חחחחחח.. מצחיקה...
יש לך כמה טעויות.. אבל אחת מהן פשוט מצחיקה! קודם כל.. בקובץ ששלחת לי היו כמה טעויות syntax. תעברי שוב על כל הקוד, ותסדרי כניסות וכאלה.. כדי שתראי איפה את צריכה לשים { } .. ויש לך עוד פריים אחד, שרשום בו:
on(release){
את צריכה למחוק את זה מן הסתם.. ולטעויות: 1) קודם כל.. את לא צריכה לעשות את ה- var ולהגדיר את המערך בלחיצה על done, אלא לפני הלחיצה, בתחילת התכנית, רק פעם אחת.. (זאת אמנם לא טעות.. אבל קצת מסריח..) 2) את הגדרת את המערך ככה:
solution[1]="חמצן"; solution[1]="לב"; solution[1]=...; solution[1]=...;
כל הרעיון במערך, זה שיש כמה תאים, ולא רק את תא [1] .. כלומר, את צריכה לכתוב את זה ככה:
solution[1]=.. solution[2]=.. solution[3]=. ... solution[6]=..
מובן? 3) את זה אני הכי אוהב... את רשמת:
for (i=1; i>6; i++){ ... ... }
חחח.. קצת התבלבלת.. i>6? תחשבי שוב.. זה אמור להיות i<6 .. או יותר נכון, i<=6 . זהו כעקרון... בהצלחה.