האם מישהו יכול להגיד לי למה בטוח

ntanal

New member
האם מישהו יכול להגיד לי למה בטוח

לאומי פוגע במבוטחים שלו. היתי בבית הדין לעבודה בשוקן וראיתי כל כך הרבה תביעות נגד הבטוח הלאומי וזה מדהים שנים על גבי שנים אנו משלמים חלק ניכר בשכרנו לבטוח לאומי. וכשאנו מגישים תביעה לבטוח לאומי ובטוח לאומי דוחה את התביעה (וזה זכותו)מדוע הבטוח הלאומי לא מעדכן את התובע ביתרת הזכות שלו בבטוח הלאומי זכותו של הבטוח הלאומי לדחות תביעות . אבל שיחזיר ויעדכן את המבוטח בסכומים ששולמו מבוטחים רבים משלמים ותביעותהם נידחות והכספים נישמרים בבטוח לאומי והמבוטחים לא יודעים על כך לדעתי כל אדם שתביעתו בבטוח לאומי נידחת בטוח לאומי חייב במכתב הדחיה להדיע למבוטח על יתרת הזכות שלו |
 
הודעה על יתרת זכות

אין יתרת זכות למישהו במוסד לביטוח לאומי. כל אדם שזכאי לתשלום על פי החוק, מקבל אותו לפי זכאות מסוימת. למשל, קיצבת ילדים, למי שיש לו ילדים. קיצבת זיקנה, למי שהגיע לגיל המזכה. קיצבת נכות, לפי הנכות המוימת שלו וכד'
 
למעלה