יעלו ב4.9 אחוז בממוצעהאם מחירי התחב"צ יעלו בינואר הקרוב?
אפשר סימוכין?יעלו ב4.9 אחוז בממוצע
המדד עלה ב3.38% מאז העלאה הקודמתאפשר סימוכין?
אני זקוק לפרסום רשמי, לצורך מאבק בנושא
האם מחירי התחב"צ יעלו בינואר הקרוב?
זה מאשר את מה שכתבתיבאתר דן התפרסמה הודעה על העלאת המחיר
מחיר הנסיעה בדן יהיה 6,90 וכנראה זה גם יהיה במחיר באגד ובקווים
6.90 לנסיעה?! ככה לא מעודדים תח"ץ!!באתר דן התפרסמה הודעה על העלאת המחיר
מחיר הנסיעה בדן יהיה 6,90 וכנראה זה גם יהיה במחיר באגד ובקווים
כמה לדעתך אמורה לעלות נסיעה מבת ים לסירקין?6.90 לנסיעה?! ככה לא מעודדים תח"ץ!!
אפשר גם לשאול כמה אמורה לעלות נסיעה ממרכזכמה לדעתך אמורה לעלות נסיעה מבת ים לסירקין?
וכמה מראשון לציון לעתידים?
כמה אנשים מוותרים על תח"צ משיקולי עלות?6.90 לנסיעה?! ככה לא מעודדים תח"ץ!!
יש להבחין בין "להחזיק" לבין "להשתמש"כמה אנשים מוותרים על תח"צ משיקולי עלות?
אין כמעט שום תרחיש שבו להחזיק רכב פרטי זול יותר מאשר שימוש בתחבורה ציבורית- ברוב המקרים העלות גבוהה פי כמה.
תח"צ עדיין מנצחת מבחינת המחיר, ובגדול.יש להבחין בין "להחזיק" לבין "להשתמש"
יש אנשים - לא מספיק - שיש להם רכב אך מעדיפים להשתמש בתח"צ; עלות הנסיעה היא חלק מן השיקולים.
לא תמיד החנייה עולה כסףתח"צ עדיין מנצחת מבחינת המחיר, ובגדול.
העלות של הדלק ביחד עם חניה ובלאי גבוהה פי כמה מהעלות של שימוש בתחבורה ציבורית ברוב המוחלט של המקרים. גם במקרה קיצון של אדם שנוסע מאבן גבירול לבורסה ברמת גן וחזרה בכל יום, החניה בלבד תעלה פי כמה מחופשי-חודשי.
הבעיה מתחילה כשהמעסיקים מסבסדים לעובדים את הרכבים (ליסינג, חניה בחינם וכו')- ואז גם אם יורידו את העלות של תח"צ ל-0 זה לא ישנה שום דבר.
אתה כבר מתחיל להיות קטנוני.לא תמיד החנייה עולה כסף
ולא תמיד האופציה היא סבסוד מלא של הוצאות הנסיעה(בלאי, דלק וחנייה) או כלום.
בשני מקומות העבודה האחרונים שלי, למשל, זה לא היה כך. בראשון היתה חנייה חופשית באיזור מגורים קרוב לעבודה. בשני יש חנייה צמודה למקום העבודה, אך לרוב העובדים אין רכב צמוד.
בשני המקרים לא היתה עלות לחנייה אבל היו עלויות אחרות לנסיעה ברכב, בעיקר דלק. אלה נשקלו לצד שיקולים אחרים כנגד מחיר הנסיעה בתחבורה הציבורית.
אלה לא מקרים נדירים.
למרות שכתבת "נקודה"אתה כבר מתחיל להיות קטנוני.
גם אם יעלו את מחיר התחבורה הציבורית בעשרות אחוזים, היא עדיין תהיה זולה יותר מהרכב הפרטי ברוב המוחלט של המקרים- נקודה. מי שבוחר להגיע לעבודה ברכב פרטי במקום בתחבורה ציבורית עושה את זה כמעט תמיד משיקולי נוחות וזמן ולא משיקולי עלות.
ואגב, ראיתי נתונים מארה"באתה כבר מתחיל להיות קטנוני.
גם אם יעלו את מחיר התחבורה הציבורית בעשרות אחוזים, היא עדיין תהיה זולה יותר מהרכב הפרטי ברוב המוחלט של המקרים- נקודה. מי שבוחר להגיע לעבודה ברכב פרטי במקום בתחבורה ציבורית עושה את זה כמעט תמיד משיקולי נוחות וזמן ולא משיקולי עלות.
עיצוב שיווקי למחיר-מעניין6.90 לנסיעה?! ככה לא מעודדים תח"ץ!!
יש כל כך הרבה מחירים עגולים כעת.עיצוב שיווקי למחיר-מעניין
העלו ל 6.9 כי זה נשמע זול יותר ופחות נורא מ"שבע שקל" (בסלנג) ותראו שאחרי זה בהמשך יעלו את המחיר ל7.10 ואף פעם לא ל-7 שקלים ממש, זה הכל פסיכולוגיה של קביעת מחיר לצמצום תודעת יוקר אצל צרכנים. יש תורה שלמה על זה. סתם להתרשמות..
כמה יעלה חופשי-חודשי בגוש דן?יש כל כך הרבה מחירים עגולים כעת.
נסיעה בין ת"א לירושלים (הקו הבין עירוני הכי תדיר והכי מלא שיש גם 405 וגם 480), לצד כל קווי בני ברק ירושלים (400/402/422 וגם אלו שעוברים על ציר גהה כמו 425/427) עולים 18 ש"ח לכיוון.
הקוד הבא באגד עולה כיום 24 ש"ח. וגם שאר הקודים מעלה הם או מחיר שלם ללא אגורות או מחיר + חצי שקל.
גם נסיעה בין באר שבע לתל אביב/כביש גהה במקטע מסובים עד מחלף גהה) עולה כיום 17 ש"ח.
נסיעה בערים קטנות רבות עולה כיום 4.20 והתעריף הולך לעלות ל4.40.
ובכלל, יש גם חופשי חודשי, כמה יצא עכשיו החופשי חודשי בכל מיני ערים בישראל? בבאר שבע הוא יהפוך מ152 ל160 למשל.
איזור 1 מרכזי 246₪כמה יעלה חופשי-חודשי בגוש דן?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.