האם מישהו מקשיב ב"אגד"?

מצב
הנושא נעול.

Golf Bravo

New member
האם מישהו מקשיב ב"אגד"?

האם מישהו מקשיב ב"אגד"?
אני מגיע הבוקר לתחנת חוף הכרמל, היישר מן הרכבת המסיימת את הקו מעבר לכביש. ביקור קצר לבדיקת נזקים (לאחר ליל אמש הסוער) לשמחתי, אין מה לציין.. 09:35, קו 103 החוצה את העיר, מתייצב ליד הדלת וההמונים צובאים על האוטובוס. אינני יודע כמה עלו עליו, אבל הנהג היה צריך לבקש פעמיים להיכנס פנימה ושלוש פעמים לנסות לסגור את הדלת לפני שהשאיר ארבעה נוסעים בתחנה. נסיעה באוטובוס דחוס כקופסת סרדינים, בין שכונת בת-גלים לבין קרית אליעזר, העלתה בי סימני שאלה קשים, האם הסדרן בתחנת חוף הכרמל חתם הבוקר על השכל שלו (צר לי על המילים הקשות). האם הוא ישן אתמול בזמן נפילות הקטיושות? מדוע לא להוציא שני אוטובוסים יחד? ברור גם שהנהג לא עצר בכל תחנה בדרך שבה לא ירדו נוסעים, למרות האיתותים הנואשים של הממתינים, ובצדק. לא היה לו פשוט מקום להעלות סיכה. לנהג הנחמד כמובן שלא הייתה תשובה. אגב, הרכבת ממשיכה להפעיל מחוף הכרמל לו"ז סודי למחצה, שאינו מפורסם עד כמה שראיתי. לאלה המבקשים לנסוע דרומה, המלצתי להופיע לרכבת ברבע לפני השעה (למרות שיש שעות שבהן שתי רכבות). אחרת, אתם עלולים להמתין חמישים דקות לרכבת הבאה. אגב, לא רק באגד יש אינטליגנציה. שתי נקודות לנהג הקטר החכם שהחנה היום בצהריים את קרון הניהוג של הד-ד מתחת לגג תחנת חוף הכרמל. עמד שם ברעש מחריש אוזניים, ללא סיכוי לשמוע אזעקה. הנהג כמובן נעלם לו וכל ניסיונות מנהל התחנה לאתרו, עלו בתוהו.
 

אורי404

New member
לפי מה שכתבו פה,

האם מישהו מקשיב ב"אגד"?
אני מגיע הבוקר לתחנת חוף הכרמל, היישר מן הרכבת המסיימת את הקו מעבר לכביש. ביקור קצר לבדיקת נזקים (לאחר ליל אמש הסוער) לשמחתי, אין מה לציין.. 09:35, קו 103 החוצה את העיר, מתייצב ליד הדלת וההמונים צובאים על האוטובוס. אינני יודע כמה עלו עליו, אבל הנהג היה צריך לבקש פעמיים להיכנס פנימה ושלוש פעמים לנסות לסגור את הדלת לפני שהשאיר ארבעה נוסעים בתחנה. נסיעה באוטובוס דחוס כקופסת סרדינים, בין שכונת בת-גלים לבין קרית אליעזר, העלתה בי סימני שאלה קשים, האם הסדרן בתחנת חוף הכרמל חתם הבוקר על השכל שלו (צר לי על המילים הקשות). האם הוא ישן אתמול בזמן נפילות הקטיושות? מדוע לא להוציא שני אוטובוסים יחד? ברור גם שהנהג לא עצר בכל תחנה בדרך שבה לא ירדו נוסעים, למרות האיתותים הנואשים של הממתינים, ובצדק. לא היה לו פשוט מקום להעלות סיכה. לנהג הנחמד כמובן שלא הייתה תשובה. אגב, הרכבת ממשיכה להפעיל מחוף הכרמל לו"ז סודי למחצה, שאינו מפורסם עד כמה שראיתי. לאלה המבקשים לנסוע דרומה, המלצתי להופיע לרכבת ברבע לפני השעה (למרות שיש שעות שבהן שתי רכבות). אחרת, אתם עלולים להמתין חמישים דקות לרכבת הבאה. אגב, לא רק באגד יש אינטליגנציה. שתי נקודות לנהג הקטר החכם שהחנה היום בצהריים את קרון הניהוג של הד-ד מתחת לגג תחנת חוף הכרמל. עמד שם ברעש מחריש אוזניים, ללא סיכוי לשמוע אזעקה. הנהג כמובן נעלם לו וכל ניסיונות מנהל התחנה לאתרו, עלו בתוהו.
לפי מה שכתבו פה,
בתקופה זו, קווי "אגד" מחיפה לתל אביב עמוסים. לפי מה שאתה כותב, באותו זמן שממתינים לרכבת, אפשר כבר להגיע עם האוטובוס לצומת הסירה אם לא להיכנס לתוך תל אביב עצמה.
 

