האם מישהו מקשיב ב"אגד"?

מצב
הנושא נעול.
אם לאגד אין מספיק אוטובוסים

אתה כנראה נעול על דעותיך ואינך מנסה
להבין את אשר הסבירו לך כאן. אגד מנסה לתת תשובות ופתרונות בזמן אמת אבל לא תמיד זה מתאפשר וכאשר לדוגמא הצבא דורש במיידי 40 אוטובוסים אז אף אחד לא יעמיד אוטובוס לרשות קו 103 או כל קו אחר. הייתי מצפה להבנתך במיוחד לאור העובדה שכפי שאתה מציין אתה כבר קצת יותר מבוגר מגיל בר מצווה....
אם לאגד אין מספיק אוטובוסים
לבצע ויזות צבאית ולספק תחבורה ציבורית נאותה באותו הזמן שלא יוציא ויזות. וכן, אני מבין את הרגישות ואת המצב אבל למרות כל המצב הזה אגד עדיין צריכה לספק שירות לאזרח.
 

ה2

New member
אגד אינו מתנדב להוציא ויזות מיוזמתו

אם לאגד אין מספיק אוטובוסים
לבצע ויזות צבאית ולספק תחבורה ציבורית נאותה באותו הזמן שלא יוציא ויזות. וכן, אני מבין את הרגישות ואת המצב אבל למרות כל המצב הזה אגד עדיין צריכה לספק שירות לאזרח.
אגד אינו מתנדב להוציא ויזות מיוזמתו
אגד מחוייב!!!!!!!!!! להקציב אוטובוסים בזמן חירום לטובת הצבא. לילה טוב.
 

mrngin

New member
ל 2 ההתייחסויות שלך

אגד אינו מתנדב להוציא ויזות מיוזמתו
אגד מחוייב!!!!!!!!!! להקציב אוטובוסים בזמן חירום לטובת הצבא. לילה טוב.
ל 2 ההתייחסויות שלך
ראיתי בכרטיסך שציינת שאתה תל-אביבי, ואני מאמין לך. 1. תמתין 5 דקות בתחנת אוטובוס פתוחה ברח' העצמאות בחיפה, כשבכל מטח נופלות 7 - 16 קטיושות (כל אחת עם 40,000 כדוריות מתכת, לפי חבלני המשטרה) - ונאזין קשב רב לדעתך. 2. תחבורה ציבורית נאותה וזמינה באזור הצפון, ולא רק בחיפה, צריכה להיות מטופלת באגד בדרגה של ויזה צבאית לאומית, בעדיפות על פני כל אזור אחר בארץ. אפילו אם בת"א או בחי-ב"ר השחורדיניות שנוסעות למספרה יחכו קצת יותר בתחנות. זו דעתי הסובייקטיבית כצפוני (בארץ, ולא בת"א). פרושי רש"י: 1. חי-ב"ר: חולון, יפו, בת-ים, ראשון לציון. 2. מסיבות מובנות, שלא ניתן לפרטן כאן, כשאומרים ברדיו מטח של 6 על חיפה, האמת בד"כ היא קרוב ל-פי 2, רק שוב, לא כאן המקום להסביר למה.
 

אורי404

New member
ככה אני אוהב את זה:

ל 2 ההתייחסויות שלך
ראיתי בכרטיסך שציינת שאתה תל-אביבי, ואני מאמין לך. 1. תמתין 5 דקות בתחנת אוטובוס פתוחה ברח' העצמאות בחיפה, כשבכל מטח נופלות 7 - 16 קטיושות (כל אחת עם 40,000 כדוריות מתכת, לפי חבלני המשטרה) - ונאזין קשב רב לדעתך. 2. תחבורה ציבורית נאותה וזמינה באזור הצפון, ולא רק בחיפה, צריכה להיות מטופלת באגד בדרגה של ויזה צבאית לאומית, בעדיפות על פני כל אזור אחר בארץ. אפילו אם בת"א או בחי-ב"ר השחורדיניות שנוסעות למספרה יחכו קצת יותר בתחנות. זו דעתי הסובייקטיבית כצפוני (בארץ, ולא בת"א). פרושי רש"י: 1. חי-ב"ר: חולון, יפו, בת-ים, ראשון לציון. 2. מסיבות מובנות, שלא ניתן לפרטן כאן, כשאומרים ברדיו מטח של 6 על חיפה, האמת בד"כ היא קרוב ל-פי 2, רק שוב, לא כאן המקום להסביר למה.
ככה אני אוהב את זה:
אנשים שאכפת להם ומההודעות של mrngin בשרשור הזה התרשמתי לטובה על האכפתיות ועל הדאגה שלו. אני לא רואה את זה כדעה סובייקטיבית, אלא שכתובים פה דברים שיש הרבה מהם, כמו למשל בזה שחלק ניכר ממרכז הארץ אינו מודע על מה שבאמת קורה בצפון ובאיזור מישטר החוף הדרומי והנגב המערבי ועל ההודעה של שש הפצצות, כאשר בפועל המצב קשה יותר. בנוגע למה שכתבו לגולף בראבו: הוא שקול מאוד ואפשר לראות זה גם וירטואלית עם השרשורים המושקעים שלו עם ההסברים ועם השפה שבתוכם, כך שאני לא הייתי קובע שהוא לא חושב בהיגיון, כפי שחלק כתבו. (קשה להסביר את זה בכתיבה. על כל פנים, מקווה שהכוונה הכללית הובנה). מה שנשאר זה שתיגמר התקופה הקשה הזו.
 

mrngin

New member
../images/Emo45.gif ../images/Emo51.gif

ככה אני אוהב את זה:
אנשים שאכפת להם ומההודעות של mrngin בשרשור הזה התרשמתי לטובה על האכפתיות ועל הדאגה שלו. אני לא רואה את זה כדעה סובייקטיבית, אלא שכתובים פה דברים שיש הרבה מהם, כמו למשל בזה שחלק ניכר ממרכז הארץ אינו מודע על מה שבאמת קורה בצפון ובאיזור מישטר החוף הדרומי והנגב המערבי ועל ההודעה של שש הפצצות, כאשר בפועל המצב קשה יותר. בנוגע למה שכתבו לגולף בראבו: הוא שקול מאוד ואפשר לראות זה גם וירטואלית עם השרשורים המושקעים שלו עם ההסברים ועם השפה שבתוכם, כך שאני לא הייתי קובע שהוא לא חושב בהיגיון, כפי שחלק כתבו. (קשה להסביר את זה בכתיבה. על כל פנים, מקווה שהכוונה הכללית הובנה). מה שנשאר זה שתיגמר התקופה הקשה הזו.
 

846

Active member
תקשיב טוב! התדירות של קו 103

ל 2 ההתייחסויות שלך
ראיתי בכרטיסך שציינת שאתה תל-אביבי, ואני מאמין לך. 1. תמתין 5 דקות בתחנת אוטובוס פתוחה ברח' העצמאות בחיפה, כשבכל מטח נופלות 7 - 16 קטיושות (כל אחת עם 40,000 כדוריות מתכת, לפי חבלני המשטרה) - ונאזין קשב רב לדעתך. 2. תחבורה ציבורית נאותה וזמינה באזור הצפון, ולא רק בחיפה, צריכה להיות מטופלת באגד בדרגה של ויזה צבאית לאומית, בעדיפות על פני כל אזור אחר בארץ. אפילו אם בת"א או בחי-ב"ר השחורדיניות שנוסעות למספרה יחכו קצת יותר בתחנות. זו דעתי הסובייקטיבית כצפוני (בארץ, ולא בת"א). פרושי רש"י: 1. חי-ב"ר: חולון, יפו, בת-ים, ראשון לציון. 2. מסיבות מובנות, שלא ניתן לפרטן כאן, כשאומרים ברדיו מטח של 6 על חיפה, האמת בד"כ היא קרוב ל-פי 2, רק שוב, לא כאן המקום להסביר למה.
תקשיב טוב! התדירות של קו 103
בימים האחרונים היא בין 6 ל 10 דקות ברוב היום ! אני אישית כתל-אביבי ביצעתי אתמול והיום (ימים א' וב') את קו 103 כתיגבור ללא קשר לסידור המקורי. הסדרנים בחוף הכרמל ובמרכזית המיפרץ עושים מעל ומעבר כדי לתת שרות לכול הנוסעים וכל הכיוונים וכמו ש ה2 כתב: תוך מגבלות של כוח אדם שחלקו מבצע נסיעות צבאיות מיידיות דחופות ותכופות, חלקו מגוייס בצווי 8 וחלקו באזור הצפון נימצא במיקלטים יחד עם המשפחות! רכבת ישראל "שופכת" את הנוסעים בחוף הכרמל ומסתלקת משם בהקדם האפשרי ומשאירה את הבעיות לסדרנים של אגד. אולי הבעיה היא ברכבת שבמיקרה היא גם חברה ממשלתית שאולי גם חייבת להיות מגוייסת לשרות הציבור גם במצב חרום...... אני בטח לא אובייקטיבי אבל בכנות אני אביע שוב את הערכתי ותמיכתי בנהגי אגד הצפוניים ושאר הנהגים בקווי הצפון המבצעים את מלאכתם תחת אש ,תרתי משמע, ע"מ לקיים את השרות ככול הניתן! בסניף שלי ,ת"א, עוד לא ניתקלתי במיקרה אחד של נהג שסרב לסוע לק"ש, טבריה חיפה, נצרת עילית וכל מקום מסוכן אחר. נהגים ותיקים מאד שיכולים לבחור כמעט כל סידור, ממשיכים לעבוד ולסוע לגליל וכל יום חוזרים עם חוויות וסיפורי נפילות סביבם! נהגים מסניפי הצפון, משארים את המישפחה במיקלט ויוצאים לעבודה. גם אני תפסתי מחסה אתמול בצהריים בחיפה באחת האזעקות ועזרתי לחיפאים בקו 103 למרות שלא הייתי חייב. אז בבקשה כל המיתלוננים למיניהם! שימו לב מה קורה סביבכם ותכניסו את העיניינים לפרופורציה. מי שלא יודע יש בחוץ מלחמה. וכמו בכל המלחמות והמיבצעים הצבאים, אגד הוא שותף מלא גם בחזית וגם בעורף.( מעניין אם בעוד שנה משרד התחבורה ידרש שוב 3 מליון ש"ח בחזרה.....) אז בבקשה להפסיק להתבכיין ולהעיר הערות ולהעביר ביקורת על האנשים שעובדים תחת לחץ פיזי ונפשי ע"מ לנסות ולתת פתרונות לכל נוסע!!!
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif מה שנכון פה זה בעיקר העניין

תקשיב טוב! התדירות של קו 103
בימים האחרונים היא בין 6 ל 10 דקות ברוב היום ! אני אישית כתל-אביבי ביצעתי אתמול והיום (ימים א' וב') את קו 103 כתיגבור ללא קשר לסידור המקורי. הסדרנים בחוף הכרמל ובמרכזית המיפרץ עושים מעל ומעבר כדי לתת שרות לכול הנוסעים וכל הכיוונים וכמו ש ה2 כתב: תוך מגבלות של כוח אדם שחלקו מבצע נסיעות צבאיות מיידיות דחופות ותכופות, חלקו מגוייס בצווי 8 וחלקו באזור הצפון נימצא במיקלטים יחד עם המשפחות! רכבת ישראל "שופכת" את הנוסעים בחוף הכרמל ומסתלקת משם בהקדם האפשרי ומשאירה את הבעיות לסדרנים של אגד. אולי הבעיה היא ברכבת שבמיקרה היא גם חברה ממשלתית שאולי גם חייבת להיות מגוייסת לשרות הציבור גם במצב חרום...... אני בטח לא אובייקטיבי אבל בכנות אני אביע שוב את הערכתי ותמיכתי בנהגי אגד הצפוניים ושאר הנהגים בקווי הצפון המבצעים את מלאכתם תחת אש ,תרתי משמע, ע"מ לקיים את השרות ככול הניתן! בסניף שלי ,ת"א, עוד לא ניתקלתי במיקרה אחד של נהג שסרב לסוע לק"ש, טבריה חיפה, נצרת עילית וכל מקום מסוכן אחר. נהגים ותיקים מאד שיכולים לבחור כמעט כל סידור, ממשיכים לעבוד ולסוע לגליל וכל יום חוזרים עם חוויות וסיפורי נפילות סביבם! נהגים מסניפי הצפון, משארים את המישפחה במיקלט ויוצאים לעבודה. גם אני תפסתי מחסה אתמול בצהריים בחיפה באחת האזעקות ועזרתי לחיפאים בקו 103 למרות שלא הייתי חייב. אז בבקשה כל המיתלוננים למיניהם! שימו לב מה קורה סביבכם ותכניסו את העיניינים לפרופורציה. מי שלא יודע יש בחוץ מלחמה. וכמו בכל המלחמות והמיבצעים הצבאים, אגד הוא שותף מלא גם בחזית וגם בעורף.( מעניין אם בעוד שנה משרד התחבורה ידרש שוב 3 מליון ש"ח בחזרה.....) אז בבקשה להפסיק להתבכיין ולהעיר הערות ולהעביר ביקורת על האנשים שעובדים תחת לחץ פיזי ונפשי ע"מ לנסות ולתת פתרונות לכל נוסע!!!
מה שנכון פה זה בעיקר העניין
של ההתנהגות של רכבת ישראל וכבר כתבתי פה בשרשור. לפי מה שמתארים אין מה לסמוך עליהם ועדיף לנסוע בקווי "אגד". מובן לי שהמצב לא טוב. לא צריך להסביר לי את זה. אבל מכאן ועד הפעלת לו"ז "סודי" זה כבר לא תקין בעליל.
 

mrngin

New member
../images/Emo127.gif ../images/Emo45.gif

תקשיב טוב! התדירות של קו 103
בימים האחרונים היא בין 6 ל 10 דקות ברוב היום ! אני אישית כתל-אביבי ביצעתי אתמול והיום (ימים א' וב') את קו 103 כתיגבור ללא קשר לסידור המקורי. הסדרנים בחוף הכרמל ובמרכזית המיפרץ עושים מעל ומעבר כדי לתת שרות לכול הנוסעים וכל הכיוונים וכמו ש ה2 כתב: תוך מגבלות של כוח אדם שחלקו מבצע נסיעות צבאיות מיידיות דחופות ותכופות, חלקו מגוייס בצווי 8 וחלקו באזור הצפון נימצא במיקלטים יחד עם המשפחות! רכבת ישראל "שופכת" את הנוסעים בחוף הכרמל ומסתלקת משם בהקדם האפשרי ומשאירה את הבעיות לסדרנים של אגד. אולי הבעיה היא ברכבת שבמיקרה היא גם חברה ממשלתית שאולי גם חייבת להיות מגוייסת לשרות הציבור גם במצב חרום...... אני בטח לא אובייקטיבי אבל בכנות אני אביע שוב את הערכתי ותמיכתי בנהגי אגד הצפוניים ושאר הנהגים בקווי הצפון המבצעים את מלאכתם תחת אש ,תרתי משמע, ע"מ לקיים את השרות ככול הניתן! בסניף שלי ,ת"א, עוד לא ניתקלתי במיקרה אחד של נהג שסרב לסוע לק"ש, טבריה חיפה, נצרת עילית וכל מקום מסוכן אחר. נהגים ותיקים מאד שיכולים לבחור כמעט כל סידור, ממשיכים לעבוד ולסוע לגליל וכל יום חוזרים עם חוויות וסיפורי נפילות סביבם! נהגים מסניפי הצפון, משארים את המישפחה במיקלט ויוצאים לעבודה. גם אני תפסתי מחסה אתמול בצהריים בחיפה באחת האזעקות ועזרתי לחיפאים בקו 103 למרות שלא הייתי חייב. אז בבקשה כל המיתלוננים למיניהם! שימו לב מה קורה סביבכם ותכניסו את העיניינים לפרופורציה. מי שלא יודע יש בחוץ מלחמה. וכמו בכל המלחמות והמיבצעים הצבאים, אגד הוא שותף מלא גם בחזית וגם בעורף.( מעניין אם בעוד שנה משרד התחבורה ידרש שוב 3 מליון ש"ח בחזרה.....) אז בבקשה להפסיק להתבכיין ולהעיר הערות ולהעביר ביקורת על האנשים שעובדים תחת לחץ פיזי ונפשי ע"מ לנסות ולתת פתרונות לכל נוסע!!!
 

davidfainshtein

New member
מנהל
../images/Emo45.gif

תקשיב טוב! התדירות של קו 103
בימים האחרונים היא בין 6 ל 10 דקות ברוב היום ! אני אישית כתל-אביבי ביצעתי אתמול והיום (ימים א' וב') את קו 103 כתיגבור ללא קשר לסידור המקורי. הסדרנים בחוף הכרמל ובמרכזית המיפרץ עושים מעל ומעבר כדי לתת שרות לכול הנוסעים וכל הכיוונים וכמו ש ה2 כתב: תוך מגבלות של כוח אדם שחלקו מבצע נסיעות צבאיות מיידיות דחופות ותכופות, חלקו מגוייס בצווי 8 וחלקו באזור הצפון נימצא במיקלטים יחד עם המשפחות! רכבת ישראל "שופכת" את הנוסעים בחוף הכרמל ומסתלקת משם בהקדם האפשרי ומשאירה את הבעיות לסדרנים של אגד. אולי הבעיה היא ברכבת שבמיקרה היא גם חברה ממשלתית שאולי גם חייבת להיות מגוייסת לשרות הציבור גם במצב חרום...... אני בטח לא אובייקטיבי אבל בכנות אני אביע שוב את הערכתי ותמיכתי בנהגי אגד הצפוניים ושאר הנהגים בקווי הצפון המבצעים את מלאכתם תחת אש ,תרתי משמע, ע"מ לקיים את השרות ככול הניתן! בסניף שלי ,ת"א, עוד לא ניתקלתי במיקרה אחד של נהג שסרב לסוע לק"ש, טבריה חיפה, נצרת עילית וכל מקום מסוכן אחר. נהגים ותיקים מאד שיכולים לבחור כמעט כל סידור, ממשיכים לעבוד ולסוע לגליל וכל יום חוזרים עם חוויות וסיפורי נפילות סביבם! נהגים מסניפי הצפון, משארים את המישפחה במיקלט ויוצאים לעבודה. גם אני תפסתי מחסה אתמול בצהריים בחיפה באחת האזעקות ועזרתי לחיפאים בקו 103 למרות שלא הייתי חייב. אז בבקשה כל המיתלוננים למיניהם! שימו לב מה קורה סביבכם ותכניסו את העיניינים לפרופורציה. מי שלא יודע יש בחוץ מלחמה. וכמו בכל המלחמות והמיבצעים הצבאים, אגד הוא שותף מלא גם בחזית וגם בעורף.( מעניין אם בעוד שנה משרד התחבורה ידרש שוב 3 מליון ש"ח בחזרה.....) אז בבקשה להפסיק להתבכיין ולהעיר הערות ולהעביר ביקורת על האנשים שעובדים תחת לחץ פיזי ונפשי ע"מ לנסות ולתת פתרונות לכל נוסע!!!
 

בועז ל

New member
../images/Emo45.gif

תקשיב טוב! התדירות של קו 103
בימים האחרונים היא בין 6 ל 10 דקות ברוב היום ! אני אישית כתל-אביבי ביצעתי אתמול והיום (ימים א' וב') את קו 103 כתיגבור ללא קשר לסידור המקורי. הסדרנים בחוף הכרמל ובמרכזית המיפרץ עושים מעל ומעבר כדי לתת שרות לכול הנוסעים וכל הכיוונים וכמו ש ה2 כתב: תוך מגבלות של כוח אדם שחלקו מבצע נסיעות צבאיות מיידיות דחופות ותכופות, חלקו מגוייס בצווי 8 וחלקו באזור הצפון נימצא במיקלטים יחד עם המשפחות! רכבת ישראל "שופכת" את הנוסעים בחוף הכרמל ומסתלקת משם בהקדם האפשרי ומשאירה את הבעיות לסדרנים של אגד. אולי הבעיה היא ברכבת שבמיקרה היא גם חברה ממשלתית שאולי גם חייבת להיות מגוייסת לשרות הציבור גם במצב חרום...... אני בטח לא אובייקטיבי אבל בכנות אני אביע שוב את הערכתי ותמיכתי בנהגי אגד הצפוניים ושאר הנהגים בקווי הצפון המבצעים את מלאכתם תחת אש ,תרתי משמע, ע"מ לקיים את השרות ככול הניתן! בסניף שלי ,ת"א, עוד לא ניתקלתי במיקרה אחד של נהג שסרב לסוע לק"ש, טבריה חיפה, נצרת עילית וכל מקום מסוכן אחר. נהגים ותיקים מאד שיכולים לבחור כמעט כל סידור, ממשיכים לעבוד ולסוע לגליל וכל יום חוזרים עם חוויות וסיפורי נפילות סביבם! נהגים מסניפי הצפון, משארים את המישפחה במיקלט ויוצאים לעבודה. גם אני תפסתי מחסה אתמול בצהריים בחיפה באחת האזעקות ועזרתי לחיפאים בקו 103 למרות שלא הייתי חייב. אז בבקשה כל המיתלוננים למיניהם! שימו לב מה קורה סביבכם ותכניסו את העיניינים לפרופורציה. מי שלא יודע יש בחוץ מלחמה. וכמו בכל המלחמות והמיבצעים הצבאים, אגד הוא שותף מלא גם בחזית וגם בעורף.( מעניין אם בעוד שנה משרד התחבורה ידרש שוב 3 מליון ש"ח בחזרה.....) אז בבקשה להפסיק להתבכיין ולהעיר הערות ולהעביר ביקורת על האנשים שעובדים תחת לחץ פיזי ונפשי ע"מ לנסות ולתת פתרונות לכל נוסע!!!
 

mister K

New member
../images/Emo45.gif

תקשיב טוב! התדירות של קו 103
בימים האחרונים היא בין 6 ל 10 דקות ברוב היום ! אני אישית כתל-אביבי ביצעתי אתמול והיום (ימים א' וב') את קו 103 כתיגבור ללא קשר לסידור המקורי. הסדרנים בחוף הכרמל ובמרכזית המיפרץ עושים מעל ומעבר כדי לתת שרות לכול הנוסעים וכל הכיוונים וכמו ש ה2 כתב: תוך מגבלות של כוח אדם שחלקו מבצע נסיעות צבאיות מיידיות דחופות ותכופות, חלקו מגוייס בצווי 8 וחלקו באזור הצפון נימצא במיקלטים יחד עם המשפחות! רכבת ישראל "שופכת" את הנוסעים בחוף הכרמל ומסתלקת משם בהקדם האפשרי ומשאירה את הבעיות לסדרנים של אגד. אולי הבעיה היא ברכבת שבמיקרה היא גם חברה ממשלתית שאולי גם חייבת להיות מגוייסת לשרות הציבור גם במצב חרום...... אני בטח לא אובייקטיבי אבל בכנות אני אביע שוב את הערכתי ותמיכתי בנהגי אגד הצפוניים ושאר הנהגים בקווי הצפון המבצעים את מלאכתם תחת אש ,תרתי משמע, ע"מ לקיים את השרות ככול הניתן! בסניף שלי ,ת"א, עוד לא ניתקלתי במיקרה אחד של נהג שסרב לסוע לק"ש, טבריה חיפה, נצרת עילית וכל מקום מסוכן אחר. נהגים ותיקים מאד שיכולים לבחור כמעט כל סידור, ממשיכים לעבוד ולסוע לגליל וכל יום חוזרים עם חוויות וסיפורי נפילות סביבם! נהגים מסניפי הצפון, משארים את המישפחה במיקלט ויוצאים לעבודה. גם אני תפסתי מחסה אתמול בצהריים בחיפה באחת האזעקות ועזרתי לחיפאים בקו 103 למרות שלא הייתי חייב. אז בבקשה כל המיתלוננים למיניהם! שימו לב מה קורה סביבכם ותכניסו את העיניינים לפרופורציה. מי שלא יודע יש בחוץ מלחמה. וכמו בכל המלחמות והמיבצעים הצבאים, אגד הוא שותף מלא גם בחזית וגם בעורף.( מעניין אם בעוד שנה משרד התחבורה ידרש שוב 3 מליון ש"ח בחזרה.....) אז בבקשה להפסיק להתבכיין ולהעיר הערות ולהעביר ביקורת על האנשים שעובדים תחת לחץ פיזי ונפשי ע"מ לנסות ולתת פתרונות לכל נוסע!!!
 
לא רק ברחוב העצמאות...

ל 2 ההתייחסויות שלך
ראיתי בכרטיסך שציינת שאתה תל-אביבי, ואני מאמין לך. 1. תמתין 5 דקות בתחנת אוטובוס פתוחה ברח' העצמאות בחיפה, כשבכל מטח נופלות 7 - 16 קטיושות (כל אחת עם 40,000 כדוריות מתכת, לפי חבלני המשטרה) - ונאזין קשב רב לדעתך. 2. תחבורה ציבורית נאותה וזמינה באזור הצפון, ולא רק בחיפה, צריכה להיות מטופלת באגד בדרגה של ויזה צבאית לאומית, בעדיפות על פני כל אזור אחר בארץ. אפילו אם בת"א או בחי-ב"ר השחורדיניות שנוסעות למספרה יחכו קצת יותר בתחנות. זו דעתי הסובייקטיבית כצפוני (בארץ, ולא בת"א). פרושי רש"י: 1. חי-ב"ר: חולון, יפו, בת-ים, ראשון לציון. 2. מסיבות מובנות, שלא ניתן לפרטן כאן, כשאומרים ברדיו מטח של 6 על חיפה, האמת בד"כ היא קרוב ל-פי 2, רק שוב, לא כאן המקום להסביר למה.
לא רק ברחוב העצמאות...
יש תחנות ברחובות נוספים בחיפה... גם בהדר.
 

harhanegev

New member
ולא רק אגד,

אגד אינו מתנדב להוציא ויזות מיוזמתו
אגד מחוייב!!!!!!!!!! להקציב אוטובוסים בזמן חירום לטובת הצבא. לילה טוב.
ולא רק אגד,
כל אוטובוס, משאית, טרקטור, דחפור, ג'יפ, וכל רכב אחר יכול להיות מגוייס ע"י צה"ל בכל עת שצה"ל יחפוץ בכך.
 

846

Active member
להערכתי יותר מ 16 ממרכזית המיפרץ

אתה עצמך ענית על הבעיה שהצגת-הלו"ז
הסודי של הרכבת. אגד נמצאת עם היד על הדופק בכל הקשור לכמויות הנוסעים בימים אלה. יש בעיה אחת עם הרכבת ואגד משתדלת לתת מענה לכך בזמן אמיתי. הבעיה השניה נעוצה בכך שיש כמות עצומה של נהגים שנמצאת בנסיעות עם הצבא כך שחלק מהשרות לא מופעל באופן סדיר. רק אתמול למשל הוסיפו 16 אוטובוסים בקו 103 ממרכזית המפרץ לכוון חוף הכרמל (אין בידי נתונים על הכוון ההפוך). אז אנחנו מקשיבים, רואים, חותמים כל בוקר באפסנאות על השכל וגם מספקים אוטובוסים לצבא (אז חלק מהתלונות תעביר בבקשה לידידנו הצפוני החבר נסראללה).
להערכתי יותר מ 16 ממרכזית המיפרץ
ולמיטב ידיעתי, למעלה מ 30 מחוף הכרמל. חלק פשוט לא נירשמו ב"רץ".
 

kobiz99

New member
תכנס לאתר האינטרנט ותראה שלא סודי

אתה עצמך ענית על הבעיה שהצגת-הלו"ז
הסודי של הרכבת. אגד נמצאת עם היד על הדופק בכל הקשור לכמויות הנוסעים בימים אלה. יש בעיה אחת עם הרכבת ואגד משתדלת לתת מענה לכך בזמן אמיתי. הבעיה השניה נעוצה בכך שיש כמות עצומה של נהגים שנמצאת בנסיעות עם הצבא כך שחלק מהשרות לא מופעל באופן סדיר. רק אתמול למשל הוסיפו 16 אוטובוסים בקו 103 ממרכזית המפרץ לכוון חוף הכרמל (אין בידי נתונים על הכוון ההפוך). אז אנחנו מקשיבים, רואים, חותמים כל בוקר באפסנאות על השכל וגם מספקים אוטובוסים לצבא (אז חלק מהתלונות תעביר בבקשה לידידנו הצפוני החבר נסראללה).
תכנס לאתר האינטרנט ותראה שלא סודי
כלל. הרכבת לחיפה וממנה עובד על פי הלוח זמנים הרגיל רק נת"בג חוף הכרמל שתי רכבות לשעה. קרא את הערות השינויים שהתבקשו לפי תנאי המלחמה. הלוח אינו סודי כלל. הרכבות מבאר שבע מגיעות עד תל אביב בלבד. מה לא ברור????????????... קובי מחיפה מוכת הטילים
 
קובי, לנוחות הנוסעים ברכבת

תכנס לאתר האינטרנט ותראה שלא סודי
כלל. הרכבת לחיפה וממנה עובד על פי הלוח זמנים הרגיל רק נת"בג חוף הכרמל שתי רכבות לשעה. קרא את הערות השינויים שהתבקשו לפי תנאי המלחמה. הלוח אינו סודי כלל. הרכבות מבאר שבע מגיעות עד תל אביב בלבד. מה לא ברור????????????... קובי מחיפה מוכת הטילים
קובי, לנוחות הנוסעים ברכבת
אנסה להסביר. רוב הרכבות שיצאו מנהריה לחוף הכרמל ומשם "ישירות" לת"א וב"ש בוטלו . כלומר אין רכבות "ישירות" מחוף הכרמל לת"א . לנוחות הנוסעים הרכבות הבאות לא פועלות:101,103,105,107,109,123,125,127,129,. כל הרכבות "הישירות" מת"א לחיפה (ונהריה) שיצאו מתחנת ת"א מרכז בשעהXX.04 בוטלו. הרכבות היוצאות ויצאו גם בעבר -מנתב"ג- לחיפה ונהריה ומנהריה קריות או חיפה ל-נתב"ג- פועלות ע"פ לו"ז שבתוקף. תחנת מוצא / יעד בשל הנסיבות חיפה חוף הכרמל.
 

nitsansh

New member
כלומר חצי מהרכבות לא פועלות???

קובי, לנוחות הנוסעים ברכבת
אנסה להסביר. רוב הרכבות שיצאו מנהריה לחוף הכרמל ומשם "ישירות" לת"א וב"ש בוטלו . כלומר אין רכבות "ישירות" מחוף הכרמל לת"א . לנוחות הנוסעים הרכבות הבאות לא פועלות:101,103,105,107,109,123,125,127,129,. כל הרכבות "הישירות" מת"א לחיפה (ונהריה) שיצאו מתחנת ת"א מרכז בשעהXX.04 בוטלו. הרכבות היוצאות ויצאו גם בעבר -מנתב"ג- לחיפה ונהריה ומנהריה קריות או חיפה ל-נתב"ג- פועלות ע"פ לו"ז שבתוקף. תחנת מוצא / יעד בשל הנסיבות חיפה חוף הכרמל.
כלומר חצי מהרכבות לא פועלות???
 
עידכון/תיקון

תיקון: שליש לא פועלות
עידכון/תיקון
רכבת (130) מבאר שבע מרכז (20.37)לת"א ומת"א מרכז (22.04)לחיפה חוף הכרמל פועלת. רכבת בוקר נוספת(42) מבאר שבע מרכז לת"א וחיפה חוף הכרמל פועלת אף היא. עקב המצב הנוסעים מבאר שבע לחיפה חוף הכרמל וחזרה חייבים להחליף רכבת בת"א.(למעט הנוסעים ברכבות מס. 42/130).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה