האם מישהו מקשיב ב"אגד"?

מצב
הנושא נעול.
כמו שהיה פעם קו 4

למי שחשב שאתמול היה מקרה חד-פעמי
היום 10:25, פעם נוספת אותו סיפור. אוטובוס בקו 103 (מספר פנימי, למי שזה אומר לו משהו, 45252) מעמיס נוסעים בתחנת חוף הכרמל עד קצה גבול הקיבולת. לאחר ניסיונות חוזרים סוגר את הדלת ויוצא לדרך. קופסת סרדינים על גלגלים מתגלגלת היישר לעיר התחתית בחיפה ומעבר לה. באוטובוס, בעמידה, ספרתי עשרים נוסעים ועצרתי (לא ספרתי את כולם) בתחנה בחוף הכרמל נותרו עוד כעשרים נוסעים שלא נותר להם מקום. הנה הפתרון שלי, כמי שלא עבד אפילו יום אחד כסדרן באגד (או בכל תח"צ אחר). נהג באגד צריך להיות מסוגל להעריך כמות נוסעים בתחנה. כאשר נכנס נהג אוטובוס לתחנה בחוף הכרמל ורואה שממתינים שם כ- 100 נוסעים, יתכבד נא וירים טלפון לסדרן (סלולרי אני מקוה שיש לנהגים) ויודיע לו, אנא הוצא עוד אוטובוס בקו מיד. לוקח פחות מדקה להגיע מהחניון האחורי לתחנה. הרי לפי מה שכתבו לי, כל 7 דקות יוצא אוטובוס. אם כך, האוטובוס שהיה צריך לצאת בשעה 10:32, יצא שבע דקות מוקדם יותר. בין כה וכה, אין כמעט דרישה לקו הזה בזמנים שבין הרכבות! וגם אם תהיה ימתינו חמישה נוסעים רבע שעה עד לאוטובוס הבא. עדיף על פני אוטובוס עמוס שהוא מתכון לאסון (שלא יקרה חו"ח). עכשיו תסבירו לי בבקשה היכן אני טועה.
כמו שהיה פעם קו 4
מתמלא ויוצא...
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif

כמו שהיה פעם קו 4
מתמלא ויוצא...
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif אם זה חוזר על עצמו וזה חוזר על

למי שחשב שאתמול היה מקרה חד-פעמי
היום 10:25, פעם נוספת אותו סיפור. אוטובוס בקו 103 (מספר פנימי, למי שזה אומר לו משהו, 45252) מעמיס נוסעים בתחנת חוף הכרמל עד קצה גבול הקיבולת. לאחר ניסיונות חוזרים סוגר את הדלת ויוצא לדרך. קופסת סרדינים על גלגלים מתגלגלת היישר לעיר התחתית בחיפה ומעבר לה. באוטובוס, בעמידה, ספרתי עשרים נוסעים ועצרתי (לא ספרתי את כולם) בתחנה בחוף הכרמל נותרו עוד כעשרים נוסעים שלא נותר להם מקום. הנה הפתרון שלי, כמי שלא עבד אפילו יום אחד כסדרן באגד (או בכל תח"צ אחר). נהג באגד צריך להיות מסוגל להעריך כמות נוסעים בתחנה. כאשר נכנס נהג אוטובוס לתחנה בחוף הכרמל ורואה שממתינים שם כ- 100 נוסעים, יתכבד נא וירים טלפון לסדרן (סלולרי אני מקוה שיש לנהגים) ויודיע לו, אנא הוצא עוד אוטובוס בקו מיד. לוקח פחות מדקה להגיע מהחניון האחורי לתחנה. הרי לפי מה שכתבו לי, כל 7 דקות יוצא אוטובוס. אם כך, האוטובוס שהיה צריך לצאת בשעה 10:32, יצא שבע דקות מוקדם יותר. בין כה וכה, אין כמעט דרישה לקו הזה בזמנים שבין הרכבות! וגם אם תהיה ימתינו חמישה נוסעים רבע שעה עד לאוטובוס הבא. עדיף על פני אוטובוס עמוס שהוא מתכון לאסון (שלא יקרה חו"ח). עכשיו תסבירו לי בבקשה היכן אני טועה.
אם זה חוזר על עצמו וזה חוזר על
עצמו, הסדרן צריך להיות דרוך ומוכן. כמו בירושלים: אם קו 402 מתמלא במועדים, יודעים טוב מאוד לדאוג לאוטובוס חדש.
 

846

Active member
אורי תתעורר... אנחנו לא

אם זה חוזר על עצמו וזה חוזר על
עצמו, הסדרן צריך להיות דרוך ומוכן. כמו בירושלים: אם קו 402 מתמלא במועדים, יודעים טוב מאוד לדאוג לאוטובוס חדש.
אורי תתעורר... אנחנו לא
במצב הטיבעי! תיקרא שוב את תגובתי ותפנים!
 

846

Active member
לוקח פחות מדקה להביא אוטובוס

למי שחשב שאתמול היה מקרה חד-פעמי
היום 10:25, פעם נוספת אותו סיפור. אוטובוס בקו 103 (מספר פנימי, למי שזה אומר לו משהו, 45252) מעמיס נוסעים בתחנת חוף הכרמל עד קצה גבול הקיבולת. לאחר ניסיונות חוזרים סוגר את הדלת ויוצא לדרך. קופסת סרדינים על גלגלים מתגלגלת היישר לעיר התחתית בחיפה ומעבר לה. באוטובוס, בעמידה, ספרתי עשרים נוסעים ועצרתי (לא ספרתי את כולם) בתחנה בחוף הכרמל נותרו עוד כעשרים נוסעים שלא נותר להם מקום. הנה הפתרון שלי, כמי שלא עבד אפילו יום אחד כסדרן באגד (או בכל תח"צ אחר). נהג באגד צריך להיות מסוגל להעריך כמות נוסעים בתחנה. כאשר נכנס נהג אוטובוס לתחנה בחוף הכרמל ורואה שממתינים שם כ- 100 נוסעים, יתכבד נא וירים טלפון לסדרן (סלולרי אני מקוה שיש לנהגים) ויודיע לו, אנא הוצא עוד אוטובוס בקו מיד. לוקח פחות מדקה להגיע מהחניון האחורי לתחנה. הרי לפי מה שכתבו לי, כל 7 דקות יוצא אוטובוס. אם כך, האוטובוס שהיה צריך לצאת בשעה 10:32, יצא שבע דקות מוקדם יותר. בין כה וכה, אין כמעט דרישה לקו הזה בזמנים שבין הרכבות! וגם אם תהיה ימתינו חמישה נוסעים רבע שעה עד לאוטובוס הבא. עדיף על פני אוטובוס עמוס שהוא מתכון לאסון (שלא יקרה חו"ח). עכשיו תסבירו לי בבקשה היכן אני טועה.
לוקח פחות מדקה להביא אוטובוס
מהחניון אבל הנהג נימצא בנסיעה אחרת.... אין מאגר נידלה של נהגים. לכל נהג יש לו"ז ולא תמיד ניתן לשלוף נהג לבצע נסיעה. הלו"ש לנהג לוקח כ 45 דקות. לא תמיד זה מסתדר עם הסידור המקורי. בשעות מסוימות כשיש נהגים מסניפים זרים (כמוני למשל...) בהפסקה ארוכה, ניתן להשתמש בהם כדי להכניס נוספים. אין לי משוג מהיכן הבאת ה 7 דקות.
 

אורי404

New member
ג'קי ברור לי על המצב. אבל, דוקא

לוקח פחות מדקה להביא אוטובוס
מהחניון אבל הנהג נימצא בנסיעה אחרת.... אין מאגר נידלה של נהגים. לכל נהג יש לו"ז ולא תמיד ניתן לשלוף נהג לבצע נסיעה. הלו"ש לנהג לוקח כ 45 דקות. לא תמיד זה מסתדר עם הסידור המקורי. בשעות מסוימות כשיש נהגים מסניפים זרים (כמוני למשל...) בהפסקה ארוכה, ניתן להשתמש בהם כדי להכניס נוספים. אין לי משוג מהיכן הבאת ה 7 דקות.
ג'קי ברור לי על המצב. אבל, דוקא
בגלל זה חשוב לתגבר את הקווים בחיפה ולא תהיה אי הבנה כלשהי: אני באמת מעריך את מה שכתבת למעלה יותר על הנהגים בצפון ואני בהחלט חושב שמגיע כל הכבוד לנהגים שלא רשום להם בסידור ולמרות זאת הם מבצעים את קו 103. אבל, עדיין: במצבים כאלו, שאני חושב שהתושבים בחיפה לא נוסעים בשביל לבלות, אלא בשביל נסיעות הכרחיות של עבודה או של סידורים מן הראוי שיהיה תגבור: אולי של חברות בת או שיתוף פעולה עם חברות אחרות. לא יקרה שום דבר. ייתכן, אולי, שזה לא התפקיד של "אגד" במקרים האלו, אלא של משרד התחבורה לאכוף ולדאוג שיהיה סדר מינימאלי. ולפני שיקפצו אליי: אז אני כתבתי פה פעמים ושוב אכתוב את זה: לא. המצב שקורה עם רכבת ישראל שם אינו טוב בכלל וגם פה הייתה נדרשת התערבות של גורמים שונים.
 
אורי, עדיף שלא אנקוב בכמות הנהגים

ג'קי ברור לי על המצב. אבל, דוקא
בגלל זה חשוב לתגבר את הקווים בחיפה ולא תהיה אי הבנה כלשהי: אני באמת מעריך את מה שכתבת למעלה יותר על הנהגים בצפון ואני בהחלט חושב שמגיע כל הכבוד לנהגים שלא רשום להם בסידור ולמרות זאת הם מבצעים את קו 103. אבל, עדיין: במצבים כאלו, שאני חושב שהתושבים בחיפה לא נוסעים בשביל לבלות, אלא בשביל נסיעות הכרחיות של עבודה או של סידורים מן הראוי שיהיה תגבור: אולי של חברות בת או שיתוף פעולה עם חברות אחרות. לא יקרה שום דבר. ייתכן, אולי, שזה לא התפקיד של "אגד" במקרים האלו, אלא של משרד התחבורה לאכוף ולדאוג שיהיה סדר מינימאלי. ולפני שיקפצו אליי: אז אני כתבתי פה פעמים ושוב אכתוב את זה: לא. המצב שקורה עם רכבת ישראל שם אינו טוב בכלל וגם פה הייתה נדרשת התערבות של גורמים שונים.
אורי, עדיף שלא אנקוב בכמות הנהגים
שגויסו לצפון (כולל מחברת הבת שאתה כ"כ אוהב להזכיר), רק אומר שאין שום סיכוי לתגבר אף קו, אפילו לא 402...
 

אורי404

New member
איזו חברת בת אני אוהב להזכיר?

אורי, עדיף שלא אנקוב בכמות הנהגים
שגויסו לצפון (כולל מחברת הבת שאתה כ"כ אוהב להזכיר), רק אומר שאין שום סיכוי לתגבר אף קו, אפילו לא 402...
איזו חברת בת אני אוהב להזכיר?
האם אלו "אגד פלוס", או "אגד היסעים ושיגור", "דרך אגד", "אגד החזקות בע"מ"? או שאולי פספתי חברה?
. וברצינות: למה אני מזכיר אותם? כי "אגד" בעניין של תגבור אוטובוסים בעת הצורך הוכיחו את עצמם כרציניים ביותר, כמו למשל אחרי התאונה בבית יהושע וכן: אם זה מגיע שיזכירו גם דברים טובים שעושים ולא רק רעים, אז אני חושב שזה מגיע לו. וכן, אנדי. עם כל הכבוד לנוסעים בקו 402, למשל ומבלי להמעיט בחשיבותם כלל וכלל, אני חושב (ולי אין אישית אף דבר נגד אף אחד), אני חושב שבמקרה הזה חשובים מאוד הנוסעים מחיפה ופה אי אפשר לאמר, שאני מוטה, כי כידוע, אני לא גר באיזור הזה. אני מאמין ויודע מה שקורה ולכן במקרה כזה, לדעתי, לא רק "אגד" צריכים לספק נסיעות בקו 103, אלא שיהיה אישור לחברות אחרות לספק אותו וכל זה אך ורק עבור ציבור האזרחים. אולי, זו גם הייתה טעות במובן מסויים להפסיק את תנועת הרכבות. ברור לי לגמרי על הסכנות, אך מצד שני גם בכבישים לא בטוח והאוטובוסים והמכוניות בכבישים לא חסינים מטילים, לכן אולי כן היה צריך שהרכבת תפעל. צריך לבדוק מה עדיף: שיסעו ברכבת או שנוסעים לא יידחסו לאוטובוס פלוס נוסעים שלא יכולים לעלות לאוטובוס ועומדים בחוץ, חשופים לכל.
 
אולי ראוי להקצות אוטובוסים מקווים

איזו חברת בת אני אוהב להזכיר?
האם אלו "אגד פלוס", או "אגד היסעים ושיגור", "דרך אגד", "אגד החזקות בע"מ"? או שאולי פספתי חברה?
. וברצינות: למה אני מזכיר אותם? כי "אגד" בעניין של תגבור אוטובוסים בעת הצורך הוכיחו את עצמם כרציניים ביותר, כמו למשל אחרי התאונה בבית יהושע וכן: אם זה מגיע שיזכירו גם דברים טובים שעושים ולא רק רעים, אז אני חושב שזה מגיע לו. וכן, אנדי. עם כל הכבוד לנוסעים בקו 402, למשל ומבלי להמעיט בחשיבותם כלל וכלל, אני חושב (ולי אין אישית אף דבר נגד אף אחד), אני חושב שבמקרה הזה חשובים מאוד הנוסעים מחיפה ופה אי אפשר לאמר, שאני מוטה, כי כידוע, אני לא גר באיזור הזה. אני מאמין ויודע מה שקורה ולכן במקרה כזה, לדעתי, לא רק "אגד" צריכים לספק נסיעות בקו 103, אלא שיהיה אישור לחברות אחרות לספק אותו וכל זה אך ורק עבור ציבור האזרחים. אולי, זו גם הייתה טעות במובן מסויים להפסיק את תנועת הרכבות. ברור לי לגמרי על הסכנות, אך מצד שני גם בכבישים לא בטוח והאוטובוסים והמכוניות בכבישים לא חסינים מטילים, לכן אולי כן היה צריך שהרכבת תפעל. צריך לבדוק מה עדיף: שיסעו ברכבת או שנוסעים לא יידחסו לאוטובוס פלוס נוסעים שלא יכולים לעלות לאוטובוס ועומדים בחוץ, חשופים לכל.
אולי ראוי להקצות אוטובוסים מקווים
פנימיים אחרים לקו 103, אך זה בעייתי: אגד אינה יכולה לעשות זאת על דעת עצמה, וקו 103 הוא קו עליו פועלים נהגים מאיזורים רבים. מראה של אוטו בינעירוני לא חיפאי מאוד נפוץ בקו זה.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif

אולי ראוי להקצות אוטובוסים מקווים
פנימיים אחרים לקו 103, אך זה בעייתי: אגד אינה יכולה לעשות זאת על דעת עצמה, וקו 103 הוא קו עליו פועלים נהגים מאיזורים רבים. מראה של אוטו בינעירוני לא חיפאי מאוד נפוץ בקו זה.
 

846

Active member
קו 103 מתוגבר כל הזמן, בשאר הקווים,

איזו חברת בת אני אוהב להזכיר?
האם אלו "אגד פלוס", או "אגד היסעים ושיגור", "דרך אגד", "אגד החזקות בע"מ"? או שאולי פספתי חברה?
. וברצינות: למה אני מזכיר אותם? כי "אגד" בעניין של תגבור אוטובוסים בעת הצורך הוכיחו את עצמם כרציניים ביותר, כמו למשל אחרי התאונה בבית יהושע וכן: אם זה מגיע שיזכירו גם דברים טובים שעושים ולא רק רעים, אז אני חושב שזה מגיע לו. וכן, אנדי. עם כל הכבוד לנוסעים בקו 402, למשל ומבלי להמעיט בחשיבותם כלל וכלל, אני חושב (ולי אין אישית אף דבר נגד אף אחד), אני חושב שבמקרה הזה חשובים מאוד הנוסעים מחיפה ופה אי אפשר לאמר, שאני מוטה, כי כידוע, אני לא גר באיזור הזה. אני מאמין ויודע מה שקורה ולכן במקרה כזה, לדעתי, לא רק "אגד" צריכים לספק נסיעות בקו 103, אלא שיהיה אישור לחברות אחרות לספק אותו וכל זה אך ורק עבור ציבור האזרחים. אולי, זו גם הייתה טעות במובן מסויים להפסיק את תנועת הרכבות. ברור לי לגמרי על הסכנות, אך מצד שני גם בכבישים לא בטוח והאוטובוסים והמכוניות בכבישים לא חסינים מטילים, לכן אולי כן היה צריך שהרכבת תפעל. צריך לבדוק מה עדיף: שיסעו ברכבת או שנוסעים לא יידחסו לאוטובוס פלוס נוסעים שלא יכולים לעלות לאוטובוס ועומדים בחוץ, חשופים לכל.
קו 103 מתוגבר כל הזמן, בשאר הקווים,
התדירות נמוכה. יש פעמים שניתן להוציא יותר אוטובוסים וישפעמים שפחות.
 

846

Active member
אגב חברות אחרות... יותר קל להן

ג'קי ברור לי על המצב. אבל, דוקא
בגלל זה חשוב לתגבר את הקווים בחיפה ולא תהיה אי הבנה כלשהי: אני באמת מעריך את מה שכתבת למעלה יותר על הנהגים בצפון ואני בהחלט חושב שמגיע כל הכבוד לנהגים שלא רשום להם בסידור ולמרות זאת הם מבצעים את קו 103. אבל, עדיין: במצבים כאלו, שאני חושב שהתושבים בחיפה לא נוסעים בשביל לבלות, אלא בשביל נסיעות הכרחיות של עבודה או של סידורים מן הראוי שיהיה תגבור: אולי של חברות בת או שיתוף פעולה עם חברות אחרות. לא יקרה שום דבר. ייתכן, אולי, שזה לא התפקיד של "אגד" במקרים האלו, אלא של משרד התחבורה לאכוף ולדאוג שיהיה סדר מינימאלי. ולפני שיקפצו אליי: אז אני כתבתי פה פעמים ושוב אכתוב את זה: לא. המצב שקורה עם רכבת ישראל שם אינו טוב בכלל וגם פה הייתה נדרשת התערבות של גורמים שונים.
אגב חברות אחרות... יותר קל להן
לפטר 50 נהגים מאשר לקיים שרות סביר לאזרח.
 

sulo30

New member
ג'קי כל הכבוד

לוקח פחות מדקה להביא אוטובוס
מהחניון אבל הנהג נימצא בנסיעה אחרת.... אין מאגר נידלה של נהגים. לכל נהג יש לו"ז ולא תמיד ניתן לשלוף נהג לבצע נסיעה. הלו"ש לנהג לוקח כ 45 דקות. לא תמיד זה מסתדר עם הסידור המקורי. בשעות מסוימות כשיש נהגים מסניפים זרים (כמוני למשל...) בהפסקה ארוכה, ניתן להשתמש בהם כדי להכניס נוספים. אין לי משוג מהיכן הבאת ה 7 דקות.
ג'קי כל הכבוד
אני מסכים איתך מילה במילה לצערי זה מה שציבור הנוסעים לא יבין לעולם עד שהוא יהיה בצד השני של המיתרס. ושוב לכל אלה שמתלוננים אנחנו במצב לא רגיל אלא של מלחמה. אז אני מקווה שאם אנחנו מבינים את זה אז לפחות הנוסעים עם כל התרעומת של הקיטורים.
 

sulo30

New member
לכל המקטרים

ג'קי כל הכבוד
אני מסכים איתך מילה במילה לצערי זה מה שציבור הנוסעים לא יבין לעולם עד שהוא יהיה בצד השני של המיתרס. ושוב לכל אלה שמתלוננים אנחנו במצב לא רגיל אלא של מלחמה. אז אני מקווה שאם אנחנו מבינים את זה אז לפחות הנוסעים עם כל התרעומת של הקיטורים.
לכל המקטרים
כמו שג'קי הסביר בצורה מעמיקה אני מצטרף אליו בכל מה שכתב. אתם צריכים להבין שיש מכסת נהגים וגם אוטובוסים ונכון יש לכל נהג את הלו"ז שלו וגם תחת עומס וגם על חשבון הפסקה הנהגים נותנים את המקסימום שהם יכולים גם שהנוסעים מקטרים ומתלוננים. רוב הנהגים נותנים את המקסימום שהם יכולים לאור המצב והסדרנים מודעים למצוקות של הנוסעים וגם הם עושים את המקסימום עם מה שיש בידיהם. דבר נוסף שאתם צריכים לקחת בחשבון: כאשר יש עומס בקו מסויים לא תמיד יש את האפשרות המידית לתגבר מאחר וישנם ויזות וישנם נהגים שהם תחת סידור ולו"ז צפוף מאוד וכולם כולל כולם נמצאים תחת לחץ פיזי קשה מאוד אנא מכם נסו להבין זאת.
 

Golf Bravo

New member
מאיפה הבאתי 7 דקות? ממך...

לוקח פחות מדקה להביא אוטובוס
מהחניון אבל הנהג נימצא בנסיעה אחרת.... אין מאגר נידלה של נהגים. לכל נהג יש לו"ז ולא תמיד ניתן לשלוף נהג לבצע נסיעה. הלו"ש לנהג לוקח כ 45 דקות. לא תמיד זה מסתדר עם הסידור המקורי. בשעות מסוימות כשיש נהגים מסניפים זרים (כמוני למשל...) בהפסקה ארוכה, ניתן להשתמש בהם כדי להכניס נוספים. אין לי משוג מהיכן הבאת ה 7 דקות.
מאיפה הבאתי 7 דקות? ממך...
הנה כאן כתבת על 6-10 דקות, 7 דקות נמצא בטווח הזה למיטב הבנתי, גם אם זה 10, לא פיספסתי בהרבה. אבל זה לא העיקר. אני מבקש להדגיש ולהבהיר שוב, אינני מתלונן על הצפיפות (אני בוגר קו 5 בתל-אביב בימים הטובים של הכרטיסניות, לפני מגיפת החאפרים, עם אנשים נתלים על האוטובוס מבחוץ). צפיפות אינה מטרידה אותי ככזו. מה שמטריד אותי הוא הסיכון הבטיחותי המיותר שהצפיפות הזו יוצרת, על רקע מצב בטחוני ידוע בחיפה, באותו אזור ממש שבו האוטובוס הזה נוסע! את זאת אני לא מוכן לקבל בשתיקה.
 
לפי אתר אגד אוטובוס בקו 103

מאיפה הבאתי 7 דקות? ממך...
הנה כאן כתבת על 6-10 דקות, 7 דקות נמצא בטווח הזה למיטב הבנתי, גם אם זה 10, לא פיספסתי בהרבה. אבל זה לא העיקר. אני מבקש להדגיש ולהבהיר שוב, אינני מתלונן על הצפיפות (אני בוגר קו 5 בתל-אביב בימים הטובים של הכרטיסניות, לפני מגיפת החאפרים, עם אנשים נתלים על האוטובוס מבחוץ). צפיפות אינה מטרידה אותי ככזו. מה שמטריד אותי הוא הסיכון הבטיחותי המיותר שהצפיפות הזו יוצרת, על רקע מצב בטחוני ידוע בחיפה, באותו אזור ממש שבו האוטובוס הזה נוסע! את זאת אני לא מוכן לקבל בשתיקה.
לפי אתר אגד אוטובוס בקו 103
מחוף הכרמל למרכזית המפרץ יוצא כל 8-10 דקות, תדירות שהיא מספיקה בימי שגרה ועל אחת כמה כמה צריכה להספיק בימים אלו כאשר תושבי חיפה נדרשים להישאר במרחבים מוגנים ולא אמורים להסתובב ברחובות חיפה. לאור התדירות הגבוהה של הקו לא ייקרה שום דבר אם הנוסעים ימתינו עוד 10 דקות, במקרה הרע, לאוטובוס הבא בקו 103 במקום סגור ומוגן יחסית. אני בטוח שבאגד היו מאוד שמחה לתגר את הקו הזה אבל כמו שכבר רשמו כאן לפני- לאגד אין מאגר בלתי נדלה של נהגים ואוטובוסים כשחלק לא קטן מהם נמצאים בשירות הצבא, שאר האוטובוסים נמצאים בנסיעות שירות אחרות ואל נשכח את תקנה 168 המגבילה את שעות העבודה של הנהגים שגם היא לא ממש עוזרת לסדרנים להתמודד עם המצב שנוצר ולתגבר נסיעות בקווים עמוסים.
 
במקום שמחה צ"ל שמחים ../images/Emo52.gif

לפי אתר אגד אוטובוס בקו 103
מחוף הכרמל למרכזית המפרץ יוצא כל 8-10 דקות, תדירות שהיא מספיקה בימי שגרה ועל אחת כמה כמה צריכה להספיק בימים אלו כאשר תושבי חיפה נדרשים להישאר במרחבים מוגנים ולא אמורים להסתובב ברחובות חיפה. לאור התדירות הגבוהה של הקו לא ייקרה שום דבר אם הנוסעים ימתינו עוד 10 דקות, במקרה הרע, לאוטובוס הבא בקו 103 במקום סגור ומוגן יחסית. אני בטוח שבאגד היו מאוד שמחה לתגר את הקו הזה אבל כמו שכבר רשמו כאן לפני- לאגד אין מאגר בלתי נדלה של נהגים ואוטובוסים כשחלק לא קטן מהם נמצאים בשירות הצבא, שאר האוטובוסים נמצאים בנסיעות שירות אחרות ואל נשכח את תקנה 168 המגבילה את שעות העבודה של הנהגים שגם היא לא ממש עוזרת לסדרנים להתמודד עם המצב שנוצר ולתגבר נסיעות בקווים עמוסים.
במקום שמחה צ"ל שמחים
 

אורי404

New member
מספר הערות:

לפי אתר אגד אוטובוס בקו 103
מחוף הכרמל למרכזית המפרץ יוצא כל 8-10 דקות, תדירות שהיא מספיקה בימי שגרה ועל אחת כמה כמה צריכה להספיק בימים אלו כאשר תושבי חיפה נדרשים להישאר במרחבים מוגנים ולא אמורים להסתובב ברחובות חיפה. לאור התדירות הגבוהה של הקו לא ייקרה שום דבר אם הנוסעים ימתינו עוד 10 דקות, במקרה הרע, לאוטובוס הבא בקו 103 במקום סגור ומוגן יחסית. אני בטוח שבאגד היו מאוד שמחה לתגר את הקו הזה אבל כמו שכבר רשמו כאן לפני- לאגד אין מאגר בלתי נדלה של נהגים ואוטובוסים כשחלק לא קטן מהם נמצאים בשירות הצבא, שאר האוטובוסים נמצאים בנסיעות שירות אחרות ואל נשכח את תקנה 168 המגבילה את שעות העבודה של הנהגים שגם היא לא ממש עוזרת לסדרנים להתמודד עם המצב שנוצר ולתגבר נסיעות בקווים עמוסים.
מספר הערות:
לא כל הנוסעים של קו 103 ממתינים בתחנות הקצה, אלא בתחנות הביניים, שאינן מרחב מוגן. התדירות אולי מספיקה בשעת שגרה, אך המצב שונה כאשר אין רכבת. נוסעים שקודם לכן היו ממשיכים לנסוע ברכבת, יורדים בתחנת חוף הכרמל וממנה צריכים לנסוע בקו 103, כך שהתדירות כנראה לא מספיקה. גם לגבי הדרישה להישאר בבתים: מה לעשות - חלק לא מבוטל מהנוסעים לא משתמש באוטובוסים כדי לבלות בים, אלא בשביל סידורים או עבודה.
 

846

Active member
אורי, אף אחד כמעט לא מחכה בדרך,

מספר הערות:
לא כל הנוסעים של קו 103 ממתינים בתחנות הקצה, אלא בתחנות הביניים, שאינן מרחב מוגן. התדירות אולי מספיקה בשעת שגרה, אך המצב שונה כאשר אין רכבת. נוסעים שקודם לכן היו ממשיכים לנסוע ברכבת, יורדים בתחנת חוף הכרמל וממנה צריכים לנסוע בקו 103, כך שהתדירות כנראה לא מספיקה. גם לגבי הדרישה להישאר בבתים: מה לעשות - חלק לא מבוטל מהנוסעים לא משתמש באוטובוסים כדי לבלות בים, אלא בשביל סידורים או עבודה.
אורי, אף אחד כמעט לא מחכה בדרך,
רוב הנוסעים עלו בתחנות המרכזיות. העיר לצערנו נטושה......
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה