האם מישהו מקשיב ב"אגד"?

מצב
הנושא נעול.

mrngin

New member
GB: חותם על כל מילה שלך !

האם מישהו מקשיב ב"אגד"?
אני מגיע הבוקר לתחנת חוף הכרמל, היישר מן הרכבת המסיימת את הקו מעבר לכביש. ביקור קצר לבדיקת נזקים (לאחר ליל אמש הסוער) לשמחתי, אין מה לציין.. 09:35, קו 103 החוצה את העיר, מתייצב ליד הדלת וההמונים צובאים על האוטובוס. אינני יודע כמה עלו עליו, אבל הנהג היה צריך לבקש פעמיים להיכנס פנימה ושלוש פעמים לנסות לסגור את הדלת לפני שהשאיר ארבעה נוסעים בתחנה. נסיעה באוטובוס דחוס כקופסת סרדינים, בין שכונת בת-גלים לבין קרית אליעזר, העלתה בי סימני שאלה קשים, האם הסדרן בתחנת חוף הכרמל חתם הבוקר על השכל שלו (צר לי על המילים הקשות). האם הוא ישן אתמול בזמן נפילות הקטיושות? מדוע לא להוציא שני אוטובוסים יחד? ברור גם שהנהג לא עצר בכל תחנה בדרך שבה לא ירדו נוסעים, למרות האיתותים הנואשים של הממתינים, ובצדק. לא היה לו פשוט מקום להעלות סיכה. לנהג הנחמד כמובן שלא הייתה תשובה. אגב, הרכבת ממשיכה להפעיל מחוף הכרמל לו"ז סודי למחצה, שאינו מפורסם עד כמה שראיתי. לאלה המבקשים לנסוע דרומה, המלצתי להופיע לרכבת ברבע לפני השעה (למרות שיש שעות שבהן שתי רכבות). אחרת, אתם עלולים להמתין חמישים דקות לרכבת הבאה. אגב, לא רק באגד יש אינטליגנציה. שתי נקודות לנהג הקטר החכם שהחנה היום בצהריים את קרון הניהוג של הד-ד מתחת לגג תחנת חוף הכרמל. עמד שם ברעש מחריש אוזניים, ללא סיכוי לשמוע אזעקה. הנהג כמובן נעלם לו וכל ניסיונות מנהל התחנה לאתרו, עלו בתוהו.
GB: חותם על כל מילה שלך !
 
לחתום על עיוור זה לא טוב.

GB: חותם על כל מילה שלך !
לחתום על עיוור זה לא טוב.
האם קראת את דבריו עד תום ובעיון? אני פשוט לא קניתי את העניין הנ"ל... אני פשוט יודע כמה מוגבלים משאבי אגד בימים אלו, כמו שציין אנדי. קראת גם את האותיות הקטנות למטה?
 
רצוי בימים אלו

לחתום על עיוור זה לא טוב.
האם קראת את דבריו עד תום ובעיון? אני פשוט לא קניתי את העניין הנ"ל... אני פשוט יודע כמה מוגבלים משאבי אגד בימים אלו, כמו שציין אנדי. קראת גם את האותיות הקטנות למטה?
רצוי בימים אלו
לבטל את מרכזית המפרץ. וכל הקווים מהצפון יגיעו למקום טוב ומשוכלל - מרכזית חוף הכרמל.
 

846

Active member
ואז מה? תעביר אוטובוסים יותר

רצוי בימים אלו
לבטל את מרכזית המפרץ. וכל הקווים מהצפון יגיעו למקום טוב ומשוכלל - מרכזית חוף הכרמל.
ואז מה? תעביר אוטובוסים יותר
עמוסים בתוך העיר? מה הקשר בין מצב החרום למרכזית המיפרץ?
 
אפשר להחזיר זמנית את מרכזית בת גלים

ואז מה? תעביר אוטובוסים יותר
עמוסים בתוך העיר? מה הקשר בין מצב החרום למרכזית המיפרץ?
אפשר להחזיר זמנית את מרכזית בת גלים
יש שם מקום מוגן (המנהרה...) זה יותר טוב מכלום.
 

mrngin

New member
חתמתי אחרי קריאה מעמיקה

לחתום על עיוור זה לא טוב.
האם קראת את דבריו עד תום ובעיון? אני פשוט לא קניתי את העניין הנ"ל... אני פשוט יודע כמה מוגבלים משאבי אגד בימים אלו, כמו שציין אנדי. קראת גם את האותיות הקטנות למטה?
חתמתי אחרי קריאה מעמיקה
GB חזר מאוסטריה ראותיו וראשו צלולים מאוויר הפסגות, ואני כחיפאי מסכים עם דעתו הנדונה. 2 המרכזיות מפרץ / ח.כרמל באזורי טיווח מרכזיים מאד, ולא רצוי לאחד, אלא לפזר סיכון סטטיסטי.
 

Golf Bravo

New member
../images/Emo13.gifתודה על המחמאה

חתמתי אחרי קריאה מעמיקה
GB חזר מאוסטריה ראותיו וראשו צלולים מאוויר הפסגות, ואני כחיפאי מסכים עם דעתו הנדונה. 2 המרכזיות מפרץ / ח.כרמל באזורי טיווח מרכזיים מאד, ולא רצוי לאחד, אלא לפזר סיכון סטטיסטי.
תודה על המחמאה
 

arielguelman

New member
אתה צודק במה שאתה אומר

האם מישהו מקשיב ב"אגד"?
אני מגיע הבוקר לתחנת חוף הכרמל, היישר מן הרכבת המסיימת את הקו מעבר לכביש. ביקור קצר לבדיקת נזקים (לאחר ליל אמש הסוער) לשמחתי, אין מה לציין.. 09:35, קו 103 החוצה את העיר, מתייצב ליד הדלת וההמונים צובאים על האוטובוס. אינני יודע כמה עלו עליו, אבל הנהג היה צריך לבקש פעמיים להיכנס פנימה ושלוש פעמים לנסות לסגור את הדלת לפני שהשאיר ארבעה נוסעים בתחנה. נסיעה באוטובוס דחוס כקופסת סרדינים, בין שכונת בת-גלים לבין קרית אליעזר, העלתה בי סימני שאלה קשים, האם הסדרן בתחנת חוף הכרמל חתם הבוקר על השכל שלו (צר לי על המילים הקשות). האם הוא ישן אתמול בזמן נפילות הקטיושות? מדוע לא להוציא שני אוטובוסים יחד? ברור גם שהנהג לא עצר בכל תחנה בדרך שבה לא ירדו נוסעים, למרות האיתותים הנואשים של הממתינים, ובצדק. לא היה לו פשוט מקום להעלות סיכה. לנהג הנחמד כמובן שלא הייתה תשובה. אגב, הרכבת ממשיכה להפעיל מחוף הכרמל לו"ז סודי למחצה, שאינו מפורסם עד כמה שראיתי. לאלה המבקשים לנסוע דרומה, המלצתי להופיע לרכבת ברבע לפני השעה (למרות שיש שעות שבהן שתי רכבות). אחרת, אתם עלולים להמתין חמישים דקות לרכבת הבאה. אגב, לא רק באגד יש אינטליגנציה. שתי נקודות לנהג הקטר החכם שהחנה היום בצהריים את קרון הניהוג של הד-ד מתחת לגג תחנת חוף הכרמל. עמד שם ברעש מחריש אוזניים, ללא סיכוי לשמוע אזעקה. הנהג כמובן נעלם לו וכל ניסיונות מנהל התחנה לאתרו, עלו בתוהו.
אתה צודק במה שאתה אומר
קו 103 הוא אחד מהעמוסים בחיפה ולדעתי צריך להחזיר לקו הזה במיוחד ובעוד מספר קווים את המפרקיות. כי לנסוע בו בשעות העומס זה קופסת גפרורים אפילו.
 
קו 103 בימיו הטובים

אתה צודק במה שאתה אומר
קו 103 הוא אחד מהעמוסים בחיפה ולדעתי צריך להחזיר לקו הזה במיוחד ובעוד מספר קווים את המפרקיות. כי לנסוע בו בשעות העומס זה קופסת גפרורים אפילו.
קו 103 בימיו הטובים
היה בתדירות טובה. אז 2 ברירות יש ל-"אגד" : א. החזרת התדירות ל-10 דקות לנסיעה ב. הוספת קו 100 ישיר ללא תחנות ביניים!
 

846

Active member
תגיד? 6 עד 10 דקות

קו 103 בימיו הטובים
היה בתדירות טובה. אז 2 ברירות יש ל-"אגד" : א. החזרת התדירות ל-10 דקות לנסיעה ב. הוספת קו 100 ישיר ללא תחנות ביניים!
תגיד? 6 עד 10 דקות
היא לא תדירות טובה? מתי בפעם האחרונה נסעת באוטובוס?
 
היום

תגיד? 6 עד 10 דקות
היא לא תדירות טובה? מתי בפעם האחרונה נסעת באוטובוס?
היום
קו ושרות הם שני מונחים שצריכים להתאים למציאות . אישור מסלול הקו אינו בידי "אגד". התדירות בידי "אגד". ויש אפשרות לבדוק את עומס הנוסעים...בעבר ספרו נוסעים עולים ,יורדים ונשארים, ולפי זה התאימו לוח זמנים-בשנות ה-80. כיום ניתן לבדוק זאת ע"י המכשור הממוחשב שליד הנהג. גם לא יזיק שהציבור יכתוב ל-"אגד" מכתבים, בכל דרך שהיא, ולחץ ציבורי, עוזר!
 

846

Active member
לא בהנתי למה אתה מתכון....

היום
קו ושרות הם שני מונחים שצריכים להתאים למציאות . אישור מסלול הקו אינו בידי "אגד". התדירות בידי "אגד". ויש אפשרות לבדוק את עומס הנוסעים...בעבר ספרו נוסעים עולים ,יורדים ונשארים, ולפי זה התאימו לוח זמנים-בשנות ה-80. כיום ניתן לבדוק זאת ע"י המכשור הממוחשב שליד הנהג. גם לא יזיק שהציבור יכתוב ל-"אגד" מכתבים, בכל דרך שהיא, ולחץ ציבורי, עוזר!
לא בהנתי למה אתה מתכון....
ואני אשאל שוב: האם תדירות של 6 עד 10 דקות היא לא טובה? האם היית במרכזית חוף הכרמל בחודש האחרון? האם ראית מה קורה בשעת לחץ? וכולי... אני חושב שאני כתל-אביבי דווקא, מבין טוב יותר את התח"צ בחיפה ממך! אנא ממך, קרא שוב את תגובתי הראשית ותיזכר שמסביב נופלות קטיושות והנהגים ממשיכים לעבוד כמיטב יכולתם!
 
זו תדירות טובה

לא בהנתי למה אתה מתכון....
ואני אשאל שוב: האם תדירות של 6 עד 10 דקות היא לא טובה? האם היית במרכזית חוף הכרמל בחודש האחרון? האם ראית מה קורה בשעת לחץ? וכולי... אני חושב שאני כתל-אביבי דווקא, מבין טוב יותר את התח"צ בחיפה ממך! אנא ממך, קרא שוב את תגובתי הראשית ותיזכר שמסביב נופלות קטיושות והנהגים ממשיכים לעבוד כמיטב יכולתם!
זו תדירות טובה
ראיתי מה קורה בשעות הלחץ וזה קשה... אכן, זו מסירות נפש.
 

Golf Bravo

New member
למי שחשב שאתמול היה מקרה חד-פעמי

האם מישהו מקשיב ב"אגד"?
אני מגיע הבוקר לתחנת חוף הכרמל, היישר מן הרכבת המסיימת את הקו מעבר לכביש. ביקור קצר לבדיקת נזקים (לאחר ליל אמש הסוער) לשמחתי, אין מה לציין.. 09:35, קו 103 החוצה את העיר, מתייצב ליד הדלת וההמונים צובאים על האוטובוס. אינני יודע כמה עלו עליו, אבל הנהג היה צריך לבקש פעמיים להיכנס פנימה ושלוש פעמים לנסות לסגור את הדלת לפני שהשאיר ארבעה נוסעים בתחנה. נסיעה באוטובוס דחוס כקופסת סרדינים, בין שכונת בת-גלים לבין קרית אליעזר, העלתה בי סימני שאלה קשים, האם הסדרן בתחנת חוף הכרמל חתם הבוקר על השכל שלו (צר לי על המילים הקשות). האם הוא ישן אתמול בזמן נפילות הקטיושות? מדוע לא להוציא שני אוטובוסים יחד? ברור גם שהנהג לא עצר בכל תחנה בדרך שבה לא ירדו נוסעים, למרות האיתותים הנואשים של הממתינים, ובצדק. לא היה לו פשוט מקום להעלות סיכה. לנהג הנחמד כמובן שלא הייתה תשובה. אגב, הרכבת ממשיכה להפעיל מחוף הכרמל לו"ז סודי למחצה, שאינו מפורסם עד כמה שראיתי. לאלה המבקשים לנסוע דרומה, המלצתי להופיע לרכבת ברבע לפני השעה (למרות שיש שעות שבהן שתי רכבות). אחרת, אתם עלולים להמתין חמישים דקות לרכבת הבאה. אגב, לא רק באגד יש אינטליגנציה. שתי נקודות לנהג הקטר החכם שהחנה היום בצהריים את קרון הניהוג של הד-ד מתחת לגג תחנת חוף הכרמל. עמד שם ברעש מחריש אוזניים, ללא סיכוי לשמוע אזעקה. הנהג כמובן נעלם לו וכל ניסיונות מנהל התחנה לאתרו, עלו בתוהו.
למי שחשב שאתמול היה מקרה חד-פעמי
היום 10:25, פעם נוספת אותו סיפור. אוטובוס בקו 103 (מספר פנימי, למי שזה אומר לו משהו, 45252) מעמיס נוסעים בתחנת חוף הכרמל עד קצה גבול הקיבולת. לאחר ניסיונות חוזרים סוגר את הדלת ויוצא לדרך. קופסת סרדינים על גלגלים מתגלגלת היישר לעיר התחתית בחיפה ומעבר לה. באוטובוס, בעמידה, ספרתי עשרים נוסעים ועצרתי (לא ספרתי את כולם) בתחנה בחוף הכרמל נותרו עוד כעשרים נוסעים שלא נותר להם מקום. הנה הפתרון שלי, כמי שלא עבד אפילו יום אחד כסדרן באגד (או בכל תח"צ אחר). נהג באגד צריך להיות מסוגל להעריך כמות נוסעים בתחנה. כאשר נכנס נהג אוטובוס לתחנה בחוף הכרמל ורואה שממתינים שם כ- 100 נוסעים, יתכבד נא וירים טלפון לסדרן (סלולרי אני מקוה שיש לנהגים) ויודיע לו, אנא הוצא עוד אוטובוס בקו מיד. לוקח פחות מדקה להגיע מהחניון האחורי לתחנה. הרי לפי מה שכתבו לי, כל 7 דקות יוצא אוטובוס. אם כך, האוטובוס שהיה צריך לצאת בשעה 10:32, יצא שבע דקות מוקדם יותר. בין כה וכה, אין כמעט דרישה לקו הזה בזמנים שבין הרכבות! וגם אם תהיה ימתינו חמישה נוסעים רבע שעה עד לאוטובוס הבא. עדיף על פני אוטובוס עמוס שהוא מתכון לאסון (שלא יקרה חו"ח). עכשיו תסבירו לי בבקשה היכן אני טועה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה