האם מישהו יכול לאשר את המידע

מצב
הנושא נעול.
האם מישהו יכול לאשר את המידע

האם מישהו יכול לאשר את המידע
שניתן לי על ידי מספר נהגים בסניף דן יו"ש(אחד מהם קורא את הפורום באדיקות אגב),המידע אומר שהולך לצאת מכרז גורף על כל קווי דן ואגד ביהודה ושומרון ושהמועמדת העיקרית לקחת את המכרז היא החברה לפיתוח השומרון.
 
נחכה להודעה רשמית ממשרד התחבורע

האם מישהו יכול לאשר את המידע
שניתן לי על ידי מספר נהגים בסניף דן יו"ש(אחד מהם קורא את הפורום באדיקות אגב),המידע אומר שהולך לצאת מכרז גורף על כל קווי דן ואגד ביהודה ושומרון ושהמועמדת העיקרית לקחת את המכרז היא החברה לפיתוח השומרון.
נחכה להודעה רשמית ממשרד התחבורע
בכל מקרה, אני מניח שבמידה קווי יו"ש יצאו מדן ואגד הם ימכרו את רוב הממוגנות לחברה שתזכה. למרות שלהוציא מכרז על איזור כ"כ לא רווחי זו קצת התאבדות עבור החברה החדשה.
 
הגיוני,אולי בגלל זה החברה לפיתוח

נחכה להודעה רשמית ממשרד התחבורע
בכל מקרה, אני מניח שבמידה קווי יו"ש יצאו מדן ואגד הם ימכרו את רוב הממוגנות לחברה שתזכה. למרות שלהוציא מכרז על איזור כ"כ לא רווחי זו קצת התאבדות עבור החברה החדשה.
הגיוני,אולי בגלל זה החברה לפיתוח
השומרון שיש לה צי של ממוגנות היא מועמדת,אני שמעתי דברים על כך שזה האינטרס של המועצה בראשותו של בנצי ליברמן (שכחתי את שמה..)להעביר את הקווים לחברה לפיתוח השומרון.
 
הבעיה היא שהקווים מאוד לא רווחיים

הגיוני,אולי בגלל זה החברה לפיתוח
השומרון שיש לה צי של ממוגנות היא מועמדת,אני שמעתי דברים על כך שזה האינטרס של המועצה בראשותו של בנצי ליברמן (שכחתי את שמה..)להעביר את הקווים לחברה לפיתוח השומרון.
הבעיה היא שהקווים מאוד לא רווחיים
רוב הקווים נוסעים בהפסד לפי מה שאני יודע, מדובר באיזורים שאגד ודן מקבלים סובסידיה עבורם. אם יוציאו מכרז, הרי שהסובסידיה תופסק והחברה לפיתוח השומרון תצטרך להתמודד עם עלויות התפעול והתחזוקה שהן מאוד יקרות לצי רכב שכזה.
 
מועצה איזורית שומרון

הגיוני,אולי בגלל זה החברה לפיתוח
השומרון שיש לה צי של ממוגנות היא מועמדת,אני שמעתי דברים על כך שזה האינטרס של המועצה בראשותו של בנצי ליברמן (שכחתי את שמה..)להעביר את הקווים לחברה לפיתוח השומרון.
מועצה איזורית שומרון
לבנצי ליברמן יש אינטרס בדבר מאחר והחברה מספקת קוי שירות (ברישיון כמו חברות לפיתוח נוספות) בשעות בהם השירות של אגד\דן חלש\לא קיים מצד אחד ויש ביקוש ע"י התושבים מצד שני. כמו"כ רווחי החברה לפיתוח השומרון הולכים למועצה איזורית שומרון כך שהכסף נשאר ב"קהילה". בתור אחד שמכיר קצת את החברות לפיתוח אני חושב שיש לחברה לפיתוח השומרון אפשרות לספק את השירות ביעילות.
 

amitasafzabida

New member
למה אתם רושמים 'תחבורה' עם ע'?

נחכה להודעה רשמית ממשרד התחבורע
בכל מקרה, אני מניח שבמידה קווי יו"ש יצאו מדן ואגד הם ימכרו את רוב הממוגנות לחברה שתזכה. למרות שלהוציא מכרז על איזור כ"כ לא רווחי זו קצת התאבדות עבור החברה החדשה.
למה אתם רושמים 'תחבורה' עם ע'?
 

צחקן3

New member
חח גדול ../images/Emo6.gif...

כי משרד התחבורה הוא רע
בור ועם הארץ ומבין באוטובוסים ורכבות כמו שאני מבין בסרטים צ'רקסיים מדובבים לסינית.
חח גדול
...
 

Admini

New member
נשמע מעניין

האם מישהו יכול לאשר את המידע
שניתן לי על ידי מספר נהגים בסניף דן יו"ש(אחד מהם קורא את הפורום באדיקות אגב),המידע אומר שהולך לצאת מכרז גורף על כל קווי דן ואגד ביהודה ושומרון ושהמועמדת העיקרית לקחת את המכרז היא החברה לפיתוח השומרון.
נשמע מעניין
אולי סוף סוף תהיה תחבורה נורמלית ביו"ש... לי נראה שהאזור הזה לא כ"כ רווחי בגלל שיש מעט אוטובוסים והגלגל חוזר. במקומות שבהם יש תדירות טובה (בית אל למשל, או קרית ארבע-חברון) האוטובוסים מלאים, ולא רק בחיילים. בתור אחד שנוסע באזור לא אחת וחיכה שעה וחצי לא אחת לאוטובוס (אם הייתי מכיר יותר הייתי עוצר טרמפים), אני בהחלט אשמח לראות שירות ראוי לשמו, גם אם הוא יעלה שני שקלים יותר.
 
ואני חשבתי שרק 186 286

נשמע מעניין
אולי סוף סוף תהיה תחבורה נורמלית ביו"ש... לי נראה שהאזור הזה לא כ"כ רווחי בגלל שיש מעט אוטובוסים והגלגל חוזר. במקומות שבהם יש תדירות טובה (בית אל למשל, או קרית ארבע-חברון) האוטובוסים מלאים, ולא רק בחיילים. בתור אחד שנוסע באזור לא אחת וחיכה שעה וחצי לא אחת לאוטובוס (אם הייתי מכיר יותר הייתי עוצר טרמפים), אני בהחלט אשמח לראות שירות ראוי לשמו, גם אם הוא יעלה שני שקלים יותר.
ואני חשבתי שרק 186 286
הם קווים רווחיים באיו"ש ,ךפחות לגבי האיזור שלי אין לי תלונות על התחבורה היא סבירה וטובה ביחס לתושבים שנוסעים בה ,גם המידע והאדיבות הם ברמה גבוהה.
 
נצל"ש האם 9213 המושקעת

ואני חשבתי שרק 186 286
הם קווים רווחיים באיו"ש ,ךפחות לגבי האיזור שלי אין לי תלונות על התחבורה היא סבירה וטובה ביחס לתושבים שנוסעים בה ,גם המידע והאדיבות הם ברמה גבוהה.
נצל"ש האם 9213 המושקעת
הסדנה הניידת שנראתה הכי נורמלית בדן עדיין קיימת או שגם היא הצטרפה לקוקה קולה?
 
ה9213 היתהמכונה יפה אם היא


ב"ה לא, היא עברה ל RC קולה, הנהג שלה אמר שזה יותר טעים
.
ה9213 היתהמכונה יפה אם היא
הושבתה כמובן,לא אוטו שהייתי רוצה שיהפוך לברזל אלא יותר יפה לשימור(לא שבדן מכירים תמילה הזאת).
 

Admini

New member
לא בדקתי את זה

ואני חשבתי שרק 186 286
הם קווים רווחיים באיו"ש ,ךפחות לגבי האיזור שלי אין לי תלונות על התחבורה היא סבירה וטובה ביחס לתושבים שנוסעים בה ,גם המידע והאדיבות הם ברמה גבוהה.
לא בדקתי את זה
אבל כל הקווים שיש פעם בשעה ויותר - מלאים יחסית וכנראה גם רווחיים (את זה אני לא יכול לדעת). יכול להיות שתכנון מחדש של התחבורה ביו"ש יפתור חלק מהבעיות בתחום.
 
בוא נגיד שלפחות באיזור

לא בדקתי את זה
אבל כל הקווים שיש פעם בשעה ויותר - מלאים יחסית וכנראה גם רווחיים (את זה אני לא יכול לדעת). יכול להיות שתכנון מחדש של התחבורה ביו"ש יפתור חלק מהבעיות בתחום.
בוא נגיד שלפחות באיזור
שלי על נתיבים חדשים לאוטובוסים אין על מה לדבר,אתה יכול קצת לפרט על קווים של חברון מאיפה ולאן?
 

צחקן3

New member
יש מי-םץ ונוסעים בהם מארס (דיפנדר)

בוא נגיד שלפחות באיזור
שלי על נתיבים חדשים לאוטובוסים אין על מה לדבר,אתה יכול קצת לפרט על קווים של חברון מאיפה ולאן?
יש מי-םץ ונוסעים בהם מארס (דיפנדר)
ב"ה וברקים. כולם בונקרים ממעונים. בפועל לא צריך הערבים מפחדים פחד מוות מצה"ל אחרי שעשו סדר.
 
בכביש המנהרות לא הייתי

יש מי-םץ ונוסעים בהם מארס (דיפנדר)
ב"ה וברקים. כולם בונקרים ממעונים. בפועל לא צריך הערבים מפחדים פחד מוות מצה"ל אחרי שעשו סדר.
בכביש המנהרות לא הייתי
לוקח סיכון,אבל בשערי תקווה לדוגמא העניין מיותר לדעתי לדעת רוב הנהגים שם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה