האם מישבו בנה אתר לזכר יקירכם?

האם מישבו בנה אתר לזכר יקירכם?../images/Emo201.gif

עם כן שטפו במה שמתאים לכם לשתף כאן מה עושה לכם התחושה לאחר כתיבת פרדיה או שיר לזכרם של יקירכם ? איך אתם מתייחדים עימם ביום האזכרה?
 
נושא ממש לא קל

האם אי פעם התמודדתם עם דיכאון? בעקבות מה הגיע הדיכאון וכיצד התמודדתם כדי לחדש את הכוחות הנפשיים שלכם? איך יצאתם למעשה מהדיכאון הזה?
 
עוד נושא לדיון

שנודע על האובדן לקרובים,וחברים שלכם מה הייתה הגישה, והיחס שלהם כלפיכם בעקבות האובדן?
 

DontknowHow

New member
בהתחלה

בהתחלה אצלי זה קרה בתקופת ביה"ס - זה בלי ברירה כל הביה"ס ידע על זה... לא סבלתי איך שהם הסתכלו עלי, כאילו מרחמים עלי, מסתכלים עלי בצורה מוזרה, כאילו אני צפוי לחיים לבד ושאני לא אתסדר ונידון לכישלון מראש. עכשיו לאחר תקופת צבא למעבר דירה פשוט לא סיפרתי להם, חברים יודעים שאני גר לבד, הם פשוט לא שואלים למה כי הם יודעים שאני לא אענה.
 

Ron W

New member
קרוב, התמודדות עם מתחים

בתקופה האחרונה אני חש יותר ויותר מתוח אפילו בדקתי עליה בלחץ דם שרירי הצוואר תפוסים מה שעוזר? מעבר למנוחה מקלחת ים וכד' זה פשוט לצחוק בקול רם לחשוב על מקרה מצחיק כמה שניות כמה פעמים ביום ולצאת ללכת ברגל כל יום שעה זהו בערך.. לאט לאט מקווה נשתחרר מהמועקה.
 

liron162

New member
לא בניתי אתר לזכרו

שנודע על האובדן לקרובים,וחברים שלכם מה הייתה הגישה, והיחס שלהם כלפיכם בעקבות האובדן? יש לי כמה "חברות" שיודעות שהוא נפטר ובכלל לא באו לנחם ואפילו לא התקשרו..לפעמים נדמה לי שהאנשים שיודעים את זה מסתכלים עליי בצורה כזאת כאילו הם מרחמים עלי ואני שונאת את זה בגלל זה אני משתדלת לא לספר את זה לאנשים ולא להיכנס לנושא הזה יותר מדי כי אז הם ירשו לעצמם לרחם עלי ולהסתכל עליי בצורה אחרת אני בנאדם רגיל בדיוק כמו כולם.
 

Miss some1

New member
יש לי "אתר" ענקי בלב-שם משתמש וסיסמא ידועים

רק לי.................. Nי שיודע -יודע לפעמים מנסה "לעזור" . בדרך כלל ללא הצלחה. הכל שמור לי בלב בפנים עמוק יחדד עם הגעגועים שלא מרפים....
 
למעלה