עוגת הגבינה שזכתה במקום ראשון
העוגה הועתקה מילה במילה, אם יש מישהו שיכול להבהיר לי את החלק האחרון אשמח מאוד, לא הבנתי באיזו תבנית היא נאפית מהיכן צצה שמנת מתוקה נוספת ואיך בונים את הפרוצדורה. עוגת הגבינה שזכתה במקום ראשון-נורית יששכר החומרים לבצק 200 גר` שוקולד מריר 100 גר` חמאה 6 ביצים מופרדות 1 כף ברנדי 1 כוס סוכר לגבינה 2 חלמונים 1 כוס אבקת סוכר 250 גר` גבינה לבנה 9% 4 גביעים נפולאון בטעם טבעי 2 כפות ליקר תפוזים 1 שמנת מתוקה 2 שקיות סוכר וניל לציפוי 1 כוס סוכר 1/4 כוס מים 1 שמנת מתוקה 1/4 בקבוק יין אדום 1/4 ליטר מיץ תפוזים מעט קינמון 1 כוס סוכר קליפה מוררת מלימון חבילת פירות יער קפואים מופשרים אופן ההכנה הבצק ממיסים השוקולדוהחמאה על אש נמוכה, מורידים מהאש ומוסיפים החלמונים והברנדי.מקציפים החלבונים עם הסוכר לקצף יציב,ומקפלים עם תערובת השוקולד,מרפדים תבנית אפיה בניר אפיה,משמנים ושוטחים התערובת, אופים למשך כ-25 דקות בחום 170 מעלות.מוציאים ומצננים. הגבינה מקציפים החלמונים עם אבקת הסוכר, עד שבהיר ותפוח, מוסיפים הגבינות והליקר, מקציפים שמנת מתוקה עם סוכר ונילומקפלים לתערובת הגבינות. קרם ליקר מבשלים סוכר עם המים עד קבלת קרמל בצבע זהוב עמוק, מחממים השמנת במיקרוגל ומוסיפים לקרמל תוך בחישה ומסירים מהאש.מרתיחים היין,המיץ,הקינמון והסוכר וקליפת הלימון עד שהכמות מצטמצמת לחצי, מצננים ומערבבים עם פירות היער. מחלקים את התחתית האפויה ל-3 רצועות שוות ומניחים בתבנית מאורכת,שוטחים חצי מכמות הגבינה, מניחים רצועת בצק ומעליה את תערובת הגבינה שנותרה ומכסים ברצועת הבצק. מקציפים את השמנת המתוקה ושוטחים על העוגה. מכניסים למקרר לכמה שעות. לפני ההגשה יוצקים על כל פרוסת עוגה קרם קרמל ומגישים עם רוטב פירות יער.