harhanegev

New member
כמו שכבר ציינתי חזור וציין,

האם מישהו מקשיב ב"אגד"?
אני מגיע הבוקר לתחנת חוף הכרמל, היישר מן הרכבת המסיימת את הקו מעבר לכביש. ביקור קצר לבדיקת נזקים (לאחר ליל אמש הסוער) לשמחתי, אין מה לציין.. 09:35, קו 103 החוצה את העיר, מתייצב ליד הדלת וההמונים צובאים על האוטובוס. אינני יודע כמה עלו עליו, אבל הנהג היה צריך לבקש פעמיים להיכנס פנימה ושלוש פעמים לנסות לסגור את הדלת לפני שהשאיר ארבעה נוסעים בתחנה. נסיעה באוטובוס דחוס כקופסת סרדינים, בין שכונת בת-גלים לבין קרית אליעזר, העלתה בי סימני שאלה קשים, האם הסדרן בתחנת חוף הכרמל חתם הבוקר על השכל שלו (צר לי על המילים הקשות). האם הוא ישן אתמול בזמן נפילות הקטיושות? מדוע לא להוציא שני אוטובוסים יחד? ברור גם שהנהג לא עצר בכל תחנה בדרך שבה לא ירדו נוסעים, למרות האיתותים הנואשים של הממתינים, ובצדק. לא היה לו פשוט מקום להעלות סיכה. לנהג הנחמד כמובן שלא הייתה תשובה. אגב, הרכבת ממשיכה להפעיל מחוף הכרמל לו"ז סודי למחצה, שאינו מפורסם עד כמה שראיתי. לאלה המבקשים לנסוע דרומה, המלצתי להופיע לרכבת ברבע לפני השעה (למרות שיש שעות שבהן שתי רכבות). אחרת, אתם עלולים להמתין חמישים דקות לרכבת הבאה. אגב, לא רק באגד יש אינטליגנציה. שתי נקודות לנהג הקטר החכם שהחנה היום בצהריים את קרון הניהוג של הד-ד מתחת לגג תחנת חוף הכרמל. עמד שם ברעש מחריש אוזניים, ללא סיכוי לשמוע אזעקה. הנהג כמובן נעלם לו וכל ניסיונות מנהל התחנה לאתרו, עלו בתוהו.
כמו שכבר ציינתי חזור וציין,
כל הפרדת התחנות בחיפה היא טמטום מוחלט. צריכה להיות תחנה אחת אליה מגיעים וממנה יוצאים. אליה מגיעים כל הקוים הבינעירוניים יום ולילה (בלי הטמטום של פעם של קוים המגיעים בלילה "רק להדר ותחפש לבד את הדרך לבת גלים"), ממנה יוצאים כל הקוים בינעירוניים יום ולילה, וכמובן ממנה ואליה מגוון עצום של קוים עירוניים מ/אל כל חלקי העיר. זה עובד נהדר בתל אביב, בירושלים, בבאר שבע, וברוב ערי הארץ. אין שום סיבה שזה לא יעבוד בחיפה. ניסו לארגן טמטום דומה גם בירושלים (תחנה מרכזית דרומית במלחה), אך ברוך ה' מהר מאוד ירדו מזה.
 
הדרך הזאת עובדת מצויין בחיפה

כמו שכבר ציינתי חזור וציין,
כל הפרדת התחנות בחיפה היא טמטום מוחלט. צריכה להיות תחנה אחת אליה מגיעים וממנה יוצאים. אליה מגיעים כל הקוים הבינעירוניים יום ולילה (בלי הטמטום של פעם של קוים המגיעים בלילה "רק להדר ותחפש לבד את הדרך לבת גלים"), ממנה יוצאים כל הקוים בינעירוניים יום ולילה, וכמובן ממנה ואליה מגוון עצום של קוים עירוניים מ/אל כל חלקי העיר. זה עובד נהדר בתל אביב, בירושלים, בבאר שבע, וברוב ערי הארץ. אין שום סיבה שזה לא יעבוד בחיפה. ניסו לארגן טמטום דומה גם בירושלים (תחנה מרכזית דרומית במלחה), אך ברוך ה' מהר מאוד ירדו מזה.
הדרך הזאת עובדת מצויין בחיפה
צריך רק להשקיע יותר בקישור בין התחנת עצמן.
 

harhanegev

New member
מעניין מה היו תוצאותיו

הדרך הזאת עובדת מצויין בחיפה
צריך רק להשקיע יותר בקישור בין התחנת עצמן.
מעניין מה היו תוצאותיו
של סקר, אם היו עושים כזה, בין המשתמשים בתחבורה ציבורית. סקר עם שאלה אחת בלבד: מהו המצב הטוב ביותר לדעתך? 1. כמו עכשיו 2. כמו בימי ת"מ בת-גלים 3. כמו בימי ת"מ בת-גלים, אך עם שינוי קל: כל הקוים בלילה מגיעים לבת גלים ולא מפקירים את הנוסעים בהדר
 
בתור משתמש קבוע בתח"צ בחיפה

מעניין מה היו תוצאותיו
של סקר, אם היו עושים כזה, בין המשתמשים בתחבורה ציבורית. סקר עם שאלה אחת בלבד: מהו המצב הטוב ביותר לדעתך? 1. כמו עכשיו 2. כמו בימי ת"מ בת-גלים 3. כמו בימי ת"מ בת-גלים, אך עם שינוי קל: כל הקוים בלילה מגיעים לבת גלים ולא מפקירים את הנוסעים בהדר
בתור משתמש קבוע בתח"צ בחיפה
אני אומר לך שמצב עכשיו הוא הטוב ביותר. למרות שלא היה מזיק לתגבר קצת את קו 103 במיוחד בימי שבת.
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

בתור משתמש קבוע בתח"צ בחיפה
אני אומר לך שמצב עכשיו הוא הטוב ביותר. למרות שלא היה מזיק לתגבר קצת את קו 103 במיוחד בימי שבת.

מעבר לכך, מי שאינו חיפאי לעולם לא יידע איך זה מרגיש שכל הקווים הנוסעים מחיפה צפונה עוברים בתוך הדאון-טאון חיפה, ויוצרים פקקים, זיהום ומטרד באופן כללי. המצב היום שחרר את העיר מקווי אוטובוס שמימלא לא היה יעיל מבחינת להכנס לתוך העיר, וגם היוו מטרד סביבתי.
 
בנוסף לכך....


מעבר לכך, מי שאינו חיפאי לעולם לא יידע איך זה מרגיש שכל הקווים הנוסעים מחיפה צפונה עוברים בתוך הדאון-טאון חיפה, ויוצרים פקקים, זיהום ומטרד באופן כללי. המצב היום שחרר את העיר מקווי אוטובוס שמימלא לא היה יעיל מבחינת להכנס לתוך העיר, וגם היוו מטרד סביבתי.
בנוסף לכך....
חלק גדול מהנוסעים שמגיעים לחיפה נדרשים נדרשים במילא לאוטובוס נוסף בתוך העיר וההחלפה בכניסה לעיר חוסכת זמן נסיעה מיותר בתוך חיפה. והמצב כרגע הוא כזה שאתה יכול להגיע מאחת המרכזיות (חוף הכרמל ומרכזית המפרץ) לכל מקום בבעיר ותדירות הנסיעות היא סבירה.
 

846

Active member
../images/Emo45.gif מסכים עם כל מילה

בנוסף לכך....
חלק גדול מהנוסעים שמגיעים לחיפה נדרשים נדרשים במילא לאוטובוס נוסף בתוך העיר וההחלפה בכניסה לעיר חוסכת זמן נסיעה מיותר בתוך חיפה. והמצב כרגע הוא כזה שאתה יכול להגיע מאחת המרכזיות (חוף הכרמל ומרכזית המפרץ) לכל מקום בבעיר ותדירות הנסיעות היא סבירה.
מסכים עם כל מילה
מתוך נסיון רב מאד!
 

harhanegev

New member
מעניין אם רוב הנוסעים

בתור משתמש קבוע בתח"צ בחיפה
אני אומר לך שמצב עכשיו הוא הטוב ביותר. למרות שלא היה מזיק לתגבר קצת את קו 103 במיוחד בימי שבת.
מעניין אם רוב הנוסעים
דרך חיפה, שלא איבדו שום דבר בתוך חיפה, יסכימו איתך או איתי.
 

eyalmel

New member
בחיפה לא יכולה להיות תחנה מרכזית

מעניין מה היו תוצאותיו
של סקר, אם היו עושים כזה, בין המשתמשים בתחבורה ציבורית. סקר עם שאלה אחת בלבד: מהו המצב הטוב ביותר לדעתך? 1. כמו עכשיו 2. כמו בימי ת"מ בת-גלים 3. כמו בימי ת"מ בת-גלים, אך עם שינוי קל: כל הקוים בלילה מגיעים לבת גלים ולא מפקירים את הנוסעים בהדר
בחיפה לא יכולה להיות תחנה מרכזית
כי אין לעיר מרכז. כל תחנה מרכזית בודדה תתן בהכרח שרות מזוויע לחלקים גדולים של העיר ופרבריה. אני לא אשכח (למרות שאני רוצה) את הימים שבהם הייתי צריך להגיע לקריית מוצקין מבת גלים דרך הדר, כשהנהג אוסף ומוריד נוסעים בחמישים תחנות בחיפה עצמה ואז בשדרות ההסתדרות. היום אני יכול לתפוס כל קו בעיר שתחנת הקצה שלו היא מרכזית המפרץ ואז לקחת קו ישיר למוצקין. הסיבה שהסידור של התחנות בחיפה היום הוא הרבה יותר טוב היא שיש ליד כל תחנה תחנת רכבת, כך שאנשים שגרים בכרמל לוקחים אוטובוס ישר לשכונה שלהם מחוף הכרמל, לאנשים שגרים בעיר התחתית יש את תחנות בת גלים וחיפה-מרכז ומי שרוצה להגיע אל הגליל יורד ישר בלב המפרץ (אם הוא לא ממשיך עד לעכו או נהריה ולוקח אוטובוס רק משם).
 

kobiz99

New member
בעבר האוטובוסים עברו בתח"מ בת גלים

מעניין מה היו תוצאותיו
של סקר, אם היו עושים כזה, בין המשתמשים בתחבורה ציבורית. סקר עם שאלה אחת בלבד: מהו המצב הטוב ביותר לדעתך? 1. כמו עכשיו 2. כמו בימי ת"מ בת-גלים 3. כמו בימי ת"מ בת-גלים, אך עם שינוי קל: כל הקוים בלילה מגיעים לבת גלים ולא מפקירים את הנוסעים בהדר
בעבר האוטובוסים עברו בתח"מ בת גלים
לפני שעלו להדר. המצב היום הרבה יותר טוב לתושבי חיפה. פחות טוב לתושבי הקריות. בעבר רוב האוטובוסים מהקריות לחיפה בת גלים עלו להדר פקקו את העיר וזיהמו האויר. קובי מחיפה מוכת הטילים
 

harhanegev

New member
קו 103 הוא כמו בית החולים של חלם

האם מישהו מקשיב ב"אגד"?
אני מגיע הבוקר לתחנת חוף הכרמל, היישר מן הרכבת המסיימת את הקו מעבר לכביש. ביקור קצר לבדיקת נזקים (לאחר ליל אמש הסוער) לשמחתי, אין מה לציין.. 09:35, קו 103 החוצה את העיר, מתייצב ליד הדלת וההמונים צובאים על האוטובוס. אינני יודע כמה עלו עליו, אבל הנהג היה צריך לבקש פעמיים להיכנס פנימה ושלוש פעמים לנסות לסגור את הדלת לפני שהשאיר ארבעה נוסעים בתחנה. נסיעה באוטובוס דחוס כקופסת סרדינים, בין שכונת בת-גלים לבין קרית אליעזר, העלתה בי סימני שאלה קשים, האם הסדרן בתחנת חוף הכרמל חתם הבוקר על השכל שלו (צר לי על המילים הקשות). האם הוא ישן אתמול בזמן נפילות הקטיושות? מדוע לא להוציא שני אוטובוסים יחד? ברור גם שהנהג לא עצר בכל תחנה בדרך שבה לא ירדו נוסעים, למרות האיתותים הנואשים של הממתינים, ובצדק. לא היה לו פשוט מקום להעלות סיכה. לנהג הנחמד כמובן שלא הייתה תשובה. אגב, הרכבת ממשיכה להפעיל מחוף הכרמל לו"ז סודי למחצה, שאינו מפורסם עד כמה שראיתי. לאלה המבקשים לנסוע דרומה, המלצתי להופיע לרכבת ברבע לפני השעה (למרות שיש שעות שבהן שתי רכבות). אחרת, אתם עלולים להמתין חמישים דקות לרכבת הבאה. אגב, לא רק באגד יש אינטליגנציה. שתי נקודות לנהג הקטר החכם שהחנה היום בצהריים את קרון הניהוג של הד-ד מתחת לגג תחנת חוף הכרמל. עמד שם ברעש מחריש אוזניים, ללא סיכוי לשמוע אזעקה. הנהג כמובן נעלם לו וכל ניסיונות מנהל התחנה לאתרו, עלו בתוהו.
קו 103 הוא כמו בית החולים של חלם
מהסיפור הידוע: פעם נשבר גשר בחלם, ואנשים נפלו לנהר ונחבלו. אז הקימו בית חולים ליד הגשר השבור.
 

ה2

New member
אתה עצמך ענית על הבעיה שהצגת-הלו"ז

האם מישהו מקשיב ב"אגד"?
אני מגיע הבוקר לתחנת חוף הכרמל, היישר מן הרכבת המסיימת את הקו מעבר לכביש. ביקור קצר לבדיקת נזקים (לאחר ליל אמש הסוער) לשמחתי, אין מה לציין.. 09:35, קו 103 החוצה את העיר, מתייצב ליד הדלת וההמונים צובאים על האוטובוס. אינני יודע כמה עלו עליו, אבל הנהג היה צריך לבקש פעמיים להיכנס פנימה ושלוש פעמים לנסות לסגור את הדלת לפני שהשאיר ארבעה נוסעים בתחנה. נסיעה באוטובוס דחוס כקופסת סרדינים, בין שכונת בת-גלים לבין קרית אליעזר, העלתה בי סימני שאלה קשים, האם הסדרן בתחנת חוף הכרמל חתם הבוקר על השכל שלו (צר לי על המילים הקשות). האם הוא ישן אתמול בזמן נפילות הקטיושות? מדוע לא להוציא שני אוטובוסים יחד? ברור גם שהנהג לא עצר בכל תחנה בדרך שבה לא ירדו נוסעים, למרות האיתותים הנואשים של הממתינים, ובצדק. לא היה לו פשוט מקום להעלות סיכה. לנהג הנחמד כמובן שלא הייתה תשובה. אגב, הרכבת ממשיכה להפעיל מחוף הכרמל לו"ז סודי למחצה, שאינו מפורסם עד כמה שראיתי. לאלה המבקשים לנסוע דרומה, המלצתי להופיע לרכבת ברבע לפני השעה (למרות שיש שעות שבהן שתי רכבות). אחרת, אתם עלולים להמתין חמישים דקות לרכבת הבאה. אגב, לא רק באגד יש אינטליגנציה. שתי נקודות לנהג הקטר החכם שהחנה היום בצהריים את קרון הניהוג של הד-ד מתחת לגג תחנת חוף הכרמל. עמד שם ברעש מחריש אוזניים, ללא סיכוי לשמוע אזעקה. הנהג כמובן נעלם לו וכל ניסיונות מנהל התחנה לאתרו, עלו בתוהו.
אתה עצמך ענית על הבעיה שהצגת-הלו"ז
הסודי של הרכבת. אגד נמצאת עם היד על הדופק בכל הקשור לכמויות הנוסעים בימים אלה. יש בעיה אחת עם הרכבת ואגד משתדלת לתת מענה לכך בזמן אמיתי. הבעיה השניה נעוצה בכך שיש כמות עצומה של נהגים שנמצאת בנסיעות עם הצבא כך שחלק מהשרות לא מופעל באופן סדיר. רק אתמול למשל הוסיפו 16 אוטובוסים בקו 103 ממרכזית המפרץ לכוון חוף הכרמל (אין בידי נתונים על הכוון ההפוך). אז אנחנו מקשיבים, רואים, חותמים כל בוקר באפסנאות על השכל וגם מספקים אוטובוסים לצבא (אז חלק מהתלונות תעביר בבקשה לידידנו הצפוני החבר נסראללה).
 

mrngin

New member
זמינות נהגים באגד

אתה עצמך ענית על הבעיה שהצגת-הלו"ז
הסודי של הרכבת. אגד נמצאת עם היד על הדופק בכל הקשור לכמויות הנוסעים בימים אלה. יש בעיה אחת עם הרכבת ואגד משתדלת לתת מענה לכך בזמן אמיתי. הבעיה השניה נעוצה בכך שיש כמות עצומה של נהגים שנמצאת בנסיעות עם הצבא כך שחלק מהשרות לא מופעל באופן סדיר. רק אתמול למשל הוסיפו 16 אוטובוסים בקו 103 ממרכזית המפרץ לכוון חוף הכרמל (אין בידי נתונים על הכוון ההפוך). אז אנחנו מקשיבים, רואים, חותמים כל בוקר באפסנאות על השכל וגם מספקים אוטובוסים לצבא (אז חלק מהתלונות תעביר בבקשה לידידנו הצפוני החבר נסראללה).
זמינות נהגים באגד
אני בטוח שאגד ממלא כעת משימה לאומית בהיותו המוביל המרכזי של צה"ל, אבל שאלה פתוחה (בהיבט ריטוט נהגים שנשארו בעבודה השוטפת): האם עדיף שנוסעים באזור שדרומית לנתניה יחכו זמן כפול מהרגיל בתחנות ברחוב, או שנוסעי חיפה והקריות יהיו חשופים זמן כפול בתחנות ברחוב בזמן ש"זיקוקי הכלב נסראללה" מפציעים בשמיים ??
 
נלקחו נהגים מכל איזורי התפעול של

זמינות נהגים באגד
אני בטוח שאגד ממלא כעת משימה לאומית בהיותו המוביל המרכזי של צה"ל, אבל שאלה פתוחה (בהיבט ריטוט נהגים שנשארו בעבודה השוטפת): האם עדיף שנוסעים באזור שדרומית לנתניה יחכו זמן כפול מהרגיל בתחנות ברחוב, או שנוסעי חיפה והקריות יהיו חשופים זמן כפול בתחנות ברחוב בזמן ש"זיקוקי הכלב נסראללה" מפציעים בשמיים ??
נלקחו נהגים מכל איזורי התפעול של
אגד. נעשה מאמץ עליון לספק שירות לכולם. מה עדיף? שהאוטובוסים בחיפה יסעו (ריקים לחלוטין) בתדירות של כל חמש דקות, כדי שאנשים לא יחכו בתחנות, כשבאותו זמן בנתניה אנשים יתייבשו ברחובות, או שבכל איזור תהיה פגיעה שווה (ומינימלית) בשירות? נראה לי שלאנשים פשוט קשה להבין שאוטובוסים ונהגים זה משאב מוגבל...
 

mrngin

New member
משאבי נהגים ואוטובוסים

נלקחו נהגים מכל איזורי התפעול של
אגד. נעשה מאמץ עליון לספק שירות לכולם. מה עדיף? שהאוטובוסים בחיפה יסעו (ריקים לחלוטין) בתדירות של כל חמש דקות, כדי שאנשים לא יחכו בתחנות, כשבאותו זמן בנתניה אנשים יתייבשו ברחובות, או שבכל איזור תהיה פגיעה שווה (ומינימלית) בשירות? נראה לי שלאנשים פשוט קשה להבין שאוטובוסים ונהגים זה משאב מוגבל...
משאבי נהגים ואוטובוסים
אנדי, בין אוטובוס בחיפה כל חמש דקות לאוטובוס כל שעה, יש כמה מדרגות באמצע: 10, 15, 20, 25, 30 דקות וכן הלאה, לא היית צריך לקפוץ לקיצוניות. אם אתה שואל אותי סובייקטיבית, האם אני מעדיף היום לחכות 5 דקות לאוטובוס ברח' העצמאות בחיפה, או 25 דקות (פי 5 !) ברח' הרצל בנתניה או אבן גבירול בת"א (בנתניה עוד יכול להיות ארוע פלילי של זריקת רימון, אז נעזוב את נתניה), אז התשובה שלי היא שכיום האופציה של להיות 5 דקות מחוץ למבנה בטון בחיפה זה הגרוע ביותר. אגד יודע בשעת צורך לגייס פנסיונרים, שכירים פנסיונרים וכו' וכו' כולל, בלי בושה, קדימות כרגע לתושבי הצפון. אגב אוטובוסים ריקים, אני אישית ראיתי לפני שבועיים בערך, בחיפה, בשעות הערב המוקדמות יחסית, אוטובוסים נוסעים בקוי שרות בתוך השכונות עם כמות של 0 - 3 נוסעים במאן גדול נמוך רצפה. מלחמה, מה לעשות, וגם האנשים האלו היו צריכים להגיע אל/מ הבית, המכולת, הרופא וכל דבר חיוני אחר. באופן כללי, (וממש ממש בלי כוונה אישית אליך), ישנם לא מעט אנשים באזור המרכז, שאני משוחח איתם טלפונית על רקע עיסקי / חברתי שהם לא יודעים שיש מלחמה בצפון, בשבילם זו כותרת בעיתון. בשבוע שעבר פנו אלי בטלמרקטינג מגוף עיסקי בת"א ותוך כדי שיחת טלפון התחילה סירנה אמת, הבחורה מת"א כמעט התעלפה לי בשיחה, ואני מחיפה תוך כדי סירנה + בווווומים ברקע עוד ניסיתי להרגיע אותה.
 

Golf Bravo

New member
להוציא אוטובוס

אתה עצמך ענית על הבעיה שהצגת-הלו"ז
הסודי של הרכבת. אגד נמצאת עם היד על הדופק בכל הקשור לכמויות הנוסעים בימים אלה. יש בעיה אחת עם הרכבת ואגד משתדלת לתת מענה לכך בזמן אמיתי. הבעיה השניה נעוצה בכך שיש כמות עצומה של נהגים שנמצאת בנסיעות עם הצבא כך שחלק מהשרות לא מופעל באופן סדיר. רק אתמול למשל הוסיפו 16 אוטובוסים בקו 103 ממרכזית המפרץ לכוון חוף הכרמל (אין בידי נתונים על הכוון ההפוך). אז אנחנו מקשיבים, רואים, חותמים כל בוקר באפסנאות על השכל וגם מספקים אוטובוסים לצבא (אז חלק מהתלונות תעביר בבקשה לידידנו הצפוני החבר נסראללה).
להוציא אוטובוס
שנתיבו עובר בעיר התחתית לכל ארכה, מקרן הכרמל ועד מוסכי הרכבת, אחד האזורים "החמים" יותר בחיפה, כאשר עשרות נוסעים עומדים דחוסים כסרדינים במעבר... זה לדעתי חוסר אחריות משווע. על תחושותי בזמן הנסיעה, אגד איננה אחראית! על בטיחותם של הנוסעים, היא אחראית כפליים. המעשה הזה אינו מעיד על תבונה יתירה והאחריות למיטב ידיעתי נופלת על הסדרן אשר היה צריך להיות מודע לכמויות הנוסעים הדורשים את הקו הזה בתנאים שבהם אין להם תח"צ חלופי לעיר ולמרכזית המפרץ. אני מאד מקווה שהמצב הזה לא ישנה מחר בבוקר. עם כל ההבנה וההערכה לתפקיד הלאומי של אגד (שהסיעה גם אותי כמילואימניק במלחמה אחרת לפני 24 שנים), אינני חושב שהסיכון הזה היה מוצדק בנסיבות. תודה לכולם על התגובות.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif

להוציא אוטובוס
שנתיבו עובר בעיר התחתית לכל ארכה, מקרן הכרמל ועד מוסכי הרכבת, אחד האזורים "החמים" יותר בחיפה, כאשר עשרות נוסעים עומדים דחוסים כסרדינים במעבר... זה לדעתי חוסר אחריות משווע. על תחושותי בזמן הנסיעה, אגד איננה אחראית! על בטיחותם של הנוסעים, היא אחראית כפליים. המעשה הזה אינו מעיד על תבונה יתירה והאחריות למיטב ידיעתי נופלת על הסדרן אשר היה צריך להיות מודע לכמויות הנוסעים הדורשים את הקו הזה בתנאים שבהם אין להם תח"צ חלופי לעיר ולמרכזית המפרץ. אני מאד מקווה שהמצב הזה לא ישנה מחר בבוקר. עם כל ההבנה וההערכה לתפקיד הלאומי של אגד (שהסיעה גם אותי כמילואימניק במלחמה אחרת לפני 24 שנים), אינני חושב שהסיכון הזה היה מוצדק בנסיבות. תודה לכולם על התגובות.
 

ה2

New member
אתה כנראה נעול על דעותיך ואינך מנסה

להוציא אוטובוס
שנתיבו עובר בעיר התחתית לכל ארכה, מקרן הכרמל ועד מוסכי הרכבת, אחד האזורים "החמים" יותר בחיפה, כאשר עשרות נוסעים עומדים דחוסים כסרדינים במעבר... זה לדעתי חוסר אחריות משווע. על תחושותי בזמן הנסיעה, אגד איננה אחראית! על בטיחותם של הנוסעים, היא אחראית כפליים. המעשה הזה אינו מעיד על תבונה יתירה והאחריות למיטב ידיעתי נופלת על הסדרן אשר היה צריך להיות מודע לכמויות הנוסעים הדורשים את הקו הזה בתנאים שבהם אין להם תח"צ חלופי לעיר ולמרכזית המפרץ. אני מאד מקווה שהמצב הזה לא ישנה מחר בבוקר. עם כל ההבנה וההערכה לתפקיד הלאומי של אגד (שהסיעה גם אותי כמילואימניק במלחמה אחרת לפני 24 שנים), אינני חושב שהסיכון הזה היה מוצדק בנסיבות. תודה לכולם על התגובות.
אתה כנראה נעול על דעותיך ואינך מנסה
להבין את אשר הסבירו לך כאן. אגד מנסה לתת תשובות ופתרונות בזמן אמת אבל לא תמיד זה מתאפשר וכאשר לדוגמא הצבא דורש במיידי 40 אוטובוסים אז אף אחד לא יעמיד אוטובוס לרשות קו 103 או כל קו אחר. הייתי מצפה להבנתך במיוחד לאור העובדה שכפי שאתה מציין אתה כבר קצת יותר מבוגר מגיל בר מצווה....
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה