נחכה להודעה רשמית ממשרד התחבורעהאם מישהו יכול לאשר את המידע
שניתן לי על ידי מספר נהגים בסניף דן יו"ש(אחד מהם קורא את הפורום באדיקות אגב),המידע אומר שהולך לצאת מכרז גורף על כל קווי דן ואגד ביהודה ושומרון ושהמועמדת העיקרית לקחת את המכרז היא החברה לפיתוח השומרון.
הגיוני,אולי בגלל זה החברה לפיתוחנחכה להודעה רשמית ממשרד התחבורע
בכל מקרה, אני מניח שבמידה קווי יו"ש יצאו מדן ואגד הם ימכרו את רוב הממוגנות לחברה שתזכה. למרות שלהוציא מכרז על איזור כ"כ לא רווחי זו קצת התאבדות עבור החברה החדשה.
הבעיה היא שהקווים מאוד לא רווחייםהגיוני,אולי בגלל זה החברה לפיתוח
השומרון שיש לה צי של ממוגנות היא מועמדת,אני שמעתי דברים על כך שזה האינטרס של המועצה בראשותו של בנצי ליברמן (שכחתי את שמה..)להעביר את הקווים לחברה לפיתוח השומרון.
מועצה איזורית שומרוןהגיוני,אולי בגלל זה החברה לפיתוח
השומרון שיש לה צי של ממוגנות היא מועמדת,אני שמעתי דברים על כך שזה האינטרס של המועצה בראשותו של בנצי ליברמן (שכחתי את שמה..)להעביר את הקווים לחברה לפיתוח השומרון.
למה אתם רושמים 'תחבורה' עם ע'?נחכה להודעה רשמית ממשרד התחבורע
בכל מקרה, אני מניח שבמידה קווי יו"ש יצאו מדן ואגד הם ימכרו את רוב הממוגנות לחברה שתזכה. למרות שלהוציא מכרז על איזור כ"כ לא רווחי זו קצת התאבדות עבור החברה החדשה.
כי משרד התחבורה הוא רעלמה אתם רושמים 'תחבורה' עם ע'?
חח גדולכי משרד התחבורה הוא רע
בור ועם הארץ ומבין באוטובוסים ורכבות כמו שאני מבין בסרטים צ'רקסיים מדובבים לסינית.
זה טוב.כי משרד התחבורה הוא רע
בור ועם הארץ ומבין באוטובוסים ורכבות כמו שאני מבין בסרטים צ'רקסיים מדובבים לסינית.
נשמע מענייןהאם מישהו יכול לאשר את המידע
שניתן לי על ידי מספר נהגים בסניף דן יו"ש(אחד מהם קורא את הפורום באדיקות אגב),המידע אומר שהולך לצאת מכרז גורף על כל קווי דן ואגד ביהודה ושומרון ושהמועמדת העיקרית לקחת את המכרז היא החברה לפיתוח השומרון.
ואני חשבתי שרק 186 286נשמע מעניין
אולי סוף סוף תהיה תחבורה נורמלית ביו"ש... לי נראה שהאזור הזה לא כ"כ רווחי בגלל שיש מעט אוטובוסים והגלגל חוזר. במקומות שבהם יש תדירות טובה (בית אל למשל, או קרית ארבע-חברון) האוטובוסים מלאים, ולא רק בחיילים. בתור אחד שנוסע באזור לא אחת וחיכה שעה וחצי לא אחת לאוטובוס (אם הייתי מכיר יותר הייתי עוצר טרמפים), אני בהחלט אשמח לראות שירות ראוי לשמו, גם אם הוא יעלה שני שקלים יותר.
נצל"ש האם 9213 המושקעתואני חשבתי שרק 186 286
הם קווים רווחיים באיו"ש ,ךפחות לגבי האיזור שלי אין לי תלונות על התחבורה היא סבירה וטובה ביחס לתושבים שנוסעים בה ,גם המידע והאדיבות הם ברמה גבוהה.
מקפיץ למעלה........................נצל"ש האם 9213 המושקעת
הסדנה הניידת שנראתה הכי נורמלית בדן עדיין קיימת או שגם היא הצטרפה לקוקה קולה?
נצל"ש האם 9213 המושקעת
הסדנה הניידת שנראתה הכי נורמלית בדן עדיין קיימת או שגם היא הצטרפה לקוקה קולה?
ה9213 היתהמכונה יפה אם היא
ב"ה לא, היא עברה ל RC קולה, הנהג שלה אמר שזה יותר טעים.
לא בדקתי את זהואני חשבתי שרק 186 286
הם קווים רווחיים באיו"ש ,ךפחות לגבי האיזור שלי אין לי תלונות על התחבורה היא סבירה וטובה ביחס לתושבים שנוסעים בה ,גם המידע והאדיבות הם ברמה גבוהה.
בוא נגיד שלפחות באיזורלא בדקתי את זה
אבל כל הקווים שיש פעם בשעה ויותר - מלאים יחסית וכנראה גם רווחיים (את זה אני לא יכול לדעת). יכול להיות שתכנון מחדש של התחבורה ביו"ש יפתור חלק מהבעיות בתחום.
יש מי-םץ ונוסעים בהם מארס (דיפנדר)בוא נגיד שלפחות באיזור
שלי על נתיבים חדשים לאוטובוסים אין על מה לדבר,אתה יכול קצת לפרט על קווים של חברון מאיפה ולאן?
בכביש המנהרות לא הייתייש מי-םץ ונוסעים בהם מארס (דיפנדר)
ב"ה וברקים. כולם בונקרים ממעונים. בפועל לא צריך הערבים מפחדים פחד מוות מצה"ל אחרי שעשו סדר.
מה מיותר?בכביש המנהרות לא הייתי
לוקח סיכון,אבל בשערי תקווה לדוגמא העניין מיותר לדעתי לדעת רוב הנהגים שם.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.