האם מישהו מכיר- תה מרזה?

לרין

New member
האם מישהו מכיר- תה מרזה?

אני רוצה לנסות שוב דיאטה. חייבת לרדת 5 קילו ורוצה משהו שיעזור לי. לא יקר. שמעתי על תה מיוחד מרזה ולא משלשל כמו התה הטיבטי. מישהו יכול ליעץ לי מנסיונו?
 
לדעתי...

אין תה מרזה, יש תה, כמו תה סיני שהוא רק מזרז את פעולת חילוף החומרים בגוף, את תהיי הרבה בשירותים... ולדעתי הוא גם לא טעים. אם את רוצה חילוף חומרים מהיר, זה ע``י שתיית 2 כוסות מיים ביום הרבה יותר בריא וטעים. אבישג.
 

דיאטמן

New member
אני יכול לייעץ לך

מניסיוני יש תה שורף שומנים מאוד מעולה ולא משלשל.וגם לא יקר במיוחד.אם את מעוניינת,תאמרי לי.
 

פורומית

New member
למה רק להם?

ספר פה לכולנו, גם לי בא לשמוע... אני לא מחפשת תרופות פלא וכדומה, אני יודעת שבשביל הצלחה אמיתית ויעילה אני צריכה לעבוד קשה וזה הפיתרון היחיד, אבל משהו צדדי כתוספת להמריץ את העסק לא יזיק, אז ספר לכולנו? תודה, פורומית שכבר כואב לה היד מרוב הקלדה H-) :cool:
 

wildflower**

New member
מנסיון....

אולי אני רק בת 16...... אבל מנסיוני האישי ומנסיונה של אמא שלי.. התה הטיבטי משלשל......... אז ככה שלא כדאי..... בר
 

Enni

New member
כל סוגי התה למיניהם

אינם בריאים לגוף. חלקם משלשלים, חלקם גורמים לחילוף חומרים מהר יותר. בלאו הכי, את תבזבזי את זמנך במקום לא הכי סימפטי (הלא הוא השירותים..). הם גורמים ליציאת פסולת מהגוף בצורה לא תקינה. ברגע שיש חילוף חומרים מהיר, או שלשול-את לא מרזה חיצונית. הק``ג שאת משילה מעצמך יורדים מהשרירים והמיצים שקיימים בגופך כך שאת ממילא לא רואה תוצאות על הגוף ואף פוגעת בו. לא מומלץ!!!
 

פורומית

New member
כשאני חושבת על מה שאת כותבת

את יודעת מה? את ממש צודקת! הכי טוב בצורה טבעית, אסור לזרז את הגוף, תודה שהארת את עיני, איזה מזל שיש את הפורום הזה, אה? פורומית.
 
למעלה