האם מישהו מקשיב ב"אגד"?

מצב
הנושא נעול.

846

Active member
אתה צודק, בגלל סמיכות התחנה

למעט בתחנת קניון חיפה
אתה צודק, בגלל סמיכות התחנה
למרכזית חוף הכרמל, נוסעים רבים מעדיפים להחליף שם אוטובוס ומוותרים על הבידוק הביטחוני בחוף הכרמל.
 
מספר תשובות

מספר הערות:
לא כל הנוסעים של קו 103 ממתינים בתחנות הקצה, אלא בתחנות הביניים, שאינן מרחב מוגן. התדירות אולי מספיקה בשעת שגרה, אך המצב שונה כאשר אין רכבת. נוסעים שקודם לכן היו ממשיכים לנסוע ברכבת, יורדים בתחנת חוף הכרמל וממנה צריכים לנסוע בקו 103, כך שהתדירות כנראה לא מספיקה. גם לגבי הדרישה להישאר בבתים: מה לעשות - חלק לא מבוטל מהנוסעים לא משתמש באוטובוסים כדי לבלות בים, אלא בשביל סידורים או עבודה.
מספר תשובות
אם בתחנה הראושנה של האוטובוס לא יידחסו אליו 120 איש בעמידה כל מי שמחכה בתחנות הביניים של הקו יוכל לעלות על האוטובוס. וכן, הנוסעים של הרכבת שצריכים לעלות על 103 יכולו להמתין עוד כמה דקות בתחנה המרכזית בחוף הכרמל זה הרבה יותר בטוח מלהידחס לתוך אוטובוס ולהפוך אותו לקופסאת סרדינים. ואני בטוח שאם באגד היו יכולים לתגבר את הקו הזה מעבר ללו"ז הנוכחי שלו הם היו עושים את זה, אבל לצערנו לא תמיד זה מתאפשר. ולגבי הדרישה להישאר בבתים - הוראת פיקוד העורף היא דיי חד משמעית תושבי חיפה נדרשים להישאר בבתים או במרחבים מוגנים מה שאומר שלא ממש יוצאים לעבודה ובכלל חלק לא קטן מהמוסדות בחיפה סגורים כך שאין לאנשים יותר מדי סיבות להסתובב בחוץ ומי שבכ"ז בחור לצאת שלא יתלונן שאין לו אוטובוס זמין כל 4 דקות, תדירות הנסיעות בחיפה ובאזור הצפון דיי תואמת את המצב.
 

846

Active member
../images/Emo45.gif זה בדיוק מה שרציתי לכתוב.

לפי אתר אגד אוטובוס בקו 103
מחוף הכרמל למרכזית המפרץ יוצא כל 8-10 דקות, תדירות שהיא מספיקה בימי שגרה ועל אחת כמה כמה צריכה להספיק בימים אלו כאשר תושבי חיפה נדרשים להישאר במרחבים מוגנים ולא אמורים להסתובב ברחובות חיפה. לאור התדירות הגבוהה של הקו לא ייקרה שום דבר אם הנוסעים ימתינו עוד 10 דקות, במקרה הרע, לאוטובוס הבא בקו 103 במקום סגור ומוגן יחסית. אני בטוח שבאגד היו מאוד שמחה לתגר את הקו הזה אבל כמו שכבר רשמו כאן לפני- לאגד אין מאגר בלתי נדלה של נהגים ואוטובוסים כשחלק לא קטן מהם נמצאים בשירות הצבא, שאר האוטובוסים נמצאים בנסיעות שירות אחרות ואל נשכח את תקנה 168 המגבילה את שעות העבודה של הנהגים שגם היא לא ממש עוזרת לסדרנים להתמודד עם המצב שנוצר ולתגבר נסיעות בקווים עמוסים.
זה בדיוק מה שרציתי לכתוב.
בימי שיגרה אין בעיות בד"כ והתדירות מספיקה. אבל אנחנו לא בשיגרה ובכל זאת מירב המשאבים הפנויים מוקצים דווקא לקו 103. וגם מחר אני מצפה שיבקשו ממני לתגבר בשעות הערב. משום מה כולם שכחו בעצם שהאשמה האמיתית היא הרכבת שמשום מה לא נותנת שרות לו היא מחויבת ולכן העומס נופל על אגד ואוטובוסים עמוסים חוצים את העיר כל הזמן.
 

846

Active member
משום מה קבעת שאוטובוס צריך לצאת

מאיפה הבאתי 7 דקות? ממך...
הנה כאן כתבת על 6-10 דקות, 7 דקות נמצא בטווח הזה למיטב הבנתי, גם אם זה 10, לא פיספסתי בהרבה. אבל זה לא העיקר. אני מבקש להדגיש ולהבהיר שוב, אינני מתלונן על הצפיפות (אני בוגר קו 5 בתל-אביב בימים הטובים של הכרטיסניות, לפני מגיפת החאפרים, עם אנשים נתלים על האוטובוס מבחוץ). צפיפות אינה מטרידה אותי ככזו. מה שמטריד אותי הוא הסיכון הבטיחותי המיותר שהצפיפות הזו יוצרת, על רקע מצב בטחוני ידוע בחיפה, באותו אזור ממש שבו האוטובוס הזה נוסע! את זאת אני לא מוכן לקבל בשתיקה.
משום מה קבעת שאוטובוס צריך לצאת
בזמן מסוים.... חלק מהנסיעות היו על בסיס למלא את האוטובוס בנוסעים ולסוע ללא לו"ז.
 

mrngin

New member
ג'קי - האם לא נהגת היום מספיק...

משום מה קבעת שאוטובוס צריך לצאת
בזמן מסוים.... חלק מהנסיעות היו על בסיס למלא את האוטובוס בנוסעים ולסוע ללא לו"ז.
ג'קי - האם לא נהגת היום מספיק...
בשביל ללכת לישון ולקום רענן לסידור (הקשה) של מחר ?? כמה קמ עשית היום ?
 

846

Active member
במירה שמתי לב לק"מ

ג'קי - האם לא נהגת היום מספיק...
בשביל ללכת לישון ולקום רענן לסידור (הקשה) של מחר ?? כמה קמ עשית היום ?
במירה שמתי לב לק"מ
בערך 300. סיימתי לעבוד ב 13:30.
 
תגובה מוחצת:

במירה שמתי לב לק"מ
בערך 300. סיימתי לעבוד ב 13:30.
תגובה מוחצת:
קראתי את כל השרשור הנ"ל למרות שממש-ממש אין לי זמן לזה. חזרתי הביתה לאחר 5 ימי חופש ונוצרו לי פערים ענקיים להשלים. צר לי לומר: אגד עושה את המקסימום הניתן בימים קשים אלה. רכבת ישראל, עם כל הסימפטיה שלי אליה, היא זו שחייבת לערוך שינוי מיידי בכל המערך שלה. רובכם לא זוכרים את התיפקוד שלה במלחמת ששת הימים ובמלחמת יום הכיפורים. היא תיפקדה אז נהדר. משהו במלחמה הנוכחית גרם לרכבת להיכנס להלם של חוסר מוכנות. אולי זה האסון הנורא מיום 16.07.2006 ואולי זה התאונה הנוראית מיום 21.06.2005 או התאונה הנוראית מיום 08.07.2005 או התאונה הנוראית מיום 12.06.2006. הרכבת חסרת אונים כיום. 4 אסונות קשים בשנה אחת מוטטו את הרכבת. ולצערי, הרכבת שאני כל-כך אוהב, ממוטטת על הקרשים. לא אכנס לפרטים נוספים, רק אומר שלדעתי, אגד מתפקד נכון וחזק מול רכבת ממוטטת וחלשה. עוד אסון (אסון חמישי) ברכבת, והחברה תשבוק חיים. אין להם משרד יחסי ציבור אגרסיבי וחזק מספיק. דווקא עכשיו, יותר מתמיד, הרכבת חייבת לגייס לשורותיה כח אדם אגרסיבי (אך מנומס כמובן), מקצועי יותר והרבה אנשים חדשים. ידוע לי שבעקבות המלחמה, חלק מתוכניות הפיתוח הנוכחיות לא תתבצענה ! מצבה של רכבת ישראל לאחר המלחמה ילך ויחריף. אני הצעתי להם את עזרתי לייצוב המצב. איש לא לקח את הדברים ברצינות שם. כל מה שחזיתי לפני שנה, קרה !!! לדעתי, על הרכבת לפטר כמה עשרות עובדים מיותרים ולהכניס מיד במקומם כ- 50 עד 100 עובדים חדשים. על הרכבת לגייס גם חובבי רכבת למשרה מלאה כדי לייצב את שמה ההולך ומורע מרגע לרגע. הרכבת זורקת הון על יחסי ציבור ללא שום תועלת מעשית. היא לא מעסיקה את האנשים הנכונים. עם כל הכבוד לדוברת החדשה (והלוואי והיא תצליח היטב בתפקידה), היא לא מספיקה ! הרכבת חייבת לפחות 2 או 3 דוברים בו זמנית ! במקום לזרוק לפח כסף על הסברה רעה, עדיף לגייס כח אדם כריזמטי ביותר - יעיל יותר וזול יותר לרכבת. על הרכבת לסגור היום לאלתר את אתר האינטרנט שלה. הוא רק גורם לנזק תדמיתי עצום. יש פה כמה גאוני מחשבים בפורום שבמחי מס' ימים יכולים לבנות לרכבת אתר חדשני אטרקטיבי ויעיל ! ראו איך אגד משפרת כל הזמן את האתר שלה ! ראו את האתר הנהדר של דן ! במקום להתמזמז עם הזמן ולהבטיח הבטחות - על הרכבת לגייס כבר מחר כח אדם רענן, אגרסיבי מאוד בפרסום ובמיוחד כח אדם שיודע לעמוד איתן כמו פלדה מול עיתונאים מטורפים או נוסעים שמציקים ! חובה לתת תשובות נכונות ומשכנעות ולא להשתמש בכל מיני קלישאות או סטנסלים ממוחזרים לציבור ! אפשר לסתום את הפה לכל עיתונאי ! אפשר לגרום לו להעריץ אותך כאשר אתה נותן לו תשובה מקצועית בלי פשרות, בלי תירוצים ! הרכבת לא יודעת להעביר את העיתונאים הרבים לצד שלה ! היא מפסידה קשה מאוד בנקודות לאגד ולדן ובצדק ! אני מצדיע היום לחברת אגד ולנהגיה הרבים שמוכנים להיכנס ללבנון ולבצע כל נסיעה לכל ויזה ולכל כיוון ! נקודות הזכות שיש בליבי לרכבת ולתפקודה במלחמת "בין המיצרים" הולכות ואוזלות במהירות ! כל הכבוד לאגד ולדן !
 

846

Active member
../images/Emo45.gif

תגובה מוחצת:
קראתי את כל השרשור הנ"ל למרות שממש-ממש אין לי זמן לזה. חזרתי הביתה לאחר 5 ימי חופש ונוצרו לי פערים ענקיים להשלים. צר לי לומר: אגד עושה את המקסימום הניתן בימים קשים אלה. רכבת ישראל, עם כל הסימפטיה שלי אליה, היא זו שחייבת לערוך שינוי מיידי בכל המערך שלה. רובכם לא זוכרים את התיפקוד שלה במלחמת ששת הימים ובמלחמת יום הכיפורים. היא תיפקדה אז נהדר. משהו במלחמה הנוכחית גרם לרכבת להיכנס להלם של חוסר מוכנות. אולי זה האסון הנורא מיום 16.07.2006 ואולי זה התאונה הנוראית מיום 21.06.2005 או התאונה הנוראית מיום 08.07.2005 או התאונה הנוראית מיום 12.06.2006. הרכבת חסרת אונים כיום. 4 אסונות קשים בשנה אחת מוטטו את הרכבת. ולצערי, הרכבת שאני כל-כך אוהב, ממוטטת על הקרשים. לא אכנס לפרטים נוספים, רק אומר שלדעתי, אגד מתפקד נכון וחזק מול רכבת ממוטטת וחלשה. עוד אסון (אסון חמישי) ברכבת, והחברה תשבוק חיים. אין להם משרד יחסי ציבור אגרסיבי וחזק מספיק. דווקא עכשיו, יותר מתמיד, הרכבת חייבת לגייס לשורותיה כח אדם אגרסיבי (אך מנומס כמובן), מקצועי יותר והרבה אנשים חדשים. ידוע לי שבעקבות המלחמה, חלק מתוכניות הפיתוח הנוכחיות לא תתבצענה ! מצבה של רכבת ישראל לאחר המלחמה ילך ויחריף. אני הצעתי להם את עזרתי לייצוב המצב. איש לא לקח את הדברים ברצינות שם. כל מה שחזיתי לפני שנה, קרה !!! לדעתי, על הרכבת לפטר כמה עשרות עובדים מיותרים ולהכניס מיד במקומם כ- 50 עד 100 עובדים חדשים. על הרכבת לגייס גם חובבי רכבת למשרה מלאה כדי לייצב את שמה ההולך ומורע מרגע לרגע. הרכבת זורקת הון על יחסי ציבור ללא שום תועלת מעשית. היא לא מעסיקה את האנשים הנכונים. עם כל הכבוד לדוברת החדשה (והלוואי והיא תצליח היטב בתפקידה), היא לא מספיקה ! הרכבת חייבת לפחות 2 או 3 דוברים בו זמנית ! במקום לזרוק לפח כסף על הסברה רעה, עדיף לגייס כח אדם כריזמטי ביותר - יעיל יותר וזול יותר לרכבת. על הרכבת לסגור היום לאלתר את אתר האינטרנט שלה. הוא רק גורם לנזק תדמיתי עצום. יש פה כמה גאוני מחשבים בפורום שבמחי מס' ימים יכולים לבנות לרכבת אתר חדשני אטרקטיבי ויעיל ! ראו איך אגד משפרת כל הזמן את האתר שלה ! ראו את האתר הנהדר של דן ! במקום להתמזמז עם הזמן ולהבטיח הבטחות - על הרכבת לגייס כבר מחר כח אדם רענן, אגרסיבי מאוד בפרסום ובמיוחד כח אדם שיודע לעמוד איתן כמו פלדה מול עיתונאים מטורפים או נוסעים שמציקים ! חובה לתת תשובות נכונות ומשכנעות ולא להשתמש בכל מיני קלישאות או סטנסלים ממוחזרים לציבור ! אפשר לסתום את הפה לכל עיתונאי ! אפשר לגרום לו להעריץ אותך כאשר אתה נותן לו תשובה מקצועית בלי פשרות, בלי תירוצים ! הרכבת לא יודעת להעביר את העיתונאים הרבים לצד שלה ! היא מפסידה קשה מאוד בנקודות לאגד ולדן ובצדק ! אני מצדיע היום לחברת אגד ולנהגיה הרבים שמוכנים להיכנס ללבנון ולבצע כל נסיעה לכל ויזה ולכל כיוון ! נקודות הזכות שיש בליבי לרכבת ולתפקודה במלחמת "בין המיצרים" הולכות ואוזלות במהירות ! כל הכבוד לאגד ולדן !
 

metorefet23

New member
אותה בעיה גם בקו 1 של דן

האם מישהו מקשיב ב"אגד"?
אני מגיע הבוקר לתחנת חוף הכרמל, היישר מן הרכבת המסיימת את הקו מעבר לכביש. ביקור קצר לבדיקת נזקים (לאחר ליל אמש הסוער) לשמחתי, אין מה לציין.. 09:35, קו 103 החוצה את העיר, מתייצב ליד הדלת וההמונים צובאים על האוטובוס. אינני יודע כמה עלו עליו, אבל הנהג היה צריך לבקש פעמיים להיכנס פנימה ושלוש פעמים לנסות לסגור את הדלת לפני שהשאיר ארבעה נוסעים בתחנה. נסיעה באוטובוס דחוס כקופסת סרדינים, בין שכונת בת-גלים לבין קרית אליעזר, העלתה בי סימני שאלה קשים, האם הסדרן בתחנת חוף הכרמל חתם הבוקר על השכל שלו (צר לי על המילים הקשות). האם הוא ישן אתמול בזמן נפילות הקטיושות? מדוע לא להוציא שני אוטובוסים יחד? ברור גם שהנהג לא עצר בכל תחנה בדרך שבה לא ירדו נוסעים, למרות האיתותים הנואשים של הממתינים, ובצדק. לא היה לו פשוט מקום להעלות סיכה. לנהג הנחמד כמובן שלא הייתה תשובה. אגב, הרכבת ממשיכה להפעיל מחוף הכרמל לו"ז סודי למחצה, שאינו מפורסם עד כמה שראיתי. לאלה המבקשים לנסוע דרומה, המלצתי להופיע לרכבת ברבע לפני השעה (למרות שיש שעות שבהן שתי רכבות). אחרת, אתם עלולים להמתין חמישים דקות לרכבת הבאה. אגב, לא רק באגד יש אינטליגנציה. שתי נקודות לנהג הקטר החכם שהחנה היום בצהריים את קרון הניהוג של הד-ד מתחת לגג תחנת חוף הכרמל. עמד שם ברעש מחריש אוזניים, ללא סיכוי לשמוע אזעקה. הנהג כמובן נעלם לו וכל ניסיונות מנהל התחנה לאתרו, עלו בתוהו.
אותה בעיה גם בקו 1 של דן
שאני עולה בו באלנבי (בדרך לחולון) ואין שעות כמעט שיש מקום לשבת תמיד דחוס ומתיש ותמיד אני נושמת לרווחה כשאני יורדת מהאוטובוס, כבר כתבתי תלונה לדן, כמובן שלא קיבלתי יחס... זה רק זירז אותי להוציא רישיון, עכשיו הבעיה היא שאין אוטו...
 
הקו הזה תמיד עמוס בצורה מטורפת

האם מישהו מקשיב ב"אגד"?
אני מגיע הבוקר לתחנת חוף הכרמל, היישר מן הרכבת המסיימת את הקו מעבר לכביש. ביקור קצר לבדיקת נזקים (לאחר ליל אמש הסוער) לשמחתי, אין מה לציין.. 09:35, קו 103 החוצה את העיר, מתייצב ליד הדלת וההמונים צובאים על האוטובוס. אינני יודע כמה עלו עליו, אבל הנהג היה צריך לבקש פעמיים להיכנס פנימה ושלוש פעמים לנסות לסגור את הדלת לפני שהשאיר ארבעה נוסעים בתחנה. נסיעה באוטובוס דחוס כקופסת סרדינים, בין שכונת בת-גלים לבין קרית אליעזר, העלתה בי סימני שאלה קשים, האם הסדרן בתחנת חוף הכרמל חתם הבוקר על השכל שלו (צר לי על המילים הקשות). האם הוא ישן אתמול בזמן נפילות הקטיושות? מדוע לא להוציא שני אוטובוסים יחד? ברור גם שהנהג לא עצר בכל תחנה בדרך שבה לא ירדו נוסעים, למרות האיתותים הנואשים של הממתינים, ובצדק. לא היה לו פשוט מקום להעלות סיכה. לנהג הנחמד כמובן שלא הייתה תשובה. אגב, הרכבת ממשיכה להפעיל מחוף הכרמל לו"ז סודי למחצה, שאינו מפורסם עד כמה שראיתי. לאלה המבקשים לנסוע דרומה, המלצתי להופיע לרכבת ברבע לפני השעה (למרות שיש שעות שבהן שתי רכבות). אחרת, אתם עלולים להמתין חמישים דקות לרכבת הבאה. אגב, לא רק באגד יש אינטליגנציה. שתי נקודות לנהג הקטר החכם שהחנה היום בצהריים את קרון הניהוג של הד-ד מתחת לגג תחנת חוף הכרמל. עמד שם ברעש מחריש אוזניים, ללא סיכוי לשמוע אזעקה. הנהג כמובן נעלם לו וכל ניסיונות מנהל התחנה לאתרו, עלו בתוהו.
הקו הזה תמיד עמוס בצורה מטורפת
לא רק בימים אלו.. ובכלל הקוים הפנימיים של חיפה זה אסון... כולם דחוסים ועמוסים ובא להקיא במקום לנשום
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה