
בדיוק נזכרתי בהם הערב. מדובר ככל
הנראה בשני קטרי "דקווויל" (זהו שם היצרן) שהותאמו למסילה תקנית והופעלו בהקמת נמל אשדוד ובמחצבות טירת-יהודה במחצית הראשונה של שנות ה-60. בסה"כ ידוע על תשעה קטרונים מדגם זה שהובאו ארצה. את הידיעה אודות הקטרים בימ"ח בית-נבאללה, סיפק לנו בזמנו אילן פלקוב ז"ל שהיה מנהל המוזיאון בחיפה. קצינים מהתובלה עימם דיברתי מאז טענו שהסיפור אכן נכון. צריך לדבר עם דוברת צה"ל.
 

ה דרומי

New member
תודה לתשובה נדמה לי שמשהו כתב

בדיוק נזכרתי בהם הערב. מדובר ככל
הנראה בשני קטרי "דקווויל" (זהו שם היצרן) שהותאמו למסילה תקנית והופעלו בהקמת נמל אשדוד ובמחצבות טירת-יהודה במחצית הראשונה של שנות ה-60. בסה"כ ידוע על תשעה קטרונים מדגם זה שהובאו ארצה. את הידיעה אודות הקטרים בימ"ח בית-נבאללה, סיפק לנו בזמנו אילן פלקוב ז"ל שהיה מנהל המוזיאון בחיפה. קצינים מהתובלה עימם דיברתי מאז טענו שהסיפור אכן נכון. צריך לדבר עם דוברת צה"ל.
תודה לתשובה נדמה לי שמשהו כתב
כאן די מזמן {לא זוכר מי זה היה. חובש או צביקוש או משהו אחר} שהוא ממתין לתשובה מהדוברת שם.
 
...אבל יש לי תמונה של הקטר המדובר

תודה לתשובה נדמה לי שמשהו כתב
כאן די מזמן {לא זוכר מי זה היה. חובש או צביקוש או משהו אחר} שהוא ממתין לתשובה מהדוברת שם.
...אבל יש לי תמונה של הקטר המדובר
שצולמה ב 1973, ואני מופיע בתמונה (עם שערות על הראש ולא בין ה...) הקטר השני הוא ג'נרל אלקטריק 44 טון. שניהם עבדו במחצבת טירת יהודה, ושימשו להובלת סלעים לבניית נמל אשדוד
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה